2014. május 21., szerda

Lavon Lake, Easter, Intercultural Day

Na hello mindenkinek! Ujra itt! Tudom, tudom, jol eltuntem az utobbi ket honapban.... a sulira fogom! Neha sok amikor suliba jarsz, dolgozol..... keszulj dolgozatokkal a masnapra stb..... mindezmelett meg a baratokra is idot kell szakitani... igy a blogolassal jol elmaradtam.... En meg olyan vagyok, hogy hetvegen itthon nem ullok tanulni.... inkabb hetkoznap nem megyek sehova es ejfelkor fekszem le... :)  Nehezen is vettem ra magam hogy neki fogjak egyaltala hiszen ket honappal vagyok lemaradval.... mar nem is emlekszem mi tortent.... ezert csak nagyon roviden probalok beszamolni... inkabb kepeket toltok fel.... aztan majd ha utolertem magam folytatom reszletesebben..... :) Mostmar lessz idom ra, hisz a sulinak vegeee :) Mar nagyon vartam, viszont fog hianyozni, foleg a nagyszeru tarsasag nah meg olyan uj ez hogy ennyi szabad idom van..... a gyerekeknek jovo penteken lessz vege a sulinak. Lehet hogy akkor mar nem lessz ennyi szabad oram, de legalabb nem kell keszulni orakra, nezhetek tevet, jarhatok futni na meg gym-be. :)


Ryder eleg gyakran bekereszkedik a szobamba, en meg elvezem amikor felul az agyamba es meset nez vagy eppen a Youtubon nez wrestling guys-okat stb.... A cipoimet meg s ruhaimat sokszor megdicseri, ezen meg is lepodtem. Maganak is olyan odafigyelessel valasztja ki minden este a ruhat masnspra. mindig osszetalaltatja oket. :)O helyettesiti egy kicsit az unokaocseim hianyat!


Egyik szomabaton szabad voltam 4 ig. Irtam Laith nek, hogy ha van kedve jojjenek a kozeli lake-hez, mert megyek oda futni..... megbeszeltuk, hogy 12 kor talalkozunk, ok jonnek motorral, ott meg leparkolom az autot es felpattanok hozza. En ugy terveztem, hogy en oda megyek fel 12 re, igy lessz idom egy fel orat legalabb futni, de uton a tohoz irtak, hogy legyen a 12 bol 1. Nem bantam hisz igy tudok egy jot futni amig oda ernek ok is. De azt azert akkor en sem gondoltam, hogy ennyit fogok futni... :) Vegul csak fel 2 re ertek oda, en meg addig futtam. Eddig ez a rekordom. 10.38 merfold, ami 16.70 kilometer. Azota sem kezdem bele egy ilyan hosszu futasba.... inkabb megmaradok a napi 30 percnel :) Egyebkent igy visszagondolva nem is tudom hogy sikerult ezt megcsinalni, megallas nelkul masfel orat futni es jo meleg is volt.... Abban mar nem vagyok biztos hogy ezt meg egyszer kepes lennek vegig csinalni haha.... A lenyeg, hogy buszke voltam erre a tavolsagra! 


A fiuk amikor emgerkeztek el sem akartak hinni hogy en azota futtam haha....nah de pihenesre nem volt ido, pattantam is fel a motorra...kicsit felfedeztuk a tajat.... csodaszep hazak voltak arrafele.... 



















Itt mar hazafele....


Ezt csak azert fotoztam le mert olyan vicces volt Bentley ahogy ott ult Amanda mellett vegig :) 



Ez a kis "jatszoter" vagy micsoda most kerult ide :) Orult neki nagyon Ryder. 



Yummy.... errol a kajarol jut eszembe, hogy randiztam egy Amerikai sraccal ket hetig.... haha :D Az elejen meg lelkes voltam, aztan a megszokott fordulat kovetkezett, amikor csak barat akarok maradni.... haha... Neha nem is tudom mi van velem.... miert nem tud senki megfogni? :( Ez a srac 10 percre lakott tollem.... volt sajat haza........ jelenleg nem de regen az NPR radio stationnel dolgozott Washington DC ben....  sot meg a Nemetorszagi NPR nal is dolgozott, ahol megismerkedett egy magyar lannyal... :) Apukaja fogorvos..... anyukaja tanar.... Tetszett a karrierje meg minden.... es oda is volt ertem haha..... Egyebkent o volt az elso Amerikai akivel randiztam eddig.... :)


Lobster :) Love it!


Husvet reggelen ... coffe + studying



Nagy dolgot nem csinaltunk ebbol a Husvetbol.... en keszitettem nehany nyuszit tojasbol.... ez mar olyan hagyomannya valt nalam. Minden evben ezt szoktam kesziteni otthon. Jo erzes volt egyebkent itt is kesziteni egy parat... orult neki Amanda. Hianyzott a Husvet reggeli szenteltetett....a barany :) 




A gyerekeknek ossze raktam egy kis Husveti edesseges kosarat....  A csalad baratai itt voltak Husvetkor... egy csomo ember + gyerek... en szabad voltam.... nem mentem el itthonrol, de nem is voltam veluk....  mondjuk tanulnom is kellett.... amikor ennyi ember itt van a hazba valahogy nem szeretek ott lenni veluk.... olyankor szivesebben vagyok a szobamba..... pedig maskor mindig korulottuk vagyok..... szerintem ok is eszrevettek, hogy amikor vendegek vannak en mindig elvonulok.... ha csak Warren fia es a parja jon a gyerekevel akkor meg szivesen vagyok korulottuk, megszerettem oket..... de ha mar 3-4 par itt van akkor nem... :) A masik meg, hogy ilyenkor mindig problemam van a parkolassal, ha agarazsba hagytama az autot nem tudom kiszedni az nelkul hogy 3 embert legalabb nem mozgositanek...... egyszeruen nem tudom hova parkoljak, hogy senkinenk ne kelljen szoljak, hogy alljon ferebb mert elszeretnek menni... en meg utalok mindig menni es keresni az auto gazdajat a nagy zurzavarban.... Untam azt az egesz Husvet vasarnapot, alig vartam, hogy elteljen...lol. Kozben a novereim kuldtek nekem a Husveti dekoraciokat amiket keszitettek :) Olyan kreativak. :)










Mennyire beleharaptam volna.... :) Kivantattak velem... :) Egyebkent annyira hianyzik az otthoni kaja hogy az hihetetlen.... a finom kenyer, anyukam sutijei..... yum yum. Azt meg nem tudom, hogy miker lessz ra ujra lehetosegem telitomni magam otthon a sok sok finomsagbol...... Az otthoni szalona, turo, hagyma.... haha imadtam, minden nap megtudtam volna azt enni  :) 


Nyertem egy nyaklancot is...:) Likeolni es megosztani kellett az oldalt erte... en voltam a sikeres kivalasztott! :) Egy Houstoni magyar no, Anna, kesziti oket.... a blogom altal ismertem meg ot meg anno.... o is ir blogot.... csatolom a facebook oldalat a studionak + a weboldalt is.... ha erdekel tudtok rendelni on-line is....

https://www.facebook.com/studio18works
http://www.etsy.com/shop/studio18works

Azon a heten egyebkent tok szerencsesnek ereztem magam, minden fele jo tortent velem...  + a dolgozataimert is jo jegyeket kaptam :)




Voltam Nikihez szep kormokert :)




Sikerult Nikinek is kiolvasni a Mosolyka konyvet igy aznap mar postaztam is tovabb Aginak, Coloradoba...


Az utolso negy hetben Hanannak nem volt autoja igy minden nap egyutt mentunk suliba.... Amikor mentem felvenni mindig hozott nekem kavet, es sokszor szendvicset is.... Nagyon osszebaratkoztunk abban a  negy hetben.... neha olyan anya potlo volt :)



A sulimban volt Intercultural Day szervezvel mindenfele eloadasokkal es ingyen kajaval :) Az orszagom nevet kellett tartanom a felvonulason.... en meg egy nehez helyzetben talaltam magam, nem tudtam, hogy Hungary vagy Romania legyen.....Ott hezitaltam egy ideig, olyan nehez volt donteni, hisz Romaniat szeretem, ott nottem fel, szivemhez kozel all de nem beszelem a nyelvet es nem is szeretem ha azt mondjak, hogy Roman vagyok..... Magyarorszaggal meg az van, hogy hiaba beszelem a nyelvet de csak latogatoba jarok oda.... Vegul csak Magyarorszagnal maradtam.... nem akartam, hogy valaki odajojjon hozzam azt Romanul kezdjen beszelni.... en meg ne tudjak valaszolni.....Egyebkent amikor leraktam a Romania sign-t egy srac el is kapta.... nem lattam az arcat es a tomegben el is vesztettem szem elott, pedig nagyon meg akartam talalni.... kivancsi voltam ra :) 



Hianyzik az ESL india tanarom, szerettem ot nagyon.... 



Kozben osszebaratkoztam egy orosz lannyal :) 



O is a tanarom volt, Speechet tanitott, ez amr college level volt.... Sok oram lessz meg vele mivel o a Coordinator a Travel, Exposition, Meeting Management szaknak.... :) 








Free lunch :) I didn't expect it, but it was yummy!



Uj baratsag, haha








Azon a heten meg egy masik jo hirt is kaptam.... :) Spring break-ben valamit kerestem a College honlapon amikor ratalaltam egy hirdetesre..... extrat kerestek a new College commercial ba. Mindossze egy fenykepet kellett csatolni. Sokat nem gondolkodtam, hamar egy kepet csatoltam is.....  olyan random kepet, amit legelobb megtalaltam.... Azt en azzal ezt az egeszet el is felejtettem.... amig nem jott egy e-mail, hogy kivalasztottak :) 



...and Yes.... I feel LUCKY for all the opportunity that I get.... :) 

Most bucsuzom, de igerem meg a heten jelentkezem..... ha nagy vonalakban is, de utol szeretnem erni magam....
Puszi mindenkinek!
xoxo
<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése