2014. március 27., csütörtök

Vacation in Belize


 
Kilatas a teraszrol :)


 
A szobam :)


 
A furdot megosztottuk a gyerekekkel


 
Konyhank :)

 
A gyerekek itt aludtak a nappaliban. Csak a szuloknek meg nekem volt kulon szobank. Az elejen nagyon duhos volt Alex, hogy egyutt kell aludnia Ryderrel, az agy sem tetszett neki, minden Baja volt.... hisztizett is ez miatt egy jo darabig.... En persze felajanlottam, hogy szivesen alszom itt kint Ryderrel es Alex foglalja el a szobat, de a szulok nem engedtek... A parna sem tetszett a gyerekeknek, vegul en minden parnamat odaadtam nekik.... Amanda meg mindig tiltakozott, hogy mindent ne adjak oda :)

 
Egy kep erejeig nem vitatkoznak :)

 
The rock.... amire mar itthon felkeszitettek, hogy lekell ugornom rola, mert ha nem leloknek :) En meg inkabb ugrok, mint lokjenek :P


 
Miutan lecuccoltunk, oltozni is kellett at furdoruhaba, hisz a gyerekek alig vartak, hogy uszhassanak....



 
A bar :) Elso ejszaka itt vacsoraztunk. Vacsi utan en a gyerekekkel felmentem, a szulok meg maradtak kicsit lent. A lenyeg, hogy ahogyan felertunk elkezdtek a gyerekek vitatkozni a TV felett. Nem talaltak olyan adast amit mindketten szivesen neznenek. Ment a harc jo rendesen, en meg nem birtam csititani oket. Kis ido elteltevel megerkeztek a szulok.... Amanda nagyon kibukott, hogy eljovunk ide nyaralni es akkor ok folyamatosan veszekednek.... Amanda es Warren is beszelt a gyerekekkel.... aztan jottek hozzam, hogy ne haragudjak a viselkedesuk miatt stb.... edesek voltak. Ekkor en a teraszon ultem a laptoppal a kezemben..... kicsit beszelgettunk ott a gyerekekrol, hogy mennyire nem tudjak ertekelni azt hogy itt lehetnek.... kerdeztek tollem, hogy 7 evesen lehetosegem let volna-e ilyen helyen lenni? Egy picit ott kint a teraszon beszelgettunk.... nagyon elerzekenyultem, megkonnyeztem, ahogy elmeseltem, hogy a szuleim kozel 50 evesek voltak amikor anyukam legeloszor az eleteben latott tengert..... szerencsere sotet volt es nem vettek eszre a konnyes szemeim :) Akkor este csak azon gondolkodtam, hogyan lehetne ezeket a gyerekeket ravezetni arra hogy halasak legyenek mindenert ami megadatik nekik.... probalok neha magamrol peldazodni.... peldaul hogy gyerekkoromban mindig vagytam egy biciklire, de a szuleim nem tudtak teljesiteni a kivansagomat.... aztan 12 evesen amikor legeloszor Budapesten meglatogattam a noveremet, a sporolt penzembol amit ok meg kipotoltak vettunk egy biciklit a TESCO ban :) Valami 10 000 ft korul volt. LOL :) Egy sarga bicikli volt, amit imadtam, a mai napig megvan, mostmar apukam hasznalja. :)

 
Masnap reggel en voltam az elso aki felkelt. Egybol a teraszra mentem. Csinaltam egy kavet, es egy kis snack kel megvartam amig a tobbiek is felkeltek. Annyira jo volt ott ulni, inni a kavemat es bamulni ebbe a csodas tajba.... erezni a nap sugarait az arcomon...hallgatni az ocean zajat. :) Teljesen feltoltodtem. Most igy visszagondolva nagyon vagyok vissza. :)
 

 
Reggel kilenckor mar lent voltam a gyerekekkel.... :)
 
 
 
 
Es en is ugrottam..... alig hiszem el.... a vegere mar belejottem, vagyis muszaly volt... a gyerekek miatt.... de minden egyes ugras elott feltem..:) Ez az ugras nem nekem valo :) Komolyan mondom, hogy egy ev alatt annyit nem usztam mind ez az ot nap alatt Belize-ben. Reggeltol estig a medencenel voltunk. En amikor tengerpartra/oceanpartra megyek nagyon minimalisat vagyok a vizben... napozni szeretek...de nem uszni :) PL amikor Miamiban voltunk, egy het alatt 2 szer mentem bele a vizbe. max 10 percre. Cancunba meg szerintem bele se mentem.... LOL Hamar elkezdek fazni, nekem a viz nagyon meleg kell legyen, hogy benne legyek... vagy pedig nagyon nagyon melegem kell legyen, hogy bemnejek a vizbe :D
 


 
Egy 15 percre lementem egyedul a partra..... <3

 
 

 
Es igen o a host anyam :) Nem rossz, mi??? :) Mai napig ugy erzem mintha baratnok lennenk... mindenrol beszelunk.... meseltem neki Sasharol..... szeretne ha talalnek egy Amerikai fiut magamnak, lol :D


 
Ezt a fotot host apam keszitette. Vissza emlekezvel olyan kinos volt.... nem is tudom, hogy tudnam leirni azt az erzest.... pedig ott volt host anyam, a gyerekek.... de megis nem ereztem jol magma, hogy o kesziti a kepet :)

 
Majd Alexxel lesetaltunk a partra.... elakart vinni oda ahol rakokra lelhetunk :)
 



 






 








 
 

 

 
Host apam mindenkirol keszitett egy fotot a teraszon a holddal :)

 
Jumping again :) I love this photo. <3

 
Host anyam sokszor rendelt nekem koktelt, tudta, hogy magamtol en nem teszem meg.... Host apam is mondogatta, hogy nyugodtan barmit szeretnek rendeljem.... Pincer kerdezte Amandat mit szeretne. O valaszolt, hogy Mango Margaritat. Kerdezett engem.... Just a water, please.... :) Aztan Amanda mindig mondta neki, hogy "Nem vizet, o is egy mango margaritat szeretne...." :) Ez a jelenet minden nap egyszer eljatszodott... :D Ez az egesz nyaralas olyan volt mintha en is cask nyaralnek.... nem munka egyaltalan... Igaz napkozben probaltam minel tobbett a gyerekekkel a vizben lenni.... de Amandaek arrol is gondoskodtak, hogy tudjak napozni vagy olvasni is.... neha mar mondtak a gyerekeknek, hogy kesz most hagyjanak engem kicsit beken.... vagy epp mondtak nekem, hogy nyugodtan hagyam oket magukra stb....

 
Nah mar megint elfelejtetem ennek a micsodanak a nevet.... En meg mindig azt mondom "big lizard" lol... eskuszom kenytelen vagyok megjegyezni :) Emlekszem Isla Mujeresen (Mexico) lattam legeloszor ezt a lenyt, az utcan setalt at... az viszont ketszer nagyobb volt mint ez.... le voltam dobbenvel...

 


 




 
 


 
Vasarnap este elmentunk San Pedroba vacsorazni. Taxival mentunk, ami egy motor csonak volt :) Fejenkent talan 5 Belize dollar volt.... ami 2,5 Amerikai dollarnak felel meg.

 
A helyiek igy cipelik a gyereket a hatukon.... a csomagot a fejuk tetejen... tudnak egyensulyozni :)



 
Elveztem ezt a 'ride' ot de nagyon... .foleg amikor egyik kozeli rezort nal egy fital jokepu srac ult be a csonakba... Amerikai volt, egybol ram mosolygott.... az ut alatt a pillantasunk tobbszor is talalkozott.... Amikor kiszalltunk is meg hosszu ideig bamultuk egymast.... Nem igazan szokott egy fiu igy elsonek megtetszeni, de o elvarazsolt a gyonyoru mosolyaval:D Az este tobbszor magam elott lattam ot.... elhataroztam magamban, hogy en meg latni fogom ezt a sracot az itt tartozkodasunk alatt.... latnom kell meg egyszer azt a mosolyt.... azzal meg is elegszem :) Ezzel a gondolattal voltam el egesz este.... Vicces volt mert sokszor beszoltak host apamnak, hogy "you're wife and daughter are beautiful!"



 
Ezek a kiscsajok imadni valok voltak... utanoztak az anyukajukat...

 
Minden este a menum shrimp volt minden fele fajta formaban... egyszeruen nem tudok vele betelni.... Az egyik kedvencem fried shrimp with coconut :) Az ot nap alatt annyit ettem, hogy mar jol meglatszott rajtam... komolyan.... Nem tulzok, hogy 5,5 poundot hiztam az ot nap alatt. Egyebet nem csinaltam cssk ettem, snack keltem, amit itthon nem szoktam.... A gyerekek mindig csak egy keveset ettek meg a kajajukbol, en meg mindig befejeztem az oveket is, lol :) Amandaek mindig rendeltek desszertet is, aminek nagyreszet en fogyasztottam el. nem tudtam hol a hatar.... azt mondogattam is magamnak, hogy nem erdekel, mert most vakaciozok :) A gyerekek nevettek, hogy akar mit rendelek en mindig ures talat hagyok... de en igy nottem fel... :) A szivem faj ha latom, hogy ok mennyire pazarolnak.... Sokszor nem is voltam ehes mar, de nem akartam, hogy otthagyjak azokat a finom kajakat... lol :)
 
Nah es kepzeljetek az este amikor mentunk haza a motorcsonak taxival..... beszallasom utan kis idovel a srac is felbukkant ujra.... akkora mosoly jelent meg az arcomon, hogy meg a host csaladom is eszre vette, hogy valaminek nagyon orulok. A srac tavol ult tollem, a csonak masik vegeben, de o is nagyot mosolygot amikor meglatott, oda is koszont/kialtott nekem, sot meg meg is kerdezte, hogy Did u have fun in town? Boldog voltam, hogy lathattam ujra....  hittem benne, hogy sikerul, el is kepzeltem.... es igy is tortent :) Sajnos beszelgetni nem volt lehetosegunk, nem tudom, hogy honnan van... de arra a mosolyra es szemparra mindig emlekezni fogok... lol :) Az este szel volt, hullamzott az ocean... a gyerekek nagyon feltek a csonakban.... percenkent kerdeztek, hogy mikor erkezunk meg...... talan en is feltem volna.....amilyen "beszari" vagyok.... :) de engem annal inkabb lekotott a srac tekintete... :) Igy en nagyon elveztem azt a 15 perces utat a resorting....
 
Elegge faradt voltam amire visszaertunk a resortba.... de vart ram a Listening Final Exam. A tanarommal megbeszeltuk, hogy majd online elkuldi a linket. Mondta, hogy bizik bennem es tudja, hogyha itt lennek is A t kapnek, igy kivetelt tesz most nalam...  Mar aznap delelott (vasarnap) elkuldte a linket, egy irono adott interjut az NPR nak. Erdekes volt a topic, csak hosszu. :) Azt mondta barmikor visszakuldhetem a valaszt, nem kell azonnal... igy en eldontottem, hogy majd este megcsinalom.... de annyira faradt voltam, hogy az interju hallgatas kozben elaludtam. A laptopom a foldon landolt. Szerencsere nem torott ossze. :) Nah de viszont, egesz ejjel rosszul aludtam, folyamatosan megebredtem... es egyfolytaban azon jart az eszem, hogy nem csinaltam meg a testet. Igy mar 7 elott fel is keltem es hamar neki kezdtem, mielott a gyerekek felkelnek. Ugy ereztem nem koncentraltam maximalisan.... elfuseraltam..... tul akartam mar lenni az egeszen.... az egesz vizsgan.... Belizebol meg egyket essayt kellett irnom, meg portfoliot keszitenem... Faraszto volt ezekre is koncentralni este 11 utan, miutan elcsendesult minden. De ugyanakkor meg halas voltam a tanaraimnak hogy lehetove tettek hogy reszt vehessek ezen a nyaralason....

 
Hetfon este ujra bemnetunk San Pedroba, de ezuttal nem a motorcsonak taxival, hanem egy golf cart tal. :) En a gyerekekkel hatul ultem. Egyetlen kis ut vezet a resorttol a varosba.... 30 perc "utazas" az egesz.... nincs asztfalt, sot nagy tocsak es pocsojak vannak.... keves autot lehetett itt latni, max 2-3 ha lattunk. Nagyon szemetes ez a kornyek, meg a szegenyseget is eszre lehet venni. Ilyen Belize igazi arca a resorton kivul. :)

 

 
 
 
 

 
 
Itt erkeztunk meg San Pedroba, ahol fizetni kelett Bridge Toll -t... 5 Belize dollar volt egy roundtrip talan... biciklisnek is kell fizetni...az viszont valamivel kevesebb...
 
 
 
 
 
 
 
 
A vissza utnal a gyerekek nagyon feltek. Kicsit veszelyesnek tunt, de nem volt gaz..... Alex minden elkepzelheto rosszat bekepzelt, minden kis nesszre forgatta a fejet.... ugy 10 korul mehettunk haza. Ekkor mar nem is kozlekedtek golf cartok ezen az utszakaszon.
 
Hetfon es kedden reggel Amanda es Warren elmentek San Pedroba egy par orara. En maradtam a gyerekekkel a medencenel. Mi ott reggeliztunk/ebedeltunk a napagyakon. :) Kivetelesen jol viselkedtek. Mondjuk egy kis nehezsegem akadt amikor Rydert bekelett kenni naptejjel. Probaltam lekotni a figyelmuket. Mindenfelet jatszodtunk. Mar szedultem a sok ugrastol meg csuzdazastol. Amikor magamra voltam a gyerekekkel a pincerek mindig jottek oda... kerdezgettek, hogy hol vannak a szuleim.... :) Mindig nagyot mosolyogtam ezen, aztan elmondtam nekik, hogy en csak nanny vagyok. Egyik pincer srac elhivott randizni. LOL :) Termeszetesen nem fogadtam el a meghivasat, mivel a host csaladommal voltam... nem ugy gondoltam, hogy ez megfelelo alkalom lenne.... de ha a csajokkal lettem volna, ketszer biztosan nem gondolkodtam volna ezen.... A srac edes volt egyebkent, biztos voltam benne, hogy addig nem megyunk haza, hogy megkerdezi a randit.... mar az elso pillanattol ugy viselkedett, hogy latszott rajta tetszem neki.... Meg a host szuleim is folyamatosan mondogattak, hogy az a pincer mindig mosolyog ram stb.... :) :) Amikor elhivott randizni, Alex pont hallotta es azt igy hogy mondtam neki, hogy dolgoznom kell.... erre o beszolt, hogy de kaphat egy nap szabadat... lol :) Alex mind biztatgatott, hogy menjek el vele... Egyebkent eleg jol kijottunk a nyaralason Alexxel, orultem neki. :D Ujra olyan volt mint az elejen amikor ide jottem. Mivel mindenki azt hitte, hogy Warren lanya vagyok, utolag sokat viccelodtunk rajta.... szolitottam egy jo parszor "daddy" nek... meg most is mosolygok ezen.... De viszont azt hogy Amanda az anyukam, nem is tudom, hogy kepzeltek.... Persz mindenki 19-20 evet mondott nekem.... sot meg a  17 is gyakran elhangzott... .lol... de akkor is... Amanda fiatal ahoz, hogy ekkora lanya legyen. :)
 
Utolso teljes napunkon - kedden - elmentunk delutan snorkeling-olni. Amandanak es a gyerekeknek ez volt az elso alkalom. Nekem a masadik - Cancunba volt az elso anno... Warren meg mar sokszor volt.

 
 







 


 
Ketszer alltunk meg... legeloszor usztak alattunk oriasi teknosbekak, hatalmas rajak. Lattunk kis nurse capat is, meg angolnat. Az angolnatol kisse tartottam.... a film jutott eszembe rola, amiben a hatalmas angolnak megtamadjak az embereket.... Juj, de hogy en mennyit nevettem a vizben a host anyamon.... kepzeljetek irtozott nagyon mindentol.... foleg a kis szines halaktol.... mert azok mindig ott uszkaltak melettunk, at a labunk kozott :)... felt hogy hozza ernek.... a lenyeg, hogy minden percben szo szerint rikojtozott, kapalozott. Nem gondolta, hogy ennyire kifog keszulni.... host apam mar nem is ment a kozelebe, lol.... A vezetonk meg probalta nyugtatni.... Rydert is elijesztette egy parszor... Nem rossz indulatbol nevettem, de annyira vicces volt a jelenet, meg nem lattam Amandat igy viselkedni... meg most is ha vissza gondolok halalra tudom magam nevetni.... :D Probaltam arra gondolni, hogy hasonlokeppen viselkedhetek en is ha egy pokot latok :) Vegul nem is birt vegig a vizben lenni, vissza akart menni a csonakhoz...
 


 
 
A masadik megallonknal csak capakat meg rajakat lattunk. De ezek mar meretesebbek voltak. Ezuttal Amanda es Ryder nem jot be a vizbe, de meg Warren sem. Ezen meglepodtem. Ekkor elegge faztam, de nem akartam lemaradni az elmenyrol....
 
 
 
Mindenkepp megakartam simogatni a capat.... nezd milyen gyorsan uszom oda :) Elvileg a nurse capa nem veszelyes csak ha provokaljak..... de azert igy utolag utanna nezvel volt egy jo par tamadas nurse capa altal.... Ha ezeket a kis tamadasos sztorikat elozoleg elolvasom talan akkor en se mentem volna bele a vizbe....
 
For example: “Alan was involved in removing one of the sharks out of the wings of the net. He released that shark but another shark came in and bit him on both legs,” said Saunder’s brother and fellow fisherman, Ray Saunders. According to reports, Saunders was attacked by a grey nurse shark and suffered deep puncture wounds. The victim was transported by helicopter to John Hunter Hospital in New Castle to receive treatments.

 
Szeretem ezt a fotot.... :)



 
 

 

 
 
 
A rajak is hatalmasak voltak. Azt viszont en mar nem simogattam meg... Alexnek sikerult.... 5 perccel hamarabb kijottem a vizbol, mert mar nagyon faztam, plusz az utolso par percben harom capa megijesztett... valahogy nagyon kozel kerultem hozzuk. A vezetonk utannam is kapott... nah akkor el is dontottem, hogy en inkabb most akkor kiszallok....
 
Utolso estenken ujra bementunk San Pedroba vacsorazni. Az nap Alex nem volt a legjobb kedveben. Tobbszor is tett hozzam fuzodo megjegyzeseket. Mint peldaul: A manatee rol beszeltek Amandaval, amikor megkerdeztem, hogy mit jelent ez a szo. O meg gunyosan kerdezte, "How come don't you know what does manatee mean?" vagyis hogy-hogy nem tudom mit jelent manatee. Erre en csak annyit mondtam, hogy "This is not a familiar word for me." (Egyebkent lamantint jelent. ezutan biztosan mindig emlekezni fogok erre a szora) Ezt a beszelgetest Amanda hallotta es megszolitotta Alexet, hogy ne legyen ilyen, hisz az angol nem az anyanyelvem.... vacsorazas kozben eppen arrol beszelgettek, hogy az egyik kutya, Diesel, szuletesnapja egy het mulva lessz..... Amire Alex hozzam szegezte a kerdest, hogy tudom-e ki Diesel? Azt hittem hatast vetek..... Komolyan, itt elek veluk szinte harom honapja, es ne tudnam, hogy ki a Diesel? Amanda erre a kerdesre megint jol kiakadt... En probaltam nem tulajdonitani jelentoseget ennek.... Amandat jobban zavarta az egesz mint engem.... A vacsora folytatodott tovabb..... Epp megkoszontem nekik, hogy engem is elvittek snorkeling-olni....  a snorkeling szo kiejtesenel az "l" betut kihagytam... erre Alex egybol megismetelte a szot kijavitval..... ami igazabol engem nem zavart, de Amandat egyre jobban.... Nem is azzal volt a gond, hogy kijavitott hanem azzal amilyen hangsullyal megismetelte. En az ilyen aprosagokon nem akadok fel, ezekert nem huzom fel magma... sot igazabol szeretem ha kijavitanak, csak jo indulattal tegyek :D Nah a lenyeg, hogy ekkor Amandanal borult a bili, elkezdte szidni Alexet a beszolasaiert.... en meg elkezdtem rosszul erezni magma, hogy most felettem veszekednek. A konny meg is gyult a szememben, probaltam takarni, de szerintem esszrevettek.... hamar fol is alltam, kimentem a mosdoba.... ott meg kisirtam magam. Ez volt az elso alkalom amiota itt vagyok, hogy sirtam.... valahogy nagyon elerzekenyultem. Nehezen tudtam abba hagyni a sirast, megmostam az arcom aztan nagy eroltetett mosollyal visszamentem, mintha mi sem tortent volna. Ekkor mar tobbiek is felalltak es tavoztunk..... Felultunk a golf cart ra es nagy csend kovetkezett... senki sem szolt egy szot sem.... Alexxel ultunk hatul.... en a fejemet vegig el is forditottam, mert nagyon ramjott a siras, nem akartam, hogy lassa. Szerencsere sotetseg volt.... Akkor este nagyon erzekeny lettem... Ugy megmondtam volna Alexnek, hogy kepzelje magam a helyeben... hogy mondjuk ott van Spanyolorszagban, eljen egy csaladdal, legyen tavol az otthonatol.... es raadasul senki se beszelje az anyanyelvet.... A lenyeg az, hogy amikor mar 5 percre voltunk a hoteltol irt a telefonjaba par sort es atnyujtotta nekem. Mosoly jelent meg az arcomon amikor elolvastam. Bocsanatot kert, azt is beleirta, hogy en mar csaladtag vagyok, noverenek tekint es hogy szeretnek. Majd elkezdtunk hangosan beszelgetni, megtortuk a csendet. Amikor aludni mentem jot egy sms em Warrentol. Ez allt benne: "I am so sorry about all the fighting. I feel we could not got a better person to be a nanny. You are great! We do not want to run you off because of it." Jol esik latni, hogy ennyire szeretnek es megbecsulik a munkam. Persze biztositottam oket, hogy semi gond nincs, es hogy semmikepp sem "futok" el tolluk, es hogy en sem kaphattam volna egy nagyszerubb csaladot mint ok. :)
 
Masnap reggel mar pakolasztunk es indultunk San Pedroba, ahol egy gyors reggeli utan felultunk az elso kis gepunkre, ami elvitt Belize City be.
 

 
I love them! <3 They are my family here. <3

 
San Pedro-i iskola

 
Szunetben igy a keritesen at veszik a gyerekek a snackeket, uditoket.... Egybol a Kapolnasi iskolas eveim juttak eszembe.... Kozepsuliban volt olyan idoszak amikor nem mehettunk ki szunetben sem az iskola keritesen kivulre.... igy mi is igy nyujtottuk a penzt es vettuk at a kifliket az arustol. :)





 
Vettem egy par szuvenirt en is magamnak. :) Host apam meg adott par Belize dollart, mert epp valtani akartam, hogy vigyek a tanaromnak. Az egyik tanarom gyujti a penzeket igy mindenkepp megakartam lepni ot Belize dollarral. Adtam mar neki forintot es lejt is. Nagyon orult neki.
 

 
Miutan meglattam, hogy Erzsebet kiralyno van a bankjegyen hamar utanna is neztem Belize tortenetenek... :) Brit korona gyarmat volt tobb mint 100 evig. Az orszag az egyetlen angolul beszelo allam Kozep Amerikaban.
 






 
 
Bye Bye Coco Beach and San Pedro


 
 
Igy osszesegeben a nyaralas nagyon jol telt nekem is. Nem ereztem azt hogy dolgozom, sot.... it was a holiday for me too. Halas voltam a csaladnak, hogy magukkal hozott engem is, igy lehetosegem volt egy kicsit felfedezni egy masik orszagot. A repulout hamar eltel, de en vegig azon izgultam, hogy vajon vissza engednek-e az Allamokba. Mar mar lattam a jelenetet elottem, hogy vissza kell ternem Europaba es hogy a host csaladom elkuldik a csomagom.... Vegul mint mindig probaltam hamar elhessegtetni a gondolatot es mondogatni magamban, hogy minden rendben lessz. Host anyamnak meseltem, hogy a repuloterektol fraszom van a tavalyi tapasztalatom utan... Igy mindenki izgult ertem amikor megerkeztunk Dallasba. :) Mivel eleg sok idot toltottem el sorban allassal a csaladom mar hivogatott telefonon. :) Nem kerdeztek sokat... csak, hogy meg mindig ugyanabban a suliban tanuloke es hogy spring breaken voltame stb.... Hamar atengedtek. Sohasem felejtem el Amanda es Ryder arcat amikor megpillantottak a lefele meno mozgolepcson... Kozben Warren a csomagokat szedte ossze, es irta az uzenetet, hogy az enyem is naluk van es hogy hol talalom meg oket. Ryder egybol elkezde mondani, hogy aggodott ertem es hogy mar a nevemet akarta kiabalni. :) Olyan edes volt. Szerdan este ertunk haza, Amanda elfutott meg vacsorat beszerezni a Mc Donaldsbol... majd alvas....:)
 
A nyaralasrol ennyit..... :) Majd jon a folytatas... <3
Kellemes hetveget mindenkinek!
 
Dalmi
xoxo
<3
 
 

 

6 megjegyzés:

  1. Szia Dalma, nagyon jó kis poszt volt, annyira jó, hogy a host családoddal így szeretitek egymást! Imádom olvasni az írásaid, mindig úgy feltölt engem is a pozitív energiád! :D

    VálaszTörlés
  2. Koszonom Heni! :) Orulok, hogy a blogom feltolt pozitiv energiaval. :) xoxo

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoruek a kepek ,es orulok,hogy rendesek a szulok es hogy szorgalmasan irsz a blogba ..minden jot tovabbra is sok puszi
    Hedi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csodalatos helyen voltal :) orulok a posztnak :)

    VálaszTörlés