2014. január 21., kedd

An other awesome week!


Egy ujabb csodas hetrol irok nektek! Meg mindig ugy erzem, hogy almodok... lol! Egyszeruen fantasztikusan erzem magam. Annyi minden jo tortenik mostansag..... Sok program meg minden, neha azt sem tudom merre szakadjak. :) A napok csak ugy porognek, boldog vagy es minden egyes pillanatert halas vagyok. Amandanak mondtam, hogy mennyire szerencsesnek erzem magam, hogy rajuk talaltam. Erre meg o mondta, hogy, nem en, hanem ok a szerencsesek, hogy ram talaltak. :) Szeretek veluk lenni, minden kis dologert olyan halasak. Egyik nap rendet csinaltam a kamraban. Vagyis rendszereztem, hogy milyen polcon mi legyen. Egy pillanatra eszembe is jutott, hogy lehet nem fog tetszeni nekik, mert megszoktak, hogy mi hol van, azt jottem en es teljesen atrendeztem mindent. Osszevisszasag volt a kamraban, kaja, konzerv, edesseg, minden mindenhol. Nem lehetett atlatni az egeszet. Engem meg nagyon zavart, mar elso naptol nagyon zavart. Nagyon egy rend szereto ember vagyok, mindig organize-olok valamit. (A noverem pont olyan mint en, vagy en vagyok pont olyan mint o :P ) Az emberek akik kozel allnak hozzam tudjak. Foleg akikkel egyutt laktam anno....bentlakas, kintlakas, Ciprus, Nemetorszag...... A lenyeg hogy nem voltak otthon, en hamar atvarazsoltam a kamrat azt elmentem.... amikor haza jottem, beleptem az ajton, Amanda szaladt velem szembe, olelgetett, koszonte, hogy milyen csodas.... hogy olyan mintha bemenne a Walmartba, mindent atlehet latni. Hirtelen azt sem tudtam, mirol beszel LOL. :) Ilyenkor olyan boldogsag tolt el... amikor eszreveszik azt, hogy csinaltam valamit. A masik csaladnal sokszor a hutto olyan rendetlen volt, kimostam, szep rendet csinaltam, de soha meg sem emlitettek, hogy koszonik szepen, pedig ez nem tartozott a feladataim koze. Aztan egy ido utan rahagytam.... Ha latom, hogy az emberek ertekelik a munkam, akkor szivembol csinalom barmikor, meg akkor is ha ez tenyleg nem tartozik a feladataim koze. 



Kedden talalkoztam Leilaval egy lunch-ra. Amig vartam ra, mert kesett mint szokas szerint, bementem a Target-be venni valami illatositot az automba. Imadom ezt a viragot, feldobja az autom, es olyan Dalmis is. :) 
Leilaval Brazil etterembe mentunk, itt nagyon jok a Brazil ettermek, imadok ott enni. Annyira belaktam, hogy mar nem birtam mozdulni. Egy csomo banant betuszakoltam meg a vegen. :)



Leila and I at Braza Dancante

Ebed utan nagyon buntudatom volt, hogy halalra zabaltam magam.... meg az a sok banan... lol.

Szerdan Viktoriaval beszeltunk meg talalkozot. O egy magyar lany, aki szinten Au-Pairkent kerult ide, es ugyabban a suliban vegzett ahova en megyek, ugyanazon a szakon. Micsoda egybeeses! Meseltem mar rola az elozo bejegyzesekben. Igazabol reg ota tartjuk a kapcsolatot Vikivel, mar 2012 nyaratol, de valahogy sohasem talalkoztunk. Igazabol nem kerestem a magyarok tarsasagat. Ne vegyetek ezt rossz neven, csak nagyon jol elvoltam en az international barataimmal a masik meg akartam fejleszteni az angolomat. Nah de vegre most sikerult osszehozni a talalkozot. Nagyon kivancsi voltam ra. Egy nagyon aranyos, mosolygos lany, azt hiszem mar 30. Az elso pillanattol szimpatikus volt. Neki magyar baratai vannak, sokat log magyarokkal. Az Osaka Japanese ettermet valasztottuk. Mindketten imadjuk a sushit. Meg egy eve es par honapja teljesen sushi ellenes voltam, most meg nem birok ellen allni neki. :) 




A noveremet meg a parjat nevettem, mert alig ertem ide ra 3 napra meg mar kertek a cimem, mert ok rendelni szeretnenek. Edesek. Tudom, hogy itt olcsobb. Majd haza postazom nekik.


Mar kineztem nehany koncertet, remelem eltudok nehanyra menni. :) 

A koncertrol jut eszembe, hogy Sasha elhivott Februar 8 an egy Irani koncertre. Googoosh fog jonni, ismerem ot, sokat hallgattuk a dalait. Tudom, hogy mindenki nagyon kivancsi, hogy mi tortenik koztem es Sasha kozott. Nem akarok sok reszletbe bonyolodni, de megis szeretnem a kivancsisagotokat csillapitani. : ) A lenyeg, hogy elso hetemen ugy 3 nap eleg sokat beszeltunk. Nagyon normalisan tudtunk beszelni egymassal, nem haborgattuk a multat, es en sem kertem magyarazatot. Egyre jobban erzem azt, hogy ennek igy kellett tortennie. A masadik hetemen mar napi szinten beszeltunk sokat es sokat. (De nem talalkoztunk szemelyesen) Meg mindig ott van kozottunk az a hatalmas szenvedely.... Komolyan eletemben nem vonzodtam igy egy fiuhoz. Megbeszeltuk, hogy baratok leszunk benefitsszel. :) Tudom, hogy ezt most furcsan hangzik nektek. Es hidjetek el, hogy en sem gondoltam soha hogy kepes leszek ilyenre, es pont vele, vele akit halalosan szerettem/szeretek. Nehany szabalyt beszeltunk meg, amit nem szabad tullepni. Ha erzem, hogy ez faj nekem, vagy neki akkor kiszallok/kiszall. Egyelore ez igy tokeletesen hangzik. Nem kontrolalhat, amint en sem ot. Igazabol ez az egesz koztunk tobb mint csak benefits, tobbett erzunk egymas irant, megis tudjuk, hogy nekunk ez nem mukodne. Es sikerult elfogadni, elfogadtam, hogy mi nem lehetunk egymase. Tulsagosan nagy a kulombseg a ket kultura kozott. Nem tudom, hogy mihez vezet majd ez az egesz, de erosnek erzem magam, es tudom, hogy ez nem fog gondot okozni.... legalabbis addig nem amig ennyire jok tudunk lenni egymashoz, ennyire oszinten tudunk beszelni egymassal.....

Csutortokon este host apam kerdezte, hogy akkor veszeke uj telefont. Mondtam neki, hogy hat nem is tudom.... szeretnek de megis sajnalom azt a havi 65 dollart. Itt nem a telefon a draga, hanem a havi szamla fizetese. Vegul modta, hogy o tud adni nekem egy Iphone 4 est csak szerzodest kell ra kotnom. Ezzel igy legalabb megtudom sporolni a telefon arat. Persze, hogy a valaszom az volt, hogy nagyszeru, elfogadom az ajandekot. :) Mosolyogtam mert azt kerdezte, hogy feheret vagy feketet szeretnek. Mivel neki tobb is van, amit nem hasznal. En a fekete melett dontottem. Pentek reggel igy el is mentem a Verizon ba. A plan miatt 100 dollarert megvehettem volna egy uj Iphone 4 est. De en nem vettem mivel jo az nekem amit host apam adott. Egyebkent meg szinte uj az, mondta is hogy max egy honapot hasznalta. A szamom Tmobile os volt, de megtarthattam a regi szamom a Verizon nal. Orultem neki, mert mar mindenki azt tudta. Olyan boldog voltam az Iphone nak. Vegre nem kell cipelnem magammal az Ipodot es a telefont is. :) Nah ez az amikor aprosagnak tudok orulni. Az itteni embereknek az a minimum, hogy van Iphonejuk vagy internetjuk a mobiltelefonukon. (Mondjuk mar az otthoniaknak is az kezd lenni, de nekem meg olyan telefonom sem volt amivel wifit hasznalhattam). En meg mindig csodakent elem at hogy mindig van internetem es nem kell Wifi utan keresgelni. :) Az ott dolgozo fiuk nagyon edesek voltak, vagy egy oran keresztul ott voltam, amig at transfereltuk a Tmobilos szamom a Verizonhoz es beallitottunk mindent. Kozben meg a telefonszamukat is ideadtak, hogyha barmikor segitsegre van szuksegem csak szoljak. :) 

Penteken este a munkam az volt, hogy Alexet vigyem el vasarolni a Stonbriar Mall ba, ami Friscoba van. Ez a Mall volt a legkozelebb hozzam, amikor ott eltem, a talalkozo helye valt a baratokkal. Erdekes erzes volt ujra ott lenni. Alexxel nagyon jol meg vagyunk, erzem neha ugy tekint ram mint egy testverre/baratnore. Mindig is erre vagytam. Tudunk beszelni mindenrol am, sokat kerdez a barataimrol, Erdelyrol, az otthoni eletemrol, korulmenyekrol. Teszek is erte, hogy minel jobb kapcsolatom legyen vele. Probalok kozel kerulni hozza. Van egy kozos kedvenc radio csatornank, amikor egy jo dal megy, felhuzom a hang erot es enekelunk mindketten. :) Meseltem neki, hogy en 14 eves voltam, amikor elkeztem clubba jarni, es, hogy otthon ez normalis. O most 13. Persze azert hozzatettem, hogy ez nem jo dolog, es hogy szigorubba kene tenni az egeszet....mert tul fiatal voltam stb..... Olyan izgalommal hallgat mindig. 

Mivel tudtam, hogy ez az utolso het suli nelkul ezert a het minden napjan tekeregtem:) Vasarolgattam ruhat meg minden mas szukseges dolgot, hiszen tudtam, hogyha a suli elkezdodik, mar nem lessz idom shoppingolni. Ossze gyujtottem nehany Rewards kartyat, lol. :) Imadom gyujtogetni a pontokat ra, bevaltani a kuponokat stb... :) Meg nehanyat bekell gyujtenem. 


Egyik delelott az autoval voltam elfoglalva, elvittem az automosoba, szepen kiporszivoztam, kitakaritottam. Ha 48 oran belol essik az eso akkor visszamehetek egy ingyenes mosasra. :) Nem hangzik rosszul. :)


Ime a student card om :) Ugy orulok neki. :) A sulirol jut eszembe, hogy kifelejtettem egy reszletet amit megszerettem volna osztani meg az elso napomrol. Amikor megerkeztem elso alkalommal a suliba, nagyon sokan voltak, mindenhol sokat kellett varni. En helyet foglaltam a varoteremben ahol sok mas diak uldogelt.... es turelmesen vartam amig szolitjak a nevemet. Nem telhetett el par perc amikor egy no a nevemet szolitval rohant hozzam karjait szettarva az olelkezesre. Mosolyogva udvozolt, megkerdezte, hogy utaztam, mondta, hogy epp most valaszolt az emailemre. En csak pislogtam, amikor raneztem a nevtablajara lattam, hogy o Maria Solis. O egy International Advisor, amig otthon voltam vegig emaileztem vele, rengeteg kerdesem volt, o meg mindig turelmesen valaszolt nekem. A vegen mar annyi mindenre kitertunk, hogy tudtam, hogy eredetileg Mexicoi csak ide jott ferjhez. O meg egy csomo mindent kerdezett Erdelyrol, hogy akkor hogy is van az, hogy en Romaniaban elek, de nem beszelek romanul. :) Igazabol szerintem nem is innet jegyzett ugy meg maganak, hanem a videombol. Emlitettem talan, hogy meg Decemberben volt egy International Student Day, amin bemutatkozo videokat jatszodtak le a diakoknak. Keszitettem en is egyet, amit elkuldtem nekik. Nah innet ismert meg egybol szerintem. Mar akkor irta, hogy milyen nagyszeru volt a videom, es hogy a kollegai is mennyire orultek nek nah meg hogy lementi a laptopjara es amikor megerkezem megmutatja. Igy is tortent, amikor sorra kerultem, elrendeztuk a papirmunkakat, leultetett es lejatszodta az egeszet nekem. (Kozben a tobbiek kint varakoztak, lol).  Csak 6 videot kapott International Studentektol, mind az egeszet megmutatta. Az enyemmel kezdodott a ceremonia. :) Valaszthattam egy ajandekot is cserebe a videoert. Richland College es polo es taska kozott lehetett valasztani. En a taskanal maradtam. :) Az a fogantatas amit akkor ott kaptam nagyon boldogga tett. Ugy ereztem, mintha mar reg abba a kozossegbe tartoznek. Tobb oran keresztul ott voltam az nap es az elkovetkezo napokban is a heten, de senkit nem lattam, hogy igy udvozzoltek volna mint engem. LOL :) Nos mar beszeltem arrol is, hogy nem sikerult az a bizonyos TSI, ami miatt eleg csalodott voltam magamban. Aztan csak felbatoritottak a barataim, hogy ne legyek mar szomoru, hisz annyi minden ossze jott mar nekem.... mindig minden nem sikerulhet elsonek. :) Es ez igy is van. Mostanra mar cseppet sem szomorkodok ez miatt. :) Ezert osztom meg ezt a kepet. :) :) :) 


Nah ez a kis kitero utan vissza a jelenbe. :) Penteken miutan Alex bevasarolt az apukajahoz vittem, ott toltotte a pentek estet, majd szombaton onnat ment nagyihoz. 7 kor sikerult ot ledobni, utanna meg mentem talalkozni a barataimmal a TopGolf ban. Soha nem hallottam errol a helyrol, pedig eleg sok van a kornyeken,  nagyon tetszett. Olyan volt mint egy bar/club. Tele volt fiatalokkal, sokan ott unnepeltek a szulinapjukat vagy mas esemenyt. Volt bar resze is ahova tartozott egy tanc parkett, kaja meg Isteni volt. Soha nem jatszottam golfot, sot azt hittem, hogy ez egy olyan unalmas jatek lehet, de igazabol nem.... nagyon nagyon elveztem. Mar alig varom, hogy menjunk ujra. :)



"TopGolf is a sports entertainment facility that features a golf game that uses microchip technology inside golf balls that are shot into several targets to score points. TopGolf stands for Target Oriented Practice Golf. There are currently nine locations worldwide, six in the United States and three in the United Kingdom. The company is headquartered in Dallas, TX. TopGolf is a point-scoring game that is played with real clubs and golf balls. Players tee off from a driving bay onto a landscaped outfield with targets ranging in distance from 20 to 260 yards. Players receive instant feedback on how far they have hit a shot and are allocated points based on distance and accuracy."

Hozzam nagyon kozel is van egy Topgolf, sokan lakunk a barati tarsasagbol ezen a kornyeken, de mi egy tavolabbi helyre mentunk, mivel az brand new volt, alig par honapja nyitottak meg. Leith megnevetette a tarsasagot, mivel o kesobb jott, es nem csekkolta a cimet, ami ugye postolva volt.... sza a hozzank kozeli Topgolf ba ment. Nagyon keresett minket mindenhol... mar mi sem ertettuk, hogy hol van annyideig.... mondtuk hogy a masadik emeleten a 220 nal vagyunk mi.... amire meg kuldi a fotot, hogy ne vicceljunk mar, nezzuk meg hogy a 220 ures. :) Vegul le esett, hogy o az Alleni Topgolfban keres minket... mi meg a The Colony ban voltunk. :) A tavolsag meg fel ora toolway-en. 

Golfozas utan a Peace Pipe ba mentunk. Hogy ne kelljen olyan sokat vezessek oda ami 30 perc lett volna, majd egy masik 30 perc haza, ez mind autopalyan.... ezert a fiuk felajanlottak, hogy hagyjam az autot a Stonbriar Mall elott, ott meg atulok hozzuk. Igy Renet megkertem, hogy jojjon velem a Mall ig, ahol Firaz felvett minket. Onnat meg egyutt mentunk Richardsonba az egyik regi torzshelyunkre, amit imadtam. A hely ahol belly dancers lanyok vannak es arab zene van. :) Rene, Gulnaznak az exje, nem bekultek ki, de latom rajtuk, hogy mindketten mennyire szenvednek. Egyebkent meg Rene csak azert jott el, mert tudta, hogy Gulnaz nem lessz ott, Coloradoban volt a hetvegen. Sokat beszeltunk Renevel errol az egesz kulturarol.... ugy sajnaltam oket... annyira hasonlo a tortenetuk a mienkhez. Nagyszeru erzes volt ot ujra latni, neki is elejottek az emlekek ahogy meglatott... a sok szep emlek amit egyutt toltottunk.... amikor meg mi is es ok is egy par voltunk... a sok kozos vacsora meg minden. Minden hetveget egyutt toltottunk veluk anno. Rene egy eros fiu, megis szinte sirt.... lattam, hogy alig birja tartoztatni magat.... Ugyanaz a szitu, a csaladja nem fogadna el Gulnazt.... Meglepetesemre, nem ereztem olyan jol magam a Peace Pipe ban, gondolom a sok emlek miatt vagy nem is tudom, hogy mi hatasa alatt voltam.... Egyszer voltam ott Sasha nelkul, es az meg az elso alkalom volt amikor legeloszor kimentem a Texasi ejszakaba Gulnazekkal. Pontosabban akkor O is ott volt az akkori baratnojevel. Utanna mar egy parkent jartunk oda.... tehat ez volt a masadik alkalom a Peace Pipe ban nelkule....


...and here is my number one song :) I just LOVE it. 


Szombaton delben Viktoriahoz mentem, sleep overt terveztunk az ejszakara nala, host csaladja nem volt otthon a hetvegen. :) Ahogy megerkeztem ugy elkezdtunk mondani, hogy orakon keresztul nem birtok befogni a szank, csak meseltunk es meseltunk.... Viktoria nagyon kozel all a szivemhez.... Meg emlekszem mikor ott aggodtunk egyutt, hogy lessze csaladja vagy sem.... komolyan az utolso nap kapta a csaladot, amikor mar nem lett volna hova mennie masnaptol.... O Dallasban lakik a White Rock Lake melett. Megkertem, hogy vigyen el egy olyan helyre ahonnat latszik Dallas Downtown, mert kell egy kepet keszitenem egy konyvvel. Tudtam hogy a lake korul egy bizonyos spotbol lehet latni, csak nem tudtam honnat. Meseltem neki a Fanni konyverol, es a versenyerol.... a verseny igazabol abbol all, hogy keszits egy kepet a konyvel barhol a vilagban, majd kuld el neki... amit o postol a facebook oldalan es aki a legtobb lajkot kapja nyer egy vacsorat vele. Igazabol szeretne tudni hol jarnak a konyvei a nagy vilagban. :) Persze imadnek nyerni, meg igy is hogy nem vehetek reszt kozos vacsoran vele a tavolsag miatt.... De igazabol ez nem a nyeresrol szol..... Fanni az anyukajaval anno sokat nezte a Dallas sorozatot. Igy remeltem hogy a varos kepenek latvanya szep emlekeket idez fel a szamara. 

Vegul vagy 40 perc vezetes utan sikerult megtalalni azt a helyet, ahonnat ha tavolrol is de latszik downtown. Gyonyoru napsutes volt, jo erzes volt a szabadban lenni.




Viccesen nezhettunk ott ki, fotozas kozben... mivel a nap epp akkor akart lemenni.... nem tudtunk sehogy egy olyan kepet kesziteni, hogy en is ott legyek a hatterben.... Tulsagosan rossz volt a feny a fotozashoz.... nah meg persze nem egy jo cameram van... :) Kicsit meg uldogeltunk a padon, elveztuk a napsutest....


Viki and I



Vegul ezt a fotot kuldtem el neki, ami gondolom par napon belul felkerul a facebook oldalara. Majd itt is megfogom osztani a linket, hogy kapjak nehany like-ot en is. :) I am counting on you guys :)


A lake utan Viki baratnojehez, Anyahoz mentunk. Nagyon sokat cigizik Anya, ezert sok kitartasba kerult, hogy ne fogadjak el egy szalat. :) De kibirtam. Hja ha nem emlitettem eddig Januar 2 an amikor felultem Romaniaba a Budapestre tarto buszra felfogadtam, hogy This is a new year, a new life, a new start... so smoking is unacceptable. Tehat azota nem cigizek, otthon nagyon hatasa alatt voltam am.... a sok stressz meg lelki dolgok, egyeruen csak nagyon kellett....




Egy kis sorozes meg eves utan ossze kaptuk magunk az ejszakara.... kozben megerkeztek a lanyok baratai, vagy 4 orosz fiu... lol Veluk igazabol mar azelotti heten talalkoztam. Ok a vicces figurak. Kedves emberek, hamar megkedveltem oket. Nevettem, hogy eddig Middle East Groupban voltam, most meg Russian groupba csoppentem. :) 


Addisonba mentunk partyzni, eloszor a Social House szorakozo helyre. Elso alkalmam volt ott, Viki nem is akart oda menni, nem szereti azt a helyet.... Sok a fekete srac ott.... igazabol nincs bajom veluk, sot imadom nezni ahogyan mozognak, tancolnak.... Epp elbeszeltuk, hogy engem eddig soha nem mozgatott meg egy fekete srac sem.... Egy kis ido elteltevel pedig eszre vettem, hogy egy neger srac nagyon nez... A barataival uldogelt az asztalnal.... integetett is nekem, de mint aki eszre sem veszi magyaraztam en Vikinek.... azt addig addig, hogy csak felallt es odajott hozzam. Elkezdtunk beszelgetni, nagyon jopofa gyereknek tunt. Kozben a csapat szolitott, hogy menni szeretnenek egy masik helyre.... Elbucsuztam Max tol, de a keresere a szamomat elotte megadtam.... mindenkepp velem szeretett volna ebedelni masnap. En is csodalkoztam magamon, hogy miert is adtam meg, de olyan baratsagos, vicces, joszivu gyereknek tunt.... de gondoltam baratok attol meg lehetunk, hisz ugysincs meg neger a barataim kozott. :) :) 

Majd atmentunk a Sherlocksba, ahol live zene van. Megremegett a gyomrom ahogy bementunk oda, hisz tudtam, hogy Sasha szeret a haverokkal ott lenni.... es azt is tudtam, hogy az ejszaka o is Addisonban volt....
Vagytam ra, hogy lassam, de megis feltem attol hogy osszefutok ott vele. Kozben smstunk, es kiderult, hogy o pont a Sherlocks meletti clubban van. 


Tanultunk Darts ozni :) Komolyan ezt is csak most probaltam eloszor es ezt is elveztem! :) Az elejen csomot bohockodtunk, nem ment, sot a szabalyokat sem tudtuk. Aztan a szomszedban egy helyes fiu jatszott, odamereszkedtem hozza, hogy ha nem nagy gond elmagyaraznae a jatek szabalyait nekunk. :)



A vegere mar eleg jo voltam.... lol



Amikor mar csak 20 perc volt hatra a club zarasaig eldontottuk Sashaval hogy talalkozunk ott es akkor a club elott. Tudjatok itt hajnali 2 kor zar minden lol.... Kisetaltam a club ele nagyon nagy gyomorideggel. Het honap utan most fogom ot latni ujra eloszor! Vajon mit fogok erezni amikor meglatom? Vajon elojonnek a fajdalmak? Vajon orulni fogok neki? Vajon fogok egyaltalan erezni valamit? Gyulolni fogom amiert ezt tette velem/velunk? Sok kerdes volt az eszemben... valaszt akartam, tudni akartam, hogy milyen lessz ujra szembol szembe allni vele..... 

....es lattam, hogy kozeledik az autoja... elmelegedtem.... meg allt mellettem, hogy beszalljak... en meg lepni sem tudtam... komolyan azt sem tudom, hogy ultem be az autoba. Attol a perctol ahogy beultem es meglattam ot minden megvaltozott. Nem volt mar gyomoridegem, nem feltem mar.... sot biztonsagba ereztem magam. Egybol megcsokoltuk egymast.... minden olyan volt, mintha csak 2 nappal lattam volna ot utoljara.... nem ereztem a het honapi szunetet sem a fajdalmakat. Ugy elkezdtunk beszelni, hogy alig allt be a szank.. igazabol javitom magam.... en dumaltam, o inkabb csak kerdezett sokat es sokat. Gondolkodtunk, hogy ejjeli kettokor hova menjunk... nem vagytam zajos helyre, csak kettesbe szerettem volna lenni vele. O meg egybol jott az otlettel, hogy menjunk hozza. Nem igazan akartam bele menni, mert tudtam, hogy az apukaja nala van, alszik. Vegul felsettenkedtunk a szobajaba.... en jobban feltem mint o...lol. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen kockazatot mer vallani.... O egy Irani fiu, nala ez nagyon nem megengedett. Az apukaja meg nagyon szigoru am. Az ajto  meg csipog amikor ki be jarkalsz, az o szobaja meg pont ott van a bejarati ajto mellett. Olyan izgalmas volt ez az egesz felsettenkedes a szobajaba. OMG Coco nagyon megvaltozott, alig ismertem ra. Nagyon megnott es mostmar tenyleg ugy nez ki mint egy oroszlan a lion cut miatt. :) mar nem olyan aranyos a kinezetele mint regen. Majd keszitek kepet nektek rola. :)

Csodalatos egy par orat toltottunk egyutt... minden olyan volt mint regen.... Sasha meglepoen csendes volt. Tudtam, hogy orul nekem, ereztem a gondolatait, erzeseit..... megsem tudott beszelni.... Igy meg soha nem lattam ot! Most az eros fiu nagyon gyengenek tunt..... 

Majd lesettenkedtunk, szerencsere apukaja nem ebredt meg. Igy utolag elmondva szivrohamot kapott volna ha meglat minket akkor ott... lol Mondta is, hogy ugy erzi mintha Iranba lenne.... engem is a teenager koromra emlekeztetet az egesz  Majd elvitt Anyahoz, ahol mar Viki vart ram, onnat meg hazamentunk Viki lakasaba. Amire egyet teaztunk, megreggeliztunk, es agyba kerultunk mar elmult reggeli 6....

To be continued soon :) Majd jon a folytatas..... (mar nem birok tobbett irni)

Hugs
Dalmi
<3 <3 <3 

9 megjegyzés:

  1. Annyira izgi, hogy újból találkoztok Sashaval. :) Nagyon örülök. Én azért bízok egy csodában... Nem lehet igaz, hogy két kultúra nem fonódhat össze?! Ott van Amerikában, elszakadt a hazájától. Nehogy már a szerelmi életét befolyásolják a dolgok. Úgy szeretném, ha igazán együtt lehetnétek. :)

    VálaszTörlés
  2. komolyan mondom, én is gyomorideggel olvastam a soraidat, annyira izgi volt.. :) :) :) mintha velem történt volna az egész.. drukkolok neked nagyon, viszont óvatosan, ne hagyd, hogy megint fájdalmat okozzon neked ez az egész!

    VálaszTörlés
  3. ja, egyébként én a kezdetektől fogva tudtam, hogy BIZTOS találkozni fogtok, akármit is mond ő.. :))

    VálaszTörlés
  4. Ja, még azt szerettem volna kérdezni, hogy az apja meddig marad?
    Egyébként meg imádom a blogod, jó Téged boldognak látni, én is felvidulok. Te is Mosolyka vagy. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Dalma :)

    Olyan jó volt olvasni ezta bejegyzést (is)!!! Nagyon nagyon örülök, hogy találkoztatok megint vele!!! Hjajj, eszembe juttatta a régi nagy szerelmem, akiről már meséltem itt, hogy találkoztunk 5 év után, és ugyanazt éreztem, mint mikor legutóbb láttam...
    Remélem minden úgy alakul majd vele, ahogyan szeretnéd, hallgass a szívedre és akkor nagy baj nem lehet!!! :)
    Írj minél hamarabb megint, mert nagyon jó olvasni, mi történik veled :)
    Vigyázz magadra, sok puszi, Maya

    VálaszTörlés
  6. Szia, huh nagyon izgi volt a bejegyzes!

    Vigyazz, nehogy megint fajdalmat okozzon.

    Annak aki otthon lakik, es nincs kapcsolata mas vallasuakkal, mas kulturval: sajnos, ez nem ugy megy, hogy mas orszagban lakik, miert nem valtozik meg. Belejuk van egesz kicsi kortol nevelve. Es nagyon nagyon tisztelik a kulturat, vallast, es a szuloket. Nem lehet veluk mit csinalni.

    En szurkolok nektek, es hogy ne serulj megint!

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon örülök, hogy írtál róla :) de egy kérdés felmerült bennem Neki nincs barátnője? vagyis valami olyasmi rémlett a régi bejegyzéseidből

    puszi :)

    VálaszTörlés
  8. haaaat, oszinten szolva nem tudom mit irjak.... meglepodtem a Sasha dolgon nagyon. persze orulok hogy orulsz de ha csak friends with benefits vagytok akkor azt jo lenne tudni hogy mellette keresel e igazi partnert? olyat akivel van jovod esetleg. vagy majd 5 ev mulva rajosz hogy elvesztegettel 5 evet az eletedbol.... nem okoskodni akarok csak muszaj leirnom ezt hogy kesobb ne bantson a dolog hogy nem szoltam. jo lenne ha megis megoldodnanak a kulturalsi kulonbsegbol adodo problemak hisz latszik hogy jo paros vagytok, de ha nem hat akkor nem tudom hogy en vesztegetnem e ra az idomet. bocs.

    VálaszTörlés
  9. Huha, itt foladtad a lecket...sajnos tiszta szivbol nem tudok orulni, mert egyszeruen feltelek a fajdalomtol, nem vagy te eleg erzeketlen egy ilyen kapcsolathoz.!!! Nagyon, nagyon nehezen sikerult talpraallnod, azert eltelt egy kis ido amig ujra valamennyire osszeszedted magad lelkileg, erre jon Adonisz es tonkretesz ujra?En nagyon szivesen elhiszem , hogy minden o.k. vele es az irasaidbol eddig az jott le , hogy nagyon is osszeilletek, viszont a 2 kultura kozti kulonbseg valoban oriasi.Sajnos.Nem szeretnem , hogy csak kihasznaljon es kozben tervezgesse a sajat kis eletet , Te sokkal de sokkal tobbet erdemelsz annal ,hogy csak titokban talalkozgassal , akakirol is lenne szo. Igy , lehet olyan helyzetbe fogsz jutni , hogy a haverokkal nem mesz talalkozni mert o epp csak akkor er ra, uj ismeretsegeket talan nem kotsz mert eros az erzelmi kotodes Sascha iranyaban, es egy ido utan folebredsz, hogy miatta kihagytal egy csomo lehetoseget, amire minden esely megvan, leven, hogy ez a nagy szerelem reszedrol nem mult el.Maganvelemeny /szemelyes tapasztalat alapjan/ ilyen *baratsag* csak akkor mukodhet ha NINCS szerelem kozben,mert amikor a szerelem beut akkor csak szenvedes az egesz ...Nagyon kivanom , hogy minden ugy tortenjen ahogy szeretned es sok sok oromben,boldogsagban legyen reszed.Mivel okos lany vagy ,en a helyedben ezt az egeszet a Saschaval kicsit meg atragnam , mert ha o igazan szeretne akkor nem is kerne toled, hogy ilyen baratok legyetek, de neki igy nagyon jol jon te meg nagyon szereted es gondolod talan ez is jobb mint a semmi vele kapcsolatban. Kerlek ne vedd rossz neven tolem az oszinteseget jogod van ugyis a Te eletedet ugy elni ,ahogy a legjobbnak tunik, nem lebeszelni akarlak rola, csak esetleg mas oldalrol is megvilagitani a dolgokat, remelem nem fogsz megharagudni emiatt , vagy esetleg ami meg rosszabb lenne, nem irni tobbet ilyen reszletesen .Minden irasodban veled erzek, mert mint mar irtam nagyszeru lanynak tartalak, aki mint sokan masok , megerdemli , hogy boldog legyen es nagy orommel olvasom mindig az uj bejegyzeseidet.
    Ha meg nem irtam volna, nagyon orulok, hogy vegre olyan csaladba kerultel ahol valamennyire otthon erezheted magad!!!!!!
    Sok boldogsagot es sok puszi Hedi

    VálaszTörlés