2013. június 25., kedd

Pitbull and Kesha concert, Candy Crash

Mar itt is vagyok :) Ma mar egy jo ideje csinalom a TOEFL feladatokat, mostmar erzem, hogy kell egy kis "brake". Ilyenkor meg a blog irasa perfect. :) 


Vasarnap delutani uszkalas Cocoval


...es annyira fog hianyozni o is nekem....


...give me a kiss... :)

Vasarnap a delutant ujra a nagynenje hazanal toltottuk, este meg koncertre mentunk: Kesha es Pitbull jott Dallasba. A jegyet mar Sasha akkor megvette ra, amikor epp csak hazaertem Februarban, igy nagyon olcson megkaptuk. Egyebkent sem volt olyan draga, hisz ez egy szabadteri koncert volt egy parkban. Inkabb olyan fesztivalos feelingje volt az egesznek. Mi mar ketten voltunk Pitbull koncerten az Oklahomaban volt teremben. Annyival az jobb volt, hogy kozel voltunk, lathattuk jol Pitbullt. De viszont ez most nekem jobban tetszett, mert tobb hely volt tancolni, a kozon ehettunk, ihattunk, csinalhattunk barmit. Rengeteg 'crazy people' volt akiken lehetett szorakozni. Sokan kifestettek csillogora villogora magukat, mindenfele figurakkal.... nehanyan meg viccesen oltoztek be. :) Nah de aztan olyan is volt, aki szinte mesztelen volt. :) Egy lanynak mogottunk olyan rovid volt a szoknyaja, hogy meg az alsonemuje is latszott, nemhogy a feneke. :) Felol meg csak egy bikini felso volt rajta. Egyebkent meg nagyon fiatal volt. Ilyenkor csak azon gondolkodom, hogy a szulei hogy engedik igy el otthonrol (jo lehet hogy nem lattak) vagy pedig o hogy nem veszi eszre magat, hogy nem gondolja at..... nah mindegy, de ezek a lanyok kitudnak kesziteni. Vannak akik orulten vagy eppen nagyon viccesen tancolnak, tombolnak, bohockodnak, nem erdekelve senki oket.... oket meg irigylem a lazasaguk miatt :) Megmosolyogtatnak. :)





Ezen a csavon annyit nevettunk, nagyon razta magat :) Ez meg a koncert elott volt...


A koncert elott egy profi tancos fiu csapat lepett fel akik Ausztraliabol jottek...









Kesha :)














Pitbullrol mar nem igazan keszultek kepek, amire o megerkezett besotetedett, igy nem sikerult kepet kesziteni ilyen tavolsagbol.... Kesha es Pitbull kozott egy oran at volt egy DJ, jo kis hangulatot csinalt.... Eleg sokat enekeltek, 1,5 orat Kesha es 1,5 orat Pitbull is. 




Annyira 'excited' en nem voltam Pitbull miatt, pedig jobban szeretem ot mint Keshat, de biztosan csak azert, mert mar lattam ot. :) Tenyleg most olyan deja-vu erzesem van, olyan mintha az elso Pitbull concertunk utan megalmodtam volna, hogy voltunk szinten egy Pitbull koncertre ami szabadteri volt :) Ha ha

2,5 szinte 3 hete elkezdtem jatszani egy jatekot. Candy Crush. Ismeri valaki? Vagy inkabb azt kerdezzem, hogy ki nem ismeri? :P Soha nem jatszodtam semmi fele jatekot, ezt elkezdtem es nem birtam hagyni abba.... egyszeruen csak azt vettem eszre, hogy olyan mintha tisztara 'addicted' lennek. Mar a kezdetektol, ahogy elkezdtem lelkiismeret furdalasom volt, hogy 'I am wasting my time with this stupid game' (Pazarlom az idomet). Orankent, vagy akar 4 perckent abba hagytam a tanulast egy par kor jatek miatt, mar azt vettem esze, hogy ha Sashaval megyunk valahova az autoval akkor ahogy beulunk az autoba elkezdek jatszani.... az helyett, hogy beszelgetnenk.... ahogy minidg is szoktuk, meg meg sok mas hasonlo eset..... Nem eleg, hogy ott a Facebook amin mar igy is sokat logok, hanem most ez a 'silly game' is. Egyebkent meg nagyon sokatn jatszak ezt a Candy Crusht. Biztosan koztetek is valaki. :) Ugyhogy nagy elhatarozast hoztam ma reggelre... Candy Crush Application needs to be deleted from my ipod.... Torolnom kell...... torolnom kell, mert mar fuggo letttem.... Sajnalkozva de megtettem a lepest.... toroltem.... es hidjetek el, hogy mar most nagyon hianyzik... de nem tolthetem az idom ezzel.... NO MORE GAMES :) Ne hadjatok, hogy annyira urra legyen rajtatok egy jatek, hogy naponta orakat eltoltsetek rajta.... Az mas, hogy egy repuloteren varakozva jatszol  egy keveset vagy valami hasonlo.... de en mar reg tulleptem ezen a hataron... a parommal levo beszelgetest is hanyagolni kezdtem egy hulye jatek miatt....



Hetfon reggel Gabriella jott ertem, (Aki meg nem tudja o a Szekelyudvarhelyi no, akivel Aupair evem elso par honapjaban tallakoztam, es sokszor vigyaztam a kislanyara is) a heten koltoznek igy segitettem ezt meg azt. Csutortokon meg Penteken megint megyek, akkor egesz napos feladat lessz. Olyan jo volt az egesz napot ott tolteni, csomot nevettunk. Regen soat jartam oda, 2 x egy heten biztosan, de akkor nagyon kozel is laktunk egymashoz. Epp meseltem neki, hogy host apam mit "igert", mosolygott rajta, mar ok is ismerik, hisz egyszer megkert host apam, hogy mutassam be a ferjet neki valami business miatt. Azota mar ok is megismertek, sot mar a telefont sem veszi fel neki a ferje... Azon gondolkodtunk Gabriellaval, hogy csutortokre igerte meg hogy felhiv, es ha nem hiv, hat persze hogy nem fog hivni, akkor irjak neki egy smst penteken, hogy akkor meg mindig szeretne e segiteni, mert a hatar idobol futok ki..... De ez csak szivataskent.... De nem tudom.... nem hiszem hogy irnek, mert nem vagyok en az a tipus.... csak igy elgondoltuk, hogy mit kene tenni :) 6korul talalkoztam Sashaval, majd egyutt haza jottunk. 

Annyira hihetetlen, hogy par nap es megyek haza.... annyira nem szeretnek.... foleg igy hogy tudom, hogy ez a tavollet mennyire hosszu lessz, 5-6 honap..... Egy egy nap jol vagyok, masik nap meg sirdogalok, azt megint osszeszedem magam.... es egy igy megy korforgasban.... Azt tudom, hogy vasarnap repulok, de meg azt se tudom, hogy hanykor, nincs kedvem megnezni.... meg ossze pakolni sem :( :( 

Nah azt hiszem ennyi brake eleg volt, vissza mostmar tanulni.... este sulim is van....
Puszi <3 <3 <3

5 megjegyzés:

  1. haha a candy crush saga-t en is nagyon nyomtam aztan amikor elmentunk nyaralni nem volt idom vele foglalkozni igy most kicsit kihult a dolog. de majd biztos megint ramjon. valoban nagyon addiktiv a kicsike :-) unalomuzesnek tokeletes.

    kar hogy mar haza kell menned, es valoban nem lesz konnyu. de az lebegjen a szemed elott hogy ha tegyuk fel egyutt maradtok egesz eletetekre akkor ez CSAK 5-6 honap a sok sok evbol. igy mar talan nem tunik olyan hosszunak ugye? :-) amig otthon leszel tartsd ezt szem elott, illetve hogy nem pihizni mentel haza hanem feladatod van. minel tobb penzt osszeszedni a kijoveteledhez. remelem minden a terv szerint fog menni. biztos szomoru leszel de javaslom hogy elj a manak es eld meg minden nap oromet (es banatat ha kell). ha a multon, vagy a jovon szorongsz allandoan akkor a mai napot eldobod magadtol. tudom konnyebb ezt mondani mint megtenni, de talan elgondolkodtat ez a par sor.

    megegyszer kivanom hogy jol teljen ez a par honap otthon es mielobb johess vissza.

    puszi

    VálaszTörlés
  2. Unalomuzesre jo, csak en mar minden oraban jatszottam. :)

    Koszonom a nyugtatast, meg a jokivansagokat is, igen en is pont erre szoktam gondolni, hogy ha utanna egyutt lehetunk orokre akkor az az 5-6 honap megeri ezt. :) Epp azt nem akarom hogy folyamatosan csak rossz hangulatom legyen otthon Sasha tavollete miatt, probalkozom hogy ne keseredjek el. Ha azt nezem most mar sokkal jobban megy mint amikor Januar-Februarban kellett elvalni. Akkor sokkal tobbett sirdogaltam. Ahogyan hazaerek lessz munkahelyem ezzel is gyorsabban telnek majd a napok, a masik meg tanulnom kell, megkell a toefl legyen szeptember elott. :)

    VálaszTörlés
  3. Dalma!
    Mióta elindult a blogod, azóta nagy-nagy fanatikus vagyok. Nagy örömmel töltött el, hogy nem hagytad abba az írást még akkor sem, mikor lejárt az au-pair éved.
    Remélem az otthon töltött pár hónapod alatt is fogsz nekünk írni. Ne aggódj, nagyon hamar el fog telni, aztán már repülhetsz is vissza és kezdheted az álom életed Amerikában. :-)
    Sok sikert kívánok Neked és kitartást a továbbiakban!
    puszi! :-)

    VálaszTörlés
  4. Koszonom szepen a kedves szavakat. Neha irok majd egy egy bejegyzest itthon is. Puszi

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés