2013. május 3., péntek

Job for one day!

Az elmult napok tortenesei......

Napi tobb orat toltok munkakeresessel, nezegetem ideiglenesen a childcare melokat, amit most csinalhatnek Junius vegeig. Azon kivul meg olyan munkahelyeket, amik sponsoralnank az H2B visa megszerzeseben. Oszinten sok remenyt nem latok, de nem hagyom abba, legalabb tudom majd, hogy ami tollem telt megtettem. Minden egyes nap par emailt elkuldok nehany hotelnek, gyors etteremnek a kornyeken.... es az az igazsag, hogy nem erdekli oket en a sponsorozas, akkor felvennenek, ha legallisan itt lennek, ha lennenek papirjaim, de eddig senki sem szeretne ilyen papirmunkakba belebonyolodni...  :(  Ketsegbe vagyok esve, nem tudom majd hogyan tovabb.... probalok nem erre gondolni folyamatosan, es atelni maximalisan ezt az itt toltott idot. Ha melyebben belegondolok, konnyes lessz a szemem, a hangulat mar elvan rontval, ezert probalom elhessegtetni ezeket a rossz gondolatokat.... aminek megkell tortennie megfog. Ha egyutt kell maradjunk egyutt maradunk, ha nem akkor azt kell elfogadni.... mindig ugy voltam vele, hogy megvan irval a sorsunk. Remelem a vege is happy end lesz. :) 

Ugy gondolom ha szeretjuk egymast, akar hany honapnak kell eltelnie, ha meg egy evnek is, de fog tartani a szerelem..... tudom, hogy nem egezseges egy kapcsolatnak annyit tavol lenni..... de megis az az en elvem, ha ket ember szereti egymast, akkor honapok kulonlete nem fog akadalyt jelenteni.....

Mar arra is gondoltam, ha hazamegyek Junius utan elmegyek valahova dolgozni, barhova, csak penzt keressek.... hogy sikeruljon a sulira osszeszedni a penzt.... 

Neha annyira belekukkantanek a jovobe, csak 1-2 evre elore :) 

Sza a meloval kapcsolatban annyit, hogy meg amig itt vagyok keresem itt a melot, majd ha mar haza kell mennem akkor barhol csak melo legyen, jobb lenne par honapos, de ha hosszabb azt is bevallalnam.... Talan ha iden nyaron sikerulne megint Nemetorszagba elmennem ket honapra, akkor oktober elejen vissza is jonnek egy ujabb harom honapra..... egy csomo variaci, gondolat van a fejemben, de majd lassan meglatjuk, hogyan tovabb....

Egyebkent mult penteken dolgoztam :) Csutortokon egy allas hirdetest talaltam egy napra, mivel a nanny nem tudott menni melozni, igy egy napra babysitter kelett a gyerek melle..... A csalad tiz percre lakik tollunk, irtam email, valaszoltak, telefonon hamar le is beszeltuk azt penteken mentem is. Sasha melo elott, 8:30 kor ledobott a csaladnal, 5 kor meg ertem jott, amikor o is vegzett. A kislany 14 honapos volt, Rorinak hivtak. Nagyon edes volt. Esku az az egy nap alatt ugy megszerettem. 




Edes kis cspseg, nagyon elveztem vele lenni, az anyuka otthon volt, otthonrol dolgozik, kozbe megkerdezte minden rendben vane, de hagyott is magunkra. Tisztaba tettem, kajat keszitettem, megetettem, meg meg is furdettem , jatszodtunk, kellemesen eltoltottuk az idot:) Volt egy elado autojuk a csaladnak, aranyosak voltak, mondtak ha nincs penzem de szeretnem az autot, megbeszelhessuk, hogy reszletekre fizetek stb..... De tudjatok en addig autot nem akartam venni, amig vizumom nincs. 3 honapra nem latom ertelmet, mivel ki tudja kovetkezobe mikor tudok ujra vissza jonni. Az apuka is edes volt, amikor o hazajott munkabol elvette a kislanyt tollem, de a kis Rori mar nyujtotta a kezet, kereszkedett vissza hozzam. Ugy erzem a szulok is kedveltek meg a kislany is :) :) Az anyuka mar egybol mondta is, hogy oda adhatjae a szamom egyik baratnojenek, de az a gond, hogy ok nagyon messze laknak, ezert vissza kellett utasitanom az ajanlatot. Ennek az egy napos melonak is nagyon orultem. A penzbol be is iratkoztam a suliba :) Juniusi honapban TOEFL felkeszitokre fogok jarni, hetente ket alkalom, 2x3 ora. Szeretnem letenni ezt a vizsgat, habar meg nem tudom mikor, de mar tanulok ra. Pont haza utazasom elott 2 nappal lessz vege ennek az egy honapos felkeszitonek. A suli csak 12-15 percre van tollunk es este, epp Sasha hazaer a melobol, nekem meg mennem kell, vihetem az autojat. 

Pentek este meg Viktoria szuletesnapja volt a Glorias ban. Talan van nehany olvaso aki ismeri Evelynt. Vele sikerult talalkozni a bulin, mivel Viktoria szomszedja lett. Orultem neki, jol esett latni es beszelni, hat de meg milyen fura volt az, hogy magyarul. Elso magyar szemely akivel egy tarsasagban voltunk itt Dallasban, egyutt buliztunk. 




Sokat nem akartunk maradni, mivel hajnali 4 kor kelni kellett, repuloterre menni. A hetveget Coloradoban toltottuk kettesben. 2 kor ertunk haza, meg kajaltunk meg minden, azt se tudom hany ora lehetett mire lefekudtunk, de tuti nem aludtunnk1,5 oranal tobbett. Szerintem az ilyen emg rosszabb, amikor ilyen keveset alszik az ember, talan jobb lett volna le sem fekudni. S meg ket Margaritat meg is ittam, picit szedultem is....... 

Az ebresztore en meg sem ebredtem, Sasha szerint pedig eleg sokat enekelt a fulemben. Valahogy vegul Sashanak sikerult felkoltenie, ha egyedul legyek en tuti elalszom a gepet, nem ebredtem volna meg. Felig nyitott szemmel mosakodtam emg, oltoztem fel.... ahogy elindultunka repter fele, en el is aludtam, Sasha ujra a repteren a parkoloba koltott fel, amikor megjott a shuttle hogy atvigyen a repterre, tavolabbi parkoloban hagytuk az autot, mivel olcsobb. Alig vartam, hogy becsekkoljunk, feluljunk a gepre, hogy alhassak tovabb, tenyleg nagyon almos voltam... Ahogy sikerult helyet foglalni, en el is aludtam, meg fel sem voltunk szallva.... Vicces volt, mert ra egy orara megebredtem es azt hittem, hogy csak 5 percre hunytam le a szemem es emg ott allunk a repuloteren felszallasra keszulve.... Az erzeseimmel nem tudom mi volt, de kerdeztem Sashat, hogy meg nem indultunk el? Erre o mondja, hogy nem..... nezek ki az ablakon, latom mar a felhok kozt vagyunk.... nezem, hogy en vagyok hulye, vagy o hulye. O is felreertett, a vegen meg egy jot nevettunk. :) :) 

A kis kalandunk reszleteirol egy ujjab bejegyzes erkezik majd hamarosan Colorado cimmel.....

Hetfon a no ahol ugyeltem a gyerekre penteken napkozbe hivott telefonon, hogy nem tudnek e ugyelni Rorira ujra, mivel a babysitter beteg. Sajnos meg mi Coloradoba voltunk, igy nem tudtam segiteni, pedig milyen jo lett volna ha egy masik nap hiv :)

Het nagyon gyorsan telik, melot keresek, ha belefaradok angolt tanulok a vizsgara, ha abba is belefaradok egyet fozok, takaritok, elviszem Cocot a parkba azt kezdem elorol az egeszet....igy telnek a napjaim amig Sasha meloba van.

Hetvegen unnepeljuk meg a baratokkal a szuletesnapom, igaz csak kedden lenne..... eredetileg jovo hetvegere terveztem, de ugy nez ki akkor valami company osszejovetel lessz, igy atraktama most szombatra. Holnap keszitek egy adag somloit majd sutok almas sutit is szombaton. Gyumolcssalatat akarok meg kesziteni, plusz a kedvenc lasagnamat ami mindig olyan szuperul sikerul. Steak, chicken, ribs, sausage johet BBQ nak, zoldseg, snack azt annyi... :) hazi buli lessz, itthon nalunk. Nehany szemly visszmondta, mert epp program jott kozbe vagy utaznak el a hetvegere, de remelem igy is leszunk egy paran. :) Izgulok miatta, mert mar nagyon regen nem unnepeltem meg a szuletesnapom, szinte semmilyen formaban. Tegnap Sashaval vettunk is szulinapi dekoraciot, lufit, szalvetat, talakat stb :) :)


Coco minden nap megnevettet, olyan viccesen alszik.....


Minden reggel, amikor Sasha elmegy melozni, felfekszik az agyra, a labamhoz....


.... es igy alszunk ketetn tovabb....:)


Meg mindig nem hiszem el, hogy ennyire tudom szeretni CoCot, hiszen angyon kutya ellenes voltam. Meg egy evvel ezelott el se tudtam kepzelni, hogy egy kutya legyen az agyamba :) :) Ilyen gyorsan valtoznak a dolgok :)

Nah most bucsuzom, mert Sasha mindjart itthon van s a vacsit gyorsan elkell keszitenem :) Holnap megprobalom emgirni a Coloradoi bejegyzest, szuper kis hetvege volt, tele kalanddal, nevetessel, szerelemmel :) 

Puszi mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése