2013. május 8., szerda

Colorado, 2nd day! Royal Bridge Park, Canyon City!

Mivel szombat este mar 9 elott elaludtunk, igy vasarnap 8 kor fel is keltunk. Kicsekkolas elott keszitettem a szobankrol nehany kepet, habar ezt akkor kellett volna, amikor megerkeztunk, amikor meg minden rendezett volt :) De az este nem volt fenykepezni sem energia. 







Kilatas a szobankbol...




Megreggelizyunk, majd kaveztunk a to parton, majd elinfultunk kicsit korulnezni Estes Parkban, mivel az ezelottti napot eltoltottuk a hegyekben...






A szallas nagyon olcso volt, de nagyon jo volt...:) Ajanlanam mindenkinek ezt a Lodge-t, ha netan Coloradoba az Estes Parkba/Rocky Mountainba mennetek. Hot tub is volt a szabadban... 


Eses Parkban nehany foto...












Ezen annyit nevettem "Long term wife insurance" / "Hosszu tavu feleseg biztositas" = Jewelery store/ Ekszer bolt



Kicsit meg korbemaszkaltunk a hegyekben, de mar nem turaztunk, pedig lett volna meg eleg sok trail, stb.... Majd ha egyszer tobb idore megyunk, 3 napot minimum itt kell maradni... Gondolkodtunk, hogy elmenjunke lovagolni, de annyira izom lazunk volt, hogy ugy dontottunk most ki kell hagynunk, pedig szep lett volna ott a hegyekben. Meleg idore meg rafting is van a kornyeken, eleg sok activity... 


Kozbe lattunk mindenfele allatot...



Nem az otthoni fenyohoz hasonlit :P




Probaltam komoly lenni...


Na es itt a medve a szabadban, az egyik kis dombon. Tavol voltunk tolle szerencsere... orultem, hogy sikerult jo kozeli fotot keszitenem rola....nem hiaba feltem en a medvetol azelotti nap amikor kettesben barangoltunk a hegyekben...





Emlekbe vettuk ezt a kepet a falra....


"95% a hogy a harom bocs kulombozo apatol van" :P :D Talan mi az egyiket lattuk. :) Ez a kep egyebkent a Rocky Mountain ben keszult :)


 


Egy Colorado kepkeret fabol :) Meg be szereztunk egy ket aprosagot, bogret, shot poharat, na meg ket Rockie Mountan es polot emlekbe, en pont olyan valasztottam amin irja, hogy "hike, love....." Ahanyszor meglatom azt a polot eszembe jut kis kalandunk.

Rockie Mountain utan elindultunk Canyon Citybe, ahol megakartuk nezni a Royal Bridge Hidat. Ugy kivantam a zoldseget, gyumolcsot, hogy uton megkellett alnunk venni egy nagy adagot mindkettobol :)


"Cañon City, a Colorado Springs-től délre fekvő városka, mely meseszép tájon helyezkedik el (közelében található a Royal Gorge Bridge and Park), Colorado börtönvárosaként vált ismertté. Jelenleg kilenc állami és négy szövetségi börtön illetve fegyház található a településen és környékén. Van közöttük szigorított és kevésbé szigorított fegyintézet, így lakóik között a piti tolvajok mellett hidegvérű gyilkosokat is találunk. Az egyik legnagyobb és legszigorúbban őrzött a Colorado Állami Fegyház (Colorado State Penitentiary), ahol a legveszélyesebb és legerőszakosabb rabokat tartják fogva. Az 1990-es évektől a korábban a Colorado Territorial Correctional Facility-ben működő siralomházat áthelyezték ide. Bár az intézmény rendelkezik kivégző kamrával, ahol a halálos injekciót lehet beadni (hiszen Colorado továbbra is egyike annak a 33 államnak, ahol jelenleg is érvényben van a halálbüntetés), a halálra ítélteket a Sterling Correctional Facility-ben őrzik 2011 óta. Így tehát jelenleg nincs kijelölt siralomháza az államnak."

Van egy hires borton muzeum ott, oda mar nem sikerult elmenni, besotetedtunk mire elindultunk haza. Mi a Royal Bridge Parknal toltottuk a delutant. Jobb lett volna korabban menni oda is, lett volna mit meg csinalni, de ido szukeben voltunk. 








Legelol alltunk, es attol feltem, hogy gyorsan fog lefele menni, de szerencsere nem :) 









Eppen eppen, hogy ezt elertuk, aznapra mar az utolso volt...
















Itt a taskam letettem a foldre, azt ott is maradt, ra 15-20 percre vettem eszre, hogy nincs taska. Megijedtunk, mert az utlevelem benne volt. Hamar visszamentem, volt ott egy csapat akik fenykepeszkedtek, eszre sem vettek a taskat. Ugy orultem neki, hogy megtalaltam. Mindig valamimet keresem. :)


Sasha kedvenc kepe, ez a telefonjan a hatter :)


Annyi allatot lattunk ossze vissza ez a hetvege alatt mintha allatkertbe jartunk volna...



'csunyacskak'





Photo with my lovely Texas :)



Legyen akkor egy Colorados is :P

Korbesetaltuk a kornyeket, aki bator annak erdemes kiprobalni a skycoaster-t and zipline-t. Nekem tul felelmetes volt a szakadek folott ilyen magasban zipline-olni. :) Egyszer kiszeretnem probalni, de nem epp ilyen magasan. :) En mar attol szedultem, ha lenesztem. 7 kor zart is a park, igy mi is hazafele indultunk..... Mivel nagyon ehesek voltunk, utkozbe megaltunk Canyon citybe pizzasni. Majd a szallashelyre, Colorado Springsbe. Az ut oda masfel ora volt, viszont olyan sotet volt, nem volt vilagitas, mivel igazabol nem lako telepulesen haladtunk....


Mire megerkeztunk a hotelbe mar eleg faradtak voltunk, de annyira szep bar resze volt, meg minden, hogy muszaj volt lemenni meg egy italra. :) Bar melett pont volt egy uszomedence is, ha lett volna furdoruhank.... Nagyon tetszett ez a szallas, nem szamitottam ennyire jora, mert ez sem volt draga egyaltalan, sot. Reggeli is nagyon valasztekos volt, tetszet itt is minden nagyon. Hja meg olyan finom omletett ettem ott, azota is emlegetem :) Szivesen eltoltottem volna ott meg nehany napot.








Nah a masadik naprol ennyit...... hamarosan jon a folytatas :)
Puszi, 
Dalmi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése