2013. április 1., hétfő

Happy Easter to everyone!


Na sziasztok, eloszor is Kellemes Husveti Unnepeket kivanok mindenkinek!


My home-made bunnies! Olyan buszke voltam rajuk :) Regen nagyon jok mindent keszitettem, vagtam, faragtam, kreativkodtam, de mostanra mar nagyon elhanyagoltam, csak neha napjan allok neki valamit kesziteni! 

Sokat nem is keszulok most irni, 5 nap mulva mar Texasban leszek. Olyan izgatott kezdtem lenni a tegnap ota, szinte olyan, mintha legeloszor mennek az Allamokba. Meg mindig olyan hihetetlennek tunik, hogy 5 nap mulva tallakozom Sashaval a repuloteren. 

A www.care.com oldalon keresgettem magamnak a gyerekfelugyeleti, takaritasi allasokat amig kint voltam, gondoltam itthon lessz idom nezelodni, erre fel, meg kiderul, hogy ha nem az USA-ba vagyok be se tudok jelentkezni az oldalamra. En meg panaszkodo leveleket irogattam, hogy nem ertem mi a problema,probaltak segiteni, vegul meg rajottek ok, hogy mi a problema, toroltek is az oldalamat, mivel nem vagyok legalisan az Allamokban......

Azon gondolkodtam, hogy ha nem talalnek semmi munkat magamnak, felkene keressek egy charityt, ahol segithetnek, bedolgoznek vagy valami hasonlo. (Ez nem penzert persze) Idom lessz az biztos. Legalabb kicsit hasznos is lehetnek. Utanna is fogok nezni. Sashanak is nagyon tetszett ez az otletem. :) Irok is Marynek a volt ccl nek, hatha tud par cimet mondani. 

Kedden megyek Magyarorszagra, szerdat, csutortokot ott toltom, penteken 13:20 kor szall fel a gepem Budapesten, Amsterdamban valtok, majd ujra Atlantaban. Kicsit hosszu lessz, de megeri :) 

Tovabbi is Kellemes Unnepeket, lanyoknak sok locsot, majd mar csak Dallasbol jelentkezek ujra! <3 <3 <3

3 megjegyzés:

  1. Neked is sok locsolót és jó utat kívánok!! Várom hogy jelentkezz,
    puszi,
    Annabelle

    VálaszTörlés
  2. azota mar megerkeztel.... remelem minden rendben ment. varom a jelentezesed :-)

    VálaszTörlés