2013. március 7., csütörtök

Last day with Sasha! :(

Vasarnap volt az utolso napunk Sashaval. Eri es Sasha nem tudtak beszelni, de en a kozon forditgattam, nem volt gond ezzel, sot meg olyan jokat nevettunk is egyutt. Erikat soha nem lattam ilyen jokedvunek mint AMerikaban, teljesen mas ember volt, elfelejtette minden problemajat szomorusagat arra a kis idore. Jol esett latni, hogy tud ujra nevetni, meg gyonyorkodni mindenben. Ez az Amerika kellett neki. 

Vasarnap reggel a Brooklyn hidhoz mentunk at, vegigsetaltunk ujra rajta, immaron negyedikszer az evem alatt. Igy most hoban ez kifejezetten tetszett. Jo hideg volt. Mar ahogy elindultunk Erinek kellett "pisilnie", gondolta csak kibirja amig atsetalunk a hidon, de ugy rajott, hogy amikor jottunk vissza mar szinte futtunk. szerencsere hamar talaltunk is egy Starbucksot. Csak eppen az volt a problema, hogy olyan nagy sor volt, alig lehetett beferni, neztem, hogy mi van itt mindenki WC re akar menni??? 14 en voltak a sorban Eri elott, komolyan durva volt, szegeny mar emg is sajnaltam, olyan nagy kinban volt. Nevetgeltem mert sokan a sorban mar kerestbe kaul tettek a labukat.:) Majd egy jo nagy finom kavet megittunk es elindultunk a Szeptember 11 - i memorial helyhez. 









Eri nem is jott velunk, mivel o mar latta, en ezt is negyedszerre neztem meg. Volt egy jo nagy outlet nagyon kozel a Memorial-hoz, igy ott elvaltunk. Sokat nem idoztunk ott, vegigneztuk, Sasha keszitett egy ket fenykepet, azt jottunk is el. Mi is bementunk az outletbe Erivel talalkozni, nem volt tervbe a vasarlas, de amikor meglattam, hogy milyen nagy outlet, mennyi jo minden van, jo arban, igy elidoztunk ott tobb mint egy orat. Vegul en harisnyat, egy Tomi Hilfigeres melltartot meg egy T.H. rozsaszin taskat vettem. Ugy orvendtem neki, annyit gyonyorkodtem benne.  Harisnyat mar csak azert vettem, mivel reggel nem huztam, igy megvoltam fagyva. Hozza szoktam mar a harisnyahoz. Ha hideg van, nekem muszaj. Pedig regen, hogy utaltam a harisnyat, sot meg a derekam is felcsore volt hoban. Nefej, mert most oda figyelek erre, mindig jol felvagyok oltozve. Anyunak is ott valasztottam egy szep fekete taskat, Eri is vett egyet, sot meg o ilyet olyat is jol bevasarolt. Ugy volt vele, hogy most van Amerikaban, ilyen arban meg Budapesten nem talal ilyen 'darabokat' A taskakat imadom. Minden szinben, fajtaban egyet eltudnek fogadni. De hat kinem???? :D


Vasarlas kovetoen ujra a Times Squeren levo Olive Gardenbe mentunk vissza kajalni. Szeretem az Olive Gardent. Texasba is sokat jartunk oda, mondjuk ott sokkal sokkal olcsobb. :) De hat ez most New York, masra nem is szamithattam. Imadom a leveseket ott meg a salatat. Azert is szerettuk meg nagyon azt a helyet, mivel annyi levest meg salatat kersz amennyit akarsz. Van egy bizonyos ar, 5 fele leves, es mindegyikbol kerhetunk amig jol lakunk. Nem is csak abbol az egybol, amit legeloszor kertel, hanem mind az ot fajtabol kerhetsz. Meg tenyleg nagyon finomak ott a levesek. Es egy ugyan igy mukodik a salataval is, csak belolle egy fajta van. Eloso nap foetelt is renddeltunk, amire azt kihoztak a levesekbol jol laktunk, most meg direkt ezert csak a leves meg salatanal maradtunk. Olive Garden Forever!!! :)




Kilatas a Times Squerre 


Jol lakas utan elmentunk egyszer abba az uzletbe a 5th avenuen, amelyik brand-et Sasha nagyon szereti, es ott megvettem neki a karkotot. Sajnos mar elkellett mondanom, mert nem tudstuk ugy megoldani, hogy meglepi legyen. Azota is hordja, o se veszi le, ez pont olyan mint a tolle kapott gyongyom. :) Utanna felmentunk a Rockefeller tetejere, en amr jartam ott, meg az Orientation rol vittek. Gondolkodtam, hogy az Empire tetejere menjunk vagy erre, de vegul csak a Top Of The Rock melett dontottunk, mivel innet latszik az Empire epulet is. 






Nagyot nevettunk is, Erika nem latta, hogy uveg van, nagyon nagy lendulettel neki ment, de nagyot koppant, ugy bele utte a fejet. Jol meg is pirosodott, kis bog is lett. Hat ezen eskuszom annyit nevettunk, olyan vicces jelenet volt. Kerdezgettuk, hogy le akart ugrani?



Kar, hogy nem volt egy jo fenykepezunk, egy evevel ezelott egy Aupair lanynak olyan jo gepe volt, nagyon gyonyoru fotokat keszitett vele. Ez a nehany kep egy evvel ezelott keszult.







Nem is tudtam, hogy osszesen harom szintre lehet felmenni, a tavaj mi csak egyen voltunk es most vettem eszre, hogy meg van masik ketto. Itt jobb kepek keszulnek, mivel nincs uveg.




A liftet itt meg mindig csodalom, nagyon szep, valtja a sizneket, emlekszem egy evvel ezelott is mind fenykepeztuk :) Ilyet meg nem lattunk. :) :P



Egy picit meg setaltunk a kornyeken, azt vissza a hotelbe. Sajnos sok mindent nem tudtam Sashanak megmutatni, de meg biztosan lessz alkalom ra. Mondjuk egy ideig eleg volt New York bol, mar nem kivankozok oda, inkabb johetnek a mas allamok. Soha el nem tevedtunk, vagyis rossz metrora nem ultunk fel Erivel s most, hogy Sasha is itt volt, ketszer is gyorsra ultunk, ami nem allt meg a mi megallonknal, fordulhattunk vissza. Rossz volt tudni, hogy ez az utolso ejszaka egy darag. Olyan jo volt ez a par utolso nap NY ban. Annyira jo volt hozza bujni, vele aludni, mar alig varom, hogy ujra erezhessem azt az erzest. I love you Sasha, Szeretlek Sasha, Asheghetam Sasha. :) :) :) <3 <3 <3 

2 megjegyzés: