2013. február 20., szerda

Santa Monica, Malibu, Beverlly Hills, Hollywood

Kovetkezo napunkon, azaz vasarnap egy kis korut volt tervben, Los Angelesben. Eloszor elmentunk ujra a Santa Monica -i pierre. Mindenkepp latni szerettem volna vilagosban is. Ott megkaveztunk, megreggeliztunk, kicsit setaltunk. Tesom egy utcan zenelo pasi dalaitol almuldozott az oceant csodalva. Egesz nap eltudott volna ott uldogelni a padon a napfenyben. Tenyleg szepen enekelt. 






Ezen en is meglepodtem, nem tudom azelotti este itt volt e vagy sotetseg miatt nem lattuk.... emlekmu szeruseg...az elozo heten meggyilkolt emberekert Iraqban meg Pakisztanban. 







Tesomnak lekellett fotoznom ezeket a kis asztalokat az ulesekkel.


Itt mar tovabb haladtunk, kovetkezo uticel Malibu beach. Amig Santa Monicarol atjuttunk Malibuba csodalatos erzes vett hatalmaba, vegig a tengerpart melett volt az asztfalt, csodalhattuk a gyonyoru tajat. Rengeteg szorfozo csapatot haladtunk el, egy egy olyan kis edes beach e voltak ahol tenyleg csak sorfozok voltak, sajnos roluk mar nincs kepem. Ahoz fere kellett volna huzni. Egyebkent az uton Malibu Beach fele, egy motoros csapat elhajtott melettunk. Egy auto megakarta elozni oket es olyan duhbe jottek a motorosok, elkezdtek vel jatszadozni. Teljesen bevettek jobbrol balrol elorol hatulrol az autot. Szegeny semmit sem tudott csinalni. Mi is olyan duhbe jottunk, Sasha mar azon volt, hogy mindjart folhivha a rendorseget. De tenyleg nagyon durvak voltak am a motorosok. Komolyan ha ezt velem csinaltak volna.... en 'beszartam' volna. Aztan vegul nagy nehezen elhajtottak. Nekem olyan veszelyesnek tunt a helyzet, esku azt gondoltam ezek mindjart baleseteznek. Meg ilyet sem lattam eloben. 




Gyonyoru napunk volt, mar napozgattak is egy paran pedig eleg koran voltunk. 




Volt ott egy kis kert is "Lagoon Garden"








Miutan kisetaltuk magunk Malibu beachen, ulnenk be az autoba, talan en mar ultem is, mire Sasha eszrevett az auto gumijaban egy hatalmas szoget. Igy tovabb menni nem lehetett. Sasha felhivta az Enterpriset ahonnat berelte az autot, kerve, hogy ujjat hozzanak a helyszinre. De mivel vasarnap alkalmabol csak a repuloteres Enterprise volt nyitva, ott meg nem tudtak megoldani az auto kihozasat Malibuba, igy nekunk vissza kellett mennunk a repuloterre. Sasha nagyon kivolt bukva, hogy nem voltak segitokeszek egyalltalan. Atcserelte a potkerekre, de az szornyu kis puha, semmi, akarmi volt.  Azzal lassan visszamentunk a repterre. Ott Sasha nem engedett a 21 bol, panaszt is tett jo rendesen, hogy ilyen helyzetben nem tudnak segiteni, addig addig varialta, hogy vegul mar a manadger azt mondta, hogy karpotlasert arra  aharom napra megkapjuk ingyen az autot plusz meg egy jobbra is cserelte, sokkal dragabra, haha. Orultem nagyon ennek. Imadom azt Sashaban, hogy mindig kiall az igaza mellett, kiharcolja ami neki jar. Ezt itthon csinalhatnad, ugyse csinalnanak semmit. De viszont Amerika mas, ott mindent megtesznek, hogy megtartsak a vendegeket. Ezzel a defektel 2 orat kestunk, de meg igy is sikerult behozni. Nehanyan azt mondanak erre, "Hogy milyen peches vagyok, pont most, pont ekkor az a defekt" De igazabol nem mondanam, hogy szerencsetlenek voltunk, sot nagyon is szerencsesek, mert csak fel orara voltunk a repulotertol, nagyonn gond lett volna, ha pl uton Vegas fele tortenik ez meg azelotti nap..... Minden rosszban megkell latni azt a pici jot is, es maris konnyebb elviselni a dolgokat! En manapsag tenyleg mindig azt teszem, nem azert sirankozom, hogy miert pont velem kellett ez most megtortennie, hanem megprobalom azt latni meg, hogy mi a jo abban, hogy ez tortent, mert biztos van, csak megkell talalni. 



Oliva fa


Malibut elhagyva Beverly Hillsbe vettuk az iranyt, pontosabban a hires Rodeo Drive uzlet sorozatait szerettuk volna megnezni. Kaprazatos kis utca a maga kis hangulataval. 





Unokaocsemnek fotozott tuzolto auto, kedvence :)





Mondhatnam, hogy az uzletek belseje szinte ures volt, alig lattal nemelyikukben nehany vasarlot. Mi egyikbe se mentunkse, szerintem ott olyan is volt ahova bekellett volna jelentkezni elore. Ezek az uzletek nem a mi zsebeinknek vannak. Nekem marad az outletes Tomi Hilfiger :)










Ez a fa csodas volt, egy jo ideig ott gyonyorkodtunk benne, azt nem tudom hany eves lehet, de biztosan vagy egy jo nehany eve!




Ennek a fanak a gyokerei is elbuvolnek




Nem a no a lenyeges, hanem a "kagylo" :)





Beverly Hillst elhagyva Hollywoodba mentunk. Kepet szerettem volna kesziteni a Hollywood - i sign al de valahogy sehol sem talaltuk azt a jo helyet, ahonnat pl Viviek is olyan szuper kepeket keszitettek. Mar a vegere le is mondtam rola.


Hollywood utcai



Ezen a kis parkon vegigsetaltunk, jo kis relaxalos zene ment, emberek tancoltak, nagyon tetszett, sot bamulatos volt az a latvany, ahogy az emberek tancikaltak a dallamra. Legszivesebben ott mi is ellettunk volna estig. 



Folmasztunk erre a kis dombra, ahonnat szep kilatas volt a varosra




Lefele menet mar nem akartunk korbe menni, mi a 'nagyok' ah roviditsunk, nem tunt olyan meredeknek. De az volt am, nagyon meredek, azt se tudtuk hova lepjunk, csuszott is. Meg magas cipoben is voltam. Erivel olyan rohogo gorcs jott rank, szinte osszepislitem magam, de komolyan. :) Fel uton ott kucorogtunk, lepni se birtunk ugy nevettunk. :D Ezelott egy fel oraja a Rodeo Drivon riszaltunk most meg hegyet maszunk, en magas sarkuban meg ruhaban. :) :) Vicces volt!








Maszkalas utan felmentunk a Graffiti Observatory hoz. Kilatas egesz Los Angelesre. Onnat a Hollywood - i jelt is lehetett latni valamennyire, de meg mindig nem volt a legjobb.








Szep kilatas melett meg is vacsoraztunk.



Mar esteledett amire leerkeztunk a 'hegyekbol". Igazabol sok idot eltoltottunk azzal, hogy parkolo helyet kerestunk, komolyan vagy ketszer- haromszor korbe jartuk ezt a kilato koruli utcat. Le is volt fele zarva, igy olyan messze kellett parkolnak, volt mit gyalogolni a kilatoig.

Es ez utan hova mentunk? Vicces de egy nagy outlet mallba? Tesom mindenkepp vasarolni szeretett volna, igy meg elvittuk egy eleg jo kis szabadteri outletbe. Persze ha mar en is ott voltam, akkor vasaroltam is.....  Amit az utobbi par honapban megsporoltam a vasarlason azt most itt Erivel elkoltottem, sot, meg ketszereset is. 

Faradtan estunk haza ujra, mint minden egyes nap, amiota megkezdodot ez az utazas. Neha mar a faradsagtol fere is beszeltunk, vagy eppen nevettunk a semmin. De hjaj, hogy imadom azokat a pillanatokat! Szomoruak voltunk, mert Sasha utolso ejszakaja volt, reggel utazott vissza Dallasba. Dallas, hjaj Istenem, de mennyire szeretem azt a helyet, nekem ott a helyem.!

I will be back soon!
Hugs,
Dalma
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése