2013. február 27., szerda

Golden Gate Bridge, San Francisco

Hetfo reggel volt a gepunk San Franciscoba, mivel mar a szallasunk is a repteren volt, igy nem kellett koran felkelnunk, meg reggelizni is volt idonk. 12:30 korul mar  landoltunk San Franciscoban, az ut nagyon rovid volt, szerintem meg egy ora sem. Repteren viszont nyugiba megkajaltunk, azt elindultunk a tomegkozlekedes fele, de oszinten fogalmam nem volt, hogy jutunk a helyszinre. Meg a repterrol ki sem jottunk en meg vettem egy terkepet, sok hasznunkat nem vette, kesobbiekben kaptunk ingyen jobb terkepeket. Utanna mergelodtem is, hogy a  8 dollart kiadtam azert, hogy meg csak ne is legyen hasznos az a terkep. Sza ha San Franciscoba mentek, ne vegyetek terkepet, mert mindenhol megtalalhato az ingyen kis terkep, ami tokeletes buszozasra es gyaloglasra is. Mivel en sem neztem utanna, hogy mivel, hogy megyunk, igy tobb idot vett igenybe, amig a szallasra juttunk. Csomot kerdezoskodtunk, nem tudtak olyan jo utbaigazitast mondani, mint, pl New Yorkban. Igy ugy, de valahogy eljuttunk a szallashelyre. Nem volt nagy szam, sot, egy kis nagyon szereny motel a Lombard Streeten, de vegulis nekunk nem az volt a fontos. Amire lepakoltunk es utnak indultunk mar 4 ora volt. A Golden Bridge volt a legkozelebb hozzank, igy ugy dontottunk ezen a fel napon, vagy meg annyi sem, csak a hidat nezzuk meg, setalunk at rajta. 


Egy kis parkos helyen kelett keresztul menni, tavolrol ugy latszott, hogy olyan kozel van az a park, kozben meg kereken 2 orat gyalogoltunk amig eljutottunk a hid labahoz. Nah mondjuk lassan is mentunk, meg fotoztunk meg minden... Kicsit huvos volt, semmikepp sem olyan mint Los Angelesben. 




Ez a kedvenc hidom Amerikaban. Imadom ezt a kilatast.









Tesom amikor meglatta a kalakat, el volt ajjulva, csak ugy a 'vadonba' szabadon, gyomok kozott. Kedvenc viragja. Ott gyonyorkodott bennuk. Meg soha nem latott szabadban kalat. 




Alcatraz, mennyit hallottam en errol, mennyit lattam ezt a kis szigetet ....


Imadott hidam, Golden Bridge. Szerintem , aki meglatja azt a hidat beleszeret. 




Meg mennyi van hatra? 





A hidrol a kilatas is gyonyoru volt, az ocean / San Franciscoi obol is ahogy csapodott a partra....



A varos <3





Picit azert hideg volt, foleg a hid jo szeles, Eri a fejere is tekerte a salat, ugy nezett ki mint egy arab no :)


Szomjas voltam, faradt voltam, Erinek emg picit noszogalnia kellett. :)





Annyira tetszett ez a kis obol...



Hidon vegig setaltunk, majd vissza. Szerettunk volna valami kis teazoba beulni a hid labanal, de nem talaltunk, igy felultunk egy buszra es visszamentunk. Szallashelyunk mellett volt egy ihope, oda be is ultunk egy nagy finom habos forro csokira. Egyet kajaltunk is, majd vissza a szallashelyre. Atalakitomat Eri meg a Sheraton Hotelbe hagyta, Los Angelesbe, igy mindenunk lemerulofelbe volt. Vagyis nekem csak a telefonom, de Erinek laptopja, telefonja, mindene. Kicsit mergelodtunk is ez miatt. Gyaloglastol mar megint el voltunk faradval, masnapra, vagyis szerdara az Alcatraz borton volt tervbe. Folytatas hamarosan. :) :)


2 megjegyzés:

  1. Sokszor elmosolyodtam a bejegyzéseden, ugyanis amikor SF-ben a reptérre értünk Vivivel, nekünk sem volt gőzünk se, hogy jutunk a szállásra, így beletelt egy kis időbe. Aztán a híd - ugye álmaim hídja, de látom időközben a tied is! :) - ugyanígy jártunk, azt hittük majd fél óra séta lesz, olyan kicsinek tűnt az a park, de gyalogoltunk vagy 2 órát mi is. Megérte!! Örülök, hogy tetszett San Francisco, várom az Alcatraz-os bejegyzésed! ;-)
    Puszi csajó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen idokozben az en almaid hidja is lett :) Gyonyoru! Az igazsag az hogy San Franciscoval kapcsolatban annyira nem keszultem fel mint ahogyan szoktam. Puszi

      Törlés