2013. január 4., péntek

Tax, trade-in books, cluster meeting.....

Utoljo bejegyzesem ota sok minden emlitesre melto nem tortent.... Ma pentek, utolso nap, vakacio vege, hurrraaa.... mar ideje suliba menni :D Eleg volt ket het vakaciobol! 

Kajaval a gyerekek jol kikeszitenek. Pl tegnap reggel Carson sajtos omlettet akar enni, el is keszitem neki az omlettet kedvenc sajtjaval. Mikor eleje teszem, ott nyavajog, hogy nem izlik neki a sajt, nem eszi meg. Keszitettem egy masikat egy masik fajta sajttal, arra meg az volt a kifogas, hogy rossz az illata. Azt sem ette meg. Azt hittem falra maszok. Olyan rossz nezni, hogy csak ugy dobom el a kajakat, otthon legalabb oda adtuk a kutyanak a maradekot hhahhah. Delbe zacskos gyors levest keszitek nekik, azt is szeretik. Carson jon megint, hogy o most nem szereti ezt a levest. Hat persze ra ot percre a masik ket gyerek is azzal jott, hogy nem szeretik, nem esznek, nem ehesek. Pedig az iz ugyan az volt mint eddig..... Mindegyiket kikellett ontenem, epp megkostoltak.... Ra egy orara jon Carson, ker, hogy keszitsek neki egy levest.... azelott meg egy oraja azt mondta nem izlik neki.... Mindig ezt csinaljak, a pazarlas megy itt de nagyon. Anyuek nefej 'bevertek volna a fenekembe' ha ezt csinaltam volna :) Emlekszem ha elkeztunk vihogni a tesokkal az asztalnal, rank parancsoltak mindig nagyon, csendben kellett enni.... Ezeket a gyerekeket meg nem birom tanitani meg, hogy egyenek. Kezdik allva, rajuk parancsolok, leulnke, de nem kozel az asztalhoz, mindent potyogtatnak le, kozben hangosan nevetnek, feallna, a tevehez mennek, mert epp valami izgi resz megy, vissza ulnek.... En meg folyamatosan probalom fegyelmezni oket, hogy uljenek kozel az asztalhoz, ne terdelve, szepen ulve, villaval enni stb... neha mar belefaradok... mar kezdem unni, egy ev alatt mindig ugyan ez volt.... 

Csutortok este meg elvittem oket vacsorazni a Chick Fill A Rendelnek ossze vissza, mindegyik egyszerre beszel, rohangalnak, egyik asztal nem jo, atulnek a masikhoz stb.... Carson szegenmy meg mindenkivel  (kiszolgalok vagy eppen egy masik idegen aki a melettunk levo asztalnal ul) elkezd beszelgetni a videojatekokrol.  En meg mindig rohanok utana, kerem az elnezesuket.....



Neha edesek is tudnak lenni tudom, de neha meg nagyon farasztoak...... sokat nem irtam roluk az ev alatt, de lenne amit.... csak ezt is azert emlitettem meg legyen egy kis betekintesetek a gyerekeim viselkedeserol is :)

Ma, pentek reggel host apam bejelentette, hogy jovo hetfon megy el ket hetre. De tudjatok mennyit lehet neki hinni.... sokszor mondogatja, de nem mindig megy el.... Barcsak menne, mert akkor az azt jelentene, hogy megy az uzlet, meg penzt keres :) Elvileg host anya is tavol lessz 2-3 napot. Ugy nez ki maradok csak a gyerekekkel ez ido alatt, de ezt csak jovoheten tudjak meg biztosra. 

Taxat kell fizetnem, elegge rossz most azt a penzt kiadni, valami 620 dollar lessz, mert en pont ev elejen jottem es nekem az egesz ev szamit. Tudom, hogy sok Au-Pair ugy elhuzott, hogy nem fizettek ki, de en nem akarok kockaztatni, azert is mivel az a tervem, az, hogy visszajojjek tanulni :) Meg ha nem fizetem ki akkor kockaztatok, lehet, hogy majd legkozelebb nem fogok tudni vizumot igenyelni ezert, en meg ugy vagyok, hogy most akar mennyire nem fullik a fogam ezt kifizetni, megis megteszem, mert nem akarok kockaztatni.... nem akarom hogy ezen a 620 dollaron fugjon a jovom. Vagy ki tudja, lehet nem is jegyzik azt fel sehol...haha...en se tudom mi igaz, mi nem..... jovo heten majd kitoltom a papirokat, hogy kifizessem, eleg  bonyolultnak tunik, azt remelem csak megtudom oldani. 

Este cluster meetingem lessz a Hard Rock Cafe ban. Semmi kedvem menni, de megteszem, mivel utolso meetingem lessz. Az utolso kettot meg mar igy is kihagytam.  Annika, a nemet lany felvesz hatkor, viszem mar a csomagom is hetvegere, meeting utan mar Sashahoz megyek. Este nem megyunk mar sehova, holnap reggel akarunk menni Austinba es csak vasarnap delutan jonni haza. En meg ott csak egyszer voltam, atmenetileg, amikor San Antonibol jottunk haza, meg mindenkepp elekartam menni mielott haza mennek. Orulok, hogy Sasha teljesiti kivansagomat. :) Fadi es Leila is jon velunk, szeretem oket, orulok nekik. Ok meg nem voltak, igy egyutt vagyunk izgatottak Austin miatt, szegeny Sashanek meg unalmas, o mar annyiszor volt. Az ut ugy 3,5-max 4 ora lessz. Mas allamokba ha ennyit vezetsz mar atersz egy masik allamba :) Lehetne kicsit kissebb ez a Texas ;)

Nem tudom ma reggel mi tortent host apaval, de megkerdezte, hogy mar rendbe vannak-e a pairjaim a sulihoz. En meg mondtam, hogy hat nem igazan, mivel ez a franya sponsorhip a gondom... Es kepzeld azt mondta, hogy beszel Pammel errol, hogy mit tudnanak ebben nekem segiteni. Meg is lepodtem nagyon, mar azon is, hogy megkerdezte. Nem szamitottam eddig se tolluk segitsegre, ez utan se teszem.... de majd kivancsi vagyok mit mond.... :)

Ma skypoltunk Stacey vel, a brazil lany elotti lany aki itt volt Au-Pair. O Ausztraliabol van. Biztosan emlitettem mar ot. O is nanny ott jelenleg, annyit hiv oda hozzuk, mindig mondogatjja talaljak egy ugynokseget, vagy barhogy segit, s menjek el Ausztraliaba Au-Pairkedni. Vagy akar csak latogatoba. Sokszor elgondolkodom rajta....hogy nem is lenne rossz stb.... Ha valami valtozas lessz Amerikaval kapcsolatban szuksegem lessz egy tervre, igy majd meg johet kapora ez az egesz Ausztralia.... ugyis ugy erzem mar nem kapnam a helyem otthon, mar a kozeli barataim sincsenek otthon.... baratom sincs otthon, meg semmi..... szinte mar csak a csalad van.... 

Az amazonon vasaroltam ket angol konyvet meg az ev elejen a sulimhoz, eleg draga volt a ketto vagy szinte 100 dollar. Most meg megpronbalom trade-in elni, ami azt jelnti hogy vissza vasarolnak, persze nem eredeti penzert, de ugy nez ki kapnek ertuk 35 dollart. Nah de lehet hogy nem fogadjak el ha nem jo a konyv allapota, minden esetre megprobalom, hetfon fel is teszem oket postara. Nem cash t kapnek, csak egy amazon gift card ot, de az is jo lenne. A problemam igazabol, hogy az a ket konyv is olyan sokat nyom, nem tudnam haza vinni, heleyebe inkabba a ruhaimat mentenem :) Nah majd meglassuk mi lesz, ha nem veszik be, vissza kuldik, sokat nem vesztek csak par dollart a posta koltsegre. 

Emlekeztek mennyit nyavajogtam a sulyom miatt? Hahha.... mivel hiztam itt egy durva 8 kilot. 48 kiloson kijottem, 56 lettem az ev kozepere, haha.... Amiota van Sasha, oktober eleje ota, egyaltalan nem is gondoltam erre, nem is gondolkodtam a fogyokurara, ugy voltam vele majd ugyis lemegy mikor haza erek, tobbet ezen nem toprengek. Masfel honap utan (ahogy osszejottunk) mar 56 rol lementem 53 ra. Izgatott voltam a talalkozasok miatt, minden miatt, mar nem mindig a kajan jart az eszem :) Az utolso ket hetbe meg 2 kilot fogytam. Nincs nagy etvagyam, hetkozbe nincs, sokat gondolkodom, gyomoridegem van minden miatt es ezert van ez biztos. Nah de a lenyeg, hogy mara mar 51 kilo lettem, haha :) Hetvegen mas, akkor van etvagyam, mert Sashaval vagyok :P Mire hazaerek mar 49 leszek ujra ha igy folytatom, haha :)

Nah en bucsuzom is, mindenkinek csodas hetveget kivanok! 
Hugs,
Dalma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése