2013. január 25., péntek

Robbers Cave National Park - Oklahoma

Na kezdem ott, hogy csutortokon meg ugy volt, hogy az ejszaka nem talalkozunk Sashaval, otthon maradok, majd penteken...... De este 8 utan kitalaltuk, hogy cipot kell vennie, es akkor megyek en is vele cipot nezni..... epp vartam, hogy jojjon ertem, amikor host anya bejott az uj " szobamba", hogy a Harrison ruhajat reggelre vigye ki, hogy ne kelljen akkor zaklasson. Nem ertettem. Mondom neki, de hat en kelek reggel... erre meg mondta, hogy hja nem kell... nem kell mar tobbett dolgoznom. En orultem is neki, de azert szolhatnanak idejebe, nem utolso percben. Igy nem is mentem haza ejszakara csak penteken reggel. Vegul magamnak is vettem egy csizmat meg egy Dallas Cowboys felsot, mar olyan reg keszultem, hogy egyett vegyek, most meg jo akcio volt mindenre. 

Penteken reggel Sasha haza is vitt. Olyan jo volt vele ebredni. Nagy bogre kaveval az autoban szaguldoztunk vissza Friscoba. Gyonyoru napsutes volt, szuper meleg. Nagyon jo kedvem volt reggelibe. :) Az uj lannyal talalkoztam, nagyon hasonlit az elottem levo brazil Au-Pairrel, meg a kiejtese is ugyan az. Sot pont ugy ejti ki a szavakat, olyan hangsullyal beszel, mint a tobbi brazil lany. Van nekik egy tipikus kiejtesok, amirol egy az egybe levagod, hogy brazil. :D Aranyos, kedvesnek tunik, de megsem annyira baratsagosnak. A gyerekekkel jol banik, vegulis az a lenyeg. Szerintem Darvin nem is tudta, hogy penteken nem kell dolgoznom. Nem is mondta az uj lanynak, hogy hol a suli, vagy, hogy hanykor kell a gyerekekert menni. Delben ugy eltunk, negy korul kerult elo. Elmentem a gyerekekert az uj lannyal stb, s ha en nem is jovok haza mivel szabad vok, akkor, mi van, mit csinal az uj lany???? Delutan furan is ereztem amgam, hogy en elvoltam a szobaba stb, nem nagyon segitkeztem, azt 4 fele tudattam host apaval, hogy szabad vok, mivel gondoltam hianyolt a konyhabol meg hogy nem foglalkoztam a gyerekekkel. Hja reggel meg kepzeljetek penzt adott meg elkuldott engem es az uj lanyt a Starbucksba kavezni, na mondom meg ilyen sem volt, le akarja biztosan nyugozni az uj lanyt, ahogy velem is tette annak idejen, haha. Kavezas utan volt 2 ora takaritasom a szomszedba. Mas semmi extra nem volt. Vartam Sashat 6 korul, hogy jojjon ertem. 

Pentek este csak itthon voltunk, mivel szombaton koran kellett kelnunk. Coco t elkelett vigyuk a day care - be, utanna Elenat meg vegul Firazt felvenni. Reggel 11 kor mar Oklahoma fele tartottunk. 3 ora korul volt az ut, lehet egy picit tobb is. Nagyon kihalt volt minden arrafele, kis utakon kellett menni, nem volt arrafele autopalya, sebesseg limit is eleg alacsony volt, ezert is vett tobb idot igenybe. Komolyan egy egy helysegen meg en is elcsodalkoztam, mintha nem is Amerikaban lennenk. Olyan kicsi benzinkutak voltak mint otthon, pl Szentegyhaza hataraban, haha. Nah jo, de ezek nem varosok voltak, senem nagy fa;uk, ilyen country helyseg volt, sok ranch stb.... Nagyon szep ido volt, a fiuk polora is vetkoztek. En meg ugy felkeszultem ra, hogy hideg lessz, jol feloltoztem. Azt hittuk, csak mi leszunk a parkban, de eleg sokan voltak. Van 25 cabinjuk, ami mind levolt mar foglalva. Igy csak szobat kaptunk, de nekem az is nagyon tetszett, szep kilatassal volt. 







Szobanknak ket bejarata volt, ez a hatso... 






Eloszor atvettuk a szobank, azt indultunk is vissza a cave- hez, kicsit maszkaltunk a kornyeken...









Jol esett fakat latni, olyan volt, mint otthon :) En egyebkent is nagyon szeretek termeszetben maszkalni.




















Kedvenc kozos kepuk a hetvegerol :)


Edesek





Egy csapat gyerek is volt, akik hegyet masztak kotellel...












Korbejartuk a parkot, azt vissza mentunk a szobahoz, ehesek voltunk mar, johetett a BBQ


Infiniti :)






Fiuk keszitettek a kajat, mi meg lazsaltunk :)






Indulas elott meg egy gyors salit osszedobtam :)


Majd johetett a Tequila shot is :) Elena Mexicoi nem csoda, hogy ugy szereti a tequilat, jol is birta a csaj.





Orulok neki, hogy osszejottek, igazabol altalam, vagyis en mutattam be nekik egymast, meg az elso hetvegen amikor Sashaval osszejottem es BBQ volt nala, akkor hivtam meg Angelaval Elenat is, Sasha meg Firazt. :)


Next round tequila shot







Milyen jo kis gyurum van, mi? Elena dollar tree be vette, egy dollarert, tok praktikus :)










Egyforma Dallas Cowboy felsonkbe :) 


Vendegunk is volt, raccoon, azaz mosomedve, tobben is voltak, 2-3 is, a wiskyt kerulgettek, haha. En most lattam legeloszor elobe mosomedvet.  Vagy 10 ig kint voltunk, beszelgettunk, storysgattunk, melegettunk, idejeben lefekudtunk. JOl esett nagyon az a csend, ott lenni az 'erdo' kozott, olyan otthonisnak ereztem.


Igy neztek ki a cabin-ok, ami mar fullba volt foglalva, ott az lett volna a jo, hogy lett volna fire place ahol mi tuzeltunk volna.... (nekem csak haza kell menni, s tuzelhetek faval eleget, haha)









Vasarnap reggel kicsekkolas utan lementunk a tohoz, BBQ ujra, keves csirke husi megmaradt, volt meg kukoricank, vettunk marshmallow-t is :)



Egyik kedven kepunk


Szorgoskodunk










A hookah elmaradhatatlan, sracok mindenhova hozzak magukkal.



Ebed utan elindultunk haza, vissza Dallasba. Kellemesen telt ez a hetvege is. Most is gyonyoru idonk volt, 
 fok. Mire haza ertunk mar kicsit faradtak voltunk. En mivel nem dolgoztam mar, ott aludtam nala. Hetfon reggel o ment munkaba, en  kor felkeltem, elvittem Cocot setalni. Mire hazajott vacsit keszitettem, deszertet. Kozon kimostam a ruhait, kitakaritottam az egesz lakast stb... ugyeskedtem...mint egy haziasszony, jo feleseg. :) De olyan jol esik ezeket csinalni, egyebkent is olyan otthoniasnak erzem magam a lakasaban. Szeretek ott lenni nagyon. Meg skypoltam reggelizes kozben egyet Hecuval is, Noemivel is.....stb.... Ez volt az utolso teljes hetvegem itt Texasban... ohhhhh :(

Bye Bye
Dalma

Coming back soon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése