2013. január 15., kedd

Lazy Weekend!

Valahogy tuleltem csutortokot meg penteket is.... Penteken nagyon szep napunk volt, sutott a nap, meleg is volt, igy vegre eltudtunk menni a parkba es talalkozni Angelaval meg a gyerekekkel. Nagyon regen lattam Angelat, olyan jol esett latni es beszelgetni kicsit. 

Fel 7 kor vegeztem, akkorra Sasha is megerkezett. Red box bol kivettunk ket filmet, pizzat suttunk, salatat keszitettunk az otthon filmnezes kozben vacsiztunk. Hivtak Gulnazek csatlakozzunk hozzuk, de nekunk ujra olyan otthon ullos kedvunk volt. :) Annyi hulyeseget almodok mostonaban, en nem tudom, hogy mi van velem, ennyit nem szoktam ossze vissza almodozni. Pentek ejszaka azt almodtam, hogy tornado volt, ketto nagyon nagyon nagy, fel Dallas oda lett, emberek meghaltak, de en meg Hecu valahogy tuleltuk. Igen Hecu te is itt voltal velem, es en mentettem meg az eletedet, nem birtal hallalkodni utanna. :P Nah de ez az egesz olyan nagyon szornyu volt, sirtam is nagyon, meg is ebredtem egybol utanna, ugy orvendtem, hogy csak alom volt. Meg Sashat is felkoltottem s elkezdtem meselni neki mit almodtam, szegenyt erdekelte is hajnalok hajnalan :) 

Szombaton reggel elmentunk ujra abba az autos uzletbe Dallasba, ahol a magyar srac dolgozik akinek van egy gyereke es erdeklodnek magyar nanny irant. Beszeltem mar roluk.... Ott volt a pasinak a felesege is, aki Amerikai, a kis srac is meg a magyar cserediak, aki naluk lakik. Tok aranyosnak tunt az a magyar lany, nagyobb tollem biztosan nem volt, mivel Highschoolba jar. A lenyeg, hogy sponsorshipben nem tudnak segiteni, de abban igen ha harom honapra visszajovok, akkor tudnanak melot adni.... elvileg.... emailcimet, telefonszamot csereltunk, majd beszelunk meg errol, penzrol, stb.... kicsit vigasz mar az is ha harom honapra valamikor a tavasszal, nyar elejen jovok, lenne kis munkam is. Majd egy ket vasarlast elinteztunk, otthon a lakast gyorsan kitakaritottuk majd egyik munkatarsa lakasara kellett mennunk, most vasarolta, es meghivta a munkatarsait. Sashanak ok mar regi munkatarsai, Karacsonyi partin talalkoztam veluk, mindenki nagyon aranyos. 


I look like an alien, have two right hands :)

Ittunk, kajaltunk, tancoltunk, sokat karaokeztunk, tok jo hangulat volt, jol ereztuk magunkat. Bulinka 11 korul vege lett, egyik volt munkatarsat hazavittunk, azt mi is haza mentunk utanna. Megneztunk meg egy filmet azt alvas. 

Vasarnap reggel 10 kor tesom csorgott, arra ebredtem meg. Skypolni szeretett volna a kirandulasunkrol, stb.  Sikerult is vegre beszelni. Telefon csengetesre egybol kiugortam az agybol, lementem skypolni, hogy Sasha t hadjam aludni, de olyan almos voltam, kis idobe telt, amig megebredtem. Coco megvolt kattanva, akarta szedni szet az agyat melettem :) Skypolas utan, neki fogtam palacsintat sutni, olyan otthonit, vekonyat. Itt mindig azt a vastag pancake-t esszuk a gyerekekkel, mondjuk mar megszoktam, de nekem hianyzik az otthoni. Amiota itt vagyok meg nem keszitettem az otthonibol. Reggeliztunk majd kettotol elmentunk moziba.
 
A film cime: Silver Lining Playbook 


Neha nagyon elalmosodtam, talan par masodpercre meg a szemem is becsuktam, Sasha nevette, hogy ha en moziba jovok mindig egy kicsit beleszundikalok, hahah :D

Mozi utan keszitettem egy nagy nagy labas Huslevest, olyan finom lett, Sasha meg imadja a Husleveseimet. Orult neki. :) 

Ez a hetvege is ilyen lusti hetvege volt, de megis olyan hamar eltelt. Vasarnap este olyan szomoru voltam, hogymar vege, jonni kell vissza. Igaz csak fel 11 utan jottem haza. 

Host anyamtol ma (hetfo) kerdem, hogyan kell dolgoznom jovo heten, o azt mondja nem kell, host apa azt mondja kell. Erdekes, el sem tudok rajtuk igazodni. Sot host anya azt is mondta, hogy mar penteken se kell dolgoznom, mivel itt lessz az uj lany. Mondom jo, nekem mindegy, akkor at is cuccolok Sashahoz a hetvegen... dehat itt minden olyan valtozo, azt se tudjak mit akarnak, meg otszor valtoztatnak a terven jovo hetig, hogy kell dolgoznom vagy nem. Host anyatol ma megkerdeztem a telefont, hogy hatha maradhatna a kartya az utolso ket hetre es neki kifizzetnem a kulombozetet, nah de a valasz az volt, hogy nem, disconnecteli, mert ahogy elmegyek mar nem tudja kovetni, vagyis ez azt jelenti, hogy attol fel hivasokat kezdemenyezek majd az Usan kivul, az o szamlajara. Egy ev utan basszus meg mindig nem tudna egy ennyit megtenni ertem.... Mindegy, mar megtanultam egyutt elni az o 'kedvessegevel'. Az uj lanynak uj szama lessz, azert kerdeztem meg, hogy nem e hasznalhatnam ket hetnel tobvabb. Majd veszek egy kartyat jovo het elejen..... 

Szinte teljesen ossze vagyok csomagolva, egyik taskam 50 pound helyett 51. Remenykedem azert nem kell fizetnem.  A masik mar 47 es meg van egy jo par cuccom, nem tom igy mi lessz, vagy haza postazom vagy itt hagyom..... Utolso napokban meglatom mit tudnek nelkulozni es hagyni, de ugy hazaszeretnek mindent vinni..... NY ba nem akartam taxisni, de nem lessz mas megoldas, a 
repterreol muszaj azzal emnjek, ket nagy utazo taskat plusz kezi poggyaszt plusz laptop taskat nem tudok semmikepp se egyedul elvinni. Harom kerekes taska, nagyon nehezek, nekem emg csak ket kezem van :) Mar nem is vasarolgatok semmit, mert egyszeruen ezt nem tudom haza vinni ami van.... hetvegen is akartam venni valamit, azt ugy voltam amr a vegen, hagyom a francba, hisz igy is tul leptem a kilokat....

Ket het mulva ilyenkor mar a tesommal leszek. Egy honap mulva ilyenkor meg mar Budapesten. El sem hiszem.... Azt se tudom sirjak vagy oruljek.... 



Tesom kuldott hetvegen ket kepet, hat en ugy orultem nekik, dragaim mar alig varom lassam oket. :)

Nah lepek is most, mert elvileg dolgoznom kene :D, jo nah azert nem vagyok olyan rossz, csak a gyerekek tevet neznek.

Kiss and Hug,
Dalma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése