2013. január 3., csütörtök

Just a few thoughts

Hetfo este amikor vegeztem elmentem a Kohl's ba. Volt egy kuponom, meg vissza is kellett valamit vinnem. Vasaroltam ket rovidnacit, haha. Igen rovidnacit majd nyarra, szuper jo akcio volt, 90 % os. 40 dollarrol 4 dollarra, a masik meg 30 dollarrol 3 dollarra. Osszesen 7 dollart plusz taxat kellett volna fizetnem, de hogy hogy nem, meg valami akciot raraktak es osszesen a ket rovidnaciert 5,50 dollart fizettem, ami max 20 lej, meg annyi sincs 18 lej. Eredeti ara lett volna 300 lej hahah :) Nah ezt muszaj volt megosztanom, hisz itt olyan akciok tudnak lenni foleg telen nyari dolgok, hogy jajja, szam is tatva marad, foleg azert mert Romaniaba nem sok akcio van, foleg nem ilyenek. :) Mar csak az a kerdes, hogy viszem haza a sok ruhat. Egy taskat mar megpakoltam, pont 50 pound, a masik taskat Amazonrol megrendeltem, mert ugye ott az olcsobb.... penteken jon az meg.... elvileg.... nagyon remelem, hogy majd a dolgaim belefernek abba, legalabb a fontosabbak, mert biztos vagyok benne, hogy kell majd itt hagynom belole, nem lessz nekem eleg meg egy taska, fele dolgom epp ha ossze van szedve. 

Host anyam Karacsony ota teljesen maskepp viselkedik velem. Mosolyog, kerdezget Sasharol, tovabbi terveimrol, csaladrol, barataimrol stb. Most pont olyan mint az elso ket hetben amikor megerkeztem. :) Ez a cinizmus. Nem szeretem az ilyet. De egyben jol is esik, hogy most beszelgetunk tobbett, ugy mindenrol..... barcsak igy lett volna vegig az egy ev alatt..... Mennyire torekedtem meg vagytam ra....  Ugy nez ki ezek csak az elejen es a vegen tudnak szuper kedvesek lenni.... a kozon elfelejtenek mindent rolunk, alig letezunk a szamukra.... ha elhuzott negy napra meg egy smst se irt, hogy megkerdezze, hogy vannak a gyerekek, pedig meg olyan is volt a nyaron, hogy se host apa se host anya nem volt itthon, legalabb egy sms, hogy ok hogy vannak, hogy minden rendben-e veluk...de semmi.... neha nem is ertettem oket, foleg azt ahogyan nevelik ezeket a gyerekeket. Akar milyenek is voltak, akar milyen is volt a kapcsolatunk hianyozni fognak. Host apa volt a legrendesebb de neha magamba elgondoltam, hogy ez is tiszta hulye, nem normalis, neha ugy viselkedett, hogy katasztrofa.... de vegulis 'fun' volt, legalabbis nagyon probalt az lenni. 

Mostonaba a gyerekek nagyon sokat emlegetik, hogy mindjart megyek haza. Foleg Carson, puszilgat minden nap, elmondja, hogy barcsak amradnek meg veluk..... Edes nagyon. Nah de ennek ellenere azert rosszak is tudnak lenni. Vakacio alatt kikeszitettek. Olyan hangosak komolyan, az hihetetlen, tele vannak energiaval, kergetoznek, uvoltoznek a hazba stb. Enni nem akarnak, ahogy elrakom az asztalt fel ora alig telik el ehesek stb.... :) Vasarnap este edesek voltak, mindharman bejottek a szobamba, az agyamon pihentek, mondogattak, Carson meselte a videojatekait, ha valkai hallana, elso 5 perc utan levagna, hogy valami nincs rendben vele, de en mar ugy megszoktam, fel se tunik, igy is szeretem epp ugy mintha normalis gyerek lenne. Harrison meg kerdezgette, hogy hetvegen miert m,egyek el, hogy nem szeretem itt azert stb.... :) :) Harrison meg most is sokat emlegeti a volt Au-Pairt, neki o volt a kedvence, a brazil lany. Egyebkent most is brazil lany jon. Fogadni mertem volna. Semmit se tudok rola, csak annyit, hogy elvileg tanar volt otthon. Nagyon izgatott miatta mindenki. Kivancsi leszek ra. Gulnaznak emlitettem, hogy brazil lany jon, de nagyon hallani se akar rola, elege van a brazilokbol.... :) Haha, igaza is van, elejen en is elvoltam szallva tolluk, szerettem nagyon oket, most sincs nagy bajom veluk, de mar nem olyan kozeli baratok, mint regen. Veluk az a baj, legalabbis akiket en itt ismerek, hogy csak egyutt lognak brazilokul.... nem erdekli oket a tobbi mas nemzetisegu lany. Azert is olyan rossz az angoluk, meg igy egy ev utan is :P nyomassak a portugalt folyamatosan :D Hjo nah nem akarok rossz lenni....

Ugy dontottem, vegre, talan a most olvasott konyv is segitett benne, hogy tobbett nem sirdogalok....ami lessz lessz, azon torekedek, hogy minden jol alakuljon, lepesrol lepesre majd megprobalok oldani mindent. Faj, de hiaba sirdogalok, ez nem fog nekem segiteni. Max annyit csinal, hogy meg az utolso napokatr sem fogom tudni kellemesen eltolteni. Ezt a maradek par napot bekeben eltoltjuk Sashaval, azt majd kialakul minden. Szeretnem azt ugyis latni, hogy egy honap tavollet utan, hogy erzunk egymas irant, hogy meg mindig eltudjuke egyutt kepzelni az eletunket stb.... latnom kell mindezeket..... De az almom az meg mindig az, hogy vissza johessek es itt tanulhassak, suliba jarhassak. Komolyan ha behunyom a szemem, azt a kepet latom magam elott, hogy itt dolgozom es itt sulizom stb.... De ez jo, mert pozitiv gondolatok, pozitiv dolgokat vonzanak :) Es ezzel a sulival meg az itt lettel olyan elszant tudok lenni. Es igen ez kell, eloszor elszanni magad szivvel, lelekkel azt utanna fogod magad es szep lassan megoldod a problemakat. Ha a penz miatt most nem jossz ossze a suli, ugy is talalok mas megoldast.... max ezt az evemet kemeny munkaval toltom, hogy jovotol sajat magam sponsora lehessek. Fele penzem mar ugy is meglenne ra. Turem en a foldet meg Nemetorszagaban, megteszek barmit.... ha van egy cel konnyebb.... konnyebb elvegezni egy nehez es kellemetlen feladatot, ha tudod miert teszed..... asszem ennyi eleg a lelkizesbol.... :D Mara be is fejezem, kellemes hetet minden kedves olvasomnak. :)

...ne feledjetek mindig halasak lenni.... halasak a csaladotokert, a barataitokert, a korulvevo pozitiv emberekert.... halasak, azert amitek van..... halasak mindenert!!!!

Hugs,
Dalma
<3 <3 <3






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése