2013. január 10., csütörtök

Heti aprosagok!

Sasha ujjat elinteztem ugye szombat este, azota csak annyit javult, hogy nincs feldagadva emg tudja valamennyire mozgatni, de visoznt nagyon bevan feketedve, kekulve, pirosodva. Es meg mindig faj neki, orvoshoz nem jart, remeljuk, lassan helyrejon. Uj munkahelyen kerdezgettek mi tortent vele, mondta, hogy a baratnoje tette ezt vele, azt mindenki azt hiszi valami veszelyes csaj vagyok, hahah :D :P Vasarnap este meg letortem a WC a tetejet a lakasaban, de komolyan, en nem tudom, hogy mit csinaltam, de valahogy letorott, mostonaba nagyon kezdek nala torni, zuzni, poharak stb.....

Vegre a suli is megkezdodott, mar alig vartam. Kicsit nehezemre esik meg 6:20 kor felkelni, foleg igy hogy 1 elott nem birok elaludni. Hetfo delelott hammar eltelt, elrohantam a bankba emgkerdezni, hogy ha bezarom a bankartyam akkor azt utolso napomon is megtudome tenni NY ban, meg a pezt akkopr egybol ideadjake ami rajta van.... Persze, hogy igen, de en ugyis elkellett menjek, hogy megkerdezzem. Mondjuk meg lehet nem is zarom be a kartyat, ha veletlen lessz sponsorship akkor nem, mar nem remenykedek itt ebben, de megvarom az utolso napokat ezzel a dontessel. Host apam a mult heten emlitett valamit, de tuti csak a szaja jart, azota se hozta fel ujra  atemat, hetfon nem is utazott el, s azt mondta megy el, mondtam en ennek hinni se lehet..... 

Angela is vissza jott Texasba, meg nem sikerult talalkozni vele, de remelem pentekig csak osszejon. 

Hetfon este melo utan a Starbucksba talalkoztam Sofiaval es Matildaval. Sofiaval utoljara, mivel ma (szerda) este repul vissza Sved orszagba. Eleg szomoru volt. 2,5 oran keresztul ultunk es beszelgettunk, be se allt a szank, jovovel kapcsoaltos tervek stb. Mindenkepp kapcsolatban maradunk, talan emg a jovoben sikerul egyutt dolgoznunk valahol, ki tudja. Barmi megtortenhet, foleg, ha Sashaval meg a sulival nem ugy alakulnak a dolgok. Este 10 re ertem haza, ess ra 10 percre Sasha itt volt a hazunk elott. Nem szolt, hogy jon, meglepett de nagyon. Kaptam egy csokor rozsat tolle, 20 percet beszeltunk az autoba azt ment is haza. De olyan edes volt komolyan. 1 ora vezetesebe telt neki, hogy ide jojjon es vissza. Es csak azert, mert hianyoztam meg viragot akart hozni. Ohhhh, el is voltam erzekenyulve. :) Miutan felmentem a szobamba, el is kezdtem sirdogalni ujra.... amit ugye nem akarok, de neha nem tudom visszatartani...


Kedden reggel takaritani voltam egy kicsit, vegre, mar hianyzott, vagy inkabb a penz :P, delbe meg elkezdett esni az esso es azota sem allt el, most szerda este van, alig hiszem el, neha ugy zuhog, hogy az hihetetlen.... Kedden este fel 7 re Sasha ertem jott, elmentunk hozza, fel 11 re meg haza hozott. Az a 4 ora olyan hamar eltelt, mintha csak egy ora lett volna. Leszedtem a Karacsonyfajat, diszeket eldobozoltuk. :) Egyenkent epp kedd delutan szedtem le nalunk a lakasba is s diszeket. Az utca most olyan sotetnek tunik, ugy kivolt minden haz vilagitval Thanksgiving ota. 

Ma (Szerdan) kitoltottem a Taxahoz szukseges forma nyomtatvanyt, elugrottam a Walmartba, Money Order re volt szuksegem, utanna meg a postara, el is kuldtem. Remelem minden rendben lessz a papirral, en toltottem ki egyedul, nem is mutattam vegul meg host anyamnak. Elolvastam mindent reszletesen, nem tunt bonyolultnak, az Au-Pair websiteon pelda is van, hogyan kell kitolteni. Kicsit nehezemre esett most azt a 600 dollart kiadni, de ez van, elkell fogadni. Igazan nem bonyolult amit nekunk Au-Pair eknek kell kitolteni, ket oldal mindossze. 1040 NR-EZ 2012 a nyomtatvany neve, online letolthetitek, ott a pelda is, az AuPair in America website on is megtalalhato kitoltve, magyarazattal lepesrol lepesre. :) Este Sasha megint ertem jott, igy par orat a lakasan egyutt tolthettunk.Olyan jo, hogy eddig a heten minden nap tudtunk talalkozni. Holnap mar nem fogunk, de valahogy kibirom azt az egy napot, azt utanna majd pentek. A lanyok (Sasha csapatabol) irtak, hogy holnap csatlakozzak hozzajuk vacsira. Majd meglatom, nem vagyok biztos lessz kedvem menni, tavol is laknak, minimum 35 -40 percet tuti kell vezessek ha elakarok menni, ha meg essni fog mindig akkor tutira kihagyom.

Christian meg Harrison hetfo ota elkezdtek karate edzesre jarni, 2 szer egy heten. Nagyon szeretik, itthon mindig gyakorolgatnak, haha. :) 

Uj Au-Pair lany jovo csutortok este erkezik, mar nagyon kivancsi vagyok ra. Csutortok elott kikell majd cuccoljak a szobambol es mindent kitakaritsak jol. Kepzeljetek vettek az uj lanynak egy Iphonet. Bezzeg. En kaptam itt egy nagyon egyszeru telefont, netezni egyaltalan nem is lehet rola..... Szerencses :P Talan csutortokon host anya utazik el, dehat itt semmit sem lehet tudni elore, minden valtozik orak alatt, sza jovoheten majd meglatjuk, hogy o is megy el vagy nem megy el...

Vegul a trade in elessel ugy dontottem, hogy nem adom be a konyveket. Megtartom. Ha nem tudom hazavinni akkor majd haza postazom, vagy hagyom Sashanal ideiglenesen. Igazabol jo konyvek, sokat lehet belole tanulni, es otthon unalmamban lessz idom. Foleg ha meg melom se lessz egy ideig. 

Egyeb semmi extra nem tortent eddig. Varom mar a hetveget, de nagyon. Meg a holnapi napot kell tulelnem. Reggel takaritani is kell mennem. Puszilok mindenkit. Tovabbi kellemes hetet!

Hugs,
Dalma
<3 <3 <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése