2013. január 9., szerda

Hard Rock Cafe and Austin weekend!

Ahogyan mar emlitettem pentek este cluster meetingem volt a Hard Rock Cafe-ban, Dallas downtown-ban. Annika, a nemet Au-Pair, aki csak 2 perce lakik tollem ertem jott. Eloszor elnezte az ajto szamot, mashova csongetett be, szomszed meg mondta neki, ok nem ismernek semmi Dalmat. :) Vagy 45 percig vezetett mig elertunk arra  ahelyre, ahonnan Mary vett fel minket. Mivel o sem szabad Dallasba vezessen ezert kellett Marynek a LCC nek ertunk jonnie. Neki meg rosszabb az autoval valo szabajok, neki sem szabad tollway en mennie, este 10 re az auto emg otthon kell legyen. Szegeny sokat is dolgozik, picit panaszkododtt a csaladjara, de maskepp minden oke vele, igy is akar meg egy evet maradni. O az a lany akinek mind 18 eves Amerikai kozep sulis baratai vannak, a templombol. Amikor meghivott a szulinapjara engem meg Sofiat, csak neztunk szet, hogy Ur Isten, hol vagyunk..... semmi kozes temank nem volt ezekkel a 18 eves Amcsi gyerekekkel, sot, el se tudnam kepzelni magam veluk logni..... Nem az a gond, hogy en amr 23 vagyok... Sofia is csak 20 megsem latszik rajta. A gondolkodassal meg a viselkedessel van gond.... na mindegy....



A csapat :) MAtilda nem a clusterunkbe tartozik, de csatlakozott hozzank a vacsira, orultem neki, szeretem ezt a lanyt. Sofianak, Lauranak es nekem az utolso meetingje volt.


Friscoi Au-Pair csajok :)



Marytol kapott ajandekunk, tok aranyos, meg meg is ajandekozott minket, nagyon jo LCC, szeretem ot nagyon.





Annika es Laura, mindketten Nemetorszagbol



Mary es Mink






Cluster meeting utan Sasha fol vett, epp hazamentunk par percre, azt mennunk is kellett a Peace Pipe- ba ahol a csapat tobbi fele logot....


Ekkorra mar Gulnazek is leleptek....bulizni mi nem keszultunk, igy csak 2,5 orat ott elvoltunk, azt utanna haza, mivel reggel koran keles volt, Austinba keszultunk...

Austinba downtownba, a 11 utcannal, a Sheraton Hotelben szalltunk meg. ELoszor a hotelbe mentunk, lecuccoltunk, azt indultunk is tovabb az Oasis etterembe. Sasha mar jart ott, es nagyon tetszett neki, mar honapokkal ezelott emlegette, hogy elszeretne oda vinni, romantikus hely stb. Az etterem a Trevis tonal van, ahonnan gyonyoru naplementet lehet nezni... Az idojaras Austinban sokkal jobb volt mint Dallasban, de hisz erre mar szamitottam is. Napkozbe szepen sutott a nap, meg kabat se nagyon kellett, estere viszont azert mar lehult az ido ott is. Austin nagyon tetszett, azert is, mert dimbes-dombos, nem olyan lapos mint Dallas. :) Regebbi varos mint Dallas, az epuletek, meg minden...




Ez az etterem 30 percre volt downtown Austin-tol, mindenkepp megerte oda elmenni, gyonyoru volt. 






Laila, Fadi, I and Sasha :)




Nyari kepeket lattam az etteremrol, teraszrol, akkor sokkal szebb...most mar nem volt kiszolgalas a teraszon



Egyik kedvencem Lailaval :)


Valamin nagyon nevetunk.



Az etterem teraszan van is egy nagy harang, amit megkongatnak amikor a nap lemenoben van, es amikor eltunik teljesen, akkor is a harangot megkongatjak, meg mindenki elkezd nagyon tapsolni :)







En is szivesen laknek ott valamelyik hazikoban, naplementet nezni minden este :P



Vacsiztunk egyett az etteremben, mindenki mar nagyon ehes volt, majd visszamentunk a szallas helyunkre.



 2-3 orara mindenki elvonult, azt este fel 10 kor talalkoztunk ujra a recepcional, indultunk az ejszakaba. Gyalog mentunk, a 11 utcatol igazan nincs messze a 6 utaca, ahol az ejszakkai elet zajlik. A Dallasi  Mckinney Avenue nagyon hasonlo ehez az Austini 6th Streethez. De nekem itt jobban tetszett a hely, tobben is voltak. Sokan vannak egyetemistak Austinba, ezert is Texas egyik legjobb barti varosa. Sasha uncsitesoja Austinba volt egyetemista, most meg Chicagoban, de meg mindig vissza vagyik ide, sokkal jobban szerette mint most Chicagot. 






Micsoda Fancy Lo :)



Setalgattunk picit az utcan, tele volt fiatalsaggal, meg is lepodtem, hogy meg igy is ennyien voltak az utcan, mivel azert hideg volt.... hja egyebkent meg itt ezt az utcat lezarjak ejszaka, Dallasban viszont nem... Fiuk mar megint ehesek voltak igy beultunk egy kis kedves helyre vacsorazni emg borozni. Nah nekem amr itt megint kaja nem kellett, de a bor johetett :)






Egy pasi vagy elajult vagy meg is halt, hegedult az utcan azt egyszer csak osszeesett a foldon...



Valami jo kis helyre tevedtubk be, ahol imadtam a zenet, nagyon jo kedvem volt, picit buliztunk azt haza setaltunk...



Hja hogy ezt is megemlitsem, a borozos+vacsizos helyrol amikor alltunk fel, valhogy raultem Sasha ujjara, azt hittuk, hogy el is torott, egyaltalan nem tudta mozgatni a huvelyk ujjat es fajt is nagyon.... A hotelbe jeget tetunk ra, akkorra ugy megdagadt, hogy alig hittem, amr tenyleg en is azt hittem, hogy eltorott. Azota lassan elkezdte mozgatni, de annyira bevan feketedvel, keulve szegenynek a huvelyk ujja...en enm tudom mi lett, nem jart orvoshoz, most az ido miatt sem, mert akkor elkellett volna kerezzen az uj munkahelyrol, es azt most hetfon kezdte... Szegenynek az ujjat jol elinteztem....


Kilatas a hotelbol... ez mar vasarnap delben. Reggelizni csak Lailaval mentunk le, fiuk aludtak, vagy egy orat lent is voltunk, elbeszelgettunk, ugy megszerettem ot, hogy nagyon. Ha nem emlitettem volna ok Jordaniabol vannak, masfel eve jott ide Amerikaba a lany, de mar azelott egy eve hazasok voltak.... a fiu itt lakik mar vagy 8 eve... Kicsekkolva a hotelbol a Capitolhoz mentunk...


Capitol, ezt mar lattam Aprilisban amikor San Antonioba jartunk, de akkor nem alltunk meg...




:D :P 



Olyan szep ido volt vasarnap...














Capitol utan indultunk is haza, vissza Dallasba, mivel Fadinak este dolgoznia kellett. Szinte negy ora volt az ut, de hamar eltel, nagyon sokat beszelgettunk az itteni, ottani szokasokrol, imadom ezt a part, velunk mindig van 'fun' barhol legyunk. :)


Welcome back to Dallas!


Este 6 korul mar meg is erkeztunk. Vacsit keszitettunk azt meg par orat otthon ellustiztunk, majd este 10 re Sasha vissza hozott. Elso vasarnap, hogy o is otthon volt. Mivel mindig vasarnap 9 re megy dolgozni, igy azelott egy picivel engem mar vissza hoz. Csodas hetvegem volt, nagyon szuperul ereztem magam. Csomot nevettunk, bohockodtunk stb..... :) :) Austin csodas, sokkal jobb mint Dallas! :)

Bye Bye for now :)
<3 <3 <3


4 megjegyzés:

  1. na ez tok fura most mert mi meg egy hete voltunk epp Austinban!! jartunk mi is az Oasis etteremnel, a tonal, illetve a Capitol-nal :-) ha egy hettel kesobb megyunk ossze is futhattunk volna egy percre. nem sok hianyzott... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha ez tenyleg vicces, csak egy het kulombseggel, ugyanazon a helyeken :) Milyten hihetetlen lett volna, ha talalkozunk epp ott minden megbeszeles nelkul :)

      Törlés
  2. Vicces, mert en pont azon hazak egyikeben laktam harom honapig es a latvany tenyleg szep, de annyira kint van az isten hata mogott, hogy megkattansz. Nekem nem fuzodnek jo emlekeim Austinhoz habar a 6th streetet meg mindig imadom. Orulok hogy jol ereztetek magatokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy ott laktal az Oasis korul, egyebkent tenyleg a tavolsag a belvarostol nem igazan jo.... nekem is kb annyi Friscobol Dallasba, ezt nem szeretem ....

      Törlés