2012. december 10., hétfő

X-Mas Party

Szombaton delbe ebredtunk meg, vegre egy jot aludtam, hisz egesz heten napi szinten 6 oranal tobb alvas nem volt, mert ugye mindig 12 utan fekszem le, 6:15 kor meg kelek. Sza nagyon jol esett, vegre ki tudtam aludni picit magam, es nem ebresztore kellett kelnem. Reggelizes utan (2kor reggeli) kicsit chateltem a tesommal, Hermivel, o is az ovevel azt utanna elmentunk vasarolni kajat, huslevest akartam kesziteni vasarnap. Beszereztuk a fenyofankat is, csak egy kicsiket vettunk..... jelkepkent.... nekem Karacsony faval az igazi, es sokat vagyok nala, szeretnem erezni, hogy olyan mint otthon.... egyebkent meg o is ajanlotta fel, hogy vegyunk, en nem is emlitettem, hogy diszitsunk fat, meg neki ez az elso eve, hogy faja van. Nah meg meg egy ket Karacsonyi kiegeszitot is beszereztunk......


Nekem olyan jol esett, hogy ilyen dolgokat is csinalunk egyutt, es latja, hogy en olyan izgatott leszek ettol, es hogy orulok, ha valami Karacsonyi dolgot beszerezunk stb.... sza o orul neki, ha latja hogy en mennyire tudok orulni ezeknek a dolgoknak...




Arra mar nem volt idonk, hogy diszeket vasaroljunk a fara, kellett igyekezzunk elkeszulodni a Karacsonyi ceg bulijara Sashanak. Kicsit izgatott voltam attol, hogy tallakoznom kellett a munkatarsaival. mar annyi nevet hallottam onnat, kicsit kivancsi is voltam, hogy ki ki.... Rene es Gulnaz jott ertunk, varniuk kellett rank vagy meg egy 20 percet, mi ott rohangaltunk a hazban, felkeszen.... 


Fiuk ossze oltoztek, nem tudtuk, hogy Rene is lila inget vett, haha :)

































Egyebkent egyaltalan nem szamitottam ra, hogy ennyire jo lessz ez a buli, de nagyon jo volt. Vegig tancikaltunk, mar ugy fajtak a labaim mire hazaertunk. Mivel a ceg tulajdonosok, munkasok is Middle East kortnyekrol szarmaznak, igy a kaja is az ottani szpecialitasok voltak, ami nagyon izlett. Tancoltam en ott oreggel, fiatallal, mindenkivel, es nagyon jol ereztem magam. Mar egyaltalan nem voltam ideges a munkatarsai, fonokei miatt. Mondjuk azert eleg sokat ismertem mar kozulok: Gulnaz, Rene, Leith, Laila, Fadi, Firaz, Firaz lanytesoje (meg mindig nem tudom a nevet), Darvin (egyik manageruk), az o felesege stb.... Veluk mar eleg sokszor hanging outoltam egyutt. A zene is Middle East zene volt, neha meg spanyol, salsa. Mindenki bemutatkozott, persze egy nevet se jegyeztem meg, mar ahogy elmondtak a nevuket en nem tudtam volna ujra ismetelni, haha :) :) Volt tombola huzas is, persze nem nyertem, sose voltam szerencses az ilyenekben. Olyan romantikus volt Sasha managere. A felesegenek pont most ejszaka volt a szulinapja. O meg jatszik gitaron es elenekelt neki egy szep dalt :) :) Ohhhh....olyan edes volt, meg torta meg minden, jol megvolt szervezve :)

Vasarnap ujra aludtunk vagy delig. Nem csinaltunk semmi nagyot, foztem, majd ebed utan elmentunk vasarolni diszeket a fenyofara. pirossal es feherrel fogjuk disziteni. :) Hatra hozott haza, neki mennie kellett vacsorazni az anyukaja testvere csladjahoz. Mind a ketten vasarnp betegnek ereztuk magunk, fej fajjas, torok fajjas, valahol megfaztunk. Olyan neheznek ereztem a fejem, nem is voltam jol. Hazaertem begyogyszereztem, azt fekudtem is le. Igaz nem aludtam el, de legalabb agyba voltam, pihentem. Egy jo forro teat ugy szerettem volna, de nem ereztem ugy, hogy most lent elkezdjem fozni a team. Vasarnap este megbeszeltuk Sashavol, hogy reggel jon ertem, hamarabb hazament a melobol mert neme rezte jol magat es hogy egyutt feldiszitjuk a fat meg teat fozunk, pihenunk. Erre fel a tervnek megint annyi....

Hetfon reggel (ma) host apa azzal fogadott, hogy Christian nem megy iskolaba mert volt kis laza az ejszaka. Gondolhatjatok mennyire orultem neki..... Es igy itthon vagyok egesz nap vele mar megint, utalom ezt amikor tervezek es nem ugy jon ossze. Jo tudom, ez a munkam, es akkor itt kell lennem, teszem is a dolgom, csak rosszul esik pici... mar reg voltam napkozbe Sashanal es hianyzik.... :( Hogy itt mindig beteg valaki (meg akkor is ha nem beteg), vagy epp szunido van. Mar elore felek, jovo het utan 3 het vakacio, s alig fogok tudni talalkozni amjd Sashaval. Nekunk a hetvege nem eleg. Ha nem minden nap, de minden masadik nap muszaj talalkozzunk. 

Telefon - kiakaszt ez a helyzet is, most tisztara fusztralt vagyok, itthon vagyok egesz nap, s ez az idiota telefon meg mindig nem mukodik, nincs jel. Felhivtam a T-Mobilet ujra, egyet panaszkodtam, elegge hallhato volt, hogy mar nincs turelmem.... csutortok ota folyik ez, most meg a no azt mondta, nem tud semmit csinalni ha Pam nincs velem, mert az o neven van a telefon. Jo oke, meg is ertenem ezt, de miert nem mondtak nekem pentek reggel s akkor Pam felhivta volna pentek este.... kikeszit ez, nem tudom megerteni, hogy a francba csinalhatnak ilyet, hogy csutortok ota nincs jelem, mert valami gond van a toronnyal...... grrrr....Mi van ha munkam reszehez tartozna a telefonalas???? Heti takaritasok miatt uzeneteket kene irnom, mar irtak vasarnap este mig uton voltam ide, akkor nem valaszoltam azt most varhatjak, hogy jelezzek mikor tudok menni, meg milyen tisztiztoszereket szerezzenek be addig..... stb.... ez is zavar, hogy nem tudok a csaladokkal beszelni.....idopontokat egyeztetni, stb.... Most ha egy zsak itt vola, jol beleboxolnek duhombe......



2 megjegyzés:

  1. nagyon szep ruhat vettel. elegans voltal. es a Sasha is jol nezett ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen, ruha mar majus ota megvan, csak nem volt alkalom ahova felvenni, most meg pont jol jott :)

      Törlés