2012. december 6., csütörtök

Megerkezes Cancunba!

Alig vartam csutortok estet, hogy Sasha johessen ertem.... kb 7re ide is ert. Elobb a 'mall' ba mentunk inget es nyakkendot kellett neki vegyunk a most hetvegi Ceg Karacsonyi partyra. Mire hazaertunk mar almos voltam, gyors vacsit keszitettunk, majd pakolas kovetkezett.... egy nagy taskat vittunk ketten, mivel a Spirit Airline nal a kezi re is annyit kell fizetni mint a nagyra. Egyebkent utalom a Spirit legitarsasagot. Csakhat igy volt a 'csomag', de ha tehetem, kikerulom ezt a tarsasagot. Addig addig beszelgettunk, hogy mar 1 ora is elmult mire lefekudtunk, izgatott voltam azert sem tudtam aludni. negyed 4 kor keltunk, 4 re kellett volna a repteren lenni (6kor indult a gep). Mi meg 3:50 kor indultunk itthonrol. Az utnak 30 percet szamoltunk a repterig. A Sasha autojaval mentunk, amit a repteren hagyott. A GPS t nem kapcsolta be, mivel mar tudja az utat a repterre, de mivel epitkezesek folynak a repter korul es az arra vezeto autopalyan jol eltevedtunk, mar 20 perccel teljesen masfele jartunk amikor eszre vettuk vaalmi gaz van. A max 30 perces utbol 1ora 15 perc lett amig megtalaltuk a repteret. Gondolhatjatok milyhen ideges voltam. Csak az jart a fejemben, hogy mi van ha lekessuk a gepet. lattam, hogy Sasha is ideges nagyon, nagyon uralkodtam magamon, nyugtatgattam, hogy don t worry, we will make it, de csak mondtam, mert nem ugy gondoltam, haha. Csak nem akartam, hogy meg idegesebb legyen. Nem a terminal elott akart parkolni, mert ott dragabb, de muszaj volt, mert arra amr nem volt ido, hogy mashol tegyuk le az autot.Ahogy leparkoltunk, rendesen szaladtunk, mar csak 45 perc volt felszallasig amire beleptunk az epuletbe. Ezutan nagy sorban allas kovetkezett, persze meg mindig nem tudtam nyugodni meg stb..... Amire a 'kapuhoz' ertunk, mar alig volt hatra par perc, epp akkor mondtak be az utolso figyelmeztetest, senki, de senki nem volt a beszallasi ajtonal, ugy rohantunk fel a gepre, mi voltunk az utolsok akik felszalltak a gepre.... nah akkor mikor leultem siekrult megnyugodnom. Most nevetek rajta, de ne tudjatok emg milyen erzes volt ott rohangalni az utolso percekben es arra gopndolni, hogy lekessuk a jaratot. Akkor elmondtam Sashanak, hogy en is olyan ideges voltam, csak nem akartam semmit mondani neki, nem akartam ot is meg idegesebbe tenni. Atszallassal mentunk Cancunba, eloszor Floridaba repultunk, onnat meg tovabb Cancunba. 


Napfelkelte Dallast elhagyva...

Innet Dallasbol persze kozel lett volna, de a repulojegy is dragabb lett volna. Ezutan minden zokkeno mentesen zajlott. Be is aludtam mar Floridaba tartva, majd a Cancuni gepen is, Sasha akkor koltott fel, amikor kellett a bevandorlo papirokat kitolteni. Ahogy kiertunk a repterrel, kint vart az Orbitz kisbusz, a tarsasag ami alltal foglaltuk eme kis nyaralast. Kellemes udvozlesben volt reszunk, egybol egy egy uveg vizet a kezunkbe nyomtak plusz en meg kaptam egy rozsaszin rozsat. :)


Repteren...


12: 20 kor mar a hotel recepciojanal altunk, check in re varakozva. Az ido csodas volt, nagyon melegem volt hosszu nadragba, csizmaba es kabatba haha. :) Mellettem meg furdoruhaba jarkaltak. :)


Mar jo ehesek is voltunk, haamr letusoltunk, rendbe szedtunk magunk azt irany ebedelni, es kicsit lecsekkolni a terepet. 


















All inclusivos ellatassal voltunk, harom etterem is volt, az egyik buffet, masik ketto a la carte. Volt ott minden fele kaja, salata, gyumolcs, desszert.... elso ejszaka sushi is :) amit mostanra amr imadok :) Ittal is mindenfele, habar a koktelok eleg rosszak voltak, vagyis nem sok alkohol tartalma volt, tele volt jeggel, egy kettot kiprobaltam azt maradtam inkabb a borral, sorrel vagy Irish creammel, aminek volt valami alcohol tartalma is. Egyebkent mindig a Ciprusi hotelemben levo koktelokhoz hasonlitok mindent, es esku meg sehol nem ittam olyan jo koktelokat mint akkor ott az a hat honap alatt. Nagyon finomakat keszitettek, szep poharbanm stb..... minden nap legalabb egyett megittunk, csak joba kellett lenni a barosokkal :) Meg ejszaka a lobbyba is dolgoztam, sza mindegyik jkoktelunkat jol ismertem. De komolyan soha olyan jo koktelt sehol ne ittam mint ott. Elso nap faradtak voltunk, par orat aludttunk is ebed es vacsi kozott.


Masnap estere mi is vettunk jegyet erre a Kaloz hajora....


Esti program, vacsi, utanna egy ket ital, cigi, kozben a hotel showjat neztuk, minden este volt valami program, annak amikor vege lett irany a part, napagy, meg egy ital a parton, azt ott elvoltunk egy ideig amig elalmosodtunk :)











557, a szobank szama :)

Nah igazabol ennyi tortent az elso napunkon, penteken :) Olyan szuper jo volt ott lenni, ketten... <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése