2012. december 7., péntek

Cancun downtown and pirate boat at night!

Szombat reggel 9 kor keltunk fel, reggeliztunk majd kicsit setaltunk a parton, sutott a nap, de latszott, hogy esni is akar.... nagyon nem zavart engem az idojaras, en ugy se vagyok az a nagy uszo. A homokba elkezdunk irogatni, ezzel elszorakoztunk egy ideig :) Kozon esni is kezdett, de max vagy 15 percig, utanna megint sutott a nap. Az esso elol egyik palmafa ala szorultunk be...de meg az is olyan jo volt essobbe ott aldogalni, csokolozni stb...haha..:)





Hotel egyik barja a parton



Imadom ezeket a kis 'hazakat', Floridaba is annyit fotozgattam oket :)



Oromomben ugralok :P



Masszunk fel a fara, Sashaval elidetlenkedtunk :D




My love :*





Ilyen rovid ido alatt szerelmes lettem, de nagyon, napi szinten nem is tudom ossze szamolni hany orat beszelunk, de minden este 9 tol 11-12 ig skypon irogatunk folyamatosan, napkozbe ezer sms stb.....es meg igy is van mirol beszelni ha talalkozunk, ha minden nap nem is tudunk, de minden masadik nap talalkozunk es ez mar ket honapja csinaljuk, amennyi idot csak tudunk annyit toltunk egyutt. Orulet, ilyen azert meg nem volt velem..... meg soha nem ereztem ezt amit most erzek es ezert is felek annyira a hazamenestol, komolyan a szivem torik majd ossze....semmi kedvem a tesommal valo ket hetet szervezgetni, mert tudom az mar azt jelenti, hogy nem lathatom ot... Alig tudom ravenni magam, hogy foglaljak szallast Kaliforniaba vagy ilyesmi, legszivesebben azt a ket hetet is itt toltenem el Dallasba.....persze vele.... Mar most sirva sirva fakadok, eleg gyakran, hogy haza kell emnni, es mar csak par het... az elejen azert sirtam mert nem akartam itt lenni, most meg azert mert itt akarok lenni, milyen is ez az elet, akkor jon a nagy valtozas amikor egyaltalan enm szamitasz ra. Utolso gondolatom se volt az, hogy en itt az utolso honapokra talalok valakit. Oszinten szeretem, talan tulsagosan is megosztom veletek az erzeseimet, de ez van, ilyen vagyok..... es meg csak valtozni sem akarok :P :D :) 










I love u magyarul es perzsiaul

Megtanult apar hete magyarul, hogy szeretlek es sokszor azt mondja, irja... mostmar en is tudom perzsiaul, de csak kiejteni, nem irni :P Jobbrol balra el se tudom kepzelni, hogy lehet irni, s meg ezeket a krissz krasszokat :), soha meg nem tudnam tanulni :) Edes volt, ezt a szeretlek szot is magyarul o irta a homokba. Par szot tud magyarul: "Szeretlek" "En is szeretlek" "En jobban szeretlek" "Szerelmem" .... tanitgatom es nagyon jo diak, gyorsan tanul, es egyebkent o is kerdezgeti, hogy ennek meg annak, hogy mondjak magyarul. :) KOnnyen megjegyzi, mar annyit moondott egy ket szot perzsiaul, de nekem meg mindig csak a "szeretlek" szo amradt meg, meg azon is meg mindig meg kell gondolkodnom :)







Utazas elotti napon akart venni strand papucsot, de nem talaltunk igy muszaj volt megvennie ezt, az elejen nagyon furi volt, nem tetszett, de a nyaralas vegere maegbaratkoztam vele :) Mindig nevettem ezt acipot ha lattam az uzletekben :)



Elindultunk downtown ba, ahol igazabol semmi erdekes nincs, mondta is mindneki, hogy oda nagyon nincs miert menni, egy ugynevezett Market 28 Suvenir uzlet van, ahol megtalalsz minden Cancunos dolgot. Eleg furi az uzlet, meg az ott dolgozok, az ar semmire sincs rairva, ugy kerdezed mi mennyibe kerul es mondanak egy arat, olyat amilyet akarnak.... En csak egy huttomagnest vettem, ami ki sem maradhat, egyik legfontossabb dolog a szamomra na meg a polo :)




Csak egy benzinkut, igazabol van Cancunban minden, McDonalds, Applebees, minden fele fajta itteni store, csodalkoztam is ezen.... De altalaba ezek a hotelek all inclusivak, ki megy etterembe? Busz nagyon olcso volt, kevesebb mint 60 cent oda egy szemelyre.




Eloterbe, varjuk a takaritonot, nyitson ajtot, mert kartyankat/kulcsunkat bent felejtettuk a szobaba:)



Pina Colada & Sunshine




Sasha is playing volleyball in the pool.... 





...and later on the beach.... ez nem az en jatekom, sza inkabb nem csatlakoztam...







Amig o jatszott en elszorakoztam egyedul, fenykepeket keszitettem, irogattam a homokba, icigizgettem, illogattam stb....




Napocska odda lett.....


Boldogan....


Kesoi ebed/Korai vacsi



Fajitas


Szivecske vart a szobankba :)


Vicces volt, mert a kis kek csattomat a takarito no ratette a szivre, az meg ott volt a kis ejjeli szekrenyen... egyebkent meg az a no takaritotta a szobat, akit emgkertem, hogy nyissa ki az ajtot, mert bent felejtettuk a kulcsot..... Hagytunk is enki borravalot, Sasha mondogatta nem fogja elvenni ha a szobaban hagyjuk, de en mondogattam neki, csak rakja az agyra.... Cipruson volt am takarito baratnom is :) 


Teraszunkon....



Majd oltozes, mert menni kellett a Pirate Boatra, ami egy kalauzokbol osszeallo csapat, showt adnak elo, nagyon elethu volt, imadtam, sokat nevettem is rajta, nagyon tetszett, mindnekinek ajanlanam aki Cancunba megy. A Show egy vacsorat is magaba foglalt....


Sorba allas alatt is szorakoztattak a nepet...






Ket kis ember nagyon vicces volt, imadtam oket, epp Sashanak mondtam valamit a sorba, o meg odajott hozzam, futtyogtetett a hatamnal, en meg nem vettem eszre, mondtam tovabb, majd elkezdte kopogtatni a hatam, ahogy hatra fordultam en ugy meg ijedtem, mindenki nevette :) A hatunknal egy fiatal par allt a sorban, a srac egyszer csak elkezdett beszelni spanyolul Sashahoz. Vicces mert mindneki vele spanyolul akart beszelni, mar a vegen nevettuk....Sza kiderult a par Moroccobol van eredetileg, tehat arab az anyanyelvuk, de beszelnek franciaul es spanyolul is. Es ok is Texasbol voltak, pontosabban Dallas area, par percre Sashatol. Es ok is penteken jottek, hetfon mentek stb...mar a vegen nevettuk, hogy minden megegyezik koztunk.... :)


A sorbol embereket valasztottak ki, azt minden hulyeseget csinaltak veluk :), jopofak voltak.



Kapitanyunk





Fiuknak sorivo verseny volt, lanyoknak meg cipoket kellett gyujtogetni....

 
Kalozaink meg megakartak tartani maguknak a cipoket.. :D


Vacsi, az a steak nagyon nagyon finom volt :) Hotelbe jol laktunk, alig tudtunk itt mar enni....





Ilyen kis kaloz hajok mentek el melettunk....kulombozo hangokat lejatszva, olyan elethu volt minden....





Kalozok tanca :)


Kulombozo programok voltak velunk is.... pl itt mindenki idegennel kellett tancoljon, vicces volt, en pont azzal a szurke felsos sraccal tancoltam :)



Volt ott minden fele zene, Gangnam Style ra mindneki ugra bugralt, jarta a 'tancot' :), mar mi is tudjuk mostanra....





ha ezt meg nem emlitettem volna ket hajo indult, este 6 tol es csak fel 11 re ertunk vissza.... A vegen a ket hajo egymas mellett volt, kalozaink at ugrabugraltak egyik hajorol a masikra, verekedtek stb....





....de a vegen ugy is mi nyertunk..... :)





Nagyon tetszett ez az egesz kalozos show....este sotetben meg soha sem hajokaztam...


Most is mint minden este, maradtunk meg a parton egy darabig... amig el nem almosodtunk....





Nagyon megmaardt az, hogy amikor a sor ivo verseny volt, kerdeztek egyik sracot (UK) mi a kalozok kedvenc itala, erre meg o ravagta Pina Colada... akkora hahotazas lett, szegeny srac, de hat, hogy is gondolta pont Pina Colada.... utolso is lett, azt a kapitanyunk viccet csinalt belolle, mondta is neki, hogy ' better if u keep drinking pina colada" ... azt eloadta, hogy kepzeljuk el megy a barhoz, ebben a szerelesben azt nyajasan rendel egy pina coladat.... :D :D Annyi jo kis reszlet volt, olyan igazan jol szineszkedtek.... Ha Cancunba jartok igerjetek meg nekem elmentek erre a kaloz showra :)


...es a napnak is vege lett...

Ta-Ta for now :)
 <3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése