2012. november 28., szerda

Thanksgiving

Szerda delutan azert siekrult Angelaekkal osszefutni a hazunkhoz kozeli kis parkba. Szerintem meg ket oranal is tobbet gubbasztottunk ott, nem akartam hamar haza menni, mivel host anyam is a otthon volt. 




Valami 4:30 kor vegeztem. Host apa engedett el, mivel otthon volt o is meg host anya is.  Host apa elkuldott csomagolni, hisz szerda estetol szabad voltam egeszen vasarnap estig. Szuper! Annyira vartam mert ezt a jo hosszu hetveget. Csutortokon Thanksgiving volt, ami az Amerikaik unnepe, a csalad osszegyul ilyenkor, kozos ebed stb.... pentek emg Black Friday, sza ezt a ket napot altalaban megadjak mindenkinek. Es en is azok szerencsesek koze tartoztam aki mindket napot megkapta, plusz meg hetveget is, sza 4 teljes nap szabadam volt. Sza szerda este 7 re itt volt Sasha meg Rene, azt innett mentunk Gulnazt felszedni majd egyenesen a Shops at Legacy hoz, nagyon szeretem azt az utcat egyebkent. Shops at Legacynal vacsoraztunk egy torok etteremben. 



Valami Kebab fele, hat nalunk a kebab nem ilyen..... Az Iran etteremben is ilyen volt, es annyira finom, imadom, nagyon izlik :) 



Nem volt olyan hideg, igy kint foglaltunk helyet.... Karacsonyi fenyekkel mar szepen felvan diszitvel minden....





Vacsi utan moziba mentunk, a Skyfall cimu film volt tervben. Pont idoben erkeztunk meg a Stonbriar mall AMC jehez, de sajnos mar nem lehetett jegyet kapni ra. Meg ilyet nem is lattam itt, de mivel szerda este volt, csutortokon meg senkinek nem volt melo, igy gondolom megtobben voltak, uj film is meg jo is. :) Gulnaz elegge elvolt keseredvel, nagyon megakarta nezni mar azt a filmet, igy elmentunk a Friscoi Cinemark ba, ahol kaptunk jegyet, de a harmadik sorba. Ahol utalok ulni, mindig a leheto leghatso sorba suppanok le. A film eleg hosszu volt, szinte harom ora reklammal egyutt, ez nekem meg tul sok volt, keson is volt mar, almos is voltam meg nyugos is. Haha szerintem ez volt az elso alkalom, hogy nyugos voltam Sasha elott, o meg rohogott rajtam, nagyon viccesnek talalta. :) :) Az az igazsag, hogy 20 percet bealudtam, de egyebkent tenyleg jo film volt nagyon, csak ahogy mar mondtam, nekem amr keso volt.....

Trailer: Skyfall, uj James Bond 'muviiii'


Csutortokon Thanksgiving volt, ezert nem mentunk sehova, egyebkent sem volt semmi nyitval. Egesz nap otthon lustiztunk, fozni akartam, de meg fozni se foztem mivel este vacsorara hivtak, reggelizni meg 2 kor regggeliztunk, igy csak keso delutan ket hatalmas pohar banan turmixot csinaltam. Nem akartunk teli hassal menni a vacsira :) Napkozbe epp Coco t elvittuk a parkba, azt egesz delutan a hazba voltunk, filmet neztunk, neteztunk, beszelgettunk, lustalkodtunk. :)




Ugy megszerettem Cocot hogy meg en is alig hiszem hogy erre is kepes voltam, haha




Ugy volt csutortokon nalunk alszik Sophia, de vegul meggondolta magat..... Este 8 ra volt a meghivas, de szerintem 9 volt mire oda ertunk. Sasha baratja Laila and Fadi, hazasok hivtak meg a barati kort keso esti Thanksgiving vacsira. Ok azok akikkel voltunk a Reunion Tower-be. Nagyon aranyosak, szeretem oket. Szegeny Laila gondolom egesz nap sutkerezhetett nekunk. Szegenyeknek a lakasat megrongaltuk. Egyik a voros bort ontotte ki a szonyegre, masik valami sutit, harmadik a vizipipat dojtotte fel es a bor kanapejuk kiegett, a negyedik poharat tolt el, az ototdik a terasz ajton ugy kijott, azt hitte nincs ajto, imvel attetszo volt, hogy az ajtot a helyerol leszerelte..... Szegenyeket mar sajnaltam. Jo hangulat volt, karaokeztunk is :) Majd az ejszakai shoppingolasra keszultunk, mindenki nezegette az ujsagokat az akcioval. Mivel Pentek Black Friday ami azt jelenti, hogy Csutortokon, Thanksgiving ejszaka ejjel 12 kor nyilnak az uzletek, bevasarlo kozpontok masnap estig nyitval vannak es nagy akciok vannak. Mar izgatottan vartam, hogy lathassam mirol is szol igazabol ez a Black Friday. 









Laila and Elena


Akkor nem kellett most meg megennem azt a tortat....




Karaoke









Rene mindenkepp teat akart inni, ezert elozetesen bizonyitani kellett van tea a hazban....









Fiuk bohockodtak vicces kep :)


Getting ready for Black Friday


Karaoke :) Fadi is singing for us :)



Kovetkezo bejegyzest majd folytatom pentekkel... most lepek, mert keso van, de mielott elmennek Cancunba igerem megirom a bejegyzeseket, mivel nem akarok elcsuszni... Tenyleg mindjart itt van Cancun is, meg csak ket nap, izgatott vagyok azert mar :) Az iroda vissza is kuldte mar mult heten a DC 2019 nyomtatvanyt, 10 dollart mellekeltem is, hogy gyrosabban kuldjek vissza, lenyek nyugodt, hogy idejeben megvan, sza elvielg zokkeno mentesen be is kene tudjak lepni az orszagba, meg vissza is jonni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése