2012. november 13., kedd

Southfork Ranch, where Dallas was filmed

Pentek este tehat babysittingem volt Gabriellaeknal. Vegul host apam vitt el oda, mert akart beszelni Markkal, Gabriella ferjevel. Amikor mentem New Yorkba bemutattam egymasnak, azota probalnak uzletelni, talan most valamin dolgoznak is egyutt. Erdekes volt ugy lenni Gabriellaeknal, hogy host apam is ott volt. :) 8 ra odamentunk, habar csak 9 kor hagytak el a hazat Gabriellaek. Fel 12 re meg haza is ertek, jo nagy meglepetes volt, mert nem szamitottam ra, hogy idejeben haza jonnek. De orultem neki, vagyis orultunk. Sasha otthon vart ram. Epp azon panaszkodott, hogy mindig vagy babysittingelek vagy takaritok stb, s mire oda vetodom penteken, mar hulla vagyok, szemeim is ragadnak le, az helyett, hogy egyutt elmennenk vacsizni, moziba stb... 

12 utanra nem sokkal mar nala is voltunk, Magic Mike ot kivettuk a red boxbol, de vegul nem sikerult megnezni, egy pohar Baileys utan mar el is almosodtam. 

Szombaton delkor en felkeltem, hagytam Sashat meg aludni. Lementem egyet nezteztem, kitakaritottam a konyhat, lenti furdot, butorokat nappaliba, megsuttem a szokasos szombat reggeli 'cookie' t a kavehoz. Mire mindezekkel kesz lettem, akkorra Sasha is felkelt. Megreggeliztunk azt az az otlet ugrott be, hogy elkene menjunk Southfork Ranch be ahol a Dallas sorozatot forgattak. Fel is hivtuk megkerdezni, hogy biztos hogy nyitval vannake..... Volt mar kozel valami 4 ora mire oda ertunk. Egyebkent nagyon kozel van ez a hely Dallashoz, meg hozzam is, Plano melett, Parkerben. Tollem ugy fel orara, nem is tudom, hogy eddig, miert nem mentem el. Igaz mindig keszultunk, most meg orultem, hogy vegre osszejott. 

Mire oda ertunk epp kozeltek velunk, hogy Christopher (az uj Christopher a 2012es evadbol) most ment el fel oraja, nah mondom jo, jobb lett volna ne is mondjak, csak mergelodok, hogy fel oran mulott volna, hogy talalkozzak vele. :) Egyebkent a sracot mar reg imadom, a Szuletett Felesegekben jatszott, igazi neve Jesse Metcalfe. Hat en annyira boldog lettem volna,k ha lett volna egy kepem vele. 




Nem tudom mennyien tudtok errol a Dallas sorozatrol, vagy egyaltalan kovetteteke, kovetiteke stb.... de ez egy nagyon regi regi sorozat. Anyumek, tesomek kedvence. En otthon sohasem neztem. De emlkeszem, hogy pl tesomnal voltam s ugy ultek le a teve ele Dallast nezni, vagy eppen anyumek is, roluk beszeltek stb..... Az iden uj evat kezdodott, folytatas, nehany uj szereplovel, mint Jesse is. Meg is lepodtem amikor meglattam, hogy a Dallasban fogj jatszani.



Nah akkor johetnek a kepek is:






Egy gyertya cowboy csizmat kellett volna vegyek, ha mar igazi nem lehet...

















Az utasszallito a 'birtokon'







Meg 'o' is szeret :)






Pont ilyen kalap kell nekem is :) Texasban simman hordjak lanyok-fiuk, de azt hiszem Kapolnason neznenek nagyot :D






A hazban, minden egyes szobaban a Dallas betetdalat jatszottak...







Lucy's bedroom



















A medencenel tobb jelenet is van a filmben. Ime nehany link:


http://www.youtube.com/watch?v=cg7uyyRV7Qs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=tKC20zJsmZs&feature=endscreen




Egyebkent a medence s a haz valojaban nem volt olyan nagy, viszont olyan cameraval veszik fel az egesz jelenetet ami 2x-3x megnagyobbitsa a dolgokat :) Californiaban van az indoor jelenet filmezve... Nevettuk, hogy vegig csak oreg nenik, bacsik voltak ott, nem lattunk fiatalokat, latszik, hogy mennykire regi film, 1978 van vetitettek az elso reszt Amerikaban...



Nem lattam a sorozat osszes reszet csak egy jo nehanyat belole, es meg igy is nagy elmeny volt nekem ott lenni. En annyira elveztem. Sashanak sokat nem mondott az egesz, mert o meg egy reszt se latott belolle, sot meg nem is hallott rola, haha :) Asszem anyueknak lenne nagyobb elmeny ez az egesz, hisz az ok kedvenc filmjuk volt. Ugy elhoznam oket ide. Most itt tartanak rendezvenyeket, eskuvoket stb.... Sashaval bohockodtunk, hogy kkor majd az eskuvot itt kell tartani, hogy anyueknak meglepetes legyen, haha :) Alig varom majd apunak mutassam meg a kepeket, szerintem ha osszekerulok vele annyi kepet fogok mutogatni, meselni stb..... 








Wealthy Texas Ewing's family house in Southfork! :)















]

SF - Southfork Ranch




Mar be is sotetedett amire vegeztunk es haza indultunk. Sasha ehes volt en meg csinaltam neki egy borso fozeleket. Haha, tudom, tudom, hogy semmi nagy kaja ez, de en szeretem, es megakartam vele is kostoltatni, hamar is megy, 20 perc es kesz is van minden. :)


Hagyma vagas kozben zokogok :) Ugye de csunya vagyok :D ?


Azert Sasha nem szolt volna hogy a sminkem ossze vissza van a siras utan....


Egyszeru de ez is fincsi, vacsi a kis 'kertben' :)


Vacsi utan kicsit meg cigizgettunk, beszelgettunk azt mennunk kellett keszulodni, mivel egy masik parral a barati tarsasagunkbol megbeszeltuk, hogy megyunk a Reunion Towerbe egy ket italra. Micsoda fancy hely kerem. :) De errol a kovetkezo bejegyzesben! 

<3 <3 <3

2 megjegyzés:

  1. Dalma drága! Én ismertem a Dallas című sorozatot, néztem is és máig is sokat mondanak a főszereplők nevei, hát még a sorozat betétdala... ;-) Nekem is nagyon bejönne a hely, szuper hogy eljutottál oda. Örülök, hogy ennyire boldog vagy, megérdemled <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, hogy eddig, hogy nem mentem el oda, hisz max fel oranyira van a szomszedsagban :) Majd anyueknak tudok a kepekkel buszkelkedni, haha :) Koszonok mindent Vivi es ne felejts el hireket adni majd magadrol :)

      Törlés