2012. november 2., péntek

Second night!

Nah ha meg nem emlitettem volna, akkor Esmeralda, Viktoria, Gulnaz meg Rene 'nalunk' aludt. :) Szombat reggel nem volt koran keles, ugy del korul masztunk ki az agybol, eloszor egy jot kaveztunk mindannyian. Sasha megint keszitett nekunk cookiest. :) Yummy!



 Majd kepeket nezegettunk, beszelgettunk, neki fogtunk egy filmet mindannyian megnezni, de nem ertunk a vegeig, tul sok volt a mondani valo. :) Majd azon gondolkodtunk, hova menjunk ebedelni. Mindenfele otlet volt, jobbnal jobb ettermek, orosz, iran stb.... az iran melett dontottunk, de odaerve lattuk, hogy par orara zarva van igy vegul az Olive Gardennel kottunk ki. A kiszolgalas most szornyu volt. De komolyan. Eddig mindig mindenhol emgvoltunk elegedve, de itt valahogy mindent ossze vissza kevertek/kavartak, italokt keson hoztak stb.... Sasha akart is panaszt tenni, azt lecsillapitottam, hisz en is voltam pincer, tudom milyen amikor busy van..... :) :)




Ebeddel este 6 kor vegeztunk, mindenki haza ment utanna, mi is .... egyet pihentunk meg amig ujra kellett keszulodni, kozon meg Sasha ujra rakta a gepem, vegre :) Tok lassu volt meg minden baja volt mar szegenynek, most vegre mukodik normalisan. :)

Majd mi meg sehol nem voltunk, amikor megerkeztek Gulnazek, egyet kokteloztunk azt megint felvettuk a costumunket, persze most igy masadik nap mar nem olyan volt z egesznek a hangulata. Unalmas volt a costum, ujat szerettunk volna, nah de egy Halloweenra kettot azert nem engedhetunk meg magunknak. :P Hisz nem olcsok ezek a costumok, vagy 4 ruhat vehettem volna az arabol. Haha...:) Nah de egyszer van Halloween egy evben, es lehet csak egyszer unnepelhetem Amerikaban..... de nagyon remelem nem igy lessz :)

Masadik ejszaka mar annyi kepet nem keszitettunk mint azelott..... Uptown Dallasba mentunk, arra a hires McKinney Avenue ra, ami tele s tele barral. Rengetegen voltak mindenhol, alig lehetett moccanni, nagyon zsufoltsag volt mindenhol. Hjo volt latni, hogy mindenki felvan oltozve, erdekesebbnel erdekesebb jelmezek  voltak. Faradtak is voltunk az elso ejszaka utan, azert sem elveztuk mar annyira ezt a szombati napot, nekem sokkal jobban telt azelotti nap a Gloriasba. 



WC ken :)




Na itt mar a Zombinknak kontak lencseje is van :) Pentekre nem szallitottak ki. 



Es megerkezdtek  a sved lanyaim, utobbi idoben sokat roluk nem beszeltem, nem igazan sikerult osszefutni veluk. De naghyon orultem, hogy sikerult neki is abba  abarba jonni ez ejszaka es egy kicsit latni oket. Nagyon hianyoztak mar. Mexicoiaknak oltoztek. :)









2kor a fiuk ehesek voltak, igy egyet pizzaztunk. :) Nagyon finom volt az a pizza, esku miota itt vagyok ez volt a legfinomabb pizza, ezutan ide kell menni ha kedvunk tamad ezt enni. 



Zold tatyoval ott a hatterbe az a pincerunk volt, meg ok is bevoltak oltozve...annyira tetszett egyebkent ez a Halloween weekend. :)


Minden tizedik ember Mario volt vagy neki a tesoja, mit tom en hogy hivjak, zold ruhaba valami L el kezdodik :P


Draga Gulnazommal :)

3 korul szerintem mar otthon is voltunk. Vasarnap szinte delig aludtunk, legalabb jol kipihentunk magunk. Takaritasom nem volt, (vagy is lett volna ha reggel mentem volna, de azt nem akartam, hogy 8 kor kelljunk, Sasha egyebkent se szereti ha takaritgatok) igy csak 6 utan jottem haza. Mar szinte jottunk volna le az autopalyarol amikor a rendorauto a szirenat bekapcsolta es jott utanunk.... 70 helyett 81 el ment, kapott is egy ticket et, nem csak a sebessegert azert is mert elol az autonak nincs rendszam tablaja. O soha nem is rakott elol rendszamtablat, azt hitte, hogy itt nem kotelezo, mert, hogy rengeteg autonak nincs, igazabol a szep autoknak, mert hogy az csufitsa hehe..... Na de kiderult, hogy igazabol ez torveny lenne, csak nem igazan szoktak vele foglalkozni. Eddig fel se tunt, hogy van olyan auto aminek elol nincs rendszamtablaja, sot nem is vettem eszre, hogy a Sashaenak sincs. De ez utan mind figyelgetem, es tenyleg basszus a szep autoknak nincs, nem akarjak azzal rontani az auto elejet :) Sajnaltam nagyon, hogy most kapott egy buntetest , biztos lessz egy ketszaz dollar mivel tizen is tullepet. 

Este amr nem csinaltam semmit, kipakolgattam azt intezgettem a dolgaimat, tervezgettem a ket hetet a tesommal. :) 

Ezzel el is telt a hetvege.... es mar itt is van a masik :) Meg a hetrol irok egy rovidebb bejegyzest. Puszi! :*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése