2012. november 14., szerda

My first Lasagna

Hetfo reggel kifelejtettem azt a reszt, hogyan keszultunk reggel iskolaba. MAr imatkoztam is, hogy menjenek el mindharman, nem birok ki meg egy napot otthon tolteni Harrisonnal :P, takaritast lemondani stb. 7kor szoktam kolteni Harrisont, reggeli,gyors oltozkodes, es 7:25kor elkell hagyni a hazat, par hete 15 perccel hamarabb mennek suliba, de azt hiszem vakacio utan mar nem. Nah szoval megyek kolteni Harrisont, hat mi is lenne az elso mondata, mint, hogy meg mindig beteg vagyok, nem megyek iskolaba. Ki nem tudtam az agybol szedni, egyre es egyre hajtogatta, hogy o aztan iskolaba nem megy. Epp, hogy "rosszul nem lettem". :D Host anyam tusolt, host apam tellon beszelgetett, meg segitseget sem tudtam kerni, hogy akkor most mivan, megy suliba vagy nem, mar 7:13 perc volt, es meg Harrison pizsomaban az agyban volt. Tudjatok mennyire utalom reggel felkolteni ot es elokesziteni suliba? Nagyon. Neha mar jon hogy sirjak, volt is par alkalom, hogy mar nem birtam ki en sem siras nelkul, nincs annyi turelmem, utalom, hogy folyamatosan konyorognom kell neki mindenert. Komolyan eleg nehez vele. Angliai, 'normalis' gyermekeimre visszagondolok, hat eg es fold a kulombseg, veluk inkabb dolgoznek ketszer annyi orat, mert meg ugy is konnyebb lenne. Nah negyed 8 kor hallottam hogy host anyam mondta Harrisonnak, hogy mar jol van es suliba kell menni. Mekkorra megkonnyebbules volt nekem is. Azt hamar 10 perc alatt megetettem, feloltoztettem stb. Minden masadik szavam az volt, hogy "Come on, hurry up"

Kedd reggel ugyanaz a szitu. De akkor meg sirt is, uvoltozott, hisztizett, hogy nem megy suliba s hogy beteg..... Tudnatok mennyire elegem van ebbol. Aztan nagy nehezen valahogy ki mentunk az ajton. Mar csak akkor tudok megnyugodni ha latom, hogy a suli bejarati ajtajan bemennek. 

Igy szabad volt egesz kedd delelottom. Annyira orultem neki. 7:50kor Sasha mar hazunk elott vart ram. Elmentunk vasarolni mivel lasagnat akartam kesziteni. Vegul keszitettem is, de tudnotok kell ez eletem elso lasagna-ja, otthon soha de soha nem csinaltunk. Fogalmam sem volt hogy kell kesziteni, mi kell bele stb. Vegul is nem volt nehez, netrol nezegettem a receptet. De iszonyatosan sok Meat Sauce ot csinaltam, ketszer annyit mint amennyi kellett volna, haha :) Meg sok sajtot is raktam bele, meg nem is volt normalis edenye Sashanak. Ezt is kedd reggel vettuk amibe keszitettem, de nem volt ott nagyobb, s untam mar menni edenyt vasarolni. Majd legkozelebb elmegyunk azt bevasarolunk neki edenyekbol, mert semmije sincs, s kicsi fazakakban kinlodok. :) Hetvegen panaszt tettem a keseire, egyik se vagott..... azt keddre mar mindegyik megvolt elesitve, vett elesitot, hogy ne panaszkodjak. Nah vissza terve a Lasagnara, az ize finom volt, de annyira nem nezett jol ki, meg nem allt ossze szerintem, az is lehet azert mert forron mar vagtuk. A kovetkezo jobb lessz, mostmar tudom mibol kell kevesebbet raknom vagy tobbet. Gyakorlat kerdese, elso alkalommal nem is lehet tokeletes. De legalabb probalkozom. Es ahogy irtam mar az ize jo volt, en nagyon szeretem a sajtos dolgokat, sza egyaltalan nem zavart a sok sajt :)


Tudom, tudom a meat sauce rettenetesen sok lett, haha, epp felet ha felhasznaltam.


Meat Sauce


Ricotta Cheese Mix


Mozzarella Cheese Slices 



Johetnek a retegek...



Tetejere bazsalikom....


Es kesz is van....


Kicsi volt az edeny :) 

Sza keddi ebed lasagna volt. Izlett mindkettonknek, annak ellenere, hogy nem a legjobb lett.... Ebed utan Sasha haza hozott. A telefonjan akartam nezni a googlebe valamit, az jott epp elo amit utoljara ott nezegetett, es mi volt az? Roman allampolgarok milyen orszagokba mehetnek vizum nelkul. Elmosolyogtam magam, latom azt nezegeti, hogy hova mehetnenk egyutt. Nah de azt kesobb megemlitette, hogy o szeretne ha elmennenk egy hosszu hetvegere kettesbe Mexicoba vagyis Cancun-ba. Hat nagyon orultem az otletnek meg minden, csak most az en bajom eppen az, hogy hogyan tehetnek szabadda egy penteket meg egy hetfot. Mert ez ugy lenne, hogy penteken reggel mennenk es hetfon jonnenk vissza. November utolso napjan kene utazzunk. Nem is merem bele  elni magam, mert nem hiszek benne, hogy csaladom adna szabad napot. Mivel tudjatok harom hetem volt a nyaron, es mind fizetett. Ezt a ket napot nem is kene fizetniuk, csak hadd mehessek el. Igazabol, hogyha akarnak elengedhetnenek, mivel host apam itthon van, azon a ket napon reggel egy orat szanhatna a gyerekekre, emg delutan 3 orat. De mindegy. Igy delutan emg is emlitettem host apamnak, megigerte beszel Pammel es megltajak, hogy mit tudnank tenni. Pentekig kertem valaszt, lehet el is felejti Pamet megkerdezni. Ha pentekig nem mondanak semmit ujra megkerdezem. Muszaj pentekre tudnom, mert akkor utazasig csak ket het lenne csak hatra es surgosen elkene kuldenem a levelet az ugynoksegnek, hogy irjak ala meg pecseteljek le a DS 2019 nyomtatvanyt, mivel az nelkul nem tudok menni. Ok harom hettel az elott kerik, de bizok benne, hogy ket het is elegendo lessz, az lenne a legkevesebb ha elengednenek. Akkor feltennem surgossegire a levelet. Annyira szuper lenne ha sikerulne elmenni kettesbe Mexicoba, miota itt vagyok vagyok oda. Es most itt lenne a lehetoseg.... Utazasi honapomban meg mar nem mehetek Mexicoba, akkor nem hagyhatom mar el az Allamokat.... pedig a tesommal valo utazas elott lenne meg egy hetem szabad. Ha nem jon ossze Mexico akkor max arra a hetre kene valahova elmenjek vele. Penteken kiderul minden. Szoritsatok nekem kerlek!


Hazafele.... edes volt Coco, ugy kerte, hogy nyissukki neki a teto ablakot....vegig a feje kint volt....


Basszus meg mindig nem hiszem el, hogy kepes voltam megszeretni ezt a kutyat, meg a nevet is szeretem: Coco :)





Bye bye everybody!
<3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése