2012. november 21., szerda

Fadi's birthday party

Szombat esti vacsi utan gyors keszulodes volt a szulinpai partira, de igy is vagy egy orat kestunk. :) Mostonaba, hogy mennyi szulinap van es meg lessz az hihetetlen! :) Lehet mar emlitettem, de meg az elejen megkert, hogy adjak neki magyar es roman zeneket, hogy legyen meg az autoban..... Legtobbszor azt hallgatjuk, szuper erzes Body Gusztit hangosan hallgatni haha, jo nah nem csak Body Gusztit, de nagyon szeretem ezeket a bulis notakat. A lenyeg, hogy minel otthonosabban probal mindent csinalni... es nagyon is jol csinalja... sokszor jon ertem, beulok az autoba es epp magyar dal megy :)

Szulinapi party Peace Pipe ba kezdodott, azert is szoktunk altalaba eloszor oda menni, mert vihetjuk sajat italunk, a tobbiek vizipipaznak, bent cigizni is lehet stb..... es ugye arab hely.....sza a mi Middle East sracainknak otthonos. :)







Peace Pipe utan atvonultunk egy masik helyre, kicsit tancolni, nagyon tetszett az a bar, meg nem is jartam oda, nem is hallottam rola, pedig aztan foleg Addisonba ismerem a nepszeru barokat, clubbokat. 


Shot, shot, shot....




Ezt a 'jellyt' ingyen kaptuk a pincertol, elvileg alcoholt tartalmaz, erdekes volt... de azert bejonni nem jott be :P



Buli utan Sasha lakasara mentunk, a szokasos BBQ, mivel most szulinap is volt igy elmaradhatatlan volt....  Kaja utan, fagyi torta is volt, mindenki elenekelte a nyelven a Boldog Szuletesnapot... Mondjuk en semmibol sem birtam enni, tul sok mindenfele 'shot' volt :)

Vasarnap ahogy felkeltunk haza is hozott Sasha, mert megigertem host anyamnak 12 re itthon leszek, mivel elakart menni futni egy masfel orara, nekem meg fel 2 tol takaritasom volt. A csaladdal megbeszeltem, hogy ezutan nem igazan fogok tudni jonni, mivel elegge busy lettem es hogy a baratommal szeretnek vasarnap lenni. Megertette, megbeszeltuk, hogy ha nem talal senkit addig akkor decemberbe es januarba meg egyszer elmegyek, de annyi. No more Sundays work!!!! Mit meg nem teszek en is, a munkaimat mondom le...  :) De olyan fontos ez neki, hogy egyutt legyunk meg vasarnap, es mar megemlitette, hogy vasarnapjainkat teszem tonkre ezzel a vasarnapi meloval, sza ugy dontottem megerdemli ezt! :) Takaritas utan talalkoztam a Sved lanyokkal. Elbeszelgettunk vagy ket orat azt utanna mentem is haza. Pamnek meg szuksege volt ram ugy egy orara, gyerekekkel voltam, mert elment vasarolni kajat. 

Hetfotol szunido van a gyerekeknek, egesz heten. Igy most nem takaritgatok a napokban. A legrosszabb megis az, hogy most host anyam is itthon van egesz heten, igy meg nem nagyon szeretek a gyerekekkel lenni amikor o is ott van. Persze ha kozelebb lennenk egymashoz akkor igen, de igy ezzel a tavolsaggal nem... Hetfon reggel 8 korul kezdtem. Del korul a gyerekeket elakartam vinni a konyvtarba, gondolotam legalabb 2 orat nyugtom lessz, host anyam nelkul. Epp Angelanak is akartam szolni, amikor host anya mondta, hogy jon velunk a konyvtarba. Goldolhatjatok mennyire orultem neki. Este 7 tol meg Sashanak valami complex havi meetingje volt. Meg soha nem ment el idajig a meetingekre 1,5 ev utan, most elszeretett volna, de egyedul nem akart.... en meg persze, hogy felajanlottam, hogy elmegyek vele. Ezert ugy beszeltuk meg, hogy fel 7 re ertem jon. De host anyam keson ert haza a gymbol es meg vacsit kellett kesziteni, ezert varnia kellett Sashanak ram vagy 15 percet. Szerencsere nem volt forgalom igy 7 re oda is ertunk a meetingre. Persze mindenkinek ugy mutatkoztunk be mintha en is ott laknek vele, haha.


Ujabb viragom tolle :)

Keddi napom jobban telt, mert ugy 10 utan host anyam elhagyta a hazat es csak este 8 ra jott haza. Igy egesz nap vegre azt csinaltam a gyerekekkel amit akartunk. Delutan parkba mentunk, vagy 3 orat ott voltunk. Olyan gyonyoru ido volt, valami 25 fok korul. Egesz nap a hazba voltunk elotte igy azt se tudtam milyen ido van kint. Neha bent hidegebb van meg mindig mint kint. Mi meg felvoltunk jol oltozve. Hosszu nadragba nagyon melegem volt. 


Angela hintaztatja a gyerekeket.


Elvezem a napsutest igy November vegen is, ezert imadom en annyira Texast! Olyan mintha tavasz lenne otthon :)


Uj napszemcsimet is elkezdtem hasznalni, es ez nem zavarja a szemem! :)




Puszi Angelamnak!

Parkbol mire haza ertunk mar keszithettem is a vacsorat, ugy 6 fele vartam, hogy Pam jon, mivel azt mondta, hogy 6 korul itthon lessz. Gabriellanak meg megigertem, hogy este 7re ott leszek, babysittingelni, hogy a barataival kitudjanak menni vacsorazni. Egy par egy 20 honpaos kislannyal ott van naluk Nemetorszagbol. 6:30 kor kaptam az smst Pam (hostanya) tol, hogy csak kesobb jon. Felhivtam Gabriellat, hogy szerintem csak 8 ra tudnek oda erni. Idegesitett nagyon, hogy az egyik var ram, hogy kitudjanak menni, dehat a masik a melom, nem kerdezhetem emg host anyat, hogy mikor jon haza. Egyebkent is 1 szer megy igy ki harom honapban. Host apam meg ugye nincs itthon, de ma (szerda) jon is haza. 8 ra meg is erkezett host anya, en meg fogtam a kulcsot s mar leptem is ki a hazbol. A kisgyerek akire meg vigyaznom kellett nagyon edes volt, az elejen jol elvolt velem, de mikor a szulei kileptek a hazbol nyoszorogni kezdett. Vagyis ha felvettem nem sirt, de ha le akartam rakni kezdett sirni. Igy 2 oran keresztul olben kellett hordozgatnom. 10 kor mindket gyerek elaludt.... de 11:45 kor a pici felkelt, es egy fel oran keresztul sirt, amig haza nem erkeztek a szulei. Fel 1 re ertem haz kedd ejszaka, de most nem aggodtam annyira az ido miatt, mert host apa nem volt itthon, host anya meg azt mondta amikor mondtm neki, hogy 12 re hazajovok, hogy ne aggodjak az ido miatt.

Kozon host apa felhivott, hogy mit csinal Pam, mert hivta a gyerekeket es azt mondtak ok neki, hogy host anya alszik. Azt kivolt bukval, hogy o alszik en sem vagyok otthon meg a gyerekek ugymond magukra vannak. Azt megkert, hogy ha hazaerek hivjam fel, hogy mindenki rendben vane, alszike. Nah ekkor aggodtam az ido miatt mert nem akartam 12 utan hazaerni es akkor hivni fel ot, mert ugye 12 re haza kene erjek. De kesobb ujra felhivott, hogy felkoltotte Pamat, sza nem kell felhivjam ha hazaerek es, hogy "take your time". :) Egyebkent fel8 kor is hivott, hogy Pam haza erte, mondtam neki nem de irt smst, hogy uton van, akkor meg kerdezte, hogy mikor irta az smst stb.... ez olyan erdekes nekem, amikor o nincs itthon Pam elmegy kicsit a barataival talalkozni, akkor folyamatosan hiv, hogy erte haza stb... Inkabb engem hiv, hogy megkerdezze, mint ot....

Hja hogy meg megemlitsem ilyenrol nem is hallottam tolletek blogirok, de a tegnap nem tudtam kepeket feltolteni, es azt irta, hogy vasarolnom kell GB, mert az ingyenest mar felhasznaltam. Meg is lepodtem, mert ez ujdonsag volt. Nem tudtam maskepp megoldani, muszaj volt megvennem, nem volt draga, 4 dollar de havi 4 dollar. Kepek nelkul meg nem igazi a blog.... Majd remelem letudok iratkozni errol is, meg 3 honapig fog tartani ugyis a blog, sza addig ezt mar kifizetem. :)

Nah kb ennyi tortent eddig, ma szerda, varom teljen az ido, legyen mar 6 ora, mert melo utan ma ugy elmegyek, hogy csak vasarnap jovok haza. Csutortokot es penteket megkaptam szabadnak, mivel holnap Thanksgiving, penteken meg Black Friday, Amerika unnepel. Holnap este ejfelkor nyitnak az uzletek, nagy sale van mindenhol. Kene is egy picit shoppingolni. Holnap este meg Thanksgivink vacsira hivtak Sasha baratai. Meg Sofia is holnaptol velunk lessz pentekig. Szombatra lovaglast foglaltam le, ma vacsi meg mozi,  sza terv van. :) Tovabbi kellemes hetet mindnekinek, majd jelentkezem meg....... :) Puszi! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése