2012. október 6., szombat

Tul erzekeny vagyok?

Heten mar reggelibe Harrison megint kiakasztott. Neha annyira nem hallgatm ram, hogy az mar hihetetlen. 7ora 15 perckor reggel, akarnam atoltoztetni, fogat mosni stb....s fut el elollem....de rendesen a hazba korbe-korbe futkarozik, ahogy kozeledek. Neha mar nincs turelmem hozza. Foleg ha latom, hogy kesunk el vagy, hogy ido hianyban szenvedunk..... Mar az Au-Pairkedesbol is kezd elegem lenni lassan igy az evem vege fele.... azt hiszem 2 ev Au-Pairkent egy eletre is eleg :) Legalabbis nekem igen.
 
Szerda este megneztem egy filmet, kicsit hosszasra sikerult. Gondoltam felet megnezem azt ugy is bele alszom.... de annyira erdekelt, hogy nem tudtam bele aludni.... sot..... sirtam is. Igy megint kesoi lefekves lett ugy 1 fele kb, reggel 6:20 kor meg csorgott a telefon. Egyebjkent lehet miota itt vagyok meg erzekenyebb vagyok, mondjuk az elott is elegge erzekeny voltam mielott ide jottem....
 
A siras enyhe kifejezes, komolyan mondom rendesen zokogtam itt egyedul a szobamba .... Talan tenyleg tul erzekeny lennek? Vagy miert tud egy egy film ennyire meghatni? Ilyenkor mindig ugy el is gondolkodom, hogy miert bantjuk egymast, miert vagyunk neha ilyenek amilyenek vagyunk...ahelyett, hogy mindig a legjobbat probalnank kihozni magunkbol, onzetlenul segiteni...es veszekedes helyett inkabb mindig azon kene lenni, hogy megoldast talaljunk a problemara....  ( Egyebkent csak ugy megsugom, hogy mostanra meg ezzel a plusz 8 kiloval is sikerult elfogadni magam, olyannak amilyen vagyok..... majd lessz maskepp is ha haza erek :D )
 
A film cime: "Why did I get married?" avagy "Miert nosultem meg"?
 
 
"Négy baráti házaspár a főiskola óta minden évben felmegy a coloradoi hegyekbe, hogy egymás társaságában töltsenek egy kellemes hetet. Azonban minden megváltozik, mikor nem várt szereplőkkel bővül a szokásos gárda, és a párok féltve őrzött titkai szép lassan rendre kiderülnek. Az idilli pihenésből egy veszekedésekkel tarkított párterápia lesz, ahol mindenki arra a kérdésre próbál választ találni, hogy miért is házasodtak össze?"
 
Nekem annyira tetszett, a parok veszekednek, szetkoltoznek, azt csak rajonnek, hogy szeretik egymast, megmentik a hazassagukat.....
 
Csutortok reggel nem tudom host apamba mi utott... durcisan jott le reggel a konyhaba. Elkezdte kerdezgeti, hogy pakoltam-e a gyerekeknek, mit pakoltam, lattam-e hogy vett kortet, es kiflit, azt raktam-e .... stb... csak igy neztem, hogy ennek meg milyen baja lett, nem szokta soha megkerdezni, hogy pakoltam-e es hogy mit. Azt is mondta hogy rakjak kekszet.... ez az itteni "cookies". Mondom neki, hogy cookiest nem rakhatok, mert Pam megtiltotta, csak gyumolcsot es crackers-t pakolhatok. Neztem mindjart kiveszi a taskabol a ' lunch box' okat lecsekkolni, hogy mit raktam bele.... Gondoltam biztos bal labbal kelt fel. Gyerekeket elvittem suliba, utanna a szobamba voltam par orat, mikor lementem a konyhaba es ujra talalkoztam vele, kepzeljetek odajott es bocsanatot kert tollem a reggeli viselkedeseert. Mondom neki: It is okay. Erre o: No it is not okay, It wasn't right.....stb.... Milyen normalis teh, meg szerencse, hogy o az, mert ha nem lenne az, tuti hagytam volna a francba ezt a csaladot..... sokat szamit nekem, hogy Darvin ilyen amilyen. Aztan mondta, hogy csak Pam re volt merges.  Azt utanna kicsit skypolgattam ismerosokkel Laszlo Emese (regi osztalytarsam a kozepsulibol) Szentkiralyi. Reg beszeltunk, mar erdekelt, hogy mi ujsag vele. OLyan jo volt kicsit latni kameran meg hallani a hangjat. Ezt megkene ismetelni gyakrabban. Meg mindig szeretem a csajt! :) <3. Akkor beszeltem meg Szegedi Zsolttal is, Zetelaki, ot 2 evvel ezelott ismertem meg Nemetorszagban. Iden o se ment Nemetorszagba, egyutt sajnalkoztunk. :(

A bankba is elugortam hogy igenyeljek egy 'money ordert', normalis volt a no, mondta, hogy itt 5 dollar lenne es, hogy inkabb menjek at a Walmartba mert ott olcsobb. At is mentem es ott csak 70 cent volt. Meg is lepodtem ezen az ar kulombsegen. Pedig azt gondoltam volna, hogyha a bankba megyek olcsobb lessz. Stamfordba az Au-Pair in America ugynoksegnek kellett elkuldjem a haza utazasom datumat meg az utazos honapomra az insurancet. A datum Februar 13 New Yorkbol Budapeste, ha minden igaz Februar 14 en reggel landolok Budapesten. Hurra! Pontosan Valentin napkor. Azt hiszem jovove szep lessz a Valentin napom. :) Tudom Vivi ajanlottam, hogy kossek mashol biztositast arra az egy honapra.... de szet nezegettem neten es ugyan ebben az arban lattam csak egy honapra travel insurancet, sza ugy voltam vele, hogy mar mindegy. Lehet olcsobban is lehetett volna talalni ha jol korul neztem volna, de mar mindegy. Otthon sajnos nekem nincs fizetvel a biztositasom. Alig varom vissza jelezzen az ugynokseg a pontos datumrol. :) Hjo lenne tudni legalabb, hogy reggel vaghy este indul a gep 13 an es hogy melyik repuloterrol. Ezt figyelembe vennenk amikor megvasarolnank a tesom repjegyet. De sajnos az utolso hetekben tudom meg csak a pontos adatokat. Azert megprobalok dobni egy uzenetet az ugynoksegnek, hogy legalabb a repuloteret meg, hogy a nap melyik idoszakaban repulok emgtudnake mondani....... egy emailbe nem halok be.....

Suli utan Angelaval meg a  gyerekekkel talalkoztunk a parkban. Akar hanyszor ot emlitem csak jot tudok irni rola. Nagyon szeretem ezt a lanyt. Es ha o nem lenne itt nekem, sokkal szarabbul telne ... Azota is koszonom Istennek, hogy megismerhettem ot. Naluk a benzin nem tema, igy simman ide tudnak jonni a hazunk mogotti parkba, siznte minden masadik nap. Pedig az ut vagy 25 perc. Kaptam tolle ma egy kepeslapot es ket csokit. A csokit el is fogyasztottam a parkban. :) Annyira orultem a kepeslapnak, olyan sokat jelentenek nekem ezek az aprosagok. Mindig elmondja, hogy milyen halas o is, hogy ismer engem, meg, hogy mennyire sokat jelentek neki. Mindig jo tanacsokat adok, szereti kikerni a velemenyem stb...:) Ezek mindig olyan jol esnek. Ez a lany tenyleg szeret, mindig olyan halas mindenert...es igazabol tenyleg en is szeretem a legjobbat kihozni magambol es orulok, hogy segithetek neha neki..... <3 <3 <3



Este elmentem suliba, mindig jo a hangulatom ott, sokat nevetunk, szeretek en 'mondani' es ez 'conversation' class is, annyit jar a szam, be nem all 2 ora erejeig, sokat meselek, peldazodok otthoni dolgokrol :)
 
Tesom ujra jelezte, hogy a bank kartya is meglessz jovo heten, igy nem kell majd az en bankartyamat hasznalni a repulojegy megvevesehez. Tehat nagyon ugy nez ki jovo hetre meglessz az utlevel meg a bankartya is, sza tolthessuk ki az Esta-t es vehetjuk meg a repulojegyet. :) Yuhhhiii, mar alig varom meglegyen veve, akkor mar en is vehetem meg az enyemet New Yorkba. :)

Pentek (ma) delelott takaritas, delutan meg Angelaekkal megint talalkozas a parkban. Jol el csacsogunk ilyenkor..... Epp most vegeztem, hamar tusolok azt keszulodom, mert Gulnaz meg Rene hamarosan jon ertem..... meg nem tudom hova megyunk, majd kiderul.....
 
Bucsuzom mostmar, bye bye everybody, good night! :)
<3 <3 <3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése