2012. október 20., szombat

State Fair of Texas

Szombaton ebedelni mentunk egy kis gorog etterembe en, Sasha, Gulnaz, Rene es Fadi. Ebed utan mindannyian elmentunk a State fair of Texas festivalra. Ez egy tobb hetig tarto festival. Talan a legnagyobb Texasban.

 
Egy pillango raszallt Sasha felsojere, nem 'hajtottuk' el azt vagy 15 percet ott pihent, szerintem azt hitte 'noveny' haha :)

 
Regi autokkal volt kiallittas...




 

Volt mindenfele ott, mini Six Flags.... en kihagytam mindent, faradt is voltam a penteki buli utan, picit mintha szedultem volna is, egyebkent se vagyok nagy rajangoja az ilyen dolgoknak sza hanyagoltam....


 
Ezt Gulnaz, Rene na meg Fadi kiprobalta, a bator csapat :)








Nemcsak regi autokrol volt kiallitas, hanem ujjakrol is... :D Elfogadnek egyet kozulluk...barmelyik megtenne :)

]
 
Gulnazzal elveszkedtunk :)








Mindenfele finom kaja is volt, jo illatokkal. Gyerekek rohangaltak korbe korbe... Harom negyede texasi polot viselt, vagy ruhat Texas logojaval. :) Meg nekem is bekell szereznem egy Texasi polot vagy akarmilyen ruha darabot.... az nelkul haza se mehetnek, imadom Texast, nagyon magaval ragadott :)
 
 
Gulnaz meg a sracok felvoltak porogvel, mindent probaltak ki :) Szuper lett ez a foto, birom, most ugy utolag mar banom miert nem alltam oda en is :)
 
 
Sotetben volt meg igazan szep ez a fesztival, tele volt fenyekkel, jo kis zene ment, olyan hangulatos volt. Tenyleg ugy kepzeltem mint az ilyen igazi amerikai fesztivalokat. :) Fel 9 re hazavittek Gulnazek, vagyis nem is haza hanem Gabriellaekni, mivel megigertem ugyelek az Yvettere, mert ok ki akartak menni bulizni. Idebe nem fertem volna bele, hogy haza menjek elvegyem az autot s vissza. Az igazsag az, hogy host csaladommal sem volt kedvem talalkozni, sza inkabb egybol oda mentem. Ott vacsoraztam is, azt elvoltunk Yvettel....  

2 megjegyzés:

  1. en tavaly voltam a Texas State Fair-en... en leginkabb a kulonfele furcsa etelek miatt mentem mint pl rantott so:r itt irtam rola http://globalgrover.blogspot.com/2011/10/state-fair-of-texas-dallas.html

    ja egyebkent Big Tex (a nagy felfujt figura) ma reggel leegett :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah epp en is olvastam a hirekben hogy Big Tex leegett :(

      Törlés