2012. október 25., csütörtök

Gulnaz's birthday party in Peace Pipe and Glorias!



 
Nah Gulnaz szuletesnapi patijaval folytatnam. Eloszor a Peace Pipe ban talalkoztunk. Kb gondultuk, hogy 20 leszunk, de voltunk vagy 30 is s mar hely se volt hova ullni, ugy osszevoltunk szorulva, s meg mindig jonniuk kellett egy ket szemelynek, sokan meg nem is jottek el (Au-Pair lanyok).
 
 
Gulnaz kapott egy csokor rozsat egyik Ukran baratjatol azt minden par fotozkodott a viraggal, haha :)


 
Ok a singlik :P

 
Gulnaz and Rene

 
Leith a "drogdriller"

 
Firaz and Elena
 
Peace Pipe ba elvoltunk egy par orat, mivel piat belehet oda vinni, igy mindenki hozott valamit, rengeteg alkohol volt....en Margaritat ittam. Ott volt megint a sracok manageruk is, ugy birom azt a part, olyan edesek. Masadikszor tallakoztam most veluk. Edes volt a no, lattam mennyire igyekeznek beszelgetni velem stb, erdeklodnek felolem stb tudom, hogy kedvelik Sashat, jo baratoknak tunnek. 12 utan elhagytuk a Peace Pipe-t, utunk a Glorias-ba vezetett, tudjatok a salsa barba. Ott megittam egy wisky colat azt 2 orat vegig tancikaltuk Sashaval. Feldobta az otletet is, hogy mi lenne ha elmennek salsat tanulni :) Csak az a baj, hogy nehez ra idot talalni, hetkoznap nem lenne jo csak hetvegen, de majd utanna nezunk, hogy mikor vannak orak.

 
A csapat, kivevel a fekete ruciban allo lany, hogy az hogy kerult oda nem tudom, azt se tudom, hogy ki az :)
 
 
Glorias utan Sasha lakasara mentunk. A fiuk keszitettek nekunk BBQ t, picit meg shotoztunk cigiztunk azt beszelgettunk a csajokkal. Mar olyan reg dumaltam egy jot Gulnazzal, ugy hianyzott. Annyira orul nekunk, hogy egyutt vagyunk es remelei, hogy sikerul maradnom / vissza jonnom. Szeressem a csajt, orulok, hogy van o nekem itt. Kaja utan Gulnazek oda lettek, mi meg vartunk rajuk a nappaliban a tortaval. :) Kozben orosz Boldog Szuletesnapot hallgatval. Egyebkent tok jo volt a hangzasa. Minimum fel orat ott enekelgettunk, amikor eszrevettuk, hogy ezek elaludtak. :) Haha Igy a tobbi srac is haza ment. Gulnazek maradtak ott Renevel plusz Viktoria. Sasha kapott egyik unoka tesojatol egy Texasos honorakot, mivel kicsi neki igy nekem adtam. De azert meg valami noi polot bekell szereznem Texas felirattal. :)
 
 
Nekem egy picit nagy, de neha jol jon majd szerintem, amx otthon. Sza a honorakot kolcson adtam Viktorianak, egy nagy vastag takarot is kerestem neki, igy o ott aludt a nappaliban a kanapen. De elvileg nem fazott. :)
 






 
 
 
 
Vasarnap reggel 10 kor felszerettem volna kelni, de csak 11 kor birtam kimaszni az agybol. Gulnazek meg aludtak. Viktoria a kanapen lent pillogtatott mikor lementem. Sasha elment Cocot haza hozni a day care bol en meg addig elmostam a poharakat, kicsit ossze szedtem a dolgokat kozben meg beszelgettunk Viktoriaval. Majd mire Gulnazek is felkeltek, Sasha is vissza ert, keszitettunk kavet, meg maradt az azelotti napi cookiesbol is. Tudjatok az en ket kedvencem, egy vagy ket bogre kave sok tejjel + cookies :)


 
Elenekeltuk Gulnaznak a Happy Birthdayst, hamar mult ejszaka nem sikerult. :)



 
 
A tobbiek meg tortat is ettek, de nekem igy ebredes utan meg az is nem kellett. :)
 
 
Olyan szuper erzes volt igy delben ebredes utan egyutt kavezgatni, beszelgetni stb. Ugy ereztem mintha otthon lennek, otthoni barataimmal. Ezek a szemelyek egyebkent is mar egyre kozelebb allnak hozzam, boldog vagyok, hogy vannak ok nekem, nelkulok nem lenne minden ilyen amilyen.
 
 
1 orara haza is ertem, 1:30 kor meg mentem takaritani, ott 2 kor kezdtem 5 ig. Utanna megalltam egy orara a mallnal, lecsekkoltam a sale-t, mert neha, foleg mostonaba olyan jol levannak arazval a nyarri ruhak, hogy nagyon. 5 dollarokert minden hetvegen beszerzek egy darabot, ami meg a nyaron 20 dollar volt. :) Kozben belestem a Svarovksi uzletbe is, mivel onnat vasarolta az ajandekba kapott nyaklancomat Sasha. Megakartam nezni, hogy esetleg lenne-e valami mas ami tetszik, biztos voltam benne, hogy lessz, mivel mindennek tudok orulni, csak ne epp Hello Kitty legyen. :P Lattam is parat, ugyhogy gondoltam majd elkovetkezendo napokban vissza csereljuk. Amikor az arat meglattam, szaz dollar volt, kicsit merges voltam ra, hogy ennyit mire kolt ram, foleg igy 2 het utan. Egy ideig ezen voltam elakadva....
 
Mall utan haza is jottem, zarkoztam be a szobamba azt relax.....
 
Hetvegerol tehat ennyi..... lassan kezdem berni magam, mar csak a heti tortenesek varnak ram :)
 
Puszi mindenkinek!
<3
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése