2012. október 24., szerda

Everything changed in a few days/weeks!

Annyi mindenrol kene irnom, hogy az hihetetlen..... utolso par het alatt rengeteg minden tortent velem, teljesen megvaltozott minden, hihetetlen meg nekem is, hogy par nap, het alatt maskepp gondolkodom. A lenyeg, hogy Sashaval tobb van koztunk mint baratsag mostmar, rengeteg idot toltok vele, egesz hetvegeken nala vagyok, szinte minden nap talalkozunk, uzenetezunk, skype....szerintem meg soha de soha senkivel ennyit nem beszeltem telefonon meg skypon + meg talalkozunk is. Orulet ami most itt velem tortenik, meg en sem igazan hiszem....igy az utolso harom honapban....nem tudott ez elobb jonni legalabb egy honappal es akkor tuti hosszabitottam volna, 100%. Hosszabitani mar keso.... igy sajnos az Au-Pair eletemnek is Amerikaban, de vissza szeretnek jonni, nagyon nagyon. Es igen tudom ez a fura, hetekkel ezelott meg lefele szamoltam es akkor bummm megvaltozik az egesz eletem, gondolkozasom. Akkor jottunk ossze pont amikor elkellett kuldenem a levelet az ugynoksegnek a haza utazasom datumaval. Ra par napra o kert ra, hogy hosszabbitsak stb, de en nem akartam akkor, nem akartam mert feltem, hogy ez a feeling mulando, mint ahogyan legtobb esetben szokott nalam lenni. Nem akartam egy rossz dontest hozni o miatta. Feltem attol, hogy mi van ha par het, honap mulva mar nem vagyunk egyutt s akkor meg lekell huznom egy hat honapot itt. Nem akartam o miatta meghozni ezt a dontest, mert ahoz nem ismertem eleg ideje. De mostmar csak azt tudom mondani, barcsak kettonk kozott a dolgok igy tortentek volna egy honappal legalabb ezelott. Most hetek ota mar azon agyalok, hogy hogyan tudnek visszajonni, mert mindenkepp vissza akarok. De majd errol irok reszletesebben. Minden nap, minden oraban eszembe jut, hogy alig van csak egy par honapom hatra. Barcsak itt megalnna az ido, vagy legalabb ketszeres lassusaggal telnenek a napok. De pont az ellenkezoje van, amiota o van olyan gyorsan eltelik minden egyes nap, het.... mar azt se tudom hanyadika van, mar nem is szmaolgatok lefele, sot mar azt se akarom tudni, hogy meg hany nap van hatra. Igy hogy o van, meg hat honapot, akar egy evet is lehuznek Au-Pairkent.
 
Na igazabol a mult hetrol annyit, hogy kedden, szerdan napkozben nem volt takaritasom, igy mar reggel jott is ertem Sasha es csak 2:30 ra hozott vissza mikor kezdenem kellett. Megneztuk a tesojanak az eskuvoi videojat. Hogy mennyire mas az a kultura, nagyon erdekes volt a szamomra. Teljesen mas. Tudtatok, hogy Iranba nem arulnak egyaltalan semmi de semmi alkoholt az uzletekben? Mivel, hogy ok muslimok es nem szabad enkik inniuk, igy illegalisan szereznek be alkoholt, ami nagyon nagyon draga, tobb 100 dollarokat vizetnek egy pezsgoert pl es nem is egyszeru beszerezni. Persze ott is folyik otthon (mint apu is), hogy foznek hazi palinka szeruseget. :) Erdekesnek talalom nagyon ezt a kulturat es meg tetszik is. Az eskuvo a hazukban volt tartval titokban, ablakok besotetitvel stb mivel nem szabad a nok es a ferfiak egyutt legyenek/bulizzanak egy eskuvon, ezert vallatak a kockazatot titokban, egyutt mindenki. Ha a rendordseg tudomast szerzett volna az egeszrol letartoztattak volna az egesz bandat. Erdekes volt nagyon az az eskuvo, de annyira tetszett. Egyebkent is imadom en az ilyen arab, perzsia zeneket. A hazuk meg oriasi, az elejen epp azon gondolkodtam, hogy lehet egy eskuvot otthon tartani, hol fer el annyi ember. Also szinten pl egy oriasi benti uszomedence, mi mikor tudnank magunknak megengedni, hogy also szinten legyen egy benti medencenk mindenfele felszerelessel, gepekkel? Soha! Epp kerdeztem is tolle amikor mind ezt lattam, hogy te milyen csaladbol szarmazol basszus.... utolag kiderult szulei orvosok, mindketten, gyogyszertarjuk is volt, amit mostanra mar eladtak. Ennyi eleg is a csaladi tortenetebol, a lenyeg, hogy ezt nem is gondoltam volna, nagyon meglepett.
 
Hja kedden meg megvettem a tesom repulojegyet New Yorkba. Januar 28 an erkezik, Februar 12 an megy haza, pontosan 14 egesz napunk lessz egyutt Amerikaba az utazasi napok kivetelevel. Leoval mar lezsiroztam hogy akkor tesommal nala szallunk meg az Astorian. Az utazasi tervek meg sehol sincsenek, egyszeruen nem volt idom ezzel foglalkozni, a repulojegyet is csak futtabba tudtam megvenni. Persze ha nem lenne o, lemernem fogadni, hogy mar minden lelenne foglalval, haha. :)
 
Kedd este elmentem suliba, de viszont csutortokot kihagytam. Persze ugy tettem mintha suliba mennek, mert hanem nem egedtek volna el 6:15 kor. Igy fuzetteimmel szepen elindultam, elmentem a kozeli Starbucks ig, ott letettem az autot azt atultem a Sashaeba. Csutortok este o nem dolgozott (ejjeles mindig vasarnap ejjeltol csutortok ejjelig). Vacsorazni mentunk egy Irani etteremben. Valami jellegzetes Irani husit evett, jol is nezett ki, de annyira finom is volt, kovetkezoben nekem is olyat kell rendelnem. Hangulatos kis etterem volt, olyan elegans, ugy is ereztem, hogy nem igazan oltoztem oda illoen, de hat nem tudtam hova megyunk. Vacsora utan moziba mentunk. Az Argo-t neztuk meg. Ez egy Irani film amit most jatszanak a moziba. Az amerikai embassyrol szol az egesz, a forradalom elott, emberek fellazadnak stb.... Igaz tortenet alapjan van, es azuta nincs is Amerikanak semmi kapcsolta Irannal, ott nincs nagykovetseg stb..... Erdekes ez az Iran, miert szuntetnek meg mindent ott? Csomo nagykovetseget megszuntettek az utobbi idoben ott... Egyebkent nem is akar haza menni most, nem azert mert nem szeretne, csak fel, hogy ha hazamegy ott ragad, es nem tudd tobbett vissza jonni. Legallisan van itt meg minden, uteleve is Amerikai stb, csak hogy nem ment katonanak vagy minek, es az miatt lehet hogy nem hagyhatna el ujra az orszagot. Eddig fogalmam se volt, hogy mi folyik ott, mostmar egyre tobbet es tobbett kezdek tudni errol az egesz Middle East teruletrol. :) A film egyebkent nagyon tetszett, talan azert is erdekelt ennyire mert Iranrol szol.
 
 
Kesore ertem haza, mar fel 12 is elvolt mulva. Kicsit aggodtam, hogy host szuleim mondanake valamit, mivel 6:30 kor kezdek. Kulcsot elfeletettem vinni magammal, host apamnak irtam egy uzit, hogy hagyjak nyitval egyik ajtot. Nem irt vissza, megyek haza hat minden ajto zarva van, csodas.... de szerencsere akkor jutott eszembe, hogy az auto kulcs nalam van es azon ott log egy lakas kulcs is. Szerencsem volt. Mert hanem nem tudom, hogy mit csinaltam volna, feltem volna Pamat felhivni kozell ejfelkor, hogy nyitson ajtot. Utolag kiderult, hogy host apam nem volt otthon, az este elutazott, de masnapra mar haza is jott.
 
Egyebkent meg pont csutortokon volt Gulnaz szuletesnapja, reggel meg a takaritasom elott elmentem hozza reggeli 9 kor es megleptem. :)
 
Heten tobbszor is talalkoztunk Angelaekkal es a gyerekekkel a parkban, konyvtarban. Sot egy uj lannyal is osszehaverkodtunk ott, aki minden delutan ket gyerekre ugyel nem messze tollem, csak 19 eves. Tok aranyos, eleg gyakran osszefutunk vele is, mindig jon abban az oraban o is a parkba.
 

 
 
 Nah hat kb ennyi a mult hetrol pentekig, aztan majd jovok a kovetkezo, szuper hetvegi bejegyzessel, remelhetoleg holnap sikerul azt is megirnom. :) Nem szeretek ellenni maradval mint az utobbi idokben. :)
<3 <3 <3
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése