2012. szeptember 12., szerda

Water skiing

Pentek este mint mostonaban sehova sem mentem. Este futni mentem azt utanna megneztem egy filmet, cime: The accidental husband.


2008 as film, mar eleg regi, de nekem nagyon tetszett. The Funniest Romantic Comedy Of The Year kent emlegettek. Meg mindig nagyon hianyzik a "Desperate Housewifes" sorozatom, igy helyette a "Friends" eket kezdtem nezni. Ezt is kezdem megkedvelni, de azert a Szuletett Felesegeket ezerszer jobban szerettem.
 
Szombat reggel nem volt se takaritasom se semilyen program, sza tudtam volna aludni, megis fel 9 kor mar talpon voltam. A gyerekek annyira hangosak, hogy itthon keptelenseg aludni. Meg hetvegen se tudom kialudni magam. :( Delig eltoltottem az idot, picit skypoltam anyuval, tesoval, Noemivel, Bela telefon..... azt amikor kibeszeltem magam, elkeszulodtem azt irany a Tj Maxx. Nem igazan akartam vasarolni (mint mindig), de a csajok csak 2 utan ertek ra, en meg nem akartam addig itthon gubbasztani. Olyan reg voltam a Tj Maxx be gondoltam egyet szetnezek ott is. Vettem is egy bordopiros farmer nacit. Nah meg egy pulcsit, de azt vasarnap vissza is vittem. :P Tj Maxx bol mar sietvel jottem el, mivel a lanyok vartak mar az Ikea elott. Sofia, Cenet, Matilda ok a Sved lanyok, plusz Camila a Dan. Matilda es Camila igazabol masfe honapja kerult be a 'bandaba', ez ido aladt tobbszor logtunk egyutt mar Matildaval, nagyon megkedveltem ot is. Tenyleg nagyon szeretem a sved lnayokat, nelkuluk itt nem is leteznek. :D Camilaval pedig meg egy parszor voltunk csak egyutt, semmi bajom vele, velemenyt meg nem tudok mondani, de o meg semleges a szamomra. Talan majd idovel ot is sikerul annyira megkedvelnem, mint a tobbieket. :) Planoban, nem messze Friscotol van egy Skandinav 'uzletecske'. Hat egy ilyen erdekes regi stilusu haz, amiben mindenfele sved, finn, norveg meg dan termekek vannak. Sok sok szuvenir is talalhato ott, de nagyon dragan minden azt hozza kell tennem. Kozben hallottak a sved beszedet az ott dolgozok, kivancsian kerdezoskodott mindenki, hogy mit csinalunk erre fele. Azt a vegen mar hozzam is mindenki beszelt svedul, hiaba mondogattam, hogy en roman/magyar vagyok. (Mar azt se tudom mi.) Nah de a legjobb ebben az egeszben az volt, hogy az emeleten kinaltak mindenfele kajaval. Tiszta ingyen. Mi ennek jobban nem is orulhettunk volna, mindenki nagyon ehes volt. Jol be is laktunk. Vegere mar szegyeltuk is, hogy egy csomot zabaltunk. Volt ketfajta suti, kalacs, plusz waffle tobbfele izu lekvar, ami nagyon hasonlitott az otthonihoz: afonya, malna, ribizli, meg mindenfele erdei gyumolcs... Nagyon finom szalami, sajtok is voltak, kenyer, vajak, lazac.... Valami 'szorp' is volt na meg kave. Nagyjabol ennyi. De komolyan annyira jol esett, hogy nagyon. :) Megvolt mindenkinek a 'free lunch'!
 
Majd Allenbe indultunk, van ott egy nagy outlett. Mar tobbszor hallottam rola, de a szinte 8 honap alatt meg nem sikerult eljutni. Kivancsi is voltam mar ra. Nagyon tetszett egyebkent. Tenyleg nagy. Es nem olyan mint a mall. :) Korbe kis uzletekbol all egymas melett, kint meg asztalok, padok stb.... Kicsit Europasabb feelingje volt, amikor egy setalo utca tele van uzletekkel. Bevasarlo kozpontoktol mar fraszom van.  Egy jo par oraba biztosan telt, amig vegig jartuk az egesz uzletet. Legtobb uzlet ilyen nagy 'brand' volt, mint Lacoste, Ralph Lauren, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Guess stb. Ami persze a mi zsebunknek meg igy is sok volt, hiaba, hogy outlett. Habar Matilda vett 250 dollarert egy taskat, en mar el is felejtettem a markajat, oszinten nem is ismertem, de az eleg, hogy o igen. :) Nah de en ennyi penzt tuti, hogy nem adtam volna egy taskaert. Mondogattam is neki, hogy 'tiszta hulye' :). Mivel a Tj Maxx be vasaroltam amgamnak, igy itt csak ket polot vettem. Az is ferfi polo. Akcios volt, jo lessz majd ajandekba. :)
 
Allen Outlett utan visszamentunk Planoba, a Movie 10 be, tudjatok az olcso mozinkba. Azota is orvendezunk, hogy ratalaltunk. Mielott megkezdodott volna a film beultunk egy Burgerkingbe, a csajok ehesek voltak. En egy picit sem, egesz nap annyi kavet megittam, hogy mar reszkedtem is, de komolyan. A burgerkingbe a szomszedos asztalnal ket feka gyerek ult. De komolyan mondom annyira jol neztek ki. Pedig nekem aztan tenyleg nem jonnek be a fekak, szerintem eddig meg egy sem tetszett, de ez a ketto vitte a primet. Mind az oton csopogtettuk a nyalunkat utannuk. :P A mozi meg a Burgerking kozott 5 perc seta volt, igy azt gyalog tettuk meg, de nem setalva, hanem ugralva. Vegig ugraltunk, sot sikoltoztunk is. Tele volt az utca valami csunya csunya bogarakkal, hasonlit a csotanyhoz, az is lehet az volt, vagy valami fele rokona, de ez abban kulombozott, hogy ugraltak is emg repultek is kicsit. De sok volt beloluk, nagyon sok. Minden lepesben egy feltunt. Mi emg mint az idiotak, feltunk tolluk. Ugrottank rank, azt mi is ott ugraltunk. Irtoztam is tolluk jo rendesen. Szerintem az autobol el nem tudtak kepzelni, hogy az az ot lany miert ugrandozik ott. Komolyan mondom egesz nap annyit nevettunk a lanyokkal, hogy mar fel is tunt, hogy ez valami kulonleges nap, egyebet nem csinaltunk csak kacagtunk, de olyan igazan, minden hulyesegen. Nem is tudom mar mikor nevettem utoljara ilyen sokat ilyen igazan. :) Majd vissza mentunk a moziba sorba allni, nagyon sokan voltak, sor is volt, Mivel a film csak este 10 kor kezdodott, mar egy kicsit le is faradtam ekkorra. Hja egyebkent a Burgerkingben latott ket jo kis feka gyerek is a moziba jott onnat, csak sajnos ok egy masik filmre vettek jegyet, a Tedre :) Csajok is a Ted et szerettek volna megnezni, de mivel en mar lattam azt, igy a "The Watch" ot valasztottuk. Ez is egy Comedy volt, de szamomra nem Funny. En komolyan mondom feltem, nem is tetszett nekem annyira a film, de csak azert mert ilyen 'foldonkivuliekrol' szolt, akik szet akartak rombolni a varost, megolni az embereket.... Nem rossz film, de nekem megse jott be annyira, nem szeretem a fantasztikus filmeket, meg olyan jelenetek is voltak benne, hogy feltem. A masik meg  a trailert megneztem, de megse ilyenre szamitottam, nem gondoltam hogy ennyi ijeszto jelenet lessz benne, meg ennyi foldonkivuli. :) Na mindegy. A csajoknak egyebkent tetszett.
 
 
Film utan egybol haza is jottunk, igy is mar ejfel elvolt mulva. Itthon meg kicsit kipakolasztam, tettem vettem, azt mar 2:30 volt mire lefekudtem reggel meg koran kellett kelni.
 
Vasarnap reggeli takaritas utan a mallhoz mentem felvenni Sofiat. Onnat meg Allenbe vizisielni. Svenja talalta ki az egeszet mult heten, en meg hamar bele is egyeztem. Mivel parba kelett lenni, mert a jegy 2 szemelyre szolt igy szoltam en Sofianak, Svenja meg hozta Viktoriat. Postoltam a facebookon a linket, igy Leith ra is 'harapott'. Leith Gulnaz exenek a baratja. Egyszer aludtunk is nala Gulnazzal, mar irtam rola. Sza Leith ram irt, hogy neki is tetszik az otlet, johetne e veluk, azt akkor o is meg hoz egy havert. Hat persz, hogy mondtam mindenkepp johet, megbeszeltem vele is hogy 2 kor vasarnap delutan Allenbe talalkozunk. Szombaton kozben jottek az smsek Reemontol, o Gulnaz exenek a testvere. Most jott haza, vagyis vissza Dallasba ket hetes vakaciora Los Angelesbol, ott tanul fogorvosnak, meg van egy eve ezen kivul amig igazi doki vallhat belole. Meg amikor itt volt egyszer ketszer talalkoztunk, igy irt is egybol, hogy itthon van. Egyebkent en nagyon szeretem ezt a fiu bandat, mind Middle East bol vannak, de nagyon normalisak, jo haverek. Reemon jelezte, hogy vasarnap majd talalkozunk, mert jon Leithel vizisielni. Sofiaval mi ketten kettore oda is ertunk, Svenja kozben jelezte, hogy kesni fognak. De igazabol nem is volt hely kettotol, csak fel 4 tol. Telefonon hivtam elore, de ott nem csinaltak foglalast, csak szemelyesen. Fel 4 re le is foglaltam hat szemelyre. Irok Leitnek, hogy johetnek kesobb.... o meg vissza ir, hogy meg ket szemlyre kene foglaljak, meglepetes ki jon. De hat en mar tudtam, hogy Reemon az. Nem volt meglepetes. Nah de a lenyeg, hogy vegul 8 an gyultunk ossze, negy lany es negy srac. Ott volt Gulnaz exe is. En a sracokat mind ismertem, igaz utoljara reggen talalkoztunk, mar egy honapja is elmult, NYC elott jetski zni voltunk egyutt a tonal. Victoria meg ismert ket sracot, egyszer talalkozott veluk, de Sofianak es Svenjanak ujak voltak. A legelejen kicsit feszult is volt a hangulat, mivel a tobbiek szinte nem ismertek egymast. De hamar belejottunk a dumaba, vegere mar eleg jol elvoltunk igy egyutt.
 
 
 

A hosunk, aki elsore bevallalta, vegig esett, s kelt, annyit nevettunk szegenyen :) Olyan konnyunek latszott amikor mas csinalta, azt is mondta, hogy ah hat ezt egybol megcsinalja :)


Csajokul: en, Victoria, Svenja es Sofia

 
Ez en lennek, az elso korom nekem is esesbol allt, egy csomot ittam is...


 
Indulasra kesz....
 
 
Nah mostanra mar en is belejottem, profin nyomtam :P




Svenja

 
Ez meg szep, ahogy most kinez, de amikor kijott a vizbol, tiszta fekete volt :)

 
Nem lehet tudni, hogy az kiaz, talan egyik fiu, probalkozunk nah... 


 
A csapat


Ez a profi palya volt, nekunk csak igy elsonek a kezdo palyan lehetett vizisielni, ha meg picit gyakorolnank, mehetnenk is oda....

 
 
Vizisieles utani pihenes, az arba volt egy egy szelet pizza meg inni valo...

Osszesegeben ez az egesz vizi sieles nagyon nagyon tetszett, de komolyan, foleg a vegere, mikor mar jobban ment, imadtam. Tetszik nagyon ez a sport. Birnam minden hetvegen oda jarni, csak az a baj, hogy eleg draga multasag. Mi csajok sokkal jobban nyomtuk, a sracok eleg gyengek voltak, Leith panaszkodott is, hogy nem tud egyensulyozni :) Lepipaltuk oket. :) Ket oran keresztul volt ervenyes a jegyunk, de kaptunk ey extra felorat ajandekba. :)

Water ski utan Tj Maxx be mentunk Sofiaval, en vissza vittem a felsot amit szombaton vettem, meggondoltam magam, megse tetszett mar annyira, akkor meg minek meg egy 'rongy darab' ahogy apukam mondana :)

Este 9 re haza is tevelyegtem, szuper hetvege volt, tele nevetessel, de tenyleg nem is emlekszem mikor nevettunk ilyen sokat egesz szombaton es vasarnap. :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése