2012. szeptember 20., csütörtök

Let's go Rangers!

Ahogy a cimbol i kovetkeztetni lehet Texas Ranger Baseball Game- en voltunk vasarnap delutan zuhogo esobben.
 
Nah de a story ugy kezdodik, hogy ugye elszakadtunk az Avenue Clubban villany feloltasa utan Sofiatol, Cenettol es Matildatol. A harom sved lanytol. Mi elmentunk after partyba, Sacha apartmanjaba, kozben hivtam nem tudtam elerni oket. Azt gondoltam, majd ha akarnak jonni ide csak irnak es majd elkuldom a cimet. De ahogy uton voltunk mi is Sacha hoz, jott is az smst, hogy ne aggodjunk, jol vannak, elmentek par sraccal after partyba. Es majd meselnek. Ez ennyibe is maradt. Reggel fel hetkor mikor felmentunk a szobaba, csajokkal ugy dontottunk, hogy en megyek at Sofiaekhoz aludni, mivel ok ott harman voltak. Ahogy atzakatoltam, meg is ebredtek, inkabb meg nem is aludtak, hisz ok is egy fel oraval ertek elottunk vissza. Elkezdtunk egybol beszelgetni. En kivancsi is voltam mar, hogy ok kivel, kikkel mentek el. Nah es kikkel???? Dallas Star meg a Texas Rangers csapataval. A Dallas star a hoki csapat, voltunk is egy meccsukon meg a Februari Cluster meetingen, emlekszem akkor Sofia emlitette is, hogy van egy Sweedish srac is a csapatban. Kesobb meg kiderult, hogy nem is egy hanem harom. :) A Texas Rangers meg a baseball csapat. Ok is az Avenue Clubba voltak az ejszaka. Nem az egesz csapat, hanem egy paran a hoki csapatbol meg egy paran a baseball csapatbol. Itt Texasban azert ok 'hiresek'. Sza ezekkel a sracokkal mentek el az egyik Texas Rangers Baseball jatekos lakasara. Ott meg volt par lany, akiket ok se ismertek. Egy csomo telefonszamot osszeszedtek a csajok. Kivancsi vagyok, hogy majd fogjake meg tartani a kapcsolatot vagy csak ennyi volt.??? Matilda az egyik sved lany ossze is jott az egyik hokistaval a Dallas Star bol, o is sved. Es kiderult, hogy az egyik hokista is Friscoban lakik. Mondtak a lanyoknak, hogyha Baseball vagy Hockey Gamre szeretnenek menni, szoljanak es meglessz a jegyuk.

Olyan izgatottan meseltek a lanyok, ugy orultem en is nekik. :) :) Vasarnap mar reggeltol smseztek a fiukkal, szoltak is, hogy akkor ha ma van valami meccs akkor el is mennenek. Baseball Game volt 3 tol. Egyik Baseball jatekos irta is, hogy akkor harom jegyet a Sofia nevere felre rakat. Sofiaek meg olyan dragak voltak, hamar meg is kerdeztek, hogy nem lehetne-e negyet, mivel egyik baratnojuk is menne veluk. En!!! Valasz: Dehogy nem!

3 ig volt egy kis idonk, varosnezes ugye elmarad az esso miatt igy elmentunk egy kozeli mall-ba. Megtalalva az H&M et kicsit vasarolgattunk is. Sajnalom, hogy itt Friscoban nincs H&M, mert en nagyon szeretem ezt az uzlet lancot. Vettem is egy hosszu nadragot, meg hosszu ujju felsot, ami jol is jott, mert faztam rovidnadragba es toppba. Ez volt az elso nap ugy Marcius elejetol, hogy faztam! :) Egesz nap zuhogott az esso, meg erre sem emlekszem, hogy volt egyaltalan ilyen, hogy egesz nap zuhogjon. Minden esetre nekem nagyon jol esett, szerintem emg soha nem elveztem ennyire az essot. Hamar magamra is szedtem a nacit meg a felsot. Mire vegeztunk a vasarlassal mar az ido is annyi volt, hogy mehettunk a meccsre, mivel az nem is Dallasban volt, hanem Arrlingtonba. Olyan sokan voltak mintha nem is esett volna, gondoltam azert az esso annyit csinal, hogy nem jonnek el sokan. De itt az emberek nem ilyedtek meg az egesz napos essotol. :) Leparkoltunk azt indultunk is a jegyeket felvenni. Nagyon kivancsiak voltunk, hogy tenyleg meglessze a jegy. Es megvolt. Pontosan negy jegy a Sofia nevere. A jegyen irja is az arnal, hogy 0 dollar, meg, hogy egy jatekostol szarmazik a jegy.


 
Tok jo helyunk is volt, en ugy gondolom, hogy a csaladtagok kozott ultunk, legalabbis olyanok kozott akik a jatekosoktol kaptak a jegyet. Szerencsere a fejunk folott volt teto, igy minket nem vert az esso, de nagy reszet igen. Amikor a Hockey Gamre mentunk akkor szinte a legfelso helyen ultunk, mivel az volt a legolcsobb.
 
 
Ingyen ilyen Texas Rangers 'tatyot' is kaptunk, valami papir kitoltese cserejeben. :)


 
Ez volt az elso Baseball Game amit megneztem, es eloben. Az igazsag az, hogy kicsit unalmas volt a szamomra, mivel nem is ismertem a szabalyokat, azt se tudtam most mit kell nezni, az eredmenyek se ertettem. :) Viszont melettem Cenet ugy uvoltozott, ugy drukkolt, figyelemmel kovette vegig a jatekot. Miota itt van mar harom Baseball Meccsen is reszt vett, a szabalyokat is ismert. Ok emg ugye talalkoztak a fiukkal is eloben igy mas feelingje volt az egesznek. :) Az az igazsag, hogy az elso orat vegig is aludtam. Hulla faradt voltam, 2,5 ora alvas utan, ott meg annyira ram jott.... Fejemet 'ejtettem' el folyamatosan, Sofiaek meg nevettek, azt mondta, hogy nyugodtan rarakhatom a fejem a vallara mert olyanokat randulok, fel, hogy meg beutom az elottem ullo szekebe a fejem. :) :D



Keszitettek ilyen fotokat is rolunk, habar ezt megkellett volna rendelni, masnap raktak fel a netre a kepeket. De egy kep valami 17 dollar lett volna. Mi meg semmikepp sem akartunk ennyit kolteni ra. Letolteni meg semmikepp sem lehetett. Azt Sofia mit csinalt, mit nem valahogy letoltotte az Iphone jara, de ahogy lassatok enm csak a kepet, hanem az egesz kepernyot mentette. Nem baj, igy is orultunk, hogy megvannak a kepek!


Meg igy feloltozvel is megvoltam fagyval, biztosan a faradtsag miatt is! Hja meg vettem egy kalapot is :), itt ugyse volt nekem, otthon is csak egy van. Neha van mikor ram jon ez a kalap mania. :P


 
Meccs utan egybol haza is indultunk. De mire vege lett, hazaertunk igy is mar negyed 9 volt este. Egy orat csusztak is a kezdessel az idojaras miatt, a palyat probaltak kesziteni elo. A lanyok meg is koszontek sms ben a jegyeket.

Hulla faradtan haza ertem, koszontem a csaladnak, azt egybol jottem is fel a szobamba, nagyon faradt voltam meg se tudtam egybol elaludni. Mar 11 is el volt mulva mire sikerult.

Nagyon szuper hetvege volt. Csak olyan hamar eltelt, tenyelg ugy tunt mintha csak par orabol allt volna az a ket nap. Tok jo otlet volt, hogy az egeszen bent aludtunk Dallasban. Svenja kerese volt, o akarta nagyon, hogy buli utan ne menjunk haza. Ugy is dontottunk, hogy ezt havonta egyszer jo is lenne megismetelni.

Na ennyit a hetvegerol! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése