2012. szeptember 5., szerda

Kayaking and Labor Day

Vegre ezen a hetvegen egy kicsit 'feltamadtam'. Mostonaban nem sokat csinaltam, elegge elvoltam egyfele 'punnyadval'. Pentek este sehova nem mentem, de mostonaba nincs is kedvem mar penteken melo utan kimozdulni, egyebkent is 8 ig dolgoztam. Host apa elegge kerdezgette, hogy miert nem megyek sehova meg stb. Azt kozel 10 volt mar, amikor nekialltam teat fozni, azt a jo igazi otthoni teat. Meg Januarban hoztam magammal teafuvet, mivel nem gyakran alltam neki itt fozni, igy meg kitart a keszlet. Egyebkent meg ha fozok sem kostoljak meg.
 
 
Menta, ezerjofu, csipkebogyo, malna es afonya level :)
 
Nagyon szeretem ezt az 'otthoni' teat, nem is szoktunk mi az uzletben venni, mivel nyaron, osszel annyit beszerzunk, hogy egesz evre eleg, marmint kovetkezo nyarig kitart :) Olyan jol esett ezt a finom, otthoni teat kortyolgatni. Egybol az jutott eszembe, hogy milyen jo, hogy elhoztam magammal, mivel emlekszem meg ott akartam hagyni Erden Erinel, azt o mondta, hogy hozzam csak el. :) Szerintem otthon viz helyett is ilyen teat iszom. Host apa ahogy latta, hogy otthoni teat keszitek, egybol rakerdezett, hogy mostansag azert nem jarok sehova, mert honvagyam van?.....azt mondtam en, hogy hat egy kicsit igen, az van..... erre meg a valasza, hogy kikell jarnod gyakrabban. Vegul is igaza van. Ha host apam nem lenne neha ilyen normalis szerintem reg megvesztem volna, csak host anyaval nem is tudtam volna ilyen konnyen elviselni ezt az egeszet. De mostonaba annyira leszarom, hogy hanykor jovok haza stb, vagyis hetkoznap ugye 12 ig itthon kell lennem. Regebb mar 10 elott itthon akartam lenne, hogy nehogy mondjanak valamit, mostmar ha 12 ig kell itthon legyek, akkor 11 kor mar nem kezdek el aggodni, mint regebb....latszik, hogy mar 4 es fel honap maradt csak hatra. En is lazabban kezdem venni, nem stresszelem csomo hulyesegen magam mint ez elott.
 
Szombat reggel kayakozni mentunk. Svenja, nemet baratnonk mindent megszervezett, o mar tobbszor is volt, csak mindig kulombozo tavaknal, folyoknal kayakoztak. Igaz nekem nem szabad tavol mennem az autoval, de senki sem tudott vezetni szombaton igy azt mondtam nem erdekel, en akkor is inkabb kockaztatok es elmegyek mintsem, hogy kihagyjam. Igy alakult, hogy szombaton csak ugy elvittem az autot, nem kerdeztek en se mondtam, hogy hova megyek. Gulnazt felszedtem, azt utanna a mallhoz mentunk, ahol a masik ket lanyt Chin Chen Chen-t (Taiwan) es Lindat (nemet) kellett felszednem. Mall elott megalltunk egy benzinkutnal megmosni az ablakot mert alig lehetett latni olyan mocskos volt, de komolyan szornyu volt, esku alig birtam elvezetni az elso benzinkutig, ugy kukucskaltam ki..... Az autoba (jo regi BMW) nem mukodik az ablak moso sem, a tolto sem, sza GPS em itthon felkellett toltenem, sot meg Gulnaz is kellett az ovet hozza, ha lemerulne az enyem legyen mivel visszatalaljunk. Reggel fel 10 re Lewisville ben is kellett lennunk, a helyszinen, 5 perc kesessel meg is erkeztunk, habar Svenjaek csak 10 re ertek oda, ami tudni valo volt, hisz ok mindig kesnek. Kb 11 re maximum elindulhattunk. Kb 3 es fel oras volt a tour, mert mar fel 3 volt mire abbahagytuk a kayakozast, 3 mire visszaertunk a szinhelyre ahonnat indultunk. En es Gulnaz egy ketto szemelyes kayakkal indultunk, a tobbiek mindenki egyszemelyessel. ( 9en voltunk osszesen, egy fiu, 8 lany, mind Au-Pairek, a srac is, de viszont o mar nem sok ideig lessz kozottunk, mivel rematch e volt azt a heten repul is Bostonba. A gyerekneknek a csladja elment valahova azt a hulye hazibulit szervezett otthon, a csalad meg rajott, kepek meg minden, azt a vege a rematch lett, lol....
 





20 perc utan sikerult Gulnazzal nekimeni egy fanak, ami felboritotta a kayakunkat. Lattam, hogy megyunk neki, kozel is volt mar, de vitt is az aramlat, nem tudtunk masfele evezni, egyenesen neki a fanak. Teljesen felborultunk.  Huuu en komolyan reszkedtem is. A vizemet es a snackemet a viz el is vitte. Gulnaznak is a vizet de meg a napszemuveget is. Meg jo, hogy mas dolgot nem vittem magammal... Svenjaek telefontol elkezdve mindent hoztak igaz kaptak egy vizallo dobozt amibe beletettek a dolgaikat, de akkor is..... simman lemerulhetett volna az a doboz is. Alig sikerult elkapni az evezomet is, szinte azt is vitte a viz magaval. Ez utan mar fa fobiam lett, egy picit veszelyesnek is tunt, mert mindig volt valami akadaly, amit kikellett kerulni, kiallo fak a to kozepen s hasonlok....
 
 
Kaptunk a sractol egy vizallo kamerat is, igy nem kellett aggodjunk, hogy tonkretesszuk a sajatunkat, en azt az autoban is hagytam.... Bal felol Paula, a lany akivel egyutt voltunk Floridaban, jobb felol meg Gulnaz...

 
Ami felborulasunk utan, 10 percre, egy fanak 3 lany is neki ment, mindenki felborult, ilyen olyan aprosagot el is vesztettek..... Chin Chen Chen sajnos elveszitette a rendes szemuveget. Eros szemuvege volt, igy nem is latott rendesen, de olyan szinten nem latott, hogy mar nem is tudott egyedul evezni, igy kayakot csereltunk ketten, o atult Gulnazhoz en meg atultem az egyszemelyes kayakba. Egyebkent egyedul sokkal szuperebb, legalabb is szerintem, nekem az volt.


 
Elso alkalom, hogy ezt is kiprobaltam, de nagyon bejott, nagyon elveztem....



 
Kozben olyan meleg volt, mindenki egy picit meg is pirosodott...

 
A csipet csapat fele...


Fel uton megalltunk, Maike az egyik 'vezeto' srac (ketto volt) hozott nekunk fagyit, hideg vizet, kekszet meg ilyen olyan snacket....Abba a melegbe szuper volt az a fagyi :) A masik pasitol meg kertunk Gulnazzal cigit is...

 
Egyet le is hutottuk magunkat, kicsit a viz tetejen hagytuk hadd sodorjon az ar...

 
 

 

 
Dennis az Au-Pair srac, akkora egy vicces pofa, csomot hulyultunk vele, megjobban feldobta o a hangulatot, csomot bohockodtunk, locsoltuk egymast, versenyeztunk...



 
Teljes csapat!


 
3 es fel ora kayakozas utan egy trunk -kal viszevittek a helyszinre ahonnat indultunk. Tok jo volt az a 'ride' is, hatul a csomag tartoba (fedetlen) ultunk vagy 5 on....

 
Elkoszonunk a ket szervezotol....mivel mindenki elvolt faradval igy hazaindultunk....
 
Ez a kayakozas teljesen feldobta a napomat, vegre valmi erdekeset, ujat is csinaltunk, ideje volt. Mivel Chin Chen Chen elhagyta a szemuveget, igy meg hazavezetni sem tudott, Gulnaz hazavitte neki az autot. A mall elott parkolt az o meg a Linda autoja. Lindaval kitalaltuk, hogy akkor mi csatlakoznank Sofiajekhoz, nem mennenk egybol haza. Egyebkent Sofiaek utannunk jottek a tohoz, nem kayakozni csak sutkerezni, napozni stb.... de szegenyek csak fel orat ha ott voltak, mivel Camila rosszul lett, el is ajult... azt hamar hazakellett ot hozzak Friscoba. Igy a to utan Sofia, Cenet es Matilda elmentek Matildaek neighborhoodi medencejukhoz. Lindaval emg eldontottuk hogy mi is odamegyunk akkor, Linda atult az autojaba azt kovetett engem, nekem se tudtak pontos cimet adni, csak ilyen leirast hogy innet oda s onnat ide kanyarodok, de vegulis elsonek egybol odatalaltunk.
 
 
Csajoknak meg maradt ket hotdogjuk igy azt meg megsuttem magunknak...

 
Nalunk a pool nal nincs is ilyen suto, ez emg meg elektromos is....


 
Linda, nemet lany

 
Matilda, sved


Cenet, sved 




 
Tok jo volt, mert senki nem volt rajtunk kivul, igy emg cigizni is tudtam :) 

 
Kedvenceim itt a Sweedish lanyok :), Meg jo, hogy csak harom hettel jottek hamarabb mint, igy is fognak hianyozni hat akkor meg ha vagy honapokat kene nelkuluk itt lennem, szeretem oket nagyon es biztos, hogy forditval is igy van :D Mindenkepp elhataroztuk, hogy majd kapcsolatban leszunk es meg latogatjuk egymast, vagy talalkozunk egy masik orszagban Europaban, ahova meg egyikunk sem jart. A masik meg, hogy mindenki szeretne kulfoldon dolgozni, ok sem akarnak Svedorszagba maradni, igy ha valaki kap valami munkat, akkor majd abban is segitunk egymasnak, hatha a jovoben egyutt dolgozhatnank valahol Europabna. :) Ki tudja! Szerintem meg van ra esely. Pl ok szivesen elmennek Ciprusra, en nem akarok visszamenni, hianyzik, de akkor mar valami uj orszag kene nekem is....Sza megprobalunk egy masik szigetet, vagy orszagot... szuper lenne!


 
 
Pool utan mind hazamentunk, kozben hivott Szilvia Atlantabol, vagy 40 percet tuti dumaltunk, epp az utobbi napokban volt eszembe, hogy felkene hivjam, valamikor juliusban beszeltem vele utoljara, Florida utan es New York elott. Tehat szombat este letelepedtem a laptopom ele, filmet neztem azt netezgettem.
 
Vasarnap reggel takaritottam 3 es fel orat, takaritas utan Cenet neighborhood-i pooljahoz mentem. Ami vagy haromszor akkora mint a mienk, vagy a Matildaeke. Kulon elkeritett pool is van a 18 even felulieknek, igy nem kellett a gyerekekkel egyutt lennunk. Csajok mar 2 oraja ott voltak amikor en megerkeztem, velem meg maradtak 2 orat, elbeszelgettunk. Tok jo, hogy vannak ezek a pool-ok, eleg gyakran jarunk oda, hetvegen mindig magamhoz kell tegyem a furdoruham, mert ha megunjuk , mar nincs amit csinaljunk, mindig ott kotunk ki... Matilda es Cenet hazament, en meg Sofiaval elmentem a mekibe, Sofia ehes volt, en emg kivantam a mekis fagyit. :) Epp nevettuk Sofiaval, hogy mi ketten probalunk idfejebe eljonni otthonrol es haza se menni este elott, Matilda meg Cenet ok napkozbe hazalepnek ebedre a csaladdal vagy csak eppen koszonjenek meg ilyen aprosagok. Igaz mindkettejuk csaladja nagyon szuper, jo a kapcsoaltuk nagyon veluk. En es Sofia meg ugyanabban a helyzetben vagyunk. Szegenyt a host apja kesziti ki. Nem is eszik otthon hetvegen, foleg ha latjak. Meg mindig kerdik, hogy hanykor megy haza, hetvegen is, s nem tetszik nekik ha 2 utan megy haza.... Legalabb hetvegen hagynank beken. Hal Istennek nekem hetvegen nem szolnak bele, hogy mikor jovok s mikor megyek. Vasarnap estere bulit szerveztunk mivel mind szabadak voltunk hetfon Labor day miatt. Fel 10 korul a csajok jottek is utannam, Gulnaznak is szoltam ha van kedve csatlakozhat hozzank. Igy Matilda, cenet, Sofia, Gulna meg en elindultunk uptownba, az igy kedvenc helyunkra, a McKinney Avenue ra, az utca ami tele s tele barokkal es clubbokkal. Nah de vasarnap miatt, hiaba, hogy masnak szabad volt, nem sokan voltak, legalabbis nem olyan sokan mint penteken es szombaton. Egyik barbol a masik barba mentunk, kozon meg egyett pizzaztunk is, vegul meg kikottunk az Avenue Lounge -ba. Ez egy eleg jo club, a zene is jo.... De mi valahogy ez este nem voltunk formaban, eleg faradtak is voltunk, azert latszott, hogy vasarnap van, egy ket sor azt 2re mar haza is jottunk. Most vasarnap ejjel tudtam meg, hogy Gulnaz vallasa: muszlin. Jo meg is lepodtem, nem tudtam, sot azt sem, hogy Oroszorszagba fele muszlin. Egy srac csatlakozott hozzank, nem tudom mar, hogy de valahogy a valassrol kezdtunk beszelni azt igy tudtam emg hogy Gulnazom muszlin. :)
 



 
 
Hetfon vegre kialluthattam magam, volt vagy mar 12 mire felkeltem. Igaz, hogy mar vagy 7 tol nem tudtam rendesen aludni, annyit ordibaltak a gyerekek, ebbe a hazba keptelenseg meg ne ebredni 7-8 korul... Ahogy felkeltem, osszeszedtem magam s mar utnak is indultam. A frozen jogurt elott talalkoztam Sofiaval es Matildaval. Onnat Matilda megint hazament, hogy idot tolthessen a csaladjaval is. En meg Sofia elindultunk a mallhoz. Szinte szinte bevasaroltam, de vegul csak egy felsovel amradtam, ami csak 6 dollar volt, de meg azt is visszafogom cserelni, mert igazabol nincs ra szuksegem. Ugyhogy ugyes voltam, vasarlas nelkul megusztam. Majd a kozon Cenet csatlakozott hozzank. Fel 7 re mozit terveztunk, tudjatok emlitettem mult hetvegen, hogy ratalaltunk erre az olcso mozira. Ezutan minden vasarnap este ez a program. :) Mar vagy az elott ket oraval emgerkeztunk a mozi helyszinere, melette van DunkinDonuts, Burgerking ilyen olyan store meg, hogy gondoltuk ott majd elutjuk az idot. A mult hetvegen a Dunkin Donuts os szamlat megtartottam, mert lattam, hogy ha kitoltod a survey -t kapsz egy szamot, azzal meg ha visszaviszed a szamlat kapsz egy ingyen donut ot vagy egy gomboc fagyit. Igy gondoltam kiprobalom, hogy mukodik-e, hisz ugyis oda ulnenk be kavezni. Igy a kavem melle meg kaptam egy ingyen gomboc fagyit is, finomak a fagyik ott egyebkent. A javaslatomra a csajok is eltettek a szamlat, hogy kovetkezoben akkor ok is ezzel a csellel jonnek. En mar megint kitoltottem, eisze csak nem ismernek fel, megmondjak minden hetvegen emgyek oda egy ingyen fagyiert, haha. :) Azt a filmet neztuk meg amit az egyik Iraqi sraccal, Amirral megneztunk volt felig. Emlitettem, hogy emg valamikor Juniusba elmentunk mozizni, de, hogy en olyan almos voltam, nem birtam, azt 40 perc utan kijottunk. Nah most pont azt a filmet vetitettek, 1,5 dollart megert akkor is ha mar felet lattam. Tok jo volt ujra a New Yorkos jeleneteket latni, es tudni hogy par hete meg ott setaltam. Pont az egyik hotelt mutattak, a Manhattan hotelt, egy ket jelenet ott jatszodott le es tok jo erzes volt, mert arrol a hotelrol en is keszitettem kepeket, epp egyik nap emlkeszem egyedul setalgattam azt 'belebotlottam'. :) Nah szoval en ezek az Amerikas kirandulasaim utan elvezem nezni az itt jatszodo filmeket, tok jo felismerni a helyeket es elmondani, hogy ott en is jartam.
 



 
10ora is elvolt mulva mire hetfon este hazaertem, valahogy ugy tunt nekem, mintha vasarnap lenne. Hosszu hetvege volt. :) JO, hogy enni ilyen 'holiday' van Amerikaban. :) LCC azt irta, hogy ezen a napon sok sale van, sza menjunk vasarolni. Mi korulneztunk, de semmi kulonos sale nem volt, csak atlagos, mint mindig ami van. Vagy lehet nem jo helyt kerestuk??? Az is meglehet!
 
Igy a hetem keddel kezdodik, de jo....legalabb hamarabb eltelik. Kellemes hetet, puszi mindenkinek, hamarosan jelentkezem!
 
Dalma
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése