2012. szeptember 14., péntek

Halas vagyok!

Meg, hogy ezek csaladtagkent kezelnek? Dehogy kezelnek, csak mondjak.....
 
Felkene hivjak egy nemet szamot par percre, a szemelynek internetes elerhetosegeit nem tudom, ezert csak telefonon tudom elerni. Gonndoltam szolok host anyanak es megkerem, hogy hadd hivhassak fel egy Europai szamot, meg se hagyta, hogy a mondatomat befejezzem, akartam mondani, hogy kifizetnem mindenkepp azt a hivast majd. De o kozbe szolt, hogy "U can't do that" , es, hogy hivjam fel skypon. Mondom nincs skypja csak telefonon tudom elerni. Hat akkor o nem tudja.... Milyen segitokeszek komolyan, ugy felhaborodtam, egyet bogtem is a szobamba. Csak egy telefon hivasrol lenne szo komolyan, ami max  dollarba ha kerulne az a par perc es meg a kifizeteset is felajanlottam, de a valasz ugyis nem. Hogy is tudnam igy itthon erezni magam, ha ilyenek, szivesseget nem is kerhetek tolluk. Ha ram koltenenek pluszba 5 dollart meg azt is felszamoltatnak. Nem szeretem host anyamat egyaltalan nem. Ha host apa nem lett volna eddig reg itt hagytam volna ezt a csaladot, meg szerencse, hogy host apa van itthon egesz nap s nem host anya, mert akkor rosszul is lennek. 8 honapja lessz vasarnap, hogy megerkeztem Amerikaba, de host anyam egy kicsit sem valtozott. Nem fog hianyozni az tuti. Hogy is gondoljak, hogy hosszabbitanek es maradnek meg veluk. NO WAY!!! Meg egy napot sem.
 
Ugye ugy volt, hogy a heten megkezdodik a sulim. Nem tudta, hogy nem fog.....hetvegen szokott tankolni (nem minden hetvegen) es a mult hetvegen nem is tankolt, uresen hagyta az autot, semmi benzin nincs benne. Ha a sulim megkezdodott volna akko rtankolhattam voln amagamnak ugy kb 14-15 dollar lett volna, hogy kedden es csutortokon eltudjak menni a suliba es visssza. Mivel egy 7 szemelyes 'van' sokat fogyaszt. Pedig a szerzodesben az all, hogy nekik kene biztositaniuk a benzint a suliba. Nagyon nem tartjak ok maguk ehez. Mar latom elore, hogy sokszor kell en tankoljak majd, hogy elmehessek a suliba.

Szerda delutan hivott Gabriella telefonon. Ugy megorvendtem a hivasanak, hogy nagyon. Itthon vannak, vegre, de jo :) Annyira hianyoztak. Szombat este szuksege lenne babysittingre, de sajnos nem tudom bevallalni. Svenja bucsu partyja lessz, muszaj ott lennem. Ha csak egy egyszeru buli lett volna simman lemondtam volna. De ezt nem tehetem. Meg a vasarnapi takaritasomat is lekelett mondanom :( mert bent alszunk Dallasban es nem lehet tudni vasarnap delutanra hanyra erunk haza. Tiszta szomoru vagyok, hogy takaritast kell lemondanom. Ilyet csak akkor csinaltam, amikor utaztam hetvegere Vegasba, Miamiba vagy New Yorkba. Buli miatt sose mondtam le. Akar milyen almos/faradt voltam megcsinaltam, meg akkor is ha minden perc kinszenvedeskent telt el. Muszaj volt, mivel en nem vezethetek be Dallasba, igy alkalmaszkodnom kell es nem szoktethetem a csajokat, hogy delelott jojjunk haza, ha nekik nem lessz kedvuk hozza. Remelem tobb ilyen lemondas nem lessz. Nagyon kell most a penz. Epp ma csinaltam egy koltsegvetest. Meg negy honapot fogok dolgozni, nagyon kell kezdenem sporolni, hisz Januar vegen New York meg Californiai kirandulas van ugye betervezvel tesoval. Ami tuti nem lessz olcso. Ezert is kene meg tobb plusz melo, de mar ezekben a szorolapokban nem bizok. Senki nem hivott. Emailre nem valaszt az a csalad. :(

Csutortok reggel fel 8 kor mar Bellaval skypoltam. Amiota itt vagyok meg nem is skypoltam vele, csak Noemival, de azert mindig erdeklodtunk egymas felol Noemi altal. Orulok, hogy jol van es, hogy boldog parkapcsolatban is el. :) Haza megyek olyan fura lessz, hogy nem lessz Noemi otthon, o mindig otthon szokott lenni. Fura lessz megszokni. Majd Bellahoz kell jarjak az uzletbe. :) Hja egyebkent emlitsem meg, hogy Bella Noeminek a testvere, unokatestvereim. Noemit sokszor emlegettem, o az egyik legjobb baratom, aki kiment Brusszelbe Augusztusba.

Skypolas kozben hivott Gabriella, hogy mit csinalok, menjek egyet kavezni naluk. Orultem is a meghivasnak, miutan befejeztuk Bellaval a skypot indultam is hozza. Meg ilyen koran sohasem voltam naluk, reggel negyed kilenckor mar csongettem az ajton. Tudtam, hogy meg 4 ora takaritas is var ram a szomszedban, igy igyekeztem. Meselt az otthontoltott idorol kozben kaveztunk meg cigiztunk a kis kertjukben. Jol esett az a reggeli kave. Igazi otthoni volt, 3+1 es, amit inni szoktunk otthon. En itt csak hetvegen szoktam kavezni amikor kint vagyok a csajokkal valahol. Otthon minden nap kavezgattam a csajokkal, egy nap tobbet is ittunk. :) Mindig osszegyultunk kavezni, imadtam. Emlitettem Gabriellanak, hogy negy honap es vege a melonak, hazamegyek. Nem orult neki, mondogatta, hogy ne menjek haza, maradjak. Jol esett azert latni, hogy mennyire itt szeretne tartani. De megerti..... mondtam neki, hogy jo hely Amerika, semmi bajom ezzel, csak a magany, mert, igen, neha az vagyok, nagyon tarsasag igenylo lany vagyok es meg is szoktam, hogy mindig sok barat, ismeros, jo emberek vesznek korul, akikkel nagyon jol erzem magam. Es hianyzik el, de nagyon. Azert is szerettem nagyon Nemetorszagot, mert nagyszeru csapat volt. Cipruson is sok barat, buli, tengerpart minden nap..... Angliai Au-Pairkedesem meg olyan mint itt Amerika. Igazabol Amerika sokkal jobb. De mindket helyen ezt a maganyt ereztem. 2 ev Au-Pairkedesbol eleg. Mostmar tovabb allok. Csodas emlekeim, tapasztalataim vannak, amit soha el nem fogok felejteni, mindig itt lessznek bennem. De ezek melett ott van a mindennapok lekuzdese, a magany az egyedullet, a szeretteim hianya. Azt hiszem ez az ev meg tobb mindenre megtanitott, meg tobb tapasztalatot szereztem minden teren es megjobban tudok ertekelni mindent. Ugy erzem, hogy megjobb ember lettem. Es igen halas vagyok. Nagyon halas. Halas mindenert: az eletnek, a mindennapoknak, a kuzdelmeknek, annak, hogy csodalatos emberek, baratok vesznek korul, hogy szuleim felneveltek, csaladom szeretetenek, halas vagyok az egezsegemnek, halas vagyok Angelanak, aki mindig emlekeztet arra, hogy ne panaszkodjak az alakom miatt, az miatt, hogy par kilot felszedtem, mert igy is jo vagyok. Halas vagyok, hogy az Egiek itt segitettek a Gabriellaval valo talalkozassal, nelkuluk nehezebb lenne. Halas vagyok, hogy mar 8 honapot sikerult lenyomni itt es kibirni haza latogatas nelkul. HALAS vagyok, hogy edesanyam szinte mar 5 eve kigyogyult az alkoholizmusbol, de meg a gyerekkori rossz emlekeimnek is halas vagyok, mert amiken atmentem/atmentunk segitettek atertekelni maskepp latni sok mindent.......halas vagyok, hogy jobb es jobb ember szeretnek lenni... hidj benne, hogy jobb veled a vilag!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése