2012. szeptember 20., csütörtök

Egy ujabb het....

Egy kis nosztalgia:
 
Tamas Gabor: O Erdely Szep Hazam!
 
 
Tamas Gabor: Gyere velem a Hargitara!


En pontosan a Hargita alatt lakom, enekel bene a "Homorodi jo borvizrol" is.... Homorod tollunk 4 km re van, es igen oda jarnak a kornyekrol borvizert az emberek, es ott van a Lobogo Panzio is ahol pincerkent dolgoztam... Jol esett vegig hallgatni ezeket a dalokat... Szerintem otthon sohasem hallgattam vegig... :) Apuek kedvence :)

Nem is emlitettem, hogy a mult het elejen facebookon ram irt egy roman csavo. Dallasban lakik, inkabb Addisonban, ami meg kozelebb van hozzam. Gulnaznak van egy torok baratja, Omart es annak a baratja ez a roman gyerek. Omar meg mikor mondta, hogy van egy Roman baratja, Gulnaz is emlitette neki, hogy neki is van. Azt tobbett errol nem is beszeltunk. Par het el is telt ez utan, s hogy, hogy nem a srac ram keresett a Facebookon. Eloben meg nem talalkoztam vele, de majd tervezzuk, hogy osszefutunk egy lunchra vagy valamire. A vicces dolog, hogy o mindig romanul ir nekem, en eskuszom teljesen emgertem, de nem tudok romanul valaszolni, igy o ir romanul en valaszolok angolul. :) Legalam gyakorolom a roman tudasom. Mondogatom is neki, hogy csak irjon romanul. :)

Epp a minap beszeltuk el Beaval is (volt munka tarsam), hogy jo lenne valami egyetemre menni. De akkor persze kene tudjak romanul. Az meg nekem nem megy, vagyis erteni ertek, de valaszolni eskuszom nem tudok, meg se tudok szolalni. Pedig annyira meg szeretnek tanulni romanul, hogy nagyon. Annyira orulnek neki ha a roman is menne ilyen jol mint az angol. akkor mar tudnek otthon kezdeni valamit ezzel a harom nyelvvel: Magyar, Roman, Angol. :) Elkene hatarozzam magam es valahogy megtanuljak. Szerintem ahoz roman kornyezetbe kene kerulnom. Mivel nyelv erzekem nulla csak ugy lenne lehetoseg, hogy megtanuljak. Az angol se ment volna ha annak idejen nem emntem volna el angliaba. Epp azon gondolkodtam, hogy akkor amilye volt az angol tudasom, az egyenlo a mostani romannal. Valami melo kene Buchareste, de komolyan.... Gondolkodom ezen, hogy hogy is tudnek romanok koze bekeveredni :) Eszben tartom mindenkepp! Remelem par ev mulva elmondhatom, hogy a roman tudasom is van olyan mint az angol. Az egyetemen is annyit torom az agyam, fogalmam sincs mit csinaljak, hogy legyen, mint legyen.... meg van 4 honapom dontest hozni, mire haza megyek kell tudnom, hogy mit akarok csinalni tovabb!!! Bea is ugy mondogatta az egyetemet, hogy csinaljam meg, epp rola MZ jutott eszembe, meg o az aki aztan akar mikor beszelgetunk az egyetemet zugja nekem. :) De jo hatassal is van ram, legalabb kicsit jobban elgondolkodom rajta ilyenkor! :)

Hetfon reggel nehezen ebredtem. Miutan elvittem a gyerekeket a suliba, le is akartam fekudni egy par orara amig kellett menjek Reemhez, de mire oda ertem volna, hivott Gabriella, hogy menjek at kavezni. Igy az alvas elmaradt, ossze szedtem a cuccomat azt atmentem Gabriellahoz. Egyet kaveztunk, majd elmentunk egyutt futni, a szokasaos 30 percet igy mar meg is csinaltuk egyutt. Naluk le is tusoltam es fel 12 re mentem Reemhez. O egy Syriai lany, irtam mar rola, hogy meghivott hozzuk erre a hetfore. Ebeddel vart minket, meg egy par not meghivott. Ketto meg Syriabol is volt. A ferje otthon volt, pihent, nem is jott ki, hogy talalkozzunk vele. Nagyon vallasosak. Sohasem mutatjak az alakjukat ferfi tarsasagban, a fejuket is ugy bekotik kendovel.
 
 
Ez a kep meg Aprilis vegen keszult, akkor lattam ot utoljara. Most amikor ajtot nyitott hat teljesen meglepodtem. En ot mindig csak igy lattam.... teljesen mas volt rendes ruhaban, gyonyoru hosszu haja van, kar hogy nem dicsekedhet vele... es nagyon csinos is! Nagyon szepen felvolt oltozvel, kisminkelve stb.... Orultem, hogy vegre igy is latthattam ot. :)
 
 
Terulj, terulj asztalkam...


 
Olyan finom volt ez a suti, Syriai, az otthonira emlekeztetett. Nagyon hianyoznak am azok a sutik otthonrol, anyukam minden egyes hetvegen sutott valamit, mar alig varom hazaerjek es susson nekem ilyen finomat! :)

 
Cezar sali, imadom!

 
 
SAjnos nem rakhatok fel kepet Reem rol, megigertem neki, nagyon szepen megkert, hogy ferfinak ne mutassam emg a kepet, nagyon fontos neki, es en tiszteletben tartom. Ki tudja, talan meg fiu olvasom is van? :P
 
 Sajnos csak ket orat lehettem ott, jonnom kellett haza, a gyerekeket folszedni a sulibol. Nagyon hamar eltel az a kis ido, jokat beszelgettunk a Syriai nokkel, Syria helyzeterol, az ottani szokasrol stb... Ott nincs ilyen, hogy barba, clubba mennek, ismerkednek, randiznak. Meg az eskuvoket is kulon tartjak, csak nok es csak ferfiak. Tanultam sokat belole, mondtak uj dolgokat! En meg egyebkent is erdeklodom ez az eletmod utan. Ha ilyen noket latok, veluk beszelgetek mindig a tesom Hermina jut eszembe. Imadta az ilyen konyveket, mindig o adogatta ide nekem is, hogy ezt kikell olvasnom! Biztos vagyok benne, hogy o szivesen talalkozott volna egy ilyen Syriai novel vagy valakivel Yemen bol. Foleg az utobbi ahol meg mindig 10-13 ehev lanyokat is adnak ferjhez. :(

Hetfon este host apa kapott egy telefon hivast, gondok voltak a ceggel, emg be se indult de mindegy...sza kedd reggel mennie kellett Oklahomaba. Hetfon reggel Pam, host anyam is elment Californiaba. Kedd delre Gabrieallahoz mentem, cukros csigat suttunk, yummy. :) Delutan a gyerekekkel elmentunk egy nagyobb parkba, Gabriella is oda jott az Yvettel. Majd haza, vacsi es furdes, azt agyba rakni mindenkit. Az utobbi nem szokott az en feladatom lenni, de most nem voltak itthon a szulok. Kedd este kezdodott volna meg a sulim is, de sajnos igy nem tudtam elmenni, pedig mar annyira vartam. Keddi futasom alatt, egy auto ram dudalt, lattam, hogy olyan mint a szomszed jokepu srace, Jonnathon e, de igazabol nem is jutott eszembe, hogy o lehet az. Este ram is irt Facebookon, hogy o volt az aki ram dudalt, latott futni. Elkezdtunk beszelgetni, szerintem vagy ket oran keresztul is..... Most is irta, hogy amikor unatkozom, vagy nincs hova mennem, menjek at hozzuk stb. De csak monndja, soha nem ir egy nap, hogy akkor ha otthon vagy most gyere at. En meg nem fogok neki irni, hogy otthon vane, mert unatkozom, s atmennek.... Pedig eskuszom annyira tetszik ez a srac. Amiota itt vagyok o nez ki a legjobban akikkel itt kapcsolatban voltam. De tuti van baratnoje. :( Na mindegy..... csak almodozom, amire meg esetleg meg is hivna hozza, akkorra mar hazamegyek..... Kedden meg Leoval is beszeltem egy kicsit, a srac ahol laktam New Yorkban. Emlitette, hogy Vivien a hetvegen ott volt, de ezt mar Vivitol is tudtam. Azota nem is beszeltunk, amiota eljottem onnat. Mondta, hogy a lengyel lany, akivel osszejott volt, mar hazament es hogy most ujra egyedul avn. :( Meg mindig hostolja az embereket, habar azt is emlitette, hogy mostmar nagyon hetvegen nem fog, mert akkor sohasincs otthon, mindig turazni, hegyet maszni jar. Mondtam, hogy majd Januarba mennek a tesommal NY ba es hogy majd ra irok, hogy azokon a napokon otthon lessze, de edes volt a valasza az volt, hogy szamomra mindig lessz egy hely, akor is ha majd nem lessz otthon, csak emlekeztessem! Orultem nagyon neki. Majd mikor repulojegyek is le lesznek foglalva akkor neki kezdek Los Anggelesben meg San Franciscoban is keresni valami hostot. Remelem sikerul. Hisz olyan sokat tudnank sporolni rajta, tuti a tesom is nagyon orulne neki. Epp Vivnel is lattam ujra az Astorias kepet es a szivem olyan nagyokat dobbant. Bele szerettem abba helybe. Bezzeg, o megint ott lehetett :P

Szerdan megint reggeli kavezassal kezdtem Gabriellanal. Majd elmentem futni. Utanna meg vissza setaltam a Walmart-ba valami ajandekot venni Harrisonnak, mivel Penteken szuletesnapja van. Szerda estere Pam es Darvin is hazaert.

Csutortokon a delelottot skypolassal toltottem. Anyuval es Apuval is beszeltem telefonon. Epp fat raktak, mert jott az esso. :D Olyan jo hallani a hangjukat! Tesommal, Erivel is sikerult par szot valtani. Futas utan elmentem a Hobby Lobby -ba es talaltam tok jo ajandekokat Harrisonnak, igy megvettem, azt ugy dontottem a masikat mit a tegnap vettem vissza is cserelem a napokban.

Nem tudom miert, de egesz heten ugy fajt a labam, vagyis inkabb a bokam a futastol, alig birtam futni....rendesen faj, ezt eddig nem is ereztem. Vajon azert mert aszfalton futok? Egyebkent holnap lessz a negyedik hete, hogy hetkoznap minden nap teljesitettem a 30 percet, ez nalam nagy szo, meg en se hiszem el :)

Valamelyik nap setalok vissza a sulibol, a haz elott ram dudal valaki, hat a szomszed az ahol takaritok, minidg ugy integetnek meg dudalnak ha meglatnak valahol. Olyan jol esik. Ma reggel meg a masik csaladbol ahol takaritok az apa dudalt ram, meg le is lassitott es kikiabalt az autobol, hogy hogy vagyok. Mondta, hogy nem is tudta, hogy a szomszedsagban lakom. tok jol esnek az ilyenek. Mar reggel jol indul a napom. Komolyan a csaladok ahol takaritok jobban ertekelnek, mint a host csaladom. Heten nem is volt takaritasom, majd holnap lessz vagyis penteken na meg vasarnap. Minden masadik hetem laza. Majd jovo heten mehetek minden masadik nap. :)

Angelaval mar egy honapja nem talalkoztam, 2 hetet nyaralt, 2 hetet meg a nagynenje volt itt. Igy nem tudott velunk logni. Holnap fog hazamenni, igy szombaton mar tudunk is talalkozni. Ugy orulok neki, mar ugy hianyzott a csaj.

Epp valamelyik nap gondoltam el, hogy Gabriellaekkal meg csak harom honapot lehetek egyutt, mivel ugy nez ki, hogy December kozepen haza mennek egy honapra, Januar kozepen, amikor vissza jonnek mar ra egy hetre en hagyom itt vegleg Texast. Sza kikell hasznaljam meg ezt a harom honapot, talan azert is vagyok ott minden nap mostansag. :) Ha meg nem emgyek egy nap ugyis beszelunk telefonon. Kor kulombseg van koztunk, megis olyan jol elvagyunk. Sok kozos ismerosunk van. Tegnap is epp kerestunk valakit a barataim kozott azt meglatta Pipacsot, csodalkozott, hogy en honnat ismerem ot. :) Annak idejen o meg jart is vele. :P

Hagyom is ra most, mert mennem kell a gyerekekert a suliba, korai vacsi lessz ma, mert 5:30 tol soccer practice e van Christiannak. En emg vegre elmehetek a suliba.

Mindjart itt a hetvege, juhuuuu!
xoxo



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése