2012. augusztus 22., szerda

Weekend!

Szombaton reggel takaritasom volt a szomszedban, amit 1 kor fejeztem be. Hazaerve egybol rohantam fel a szobamba, bekapcsolni a skypot, mert Erinek (tesom) irtam, hogy majd szomabt delutan raerek nekem 1 utan. Nagy oromore fent is volt, hamar hivtam is es sikerult 1,5 orat beszelgetni vele. El se hiszem, de komolyan. Mar olyan reg vagytam egy jo hosszu beszelgetesre veluk. Mar izgatott is az miatt, hogy majd jon meglatogatni, vagyis az utolso ket hetem fogjuk itt egyutt tolteni, eddig meg csak New Yorkot es Californiat tervezem vele, plusz megegyszer elkell mennem a Niagarahoz, mert azt mindenkepp szeretne latni. De ezt majd meg meglatjuk, meg raer tervezgetni, majd ha neki is meglessz amr a repjegy. Ha rajta mulna mar most megvenni, csaka ddig nem akarom mig az ugynoksegnek nem adom meg  a biztos valaszt, hogy megyek haza.

A delutant eltoltottem a szobamba, skypoltam, otthoniakkal beszeltem meg filmet neztem, a Szuletett Felesegeket. Estere bulit terveztunk, a Glorias ba mentunk, Addisonba. Spanyol zenek vannak itt, salsa meg ez az ... hasonlit a Miamis Mangohoz. Mostonaba nem igazan van kedvem bulizgatni, a csajok persze mindig elcsalnak valahova, de en most nem is szervezgetek, de persze ha ok mennek, nem maradok itthon. Nem tom mi lett velem, de meguntam mar minden hetvegen bulizni jarni. Nalunk ez itt kimaradhatatlan. Legalabb mostonaba meg csak egyszer mentunk ki egy hetvegen, de regebb penteken is meg szombaton is. Latszik, hogy venulok. Ha napkozbe nincs is sok hely a kornyeken ahova menni, de legalabb a nightlife jo :) Nem vartam, hogy ennyire jo lessz ez a szombat esti party, mivel kedvem se volt menni, de nagyon jo volt, komolyan. Egyik sracnak a szulinapi partyjat unnepeltuk, en msot ismertem emg oket, Angelaeknak a baratjuk. Tok jo fej volt mindenki, viccesek, csomot nevettunk.





O volt a szulinapos!



Vodka simman, latszik, hogy Oroszorszagbol van Gulnaz :) 

 

 





Angelaval mint ket gyerek ugy neki alltunk a tortajanak....


Ez a ket srac nagyon baratsagos volt, komolyan veluk nem unatkzool, annyit nevetettek, segitettek tanulni a salsat is, nagyon jol tancolnak de tenyleg, ha tenyleg ennyit baratkozom Kozep es Del Amerikaiakkal mire hazamegyek simman fogok majd salsazni :P 



En minden kepen tomog magamba a tortat :P



Osszesegeben ez a party tenyleg nagyon jo volt, sokat nevettunk, tancoltunk, bohozckodtunk. Amennyire nem volt semmi kedvem emnni annyira jo volt. Sokan keregettek fel tancolni, hiaba mondtam nem megy nekem a salsa, csupa jo szivek voltak, mindenkepp meg akartak tanitani ra....Jut eszembe ket srac kerdezett ra a buli alatt, hogy mi tesok vagyunke. Az egyik meg azt is kerdezte, hogy ikrek...hat en ezen ugy rohogtem. Jo hulye dumaval vagodott oda....Ezutan Gulnazt sisternek kell hivjam. :) Pedig abszolut nem hasonlitunk, a magassagunk meg a gondor hajunk, de csak annyi....

Aludtam vagy negy orat mire kellni kellett takaritani menni. Semmi hangulatom nem volt hozza, alig tudtam amgam ravenni, hogy kimasszak az agybol. Takaritas utan a mall ele mentem, ott talalkoztam a tobbi lannyal, Fort Worth -i varosnezest terveztunk az napra. Fort Worth egy masik nagyobb varos, nagyon kozel Dallashoz. Elobb Stockyards ba mentunk, utanna down townba. Stockyards egy ilyen turista hely, olyan igazi Texasos, cowboyokkal, gift shoppokkal, rodeo meg ez meg az....


Cowgirls


Ket autoval mentunk, de vegul elvaltunk Angelaektol...


Apunak vettem egy Texasos polot, lassan gyujtenem kell a souvenireket, hanem a vegen egyszerre sok lessz...





















Meleg volt, faradtak is voltunk, mult ejszaka mindenki bulizott...Stockyards utan atmentunk downtown ba, igazabol semmi kiemelni valo latnivalo nincs ott...nyugis varosnak tunt de nagyon. Nem rohangaltak az emberek az uton...







Dallas Cowboys Football 







Egy Starbucksos kave utan haza is indultunk. Mire haza ertem, pont host apa burgert sutott. Leultem veluk vacsorazni, segitettem elmosogatni, elpakolni... de host anya hozzam se szolt, vagyis annyit megkerdezett, hogy nem tudom mi lett az uborkaval (savanyu), mert a mult vasarnap vett egy borkannyal  azt mar sehol nincs, hogy fogyott el ilyen hamar??? Szokott ilyen kerdeseket nekem feltenni, hogy ez vagy az, hogy fogyott mar el.... En nem is eszek ubit inkabb a ferjet kene megkerdezze.... nah de en mar ugy hozza szoktam ehez, kezdem azt eszrevenni magamom, hogy mar leszarom, abszolut nem izgulok miatta, vagy azert, hogy hogy is lehetne jobb a kapcsolatunk.... nincs ertelme... Este 7 orakor mar pizsoma volt rajtam, agyba voltam, filmeztem, pihentem...

Roviden osszefoglalva  a hetvegemrol ennyit....
xoxo

4 megjegyzés:

  1. Huuu, végre utolértem magam a blogokkal. ;) Szuper volt olvasni minden kalandod Dalma, csak így tovább és kitartást.!!! ;)
    Szép texasi napokat, puszi :**

    ps: én NZ-n voltam ugy, hogy gyakran mentünk salsa barokba mert 2 barátnőm táncolt, és olyankor mindig öltek meg a pasik, hogy márpedig ők mindenképp meg tanítanak engem egy éjszaka leforgása alatt táncikálni:D hát mondanom sem kell, semmi esélyük nem volt. :)) De azért fun volt az egész. ;) ajhh... memories...

    VálaszTörlés
  2. Koszonom Angi, azert mar elegge szamolok vissza.... te sem vagy am semmi, osszejartal mindent :) Puszi neked is!

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon szeretem a blogod és olyan jó hogy nem hanyagolod el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reka. Aranyos vagy, orulok neki, hogy szereted! Puszi.

      Törlés