2012. augusztus 24., péntek

Utolso het a vakaciobol!

Szuper, mar alig vartam ezt a hetet, vegre ezzel a hettel vege a nyari szunetnek, ideje volt. Jovo hettol korabban kell keljek ket es fel oraval, de akkor is megeri. El se tudom kepzelni, hogy szabad leszek reggel  8 tol delutan 2 ora 40 percig. Hihetelen. Mar azon gondolkodom, mit fogok ennyi szabadidovel kezdeni :) Takaritasaim vannak, de sajnos nem minden napra. Kene valamit meg talaljak, neki kene alnom lassan szorolapokat irogatni, tegnap probaltam nyomtatni, de sajnos az mar megint nem mukodik. Ha meg talalnek takaritasokat a szomszedsagban, tok szuper lenne, elfoglalnam legalabb magam. Ha nem akkor majd johetnek a delelotti skypok, ugyis ez a legjobb idopont az otthoniaknak, anyueknak, tesoeknak mivel inkabb akkor ernek ra. Ha mar a futasra annyira nem tudom ravenni magam, legalabb gyalogolnom kene, minden nap elfogok gyalogolni a wallmartig, meg akkor is ha semmit se kell vennem. Ez a tavolsag 30 perc oda es 30 vissza. Hjaj ugy varom mar jovohetet, mar elegem volt abbol, hogy egesz nap a gyerekekkel vagyok. Habar igy visszatekintvel eleg gyorsan elttelt ez a nyar, ez a harom honap. Foleg igy hogy en is harom hetet belolle vakacioztam. :) :), harom hetet meg host apa nelkul voltam a nyaron, az is szuper jo volt. En nem is tudom, ha nem szerveztuk volna igy meg a playdate-eket akkor hogy eltuk volna tul. Angelaval szinte minden nap talalkoztam. Ez sokat segitett. Angelat is nagyon nagyon megszerettem, o all a legkozelebb hozzam itt mostmar. 

Hetfon nem volt playdate, gyerekeket a konyvtarba vittem. Az igazsag az, hogy amikor a konyvtarba megyunk akkor nem olvasni megyunk oda hanem szamitogepen jatszani, mivel ott mindharman egyszerre tudnak jatszani. Emlekszem elso alkalommal amikor odavittem oket, nem hagytam nekik hogy jatszanak, probaltam olvasni stb, host anya meg amikor hazajottunk, szolt, hogy ok jatszani mennek oda, sza hagyjam nekik hogy jatszanak. Nekem okes, annal jobb, mert en is tudok netezgetni ott, blogot irni stb.... De azert egy nagy hulyesegnek tartom, hogy a konyvtarba azert megyunk, hogy szamitogepen jatszanak. De mindegy, en engedelmeskedem. A reggel megkerdezte host apa, hogy mi lenne ha maradnek jovo nyarig. Mar rendesen feltem ettol a kerdestol. Mondom neki, hogy hat meg gondolkodnom kell rajta, mert nehez dontes. Dehat en azt mar reges regen tudom, hogy Februar kozepen mar Magyarorszagon leszek ra egy hetre meg mar Romaniaban. Este anyu is felhivott telefonon, kicsit apuinak is odaadta, olyan szuper volt hallani az o hangjat is. Hianyzik az 'oreg', akar milyen nyugos is tud lenni neha. Sokszor belegondolok, hogy most milyen szivesen raknam a fat vele az udvaron. :) Valami 7 perc utan le is jartak az ingyen percei, igy felhivott anyu utanna skypon. Egy orat dumalgattunk, neki valami reggel 6 kor. :) Mivel lakodalom lessz az utcankban a hetvegen, minden nap kell menni oda segiteni, igy nem fog raerni skypolni a heten, megbeszeltuk, hogy majd jovo hetfon keressuk egymast.

Kedden a parkban volt tallaka megbeszelve Angelaval, Gulnazzal es persze a gyerekekkel. Szinte harom oran keresztul jol elszorakoztunk ott. Mi Angelaval lazan elvoltunk, nekunk nem kellett a gyerekek utan maszkalni, de viszont Gulnaznak folyamatosan futnia kellett a ket gyermek utan, ket evesek. Hat en semmikepp sem vallaltam volna ilyen pici gyerekeket. Edesek meg minden, nem tudnak vissza szolni neked, hogy ezt meg azt nem csinaljak meg stb.... de visoznt minden lepesuket kell lesni. Az en gyerekeim mindig talalnak valakit, foleg a parkban, nem kell veluk maszkaljak, csak nezzem oket. :)



Este setara indultam, hamar nem futok legalabb gyalogoljak. Elmentem az uj nemet lanyhoz, visszavittem neki a bikinijet, amit a szulinapi partijan adott kolcson.... egyet dumaltunk, jo fej a csaj, de nem nagyon hinnem, hogy sokat logna velunk, mivel mindig ezekkel az Amerikai sulis 'gyerekekkel' csinal programot.

Szerdan a playdate a poolnal volt. Mikor mar ket oraja volt hogy ott vagyunk, megjelent host apa. Utalom amikor ezt csinalja. Ez olyan ellenorzes, hogy mit csinalunk a gyerekekkel. Szerencsere minden rendben volt. Beszeltem Belaval, mint minden nap, mar Gabriella hivta is ot, csutortokon Marefalan talalkoznak, hogy a kis csomagot oda adja, majd Bela tovabbitja anyunak, anyu majd Herminek es Erinek, pont anyu jovo heten megy ki Magyarorszagra igy tudja is vinni magaval.

Amiota visszajottem folyamatosan Bodi Gusztit, Notar Maryt vagy valami hasonlo magyar zanet hallgatok, mar csak azert is, hogy dobja fel a hangulatomat. Nah meg ha epp nem Szuletett Felesegeket nezek akkor Kis Adam vagy Kohalmi Zoltan showt. Az utobbi idoben kezdtem el magyar zenet hallgatni vagy magyar showkat nezni es olyan jol esik...

Harrison a heten is felkoltott het korul, olyan szarul esik amikor felkolt ido elott. Errol, hogy tudnam leszoktatni? Most azert jott be a szobamba, hogy szidjam meg Christiant mert nem akar valamit neki oda adni.....reggel 7 kor, de komolyan..... Ha meg nem jonnek be a szobamba, ugy orditoznak, hogy abba ebredek meg 7kor. Hiaba kezdenek 9 kor, de egyszeruen itt aludni ebbe a hazba nem lehet. El se tudjatok kepzelni milyen hangos ez a harom fiu, neha mar kesz vagyok tolluk.

Carson meg az egyik nap bejon este a szobamba s adott egy jo ejt puszit, olyan edes ilyenkor. :) Neha azert eleg nehez vele a betegsege miatt, sok turelem kell hozza, ugy kitud akadni s hiztizni, hogy az hihetetlen. Nagyon akaratos is, nem nagyon lehet ot megszidni....de valahogy mar megszoktam ezt a viselkedeset is.......

A minap host apat megkerdeztem, hogy meheteke suliba szeptembertol.... azt mondta igen, de meg megkell kerdeznem host anyat is. En mindenkepp szeretnek menni suliba, mar ki is neztem, hogy a kozvetkezo grammar kurzus az advance szeptember 11 en kezdodik. Megkene beszeljem host anyaval, de rendesen felek megkerdezni. Pedig annyira vagyom mar, hogy suliba megyek, 4 honapot lazsaltam, semmit nem tanultam, mostmar ideje lenne. Lehet majd a benzint nekem kell fizetnem, de esku inkabb fizetem azt is csak mehessek. Egyenbkent mar Angelaval azt is megbeszeltuk, hogy ha nem lessz benzin, vagy nekem kell fizetni, fel uton talalkozunk es majd visz o. Mivel tobb mint valoszinu hogy o is ugyanarra a kurzusra fog jelentkezni.

Csutortokon Angelaek hazahoz mentunk, utoljara szerintem, mert mar suli kozben nem fogunk naluk menni medencezni. Szeretek ott lenni, legalabb tudom, hogy oda nem jon host apam utannam, hogy nezze meg mit csinalunk, esku ugy utalom mikor 'leskelodik' utannam, hogy az hihetetlen. Miert nem tud elmenni legalabb ket hetre?? Sokkal jobban elvagyok a gyerekekkel is nelkule. Napkozbe megirtam szorolapot a takaritassal kapcsolatban este meg szethordtam a neighborhood - ban, a szokasos esti wallmart-os setamat is megtettem. Csak annyi a baj, hogy minden este valamit vasarolok, hjo mostonaban nem magamnak csak ilyen olyan kisebb ajandekok haza...... Ezutan minden nap amikor  a gyerekekkel vagyok fogok irni nehany kis szorolapot....

Penteken (ma) host apa reggel koran elment, talan Oklahomaba. Korabban is kellett kezdjek, olyan almos voltam, alig birtam felkellni. Kicsit azert nehez lessz hetfotol fel 7 kor kezdeni, de majd meg szokom, hatha legalabb este korabban elaludnek, mert most minimum ejfelig mindig ebren vagyok. Ma egy orat beszelgettem Noemival skypon, o az egyik legjobb baratnom otthon, akihez nagyon kozel allok. Ot mar tobbszor emlitettem, uncsi tesok is vagyunk. Nagy lepest tett o is az eletben, hagyott mindent otthon es elment Belgiumba, pontosabban Brusszelbe. Mar alig varom, hogy meglatogassam, megvan beszelve mar, hogy marcius elejen megyek 1-2 hetre, ugyhogy decemberebe mar repulojegyet is akarok venni. Meg nem voltam Brusszelbe, ha meg mar ott vagyok, onnat csak 3 ota autokazas kb Parizs, sza akkor mar egyuttal oda is elkene nezni. En mar itt tervezgetem marcius elejere Brusszelt meg Parizsr haha. Orulok neki, hogy sikerult kimennie es minden jot kivanok neki, remelem minden a leheto legnagyobb rendben lessz. Mindjart megyunk Angelaekkal talalkozni a parkban, talan meg estig a konyvtarba is elmegyunk, mivel vissza kene vigyem a DVD -ket, es uj reszt hozni el, mindjart vege a Szuletett Felesegeknek is, tiszta szomoru vagyok miatta, olyan jo volt nezni....most valami mas, uj sorozatot kell kinezzek magamnak. Persze angolul, annyira jot tesz nekem ez az esti angol film nezes, hogy nagyon, neha neha el is csodalkozom, hogy basszus, mar olyan mintha magyarul neznem, mindent megertek :), legalabb fejlodok belolluk, ugyis unok most leulni tanulni. Azon gondolkodtam lehet nekiallok a Dallast megnezni, hamar itt vagyok. :) En nem lattam ezt a sorozatot, az otthoni csaladom mindig megnezte, de en egy reszt se lattam. Gabriella mondta, hogy olyan jo nezni s latni azokat a helyeket Dallasban ahol mar o is volt.....

Ma reggeli fogmosas oltozeskor, Christian ugy vette ki a ruhait, hogy minden leesett a valfarol, raparancsoltam, hogy szedje ossze, nagy nehezen megcsinalta. Ra ket percre jon Carson ugyanaz a helyzet, ugy kiszedi a ruhait, hogy mellette ot polot minimum a foldre lever, hagyja is. Szerencsere eszre vettem, vissza kuldtem osszeszedni. Ebbol akkorra vita kerekedett. Neki nem lehet semmit mondani, ugy elkezd hisztizni, hogy csak na. Bogott, uvoltozott, hogy o aztan ossze nem szedi, es, hogy a babysitter azert van, hogy a gyerekek utan osszetakaritson, hogy o egyedul nem tudja megcsinalni. Pedig komolyan csak vissza kellett volna akasztani a polokat a valfara. Ugyvoltam vele, hogy most a szulok nincsenek itthon, akarhogy uvoltozik nem engedek. Ott ultem mellette, o sirt, mondtam neki, hogy a testvereid jatszanak, teged pedig innet ki nem engedlek mig nem szedel ossze mindent magad utan. Uvoltozott nekem, hogy miert csak ulok ott, miert nem csinalom en meg, vagy hogy elvagyok bocsatval meg ilyenek....en le se szartam, gondoltam magamba nah te addig uvoltozol ott amig akarsz, de tuti nem engedlek jatszani amig ezt meg nem csinalod. 30 kerek percembe telt amire ravedte magat, hogy vissza akasztgassa a polokat a helyere. De megcsinalta. Szo sincs rola, hogy nem szeretem oket, sot, de abbol elegem van, hogy mindig csak pakolaszok utanok, jatekaikat, ruhaikat en szedem ossze. Ebbol eleg. Hiddjetek el egyszerubb lenne nekem megcsinalnom mintsem orditozzak nekik. De akkor soha nem tanuljak meg. Neha azert eleg szigoru tudok lenni veluk. Adom en a time out okat is eleg surun vagy mas buntetesek, mint mindenki fagyit eszik csak az a bizonyos gyerek nem stb..... Par ora elteltevel Carson odajott hozzam, adott egy puszit es bocsanatot kert a reggeliert. Sajat magatol..... :)

Estere semmi programom nincs, az esti setam megteszem. Holnap reggel takaritasom van, azt fogalmam sincs mit csinalok utanna, lehet csak itthon leszek, de nem is erdekel, filmezek legalabb.....

Na puszi mindenkinek. Majd hetvege utan jelentkezem!
Kellemes hetveget!
Dalma
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése