2012. augusztus 31., péntek

Too much free time!

Hat igen, ezt vartam, hogy a suli megkezdodjon es ne kelljen egesz nap a gyerekekkel lennem.....na de viszont most az is baj, hogy tul sok szabad idom van. :P Nem birom szokni meg ezt az uj helyzetet :D 7:50 tol delutan 2:50 ig szabad vagyok, 7 oran keresztul, ez rengeteg. Delutan meg hamar eltelik. Max szerintem csak 7 ig kell majd dolgoznom 3 tol. Habar a heten max 6:30 kor vegeztem is. Igaz a reggeli koran keles kicsit meg nehezemre van, nem megy konnyen, de majd visszaszokok ebbe is. A jo dolog, hogy a heten 11 elott mar aludtam, s azert en 12 utan joval szoktam lefekudni. Sot szerda este 7 kor mar elaludtam, terveztem az esti setam, gondoltam megnezek egy filmek es csak 8 kor megyek, mert addig meg ugyis olyan meleg van kint....erre meg ugy filmnezes kozben, ruhastol benyomtam a szunyat. Nappal semmikepp se akarok aludni, 8 utan mindig felmegyek a szobamba, bebujok meg az agyba, netezgetek..... s ugy jonne, hogy vagy ket orat meg aludjak, de nem akarok, mert aztan majd megszokom...s utalok nappal aludni, ejjel akkor mint egy bagoly.....nem birnek elaludni.

 
Ez az ujabb mult vasarnapi szerzemenyem az H&M bol, felkellett probalni :D viszont meg ugyse tudom hasznalni itt, tul meleg ez meg ide Texashoz.... de felfogadtam ha mar vasarolok, akkor nem nyari ruhakat....

Kicsit probalgattam a ruhaimat a napokban, vagyis a 'melegebb' ruhaimat. Mond mikor tudok mar hosszu nadragot meg hosszu ujju felsot hordani? Elegem van mar komolyan a nyari ruhaimbol, unom mar azokat, a melegeket, a telieket akarom mar hordani. Talan azert is, mert tudom, hogy amikor mar igy fogok kijarni akkor mar kezd huvosebb lenni, hat amikor szuksegem lessz a teli kabatra? Akkor mar mehetek is haza :P
 
Hetfotol elkezdtem futni jarni ujra, de hogy meg hany napig csinalom, nem lehet tudni....azert irom napig, mert nem hinnem, hogy tobb hetes is lenne belole. Nekem ehez a napi fel orai futashoz is ugy megkell eroltessem magam, hogy csak nah, semmi kedvem menni. Vivit mindig is csodaltam ezert, elkepeszto, hogy mennyit fut az a csaj. De az a baj, hogy ilyen 11-12 korul futok amikor olyan szornyen meleg van, hogy meg gyalogolni is keptelenseg. Le is vagyok jo rendesen izzadval, kipirosodval a futas utan. Az esti setakat kezdtem picit hanyagolni. Szerdan es csutortokon (ma) mar nem is mentem el.
 
Harisonnal is eleg konnyen megy a suliba keszulodes, azt hittem vele bajok lesznek foleg az oltozessel, reggelizessel, de nem szerencsere. Latja, hogy a testverei csinaljak, igy o is. Szerintem meg rosszabb volt amikor egyedul ot kellett elokesziteni. Habar szerdan mar elkezdte, hogy o kohog es nem kene suliba menjen. Egy parszor elmondogatta nekem amig oltoztettem, de en leszartam, ugyis csinaltam a dolgom, azt mondta, hogy ilyenkor az apukaja es az anyukaja azt mondja, hogy otthon maradhat. Emlekeztek ez volt majusig mindig, kitalalta, hogy o beteg, faj a torka vagy valami hasonlo s akkor egesz nap otthon maradt, nekem mar fraszom volt tolle. Azt szepen elmondtam neki, hogy mar nagy fiu, mas iskolaba jar, itt nem lehet ha kell ha nem hianyozni, itt minden nap kell ugyesen menjen es jobb ha inkabb vigyazz magara, hogy ne legyen beteg.... lattam rajta, hogy almos, es mar azert talal ki mindent csak, hogy suliba ne kelljen menjen, pedig ez meg csak a harmadik nap volt, mi lessz ez utan? Aztan az apjanak is megemlitette, hogy o csunyan kohog, szerencsere o meg nem mondott most neki semmit.... Mar latom elore folyamatosan ezt fogja csinalni....mindent kitalalni, csak, hogy suliba ne kelljen menni, pont mint az ev elejen... en hallod ezt otthon nem tudtam volna anyuekkal csinalni, ahoz tenyleg nagyon beteg kellett legyek, hogy ne menjek suliba....
 
Meg csak heti ket takaritasom van (vasarnappal harom), harom csalad a szomszedban, kettohoz sajnos csak minden masadik heten kell mennem, igy van csak heti ketto alkalommal. Plusz egy vasarnap reggel. De meg szuksegem lenne, egy delelott eleg is lenne egy heten szabadnak, de sajnos nem sikerul talalni, pedig mar kb 100 szorolapot szethordtam, de sehonnan semmi visszajelzes. Szorolapokrol jut eszembe, hogy hetfon szethordas kozben elsetaltam a neighborhood-i uszomedencenel. Lattam, hogy a rendor ott van, de ez mar megszokott, minden fel oraban ott setalnak, figyelik, hogy minden rendben vane. Meglatta, hogy en nyitogatom mindneki postaladajat ki es beteszek valamit. Erre meg utanam jott az autoval, lehuzott mogom (meg jo, hogy nem szirenazott) azt kerdi, hogy mit rakok en be a postaladaba. Egyet odakellett adnom, hogy elolvassa. Kicsit megilyedtem azert, mert ez ugye illegalis lenne. Mondom neki, hogy Au-Pair vagyok es hogy sok a szabad isom, igy melo utan nezek. Megkerdezte, hogy en nem vagyok mar babysitter mivvel latott a gyerekekkel az uszomedencenel.....fiatal rendor srac volt egyebkent. Azt elmagyarazta nekem, hogy ez torvenybe utkozo, mert en nem nyithatom ki senkinek a postaladajat. Tudjatok itt nem olyan, hogy van egy kis res s ott beraksz valamit, itt lekell nyitni a kis ajtot s ugy betenni, persze azt en igy latom, hogy mi van benne s mi nem... Azt megmutatta, hogy raragaszhatom a postalada kulsejere vagy rarakhatom valahogy, de nem a postalada belsejebe, de hogy meg igy is torvenybe utkozo, mert en nem szabadna ilyen hirdeteseket osztogassak, azt meg megkerdezte, hogy honnat vagyok, mikor megyek haza, tanulok stb....azt annyit mondott mielott elment, hogy Good luck! Nekem ugy meggyult a konny a szememben, hogy csak na....nem tom miert, de szinte sirasra fakadtam ott akkor, biztos latta, hogy nem sok van hatra, hogy elkezdjek konnyezni. Probaltam tartani vissza, de tuti, hogy eszrevette....
 
Heten elkezdodtek ujra a nagy skypolasok, de tenyleg nagyon sokat skypolok vagy telefonalok minden nap. Anyuval ugy minden masadik nap kapcsolatban vagyok, vagy skype vagy telefon, de minden masadik nap beszelunk, mar kivulrol tudom, hogy o is mit csinal. Heten Botond nala volt, skypolgattam vagy telefonaltam vele is, hat olyan edes, kicsi huncut, csak kar, hogy nem lathatom, mert otthon a kameram regi, nem mukodik, a jot elhoztam, s itt nem is hasznalom, mivel uj laptopot kellett vennem azon meg van. Orulok neki nagyon, hogy ugy mondogat nekem, mondogassa a nevem, mindig megkerdi, hogy "mikor jossz haza?" en meg mindig elmondom neki, hogy elobb megkell varja, hogy legyen tel, legyen nagy ho otthon.....s akkor majd megyek, s megyunk egyutt szankozni stb.. :) Anyu mondja, hogy eleg sokat emleget, minden nap elmondja  a nevemet is..... (En meg attol feltem mire haza erek elfelejtenek!). Kuldtem most a gyerekeknek ugye New Yorkos, sarga taxis polot Gabriellaektol (Herminek meg Erinek egy egyszeru kis toppot, de tetszik neki), majd szeretnek latni egy kepet a gyerekekrol ebben a felsoben. :P Erivel is sikerult kedden beszelnem, habar en minden nap tudnek vele is, de o nem er ra sajnos minden nap, csak mikor Balazs lefekszik, sokszor meg mar faradt mire o is elalszik. Pedig minden nap azt lesem hatha online a facebookon vagy skypon. Imadom a testvereimet! Legjobb barataim! Mindig mindent megbeszelunk, egyedul a fius ugyeimrol azert nem szoktam annyira melyen megbeszelni mindent mint azert pl Noemival vagy Kucuval... :P Szeretem oket! Azt se tudom, hogy adjak halat az Istennek, hogy vannak ok nekem! Nem is tudnam elkepzelni nelkuluk az eletem, hogy milyen lenne egyeduli gyerek lenni stb.... Kedden meg Hermina is felhivott telefonon egy 10 percre, most ott dolgozik o ahol Noemi dolgozott a valuta valtoban. Majd ezutan is lessz okom amiert oda jarni ha haza erek :) Noemivel, aki most Brusszelbe van, de mar ezt emlitettem, sza vele is szinte napi szinten beszelunk skypon. Ez a sok skypolas is olyan sokat jelent nekem. Foleg igy, hogy idom rengeteg, ra is erek, szuksegem is van ra, hogy beszeljek veluk, tudjak roluk.....


Csiki Robika is pont Nemetorszagba van, igy most o is raer, napi szinten skypolgatunk.... O Bela (ex) egyik legjobb baratja na meg az enyem is, az otthoni barati korbe tartozik. :)

Na meg akkor ugye Bela is ott van, aki minden nap felhiv telefonon ha Romaniaban van, ha Magyarorszagon akkor johet a skype. Ma (csutortokon)mondjuk o is elment Magyarorszagra, igy pont anyumat is tudta vinni.... Ugy megszoktam mar, hogy minden egyes nap felhiv, ha veletlenul nem hiv (ami nagyon ritkan ha elofordul) mar hianyzik a hivasa, akkor csak racsorogok azt hiv is vissza. Szuper, hogy vannak ezek az ugymond ingyen opciok otthonrol ide Amerikaba.... igy mindenkivel egyszerubb tartani a kapcsolatot. Az exemmel Belaval nem tudom meg hogy hogyan alakul a jovo, most jelenleg ugymond baratok vagyunk, erdekel, hogy mi tortenik vele, mondhatnam, hogy nadjabol meg igy is mindent tudok, hogy mit csinal, hova jar, mivel minden nap felhiv, kell valamirol beszelgetni. Edes volt a mi nap, amikor mondtam neki, hogy 'elje az eletet azt ha hazamegyek meglatjuk mi lessz', a valasza az volt, hogy 'az eletebe en is beletartozok, hogyan elje akkor azt  nelkulem?'.....a konny ki is esett a szemembol. Tudom, hogy var ram, meg annak ellenere is, hogy amikor eljottem megbeszeltuk, hogy attol a perctol kulon utakon jarunk.... Amikor Angliaba voltam egy evig kb nadjabol minden heten egyszer skypoltunk. Volt olyan het amikor elmaradt, de azert nagyjabol betartottuk. Akkor nem volt ilyen 'ingyen' opcioja Angliaba igy ott nem is hivott telefonon. Skypolni is ugy skypoltunk, hogy mivel akkor neki meg nem volt internetje igy minden egyes heten felment anyuekhoz, es a szobambol skypoltunk egy even keresztul. Tehat itt meg jobban tartjuk a kapcsolatot, mert itt napi szinten folyik a vele valo telefon beszelgetes, sot mar internetje is van. Angliabol ketszer mentem haza, pontosan osszesen 5 hetet voltam otthon az egy ev alatt. Annyira dontetlen vagyok vele kapcsolatban, hogy mi legyen tovabb... vannak dolgok amik nem tetszenek, de sok olyan is van amit nagyon szeretek benne. A kitartasa utannam eszmeletlen, ezzt csodalom is. Kibirta 1 ev Angliat, 6 honap Ciprust, 2x2 honap Nemetorszagot, es amikor hazatertem, mindig ott folytattuk ahol abba hagytuk, egyalltalan nem vettem azt eszre, hogy en tavol voltam es hogy ez miatt most megromlott volna a kapcsolatunk. Az az igazsag, hogy nagyon hianyzik. Baratkent is nagyon hianyzik, de meg 'szeretokent' is, es mar vagyom arra, hogy ujra lassam. Az tuti biztos hogy a fiuk kozul meg mindig o all az elso helyen a szivemben, meg igy is hogy nem lathassuk egymast....neha neha meg azt is elkepzelem, hogy otthon nalunk a szobamban egyutt fekszunk le mint regen, hozzabujok stb... Biztos jo lessz ot ujra latni. Tudjatok az eszem azt mondja, hogy nem kene ezt most ujra kezdeni, tovabb kene lepni stb..... de a szivem, az teljesen mast mond, az ellenkezojet az eszemnek.....
 
Csinaltam egy naptart magamnak, a kovetkezo negy es fel honaprol. Jobb erzes mar latni, hogy csak ez a negy egesz honap van meg hatra. Fel is tuztem, hogy jo rendesen lassam minden egyes nap. Eddig sose szamolgattam ennyire vissza, foleg aztan nem minden nap, heti egyszer vagy ket hetbe egyszer eszembe jutott, de nem ilyen surun mint mostonaba, minden nap basszus.... igy tudom, hogy sokkal nehezebben fog eltelni, hogy szamolgatom.... de legalabb itt meg ugymond az utolso negy honapban kezdtem szamolni visszafele, de Angliaba mar az elso honaptol, esku ott is minden egyes nap kipipaltam egy napot, minden este lefekves elott.... Igaz itt a blogban ugyis latom a szamlalon, hogy hany nap van meg hatra, es minden egyes nap jol meg is nezem.... de az utolso honapot, az utazasost mar nem szamolom....igy van csak negy es fel.... Tudom tiszta hulye vagyok, es igy nehezebb, de szornyen turelmetlen kezdek lenni, vagyom haza, hogy lathassam a csaladom, barataim..... Azt se tudom megmondani amr, hogy ez a negy es fel honap keves e vagy sok e. Egyszer azt mondom ez mar nem olyan sok, maskor meg azt hogy hu ha hat azert meg van hatra.... Anyu szerint ha szamolgatod sok, amig ujra lathatunk sok, de ahoz kepest keves, hogy csak ez a negy es fel honapod maradt mar Amerikabol, meg csak ennyit tolthetek itt el, talan mar orok eletemben csak ezel a 13 honapi "Amerikai Almommal" maradok. Hasznald meg ki!


 
 
Miutan a gyerekek hazjonnek a sulibol, az a 3-4 ora olyan hamar eltelik. Elmegyunk a konyvtarba, uszni vagy jatszoterre, vacsora keszitese azt annyi is....

Szerda suli utan uszni mentunk. Csak en es a gyerekek voltunk, latszik, hogy a suli megkezdodott amr nem jarnak az emberek... nah es pont jott a rendor a szokasos csekkolasra, es pont az a csavo volt, aki megalitott a szorolapok osztogatasa miatt. Tok normalis volt, megkerdezte, hogy valaki hivott-e vissza, hogy sikerult-e munkat talalni, honnat vagyok, hol dolgoztam eddig, mit sulizok stb. Kicsit ott elcsevegtunk amennyire  agyerekek hagytak, mert kozben usztam veluk, meg csungtem rajtam.

 
Annyi nyuszi van itt, de 'vad' nyulak, csak ugy szaladgalnak a hazak elott, sikerult egyet lekapnom, mar tobbszor probalkoztam, de mindig elfuttak mire eleszereltem a fenykepezo gepem, ezek felnek, nem ugy mint a mokusok :)

 
Konyvtarrol jut eszembe, hogy sajnos nincs tobb Szuletett Felesegek resz ott mar. :( Az utolso evszak ott a hatodik volt. Ugy hianyzik, ugy szeretnem nezni tovabb. Online-on lehetne, de az igazsag az, hogy mar nem is merek semmi ilyen oldalra regisztralni, mert a gepem igy se mukodik rendesen, tuti, hogy tele van virussal, elobb utobb ugyse uszom meg, el kell vigyem.... Es attol felek, ha regisztralok, es elkezdek online filmeket nezni akkor meg rontok a helyzeten. A masik, meg, hogy nekem nem is mukodott, programok hianya miatt gondolom, minden hulyeseget letoltottem azt telepitettem s igy se jatszotta le a filmeket, meg el is basztam a gepem is. El se kepzelitek neha milyen idegolo. Alig hozza elo a dolgokat.... :( :( :( A szuletett felesege heleyett valami mas sorozatot vettem ki +  a What happens in Vegas cimu vigjatekot. Ezt mar lattam nagyon regen, de tenyleg eleg regen, mert komolyan semmire sem emlekeztem, csak annyit tudtam, hogy Vegasban egy bulis ejszaka utan meghazasodnak. Sza tok jo volt most ujra latni, foleg igy, hogy mar Vegasban is jartam meg New Yorkban is. Olyan jo erzes volt latni a filmben a Bellagio hotelt is, elotte a  szokokutat, a Strip-et stb + New Yorkot ugye. Komolyan ez az Amerikai 'kiruccanas' utan meg a filmeket is masabb nezni, latni jeleneteket amik ott jatszodnak ahol amr en is vegigsetaltam, amit mar en is lattam. :) :) Ez szuper erzes, mondom nektek!
 
 Hetvegere van egy ket terv, de meg nem tudom igy elore, hogy mit sikerul megvalositanunk belole. Ma az egyik Iraqi srac is felhivott, hogy ha kedvunk van bulizni menni, es nem lessz mivel bemenjunk Dallasba akkor majd ertunk jon ha akarjuk.... meglatjuk, lehet majd elek a lehetoseggel....

Hja mielott meg elbucsuznek emlitsem meg az uj Au-Pair es szitut, tudjatok a szomszedbol. Mivel mar mult penteken talalkoztuk es azota nem keresett........a szamat mikor elkertem volna, host anyja csak annyit mondott, hogy neki megvan es megadja majd.... vasarnap irtam host anyjanak egy uzit, h kerdezze meg a lanyt, hogy akare hozzank csatlakozni, de o nem valaszolt.....sza en eldontottem, hogy tobbet a host anyjat nem is zavarom. Erdekesnek talaltam, hogy uj itt a kornyeken, tudja, hogy itt lakok, 5 hazzal arrebb es megsem keresett meg, max hetkozbe egyutt kisetalhatnank a starbucksig vagy valami hasonlo... host apam is az este mind mondogatta, hogy mostanaba keveset jarok ki, mi lett velem, meg, hogy hivjam fel a baratnoeimet s menjek el mar valahova, mondta, hogy kopogtassak be az uj lanyhoz azt vigyem el , mozduljak en is ki....ez a tema ugy jott elo, hogy hogy is talalhatnek magamnak pasit ha folyamatosan a hazba vagyok mostansag.... nem tagadom miota visszajottem NY bol tenyleg keveset jarok el itthonrol, az elott meg hetkoznapra is minden napra bevolt osztval, hogy mit csinalok, megvolt a program elore. Mivel az este ugye bealudtam, ma mikor futni mentem, hazuk elott megalltam es becsongettem. Egy par percig varakoztam, tobbszor is csongettem, azt tovabb futtam. Hazaerve latom, hogy van ket nem fogadott hivasom. Hat ennek az uj lanynak a host anyjatol. Mivel telefont nem viszek magammal mikor futni megyek.... Nezem az orat, hogy mikor keresett, hat latom, pont az korul, amikor ott acsoroghattam az ajto elott. Hivom vissza, nem valaszol. irok egy sms-t, hogy csak most latom, hogy keresett. Ra egy orara ujra hiv. Mondta, hogy a lany szolt neki, hogy becsongettem hozzuk, de hogy o dolgozik, ilyenkor a fiaval van a hazba, es hogy nem fogadnak latogatokat. Eskuszom ugy meglepodtem, hogy csak nah... erre mondom a nonek, hogy elnezest kerek erte, en nem tudtam, hogy dolgozik a lany, gondoltam szabad ilyenkor o is, es hogy mivel mult hettol nem hallottam rola, gondoltam megkeresem, igazabol csak a telefon szamat akartam tudni.... Meg, hogy en nem is akarok zavarni, csak segiteni szerettem volna  a lanynak, bemutatni a barataimnak, meghivni magunkkal stb..... erre tudjatok mi volt host anyja valasza? Koszonik szepen de a lany jol van, mar sok baratja van itt meg csalad tagok is mint pl az unokatesoja. Azzal el is koszontunk egymastol. Hat ez a telefon beszelgetes kb olyan volt, hogy 'koszonjuk szepen, de nincs szuksegunk rad' En egesz nap ennek a hatasa alatt voltam, de komolyan, rendesen shokkolt a dolog, hogy csak segiteni akartam.... meg ha dolgozik is basszus, miert nem nyithatja ki az ajtot, csak egy annyira amig ide adja a telefonszamat, szol kettot vagy tudom is en.... ugyse ugy keszultem, hogy bemegyek, zavarni se akartam, epp futni indultam. Meg a masik, mostmar kb egy hete hogy itt van, New Jersybol jott at elmeletileg, rematch altal, azt a host anyja azt mondja, hogy mar sok baratja van. Hogy hogyan sikerult neki egy het leforgasa alatt annyi baratra szert tenni nem tudom, de ez is mindegy. Egyebkent is baratbol sosem eleg, es komolyan en itt vagyok a szomszedban, kesz vagyok neki segiteni, tudom, hogy milyen nehez amikor egy uj kornyezetbe kerulsz, uj emberek koze, egy uj 'vilagba' es ok meg nem kernek belolem. De miert? Azt nem tudom. Fel se tudom fogni. Amikor talalkoztunk ok azt mondtak, hogy az Au Pair In America ugyneksegnel vannak. Mire en mondom, hogy en is ugyan annal. Meg megkerdem a lanyt, hogy akkor Mary a lcc-d, o feleli, hogy igen. A heten irtam Marynek egy emailt, hogy csodalkozom, hogy nem irt nekem emailt az uj lany adataival, es kertem, hogy adja meg a telefonszamat. Mary tegnap nevetvel felhiv, hogy nincs uj lany a clusterben, az utolso aki erkezett az Annika a nemet lany. Nem tudom akkor miert mondtak AuPair In Americat, vagy halucinaltam vagy nem tudom, de nekem itt valami nagyon nem tiszta........ Nah de ha ennyire nincs szukseguk ram, akkor en tobbet nem is zaklatom oket, eddig is megvoltam egy Au Pair szomszed nelkul es eddig is megleszek.... van eleg baratom nelkule is.... de azert kivancsi lennek a teljes storyra.....

Na jo ejt mindenkinek, puszi
 
 

2 megjegyzés:

  1. Szia Dalmi!

    Lehet, ez az új csaj "feketén" dolgozik... Valami nem tiszta körülötte. Engem is bántott volna a dolog, de tudod, mit? Ők veszítenek nagyobbat, és nem Te. Neked tényleg sok barátod van, ez a lány meg sajnálhatja, hogy elszalaszt egy ilyen aranyos lányt, mint Te vagy. :)
    Ha javasolhatom, szerintem előre ne gondolkozz azon, hogy Bélával folytassátok, vagy sem. Majd ha hazamész, akkor a helyzet eldönti. :) De azon gondolkodj el, hogy vajon amit nem szeretsz benne, azok olyan dolgok-e, amivel egyáltalán nem is tudsz együtt élni, nem tudsz kompromisszumot kötni. Vagy eltörpülnek a jó dolgok mellett? :)
    Szép hétvégét! Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen Evi! EL el gondolkodom azon, hogy majd mi is legyen Belaval, de igazabol en is mindig oda jukadok ki, hogy ha majd hazamegyek meglassuk, az ido elhozza, de majd tudatni fogom a blogban :) Kellemes hetet. Puszi!

      Törlés