2012. július 10., kedd

Megerkezes Floridaba + Everglades National Park

Pentekrol meg szeretnek par sort irni. Amerikai baratommal Stewen-nel futottam ossze egy mozizasra. Eleg faradt voltam, sot meg ossze sem voltam pakolva Floridara, de megigertem igy mar nem akartam utolso pillanatban visszamondani.  A Ted cimu filmet neztuk meg.


Ejfelre ertem haza, nekialtam pakolaszni, meg 1,5 orat aludtam is. Most egy kicsit Stewen rol par sort megemlitenek. Amerikai srac, Houston-bol koltozott ide par honpja, itt nincsenek baratai. Aranyos, kedves, de egyaltalan nem az esetem. A lenyeg hogy szeretek vele logni, de csak annyi. Az utobbi idoben kicsit tartottam attol, hogy mi van ha o tobbre szamit mint baratsag stb.... de ma vegre tisztaztuk ezt a koztunk levo kapcsolatot, es halistennek o se akar semmit tollem, meg mindig szerelmes az exebe, aki egy orosz lany, jelenleg valahol Azsiaban van, de decemberbe visszakoltozik Texasba, folytassa a sulijat. Stewen mar olyan izgatott, alig varja, hogy ujra lassa. :) Sza mostantol mar ott tartunk hogy egymas szerelmi eleterol is tudunk beszelni, es ez olyan jo erzes. :) :) Ma szeretett volna meg talcsizni, mert holnap megy el ket hetre, de annyira faradt vagyok meg mindig, es beteg is, nagyon faj a torkam, fejem, kohogok is stb. Host apa valami gyogyszert adott azt meg csak fel 7 de mar agyba vagyok. Azt mondta a gyogyszertol hamar elalszom.....

Na akkor vissza oda hogy host apa kivitt a repterre engem meg Gulnazt. Gulnaz nem hozta az utlevelet, mivel hogy szerinte eleg a jogositvany. Kicsit aggodtam ez miatt, hogy mivan, ha megis kell az utlevel...de szerencsere jogositvannyal simman utazhatunk egyik allambol a masikba. (Persze Texasi jogositvany). Repulo utat szerencsere vegig aludtam. Busszal mentunk a reouloterrol South Beachre, mindossze 2,35 dollarert :P A busz pontosan a hostel elott tett le. Sajnos becheckkolni csak 3:15 tol lehetett, mi mar vagy 10 re megerkeztunk. Atoltoztunk azt elmentunk addig egyet a tengerpartra, keszitettunk nehany fotot, soroztunk azt visszamentunk becheckkolni.




My Dear Florida, I have already missed u!


White Sand!


Atlantic Ocean!





Walking on Ocean Drive!










Tiszta vicces, Gulnaznak is pont ilyen ruhaja van, es meg soha nem lattam rajta, o se rajtam. :P Es elso nap pont mind a ketten ezt szerettuk volna felvenni..... micsoda veletlen! :) Egyebkent meg gondolkodtam amikor vettem hogy biztos fekete kell nekem valami szines helyett :D ?????


Hostel elotti sorozes, nah az nem tetszett hogy itt olyan kicsi volt a hely ahova kiulhettel! A masikban egy nagy udvar volt! Nagyon jo helyen helyeszkedett el, mindossze 2 percre az Ocean Drivetol! Itt volt reggelink, ebedunk es vacsorank is. A reggeli gabonapehely, nutella, peanut butter, cup cakes stb.... Kavebol meg teabol delutanig kiszolgalhattad magad. Az ebed meg a vacsora, hat nem volt valami szuper, de meglehetett enni. Ami duhito, hogy ha nem keszpenzben fizetsz, akkor plusz 5 szazalekot levonnak. Hat persze nekunk nem volt kezpenzunk. A hostel neve: Miami International Hostel. Nehany foto rola. Volt a konyhaban meg egy ovszer es dobozka is, ingyen ovszer, jo mi? 




Lobby


 A szobankban 6 agy volt, lakotarsaink meg aranyosak voltak, bar akit lattam, mert meg olyan is volt akivel nem talalkoztam. Mindig mindenki utton volt, a hostelbe csak annyit idoztunk amig aludtunk, tusoltunk elkeszulodtunk. :P 2 lany Ausztraliabol volt, 2 meg Nemetorszag. Rengeteg Au-Pair volt a hostelben. Tisztasag volt, a szemelyzet nagyon kedves volt. Meg ingyen sorre is meghivtak azzal a feltetellel hogy este a hostellel megyunk bulizni. Nem szamitottam ra hogy ennyire jo lessz ez a hostel, igazabol nekem meg tapasztalatom nem volt hostellel kapcsolatban, de pl egyik lany aki velunk volt, Viktoria nem akart hostelben szallast, mivel neki Los Angelesbol rossz tapasztalatai voltak, de itt Miamiban imadta. :) Komolyan annyi jokepu srac volt, hogy az eszmeletlen. Nem ugy mint itt Texasban :P Nah de legtobbje nem is Amerikai volt, megfordultak ott mindenhonnan Argentina, Australia, Nemetorszag, Franciaorszag, Anglia, Irorszag, Oroszorszag, Olaszorszag, Brazil stb.... Volt egy olasz csaj akivel tobbet beszelgettunk, 6 honapos kirandulasanak utolso hetenel tartott Miamiban. 6honapot csak ugy egyedul korbe jarta Del Amerikat es az Allamokat nagyjabol mindenhol hostelben szallt meg. Csodalkoztunk, hogy ennek a lanynak honnat van penze erre, hisz 6 honap nem keves :) Meglepodtem, hogy mennyien voltak Ausztraliabol, lanyok is de foleg fiuk. Osszehavarkodtunk nagyon az Irorszagi sracokkal, en konnyen megertettem oket, de Gulnaznak nagyon odakellett figyelnie, hisz alig ertette a kiejtesuket. :P Jo erzes volt kicsi British-Irish akcentust hallani. Na meg az Argentin sracok is good-looking ok voltak. Este egyutt pialgattunk mielott a nagy csapat a hostelbol elment a Mention Clubba. Itt minden hostelben minden estere programok vannak. Befizetsz egy bizonyos osszeget es ok viszik a hostelbol a bandat egy bizonyos clubba, VIP entrance, igy elkerultuk a sorban allast. Sza elso ejszaka faradtak voltunk, kicsit gondolkodtunk, de vegul csak ugy dontottunk elmegyunk a hostellel partyzni. Addigra mar jol ossze is haverkodtunk sok mindenkivel. Mindenki olyan baratsagos, mindenki beszelget mindenkivel. Ugy kepzeltem mint az intrit/bentlakast. Mikor kaja volt, ahova tudtunk oda ultunk le, lepcsore, fodre stb....haha, nagyon otthonias volt a kornyezet. A masik ket lany Fort Lauderdale - ba repult, onnat meg atkellett jonniuk Miamiba, ugy 3 utan erkeztek meg. Sajnos osszecsereltek a hostelt, igy az elso ket ejszaka nem egyhelyen volt a szallasunk. Ok vegig abban a hostelben voltunk amiben az utolso 4 ejszakara foglaltunk. Na a lenyeg hogy elso nap a csajokkal nem talalkoztunk, ok pihentek, nem jottek buliznzi, igy csak Gulnazzal mentunk. Mention club elott volt egy ilyen eloparty, de ez csak a hostelben levoknek, zene, olcsobb pia....olyan volt mint egy kis club. Itt jobban megismerkedtunk mindenkivel. Szuperul ereztuk magunk. Vegig tancikaltunk, sokan meghivtak egy egy italra, igy nem is kellett piara kolteni.


Tomeg a Hostelunk elott!


Hogy mivel ontottem le magam nem tudom :P



Sracok a hostelbol, akikkel az ejszaka egyutt partyztunk.Itt meg mindig az elo buliban vagyunk.




 Megerkeztunk a Mention-be, a zene egyaltalan nem tetszett Electro/House nem az en mufajom :) Arra emlekszek hogy a club jo nagy volt, rengetegen voltak, de mivel mi mar jo kemenyen megunepeltuk az elso ejszakank Miamiban, igy hamar haza is indultunk Gulnazzal.



A bejaratnal ez a latvany fogadta a bulizni vagyokat!


Es akkor uton hazafele ra is talaltunk a rozsaszin rendorautonkra, amirol mar annyi kepet lattam ide latogatokkal. :) Minden nap cipo nelkul mentem haza, mar olyan emgszokkott volt, ahogy a labunk kitettuk a clubbol, cipot le....


Egy kicsit halvanyos a tortenet itt, hogy hogy ertunk haza, ki csinalta ezt a kepet stb..... :D Miamiban vagyunk 'gyerekek' most itt megengedett a pia is.... :) 


Hazaertunk elkezdodott a rosszullet, nem is csodalkozom, mindent ossze vissza ittunk: wisky, vodka, sor, ossze vissza minden fele koktel stb.....

Par orai alvas utan kellni kellett, hisz befizettunk egy tourra. Everglades+Miami bus tour+boat tour. Osszesen 90 dollarba kerult. Nem volt olcso, de nem banom, megerte, hisz valamit latni is akartam Floridabol, nem csak South-Beachet. :) Azert elegge szarul neztem ki, fejfajas tb, reggelizni se birtam haha... de reg voltam en masnapos Miota itt vagyok, mindjart 6 honapja, osszesen egyszer csiptem be ugy igazan. 


Meg egy orai buszozas sem volt, mig Everglades-be ertunk. Ez egy National Park aligatorokkal. 



Nem a legjobb alapotomban voltam, de probaltam osszeszedni magam es elvezni a tourt. :)



Fuldugot is adtak, mert olyan zajos volt ez a csonak vagy mifele, mintha egy helikopter lett volna melettunk! Habar engem zavart, nem hasznaltam. 


Lattunk egy par aligatort + teknost






Csonakazas utan meg tartoottak egy kis eloadast az aligatorokkal. A szunyogok a kozon kikeszitettek. Annyi csipesem volt hogy hja ja...






Keszitettek ilyen 3D s kepet, amit a vegen melehetett vasarolni, 10 dollarert. Egyet - egyet vettunk Gulnazzal, emlekkent! :)





Huu, ez jo volt, alig mertem megfogni, 3 dollarert keszithettunk kepet a kis Snappi-vel. :)



Oszefutottam egy magyar csoporttal is, voltak vagy 10 en, ket hetes Amerikai kirandulason voltak, New Yorktol kezdvel. Kicsit beszelgettunk, Budapestrol voltak. Erdekes volt hallani, hogy magyarok, talan azert is, mert ugye nekem itt Gabriellaekon kivul mas nincs. 


Volt egy kis uzlet, ahol snackket lehetett vasarolni, es itt is csak kezpenzel lehetett fizetni. Sza ha Floridaba mentek, Everglades, legyen nalatok cash! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése