2012. július 12., csütörtök

Independence Day, Florida

...az uj hostel....

Ugy 15 - 20 percre van az Ocean Drivetol, attol fugg mennyire gyorsan szeded a labad. :) Nem vartam azt hogy itt is ennyire jol fogom erezni magam..... Itt is minden rendben volt, tisztasag meg minden. Sot itt meg konyha is volt, az ott lakok maguknak foztek, voltak edenyek is hasznalatra, hutto meg szekrenyek ahova bepakolhattad a dolgaid. Piritos meg mindenfele kenyersuto, palacsinta meg waffle suto.... Egesz nap kave, ice tea, igaz en nem ittam, mert annyira megszoktam a vizet, hogy mar nem kell nekem semmi szensavas vagy akarmilyen edes le.....ennek egyebkent nagyon orulok, igyis eleg olyant eszek, amitol nol a "seggem", legalabb inni is ne igyak :P Egyik oka talan az volt erre a vizre szokasra, hogy itt ingyenes, minden etteremben ingyen hozzak a vizet..... Ha sporolni akarsz vizet iszol...lol... De ez csak az egyik ok volt, otthon is mar inkabb vizet ittam, Angliaba meg csak vizet, ott szoktam ra, de emlekszem milyen rossz volt atallni, mivel ott nem volt semmi udito a lakasban, muszaj volt megszokni....az elott ha szomjas voltam csak colat, fantat meg mindenfele "lottyot" ittam.  Itt csak reggelink volt, de oszinten egyszer sem reggeliztunk, mivel soha nem tudtunk felkelni 9re. Mindig keson fekudtunk le, minimum 10 ig alvas volt, vagy pedig Key Westre mentunk vagy vissza Texasba, sza nem volt ra alkalom, hogy ott megreggelizzunk. (Vagy masnaposak voltunk, azt ra se tudtunk nezni a kajara..lol). Az itt lakok is nagyon aranyosak, normalisak voltak...... igaz hogy nem voltak annyira handsome-ok mint a masik hostelbe. :P A szobank meg hat agyas helyett 10 agyas volt. A szemelyzet nagyon kedves volt velunk, kivetelesen egy 35 eves Ilke nevezetu srac, torokok voltak. Az agyerekek mindenbe segitett nekunk mindig. Ugy kepzeljetek ha ehesek voltunk nutellat, peanut buttert, kiflit hozott nekunk. Mar megszokta hogy minden nap kertuk a nutellat :) :) Csak egy pelda ra: beszelgetunk, Gulnaz emlitti hogy szereti a Pina Coladat, en is megemlitett, hogy imadom.....erre meg Ilke, Would u like to drink Pina Colada now? I can get for u..... Mindent adott nekunk komolyan es persze tiszta ingyen.... Csutortoki napon BBQ volt, ingyenes az egesz hostelnek, hottodot es hamburgert suttek kint, nagyon finom volt, ehesek is voltunk :P Par foto a hostel udvararol. 


Nagyon otthoniasan ereztem magam itt, imadtam azt hogy volt jo nagy hely az udvaron, kilehetett ulni, beszelgetni, cigizni, jatszani....stb....A masik hostelbe alig volt egy ici pici kiulos hely, ami mindig zsufolt volt. Ez itt maximalisan jobban tetszett.





Az ara ennek a hostelnek fele annyi volt, mint a masiknak. Sokat lehet ezen sporolni. Az elso hostelbe, ket napra fizettunk szemelyenkent olyan 70 dollart (igaz itt volt ebed es vacsi, de nem valami nagy szam, egy hetig biztosan nem tudtam volna azon elni), ebben a hostelben meg szemelyenkent fizettunk 60 dollart de negy napra.... ha maradsz ott harom ejszakat a negyediket ingyen kapod :P A gyaloglas meg nekem nem volt gond, egyebkent is szeretek gyalogolni, itt 30 perceket gyalogolok a gym ig, sza az a 15-20 perc mar semmi.......... Nem bantam meg az elso hostelt sem, mindkettot nagyon szerettem, egyik ezert volt jo, masik azert, de ha meg egyszer visszamehetnek Miamiba, tuti ezt az olcsobbik hostelt valasztanam..... igaz hogy itt nem sok a hot guy....de eleg lehetoseg van mashol osszefutni veluk....




Konyha


Ebedlo....:)


Volt harom szamitogep, ahol full net volt vegig, tok szuper, a masik hostelbe ilyen nem volt, aki nem visszi a laptopjat legalabb van lehetosege netezni.....

A kapccsolatunk annyira jol megmaradt a regi hostellel, mikor elsetaltunk elotte, mivel minden nap elsetaltunk hazamenet vagy jovet..... mindig talaltunk kint valami ismerost, vagy akar bementunk a vecere stb..... sot meg mondtak hogy kajalni is bemehetunk, azt epp nem tettuk.... :)

Na a hostelrol most ennyi eleg is lenne.....

Folytataskent...miutan elhelyeszkedtunk, Ocean Drive volt tervben ujra, mivel tuzijatek volt 9 tol, mi meg megszerettuk volna nezni. Kicsit setaltunk, vasaroltunk egy ket szuvenirt, na meg megvettem a polot Olganak, nem ismerem ot, Facebookon irta ki ha valaki Miamiba jar vegyen neki egy polot...:) Kuldott fenykepet rola, igy ezen a napon volt idam megkeresni ezt a polot, majd a napokban postazom Chicagoba igerem :)  + magamnak is vettem egy Miamisat, az el sem maradhat. Mar van NYos Vegasos na meg most ez a Miamis :) 

Mar vagy 8 kor a parton voltunk, egy orat elhulyeskedtunk, nevetgeltunk, kozben gyultek az emberek ossze a tuzijatekra.... arra emlekszem, hogy nagyon jo kedvem volt, bulizhatnekom, tancikaltunk is a parton, masok csak nezhettek hogy ezeket meg mi lelte :) :) 


Paula otthon maradt, szarul erezte magat, hja igen az elotti ejjel o csipett be ugy jo igazabol.....meg szerencs, hogy nagyjabol beosztottuk, nem egyszerre kellett miondenkinek a vece :P



Persze en az Amerika zaszlos polomat viselttem, gondoltam ra mar itthon Texasban, hogy szuksegem lessz ra :) Kulonben ezen a napon rengeteg ember zaszlos polot viselt, ettermek, barak felvoltak diszitvel mindenfele zaszlos dolgokkal...az etterem elotti csajok is a zaszlo szineibe voltak oltozve.....




De jo is volt az a kis ido ott a parton, emlekszem annyit nevettunk...es hja ha tudtam volna, hogy mi var ram kesobb...mekorra boldogsag... :P





.... let's go to the beach, beach...let's go to the beach.....


Singing, dancing...having fun...


Es ime a tuzijatek....nagyon jo erzes volt  a tengerpartrol nezni... :P



Tuzijatek utan hazamentunk kicsipni magunkat az esti bulira. Mar 11 korul jarhatott mire kesz lettunk, utnak indultunk, de meg nem tudtuk pontosan hova menjunk....Edita emlitette a Mango-t, ami az Ocean Drive-on van...... latino music volt ott, ezert nem igazan akartunk oda menni, kicsit setaltunk az Ocean Drive-on aztan csak ugy dontottunk, hogy mire kesore jar, es nem igazan neztunk utanna a clubboknak ezert menjunk a Mango-ba, egy ejszakat ott is kibirunk.... Az ejszaka a hostelbol a Mentionbe mentek, mi ott mar voltunk elso ejszaka a masik hostellel es szo se lehett rola hogy ujra oda menjunk mivel nem tetszett a zene, house music ami nem az en kedvencem...

Es igy tortent, hogy sorba alltunk a tomegbe hogy bejussunk a Mangoba..... Nehany felvetelt csatoltam, neha jatszanak egy egy pop zenet is, de nagyjabol latino, salsa....Mindenfele show-k voltak, tancosok fiuknak, lanyoknak, Michael Jackson show....and so on....




A Michael Jackson Show-kat nagyon imadtam, a jobb szelen levo kendos srac baros volt, neh neha meg felpattant a szimpadra egy egy showra, soloban is, a csajok oda voltak erte az tuti, ahogyan mi is... :P







....hamarosan folytatjuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése