2012. július 21., szombat

After 6 months I still have homesick....

Egesz heten elegge utolert a honvagy. Nagyon sokat gondoltam haza, arra a napra amikor ujra Szekelyfoldon lehetek, amikor ujra lathatom a barataim, csaladom, szeretteim. Igy nem igazan volt valami jo hangulatom a heten, hjo sirni nem sirtam, de regebben a konny is sokszor kiesett a szemembol. dehat ezt en akartam, elkezdtem, vegig is csinalom. Bela szokta mondogatni, hogy minden nap van jarat :D Tegnap vagy 3 hivasom is volt otthonrol Bela, Noemi, Katika+Gelli. Egy oranal is tobbett logtam a telefonon, mindig jo erzes otthoni baratokkal beszelni. Minimum egy hivas minden nap van sot szinte ketto is :) Bela minden egyes nap felhiv, Noemi is nagyon surun, de ha nem is hiv kuld emailt vagy skype, sza szinte ugy erzem mintha otthon lennek annyit beszelunk, jo erzes tudni, hogy meg igy sem maradok ki az eletebol. :) A heten anyu is ketszer hivott. Ha eltelik par nap hivasa nelkul mar azt is varom....a nyaron igy skypolni nem nagyon tudok a csaladdal, hetkoznap egyaltalan mert ugye napkozbe nincs szabad oram, este mikor vegzek nekik meg hajnal van. Neha anyu felszokott hivni meg skypon is nekem ugy ejjeli 11 kor neki meg reggeli 7 kor. Hetvegen meg mindig mentunk valahova, nem voltam itthon hogy skypolni tudjak. Na de most hetvegere tenyleg semmi sincs betervezve, vagyis takaritas delelott, de szombaton ugy vegzek elvileg 1 re legkesobb, sza remelem, hogy sikerul a tesoimmal is beszelni akkor. Mar nagyon reg skypoltunk, pontosan ket hete, sza ideje mar, nem nagyon tudok roluk semmit most. Anyu mondta, hogy Hermiek kint vannak Magyarorszagon Erinel. Igy mindket tesommal tudnek holnap beszelni es mindket unokaocsemet lathatnam. Yeah :) Dragaim ugy hianyoznak. 

Het eleg semmit tevessel telt. Emlitettem mar hogy szeretek gyalogolni itt, a gym, walmart, dollar tree meg mas ilyen olyan store 30 percre van a lakastol. Heti ketszer elsetalok oda. Igy hetfon, csutortokon egy picit elmentem a gymbe utanna meg ilyen olyan aprosagot beszerezni a walmartbol. Gymmel kapcsolatban meg 5 napot mehetek, azt vege, lejar, tovabb nem fizetem. Lusta vagyok en erre. (Sajnos). Amikor elindulok a gyalogturamra mindig ugy eltoltom az idot, este 10 elott sose erek vissza, pedig mar 6:30 kor legkesobb elindulok. Azert is megyek heti ketszer meg akkor is ha nem nagyon kell vasarolnom, hogy ne uljek folyamatosan a hazba, kicsit mozduljak ki, a masik meg, hogy kicsit gyalogoljak ha mar lusta vagyok a gymhez. El es vissza mar egy ora gyaloglas, az se rossz. ;)

Hetfon a szokasos konyvtarban levo showra mentunk. Ez eleg jo volt, vicces, meg en is elveztem. Angelaekkal meg ott talalkoztunk, ilyenkor aki hamarabb erkezik, beszerzi a jegyeket a masik csapatnak is, mivel eleg hamar elszoktak fogyni, helyet is foglalunk a masiknak stb...:)


Carsonnak a szivoszal meg itt is a kezeben van, mindig ott van, sehova se tudunk elmenni szivoszal nelkul, sot meg azzal is alszik....na de meg amikor uszik...meg akkor is ott van, hihetetlen.... Az anyja helyett en leszoktatnam nefej errol....az egesz szivoszalat kidobnam a hazbol...


ANgela nem bir az egyik gyerekkel, ugy kiakadt hallod, hogy a show haromnegyedet kint toltottek uvoltozessel, sirassal...





Kedden delutan medencezni mentem a gyerekekkel, Gabriella is odajott Yvettel igy jobban eltelt. Melo utan sehova nem mentem, NY kal kapcsolatosan irtam ossze egy ket dolgot, hogy hova kene elmenni, mit lenne erdemes megnezni stb.... Egy jo nagy listat irtam. :) Mostmar minden meglenne szervezvel, csak egy dolgot kell meg lefoglalni Niagarat. Amit hetfon fogok, es remelem h ket jegyet foglalhatok magamnak es MZ nek. Nagyon szeretnem ha jonne velem, nem vagyok az az egyedul utazgatos fajta, de ha nem tud jonni, persze akkor is elmegyek egyedul, mert ki tudja talan mar nem lessz lehetoseg ra, mikor legkozelebb megyek NY ba az mar csak jovo Januar vegen vagy Februar elejen lessz. Sza varok meg Hetfoig MZ valaszara. Mar csak egy nap es egy het van NY ig, varom, de annyira nem is vagyok izgatott. Bizom benne, remelem, hogy minden a leheto legjobban fog alakulni es jol fogom erezni magam. 2 het gyerekek,  csalad nelkul, szuper! Elvileg Gabriella fog kivinni a repterre, haza meg Stewen az Amerikai ismerosom hoz haza. A couchsurfinges csavora kivancsi vagyok, 3 ejszakat toltok nala az Astorian. 6 ejszakat meg Paulonal New Rochellben. Ami 35 perc Manhattan - tol, nem olyan veszes, persze hogy valahol Manhattan kozelebe szeretnek lakni, dehat ez a szallas ingyen van.... biztosan majd tobbett kell koltenem a kozlekedesre, de nem baj, ugy is jobban jarok hogy a szallasaim ingyen vannak.....

Probalok igy NY elott nem sokat kolteni, ez az utolso hetvegem mielott mennek, igy kicsit most hetvegen meghuzom magam. Igazabol igy sincs nagy kedvem partyzni menni meg ilyenek. MAjd mikor hazajovok NY bol mehetek eleget. :) Igyis pont mindenem most fogyott ki: sampon, balzsam, tusfurdo, fogpaszta stb.....

Szerdan a fel napot Angelaeknal toltottuk a gyerekekkel, uszkaltunk, jatszodtunk. A masik Au-Pair baratnoje is ott volt a gyerekekkel, neki 4 van. Igy osszesen 11 gyerek + 3 Au-Pair. :) Nem tudom mi utott host apamba, de kepzeljetek szerdan mielott mentem volna Angelahoz feldobta az otletet, hogy mi lenne, ha o most lemenne es beszerezne 20 tacco-t ebedre. Ha mondom jo, ha nagyon akarod....azt tenyleg hozott egy nagy doboz tacco-t plusz nehany burrito -t :) A csajok orultek neki, meg a gyerekek is, igy Angelaeknal ez volt az ebed, eleg volt mindannyiunknak. Meg mindig csodalkozom, haha....

Este meg Gabriellaekhoz mentem melo utan. Egyre jobban szeretek oda jarni, ugy megszerettem mar oket. Szerda este Gabriella bab levest keszitett csulokkel. Nekem ' fuszulyka leves' :).



 Eszmeletlenul finom volt. Ugy bezabaltunk belole. Egy jo nagy adag voros hagymaval. Mar hat honapja elmult, hogy ilyet nem ettem, sot semmifele levest. De ez nagyon jol esett, pont olyan volt mint az anyue. :) Augusztusba mennek haza 3 hetre, ugy fognak hianyozni, hisz mostonaba mar egy heten ketszer jarok hozzuk. Szerencsere nagyon kozel laknak, max 4-5 perc autoval. :) Nagyon orulok, hogy megismertem, annyiszor halat adok erte a Jo Istennek, hogy akkor pont ok is abban a parkban voltak. Szeretem oket, a ferje is mindig olyan kedves velem. Mindig erdeklodik pasik felol stb, viccelodik folyamatosan. Meg uzletet is csinaltunk Gabriellaval, volt nehany nem hasznalt cipoje, azt kettot "megvettem" olcson, vagyis nem fizettem, majd vigyazok Yvettre helyette. :) Igy jo uzletelni. :)

Csutortok reggel 9 kor kellett volna kezdenem. Hajnali 6 kor egy szuper alom kozepette, arra ebredek, hogy a villany felkapcsolodik.... alig birom kinyitni a szemem, nezem mi a fene tortenik, hat Harrison az, ott sir, hogy az anyukaja eltunt. Harrison minden este az anyaval alszik. A pasi meg teljesen egy masik szobaba, mikor hol elalszik, neha a nappaliba, neha a vendegszobaba, neha a fotelbe a teve elott....de sohasem Pam-mel... Masadik alkalommal jatszodja ezt el, hjo nah tudom, hogy csak gyerek, de azert gondolhatjatok, hogy mennyire orulok neki mikor meg jo sokat tudnek aludni es 6 kor felzavarnak. Felkeltem, lementem vele az also szintre, betuszkoltam az agyba, megkertem szepen, hogy fekudjon vissza, mert semmi gond nincs, az anyukaja csak munka ment. Nagy nehezen vissza aludt. En persze visszafekudtem, de komolyan telt vagy egy oraba, amig vissza tudtam aludni. Ilyenkor miert nem az apjat kolti fel, miert engem???? HM...? 

Penteken Splah Parkban talalkoztunk Angelaval meg Andreaval. Playdate :) Jok ezek a playdatek konnyebben eltelik igy a nap, gyerekek elvannak egyutt mi meg tudunk csevereszni. :)


Az este direkt megbeszeljuk Angelaval, hogy csak gyumolcsot meg zoldseget viszunk ma magunkkal a parkba, kivetel persze a gyerekek snack-jei amibol mi nem ehetunk.....errefel Andrea hoz egy nagy csoki tortat...hat most mond meg, persze, hogy mind ettunk belole... :( 44 fok volt ma, 2 oranal tobbett voltunk kint, de mar nem lehetett birni tovabb....mondjuk a gyerekek mar a vegen jatszadoztak a splash parkba is, igy nem volt nekik olyan meleguk...




Ma (meg mindig pentek) is mint altalaban jottek a telefonhivasok otthonrol, imadlak titeket es hidjetek el nagyon jol esik veletek beszelti, tudni a dolgaitokrol. Majd mikor hazamegyek nem is fogom erezni azt, hogy egy evet tavol voltam es lemaradtam a reszletekrol, hisz egy picit olyan mintha en is atelnem veletek. :) Szilviaval is sikerult beszelni vegre ma, vagy egy honapja nem tudok semmit felole, jo hallani, hogy o is maradni akar. O is AuPair aki nem tudja meg, egyszerre erkeztunk, egyutt vettunk reszt meg anno 6 honapja ezelott az orientacion. :) Majd egyszer mindenkepp elszeretnek menni Atlantaba, o ott el. De talan majd csak az utazasos honapomban, hisz addig a fonrtosabbakat osszejarom, mar nem is lessz ahova mennem. :) Hjo nah ket hetet majd Californiara szanok, a masik ket hetben meg johet az ilyen Atlanta, esetleg Phoenix stb.... New York utan nem igazan fogok utazgatni Januarig. Egyetlen egy hetvegi Chicago- i kiruccanast mindenkepp tervezek az osszel, de azzal annyi is az utazasos honapomig.  A csaladom, foleg host apa bizik benne, hogy en maradni fogok itt.....majd amikor elmondom, hogy nem tervezem biztosan csalodni fog. Amikor Gabriellaval vagyok, mindig ugy biztat, hogy maradjak, meg minden, itt a lehetoseg es maximalisan igaza is van. Tudom, hogy azt kene tennem, de a szivem tulsagosan hazavagyik, es hogyha nem erzem itt teljesnek magam, ha nem erzem a szeretteim "meleget",  akkor meg nem latom ertelmet, hogy kinozzam magam. Nekem az egy ev Amerikai alom maximalisan eleg is lessz.  Almaimat elem, de meg igy is erosnek, turelmesnek es kitartonak kell lennem. Igaz az a mondas, hogy ami nem ol meg csak erosit..... Mostanra mar megtanultam azt, hogy ha beteljesul az almod az nem azt jelenti hogy tolle maximalisan boldog is leszel... Voltak, vannak es meg biztosan lesznek is almaim....de ez nem hozza el nekem a boldogsagot, pillanatnyi oromot igen, buszkeseget, hogy teljesitettem a kituzott feladatot, de nem a boldogsagot, azt a boldogsagot amit varok en az elettol....es talan azt csak otthon kapom meg, legalabbis nem tobb ezer merfoldekre az otthontol... merfoldekre....basszus mar merfoldekben beszelek a kilometer helyett haha..... :) :) :D :D Egyebkent meg ugy utalom, hogy mindig szamolgatnom kell, merfoldet kilometerbe, fahrenheit -et celsiusba, pound-ot kg-ba s igy tovabb.... hogy miert kell ez az Amerika ilyen "fonak" legyen??? Csak a bajomat gyujti meg mindig... :)  Igazabol alig varom, hogy az elso ho leessen otthon, mert az akkor mar az jelenti, hogy hamarosan en is erkezek haza Amerikabol.....Tudom, hogy nagyon fura erzes lessz ujra otthon lenni, azt is tudom, hogy nem fogom kapni a helyem, hogy minden, mindenki furanak fog tunni, olyan masnak, ido fog majd kelleni hozza, hogy ujra "visszaszokjak". Ez volt Anglia utan, Ciprus utan meg egy kicsit Nemet utan is, pedig az csak ket honap volt. Mi lessz akkor egy ev utan, leghosszabb tavolletem az otthontol. 

Nemetorszag mar megint Nemetorszag valahogy annyira szerettem mindig ott lenni, ott dolgozni, annak ellenere, hogy meg a sart is turtam. Jol megfizettek az a lenyeg. Es imadtam az ott levo embereket, mindig olyan jo kis csapat gyult ossze. Szivem szorul meg, hogy tudom iden kikell hagyjam azt a ket honapos Nemetorszagi melot. :( Ott nem volt ido unatkozni, sokat dolgoztal utanna meg buliztal :) :) :)

Sofianak a szulei az utobbi ket ket hetben itt voltak, het elejen mentek vissza Svedorszagba. Kicsit irigyeltem ket hetet a tesojaval + a szulievel tolthetett 6 honap utan, de szerencses is. :) Most hetvegen meg mennk Austinba igy nem tudunk egyutt logni mar csak akkor amikor visszjovok NYbol, de ahogy mondtam nem is nagyon banom, mivel meg ezen a hetvegen sporolni kene. 

Gondolom mar tobben hallottatok rola, hogy Coloradoban, Denver kulvarosaban, egy moziban az ejfeli Batman premieren 12 embert olt meg egy maszkos csavo. 59en pedig megsebesultek.... WTF, de most komolyan basszus, az ember elmegy este csak egy moziba es lehet hogy soha tobbet nem ter vissza....Hihetetlen, hogy ilyenek tortennek meg mindig! :( 

Ma megemlitette host apa, hogy vasarnap utazik el es csak pentekre jon haza. Hat nagyon szuper lenne. Oda viszem es akkor a gyerekeket ahova akarom. De addig nem hiszem amig nem latom. Host apa sokszor beszel pluszba, hogy ekkor s akkor s soha nem tortenik semmi. Mindenesetre maga az alom lenne nekem ha jovo heten egyedul lennek a gyerekekkel, igy vakacio elotti heten. :) 

Na most lepek, kellemes hetveget mindenkinek...remelem en nem fogom agyon unni magam...basszus meg egy het es maris indul a kovetkezo kaland! Azert varom mar..... :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése