2012. május 21., hétfő

Heti aprosagok.....

Heten ugy igazabol semmi erdekes nem tortent. Hetfo este csak gymbe mentem, keddi napom nem volt nehez, Harrisont fogaszatra vittek igy kaptam 2 ora szabadat, ki is hasznalva elmentem a gymbe. Harrisonnak fogaszat utan sehovase volt kedve menni, igy otthon maradtunk tv+videojatekok+wii stb....Este Gulnazzal futtam ossze starbucks elott egy kis beszelgetesre. Szegeny neha mar o is kivan keszulve a host csaladja miatt. Neha nem is tudom elkepzelni meg hogy birja....neki ez a masadik eve, igaz, hogy az elso evet Maryland-ben toltotte. Nem szerette ott....Texast meg imadja vagyis imadta ugy ket hettel ezelottig.....az utobbi ket hetben kivankozik haza egyre jobban, kezd elege lenni mindenbol, foleg a csaladbol..... Szerda delutan meg osszehoztunk Gulnazzal egy parkos talalkozot a gyerekekkel. 




Gulnaz erre a kisfiura meg kislanyra vigyaz, ikrek,...:)










Gulnaz csaladja szeretne ha minden nap vinne a gyerekeket a parkba....de tudjatok milyen nehez figyelni rajuk... ez a ket csoppseg mint ket hangya, egyik megy az egyik iranyba, a masik meg a masik iranyba, mindenhova felmasznak meg minden, nagyon oda kell figyelni rajuk, barmilyen bajuk eshet, es egy szemely nem tud mindketto utan egy idoben rohangalni... pl most Gulnaz volt a kiscsavoval en meg a kiscsajjal, en nem is tudom elkepzelni hogy lehet egy idoben mindkettot figyelni.....ha otthon vagy a hazban veluk oke, de a parkban mindenhova felmasztak, ha nem vigyazol le is eshetnek valahonnan.... szegeny belevan betegedve mar mikor a parkba kell menjen annyit rohangal, idegeskedik. De azert a csaladja soha el nem viszi oket a parkba, meg hetvegen sem.....

Este meg Gulnaz a mall-ba kellett menjen, valami ajandekot venni. Igy en meg Noeli vele tartottunk. Egy jot beszelgettunk harmasban, jol kipanaszkodtuk magunk a csaladra, mindenkinek volt am valami.... Mindenesetre jol esett veluk osszefutni, milyen jo, hogy ilyen kozel laknak hozzam, neha olyan jo erzes kicsit talalkozni hetkoznap is egy beszelgetesre, kavera...stb.... Orulok nagyon, hogy ok itt vannak nekem a kozelemben es barmikor szamithatok rajuk! Gulnaznak viszont Oktober vegen lejar a szerzodese....es ugy nez ki nem sikerul vizumot valtoztatnia, igy tehat hazakell mennie...hianyozni fog.....de igazabol akkor mar csak 3 honap lessz nekem is hatra!





Noeli valami arckezelesre volt a tegnap s azert ilyen sebes az arca, ki se akart mozdulni igy otthorol, azt csak meggyoztuk, hogy ne foglalkozzon vele :P



A trio :) Noeli, en na meg Gulnaz!

Penteken suli utan Harrison az osztalytarsahoz ment igy csak az ikrek voltak itthon. Elmentunk egyet medencezni. Nekunk sajnos nincs, de viszont a kozelben ketto is van, kulcsunk van hozza igy akar mikor mehetunk. Nekem ez volt itt az elso medences napom miota itt vagyok, azt hittem hideg lessz a viz, de egyaltalan nem volt az. Meg is lepodtem. Tok jo volt kicsit lubickolni. Nem is tunik most igy olyan rossz otletnek, hogy minden nap kell vigyem a gyerekeket oda...habar lehet mar a nyar vegere megunom. :)








Na most ennyi...hetvegi bejegyzes majd kulon jon.....remelem sikerul megirnom a napokban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése