2012. április 19., csütörtök

Hi everyone!


I am back :) Lol

Na igazabol semmi extra nincs mirol meselni. Jol vagyok, jol vagyunk.... :) Szlovak lany meg nalam van, utolso napjai Texasban.... :) Vasarnap reggel meg elmegyek takaritani hamarabb befejezem azt host apaval elvisszuk a  repterre.... :( Nem is akarok belegondolni, hogy o is elhagy..... komolyan vegre egy olan baratra leltem itt akivel mindenrol tudunk beszelni, sokat nevetunk stb.... Mondtam mar hogy sokszor hozzaszolok magyarul.... es ez azert erdekes mert massal soha de soha nem fordult elo....csak vele....na de mar o is elkezdett beszelni hozzam szlovakul :) Megkell tanuljuk egymast nyelvet. :) A tegnap del korul az egyik iraki srac szabad volt azt erte jott, elmentek egyet csavarogni, nekem este suli volt, jovok haza ugy 10 korul...s Edita meg mindig nincs itthon... 11 meg mindig nem erkezik.... nincs telefonja most, azt potyogtem egy smst Zee-nek (az egyik Iraqi srac) hogy meg mindig ott vane mert kezdek aggodni.... azt jott is a valasz, hogy ne idegeskedjek, jo kezekben van...csak az a gond hogy nagyon becsipett.... s jobbnak latja ha nem hozza haza most csak reggel... :) :) 

Reggel picit merges voltam, mert Harrison megint nem ment suliba.... egy heten harom nap kene menjen, de minden masadik heten van egy nap amikor allitolag beteg.... jo na van olyan amikor tenyleg talan kicsit beteg.... de pl ma is semmi baja nem volt, en legalabbis semmit eszre nem vettem....sot....csak reggel nem volt kedve suliba menni, azt host apa, hat maradj itthon kicsi fiam.... de parkba meg konyvtarba azert lehet menni jatszani. Szeretem a hetfoi, szerdai na meg a penteki napokat amikor nekem is van par szabad oram mig ok suliba vannak..... szabad ora....hat ilyenkor megyek takaritani....mint hetfon is, ma is, meg penteken is, ezek mind szomszedok. Reggel potyogtem Zee-nek hogy mikor jonnek mert szuksegem lenne Edita segitsegere, hogy tudjak elmenni takaritani.... azt vegul megoldottuk. :) Hurra! 

Mikor hazaertem host apa mondja a csajok fent vannak a szobamba.....kerdem csajok??? Igen Noeli, a brazil lany szabad volt igy meglatogatott..... :) Szeretem ot is, nagyon aranyos, kozel is lakik, biciklivel jar hozzam mert meg nincs autoja...de hamarosan vesznek egyet neki. Csajok keszulodtek el egyet, ugy mentem volna veluk...de hat nekem dolgozni kellett.....  Vegul meg a gyerkocokkel mi elmentunk a konyvtarba, 5 re hazaerek.... hamar vacsit kesziteni, azt 6 utan kicsivel vegeztem is, nyitok be a szobamba hat a csajok meg itt vannak fent...:) Noeli skypolt, Edita meg csak pihizett.... vicces volt nem is tudtam hogy itt vannak. :) Gymbe keszulodtem, Edita faradt volt a mult ejszakatol :) haha azt o ugy dontott itthon marad.... Noeli emlitette hogy kene vegyen egy laptopot a napokba.... felajanlottam hogy en most elviszem ot laptopon venni, a gym raer utanna is.... Azt betuszkoltuk a biciklijet a 'van' be azt egyszer hazavittem mert penzt kellett magahoz tennie..... na meg a biciklit is tegyuk le....  Azt irany a Best Buy ... annyit nevettunk ott, egy srac segitett nekunk, Noeli angolja meg eleg gyenge, de vicces lany, es birom ahogy probalja magat kifejezni, egy csomot nevetett a srac is rajtunk... azt vegul olyan csoportos kis beszelgetesbe enyeledtunk a szemelyzettel, mindenki kivancsi volt honnat jottunk, mit csinalunk.... (neha mar unom mondogatni). Noelit hazavittem azt egy orara elmentem a gymbe is, nehez ravenni magam egyebkent hogy menjek.... de probalok erot venni, kicsit lelkesedni...ha vissza akarom kapni regi alakom muszaj....nem is muszaj a regi....de legalabb valami hasonlo :)

De hogy mennyi csunya srac van itt az hihetetlen...en nem tudom hogy vagytok ti vele, vagy eppenseggel mindenkinek mas az izlese....de en alig latok good looking sracokat.... vagy tulsulyosak vagy eppen szkalasak vagy csak egyszeruen csunyak....de mindig van valami..... neha Editaval el el emlegessuk, hogy csak az amerikai filmekben mindenki jokepu...de nem a valosagban :) Komolyan sokkal tobb jokepu srac van Europaban. :) 

Ha majd Edita elmegy, akkor megprobalok ujra kicsit reszletesebben irni... Hjaj na nem akarom elmenjen, ugy fog heeeanyozni...:( Egyebkent kapcsolatban van mar par ottani aupairrel akik ismerik ezt a bizonyos csaladot ahova megy. Eleg sok rosszat irtak neki roluk....  most valnak..... azt mondjak a lanyok a no nem is model hanem 'kurva'.... sok zavtos pletyot hallunk a csaladrol... luxury ban nincs hiany ott az tuti.... mar kivancsian varom a csladjarol a reszleteket...o is izgul, kicsit aggodik is az uj hirek hallatan.... Adventure.... kivancsi vagyok hogy alakul ott neki minden, mindenesetre szoritok.... mondtam addig ott ne hagyja a csaladot akar milyen amig meg nem latogatom :) :) :P

Szombat reggel cluster meetingem van... reggel biza, sot 7 kor mar Planoban kell lennunk, ami azt jelenti 6:15 kor indulhatok itthonrol. 7kor busz visz mindanyiunkat Dallasba, ott meg egy tomeges gyalogturara megyunk, ami egy beteg kisgyereknek van szervezve.... 6  miles-t kell gyalogolnunk es Au-Pair in America T-shirt viselni ... lol.... sokat nem tudok errol az egeszrol, CC atkuldte az infokat de nem volt idom meg atnezni.... Remelhetoleg Edita is eljon.... utolso egyutt toltott napunk lessz a szombati.... Noelit is folszedjuk azt irany ez a bizonyos gyalogtura.... Hja megemlitsem, Edita helyere egy sved lany erkezett, Facebookon mar irt is nekem, sza szombaton talalkozunk vele... erdekes lessz :) Edita nagyon kivancsi mar ra.... kedves lanynak tunik.... de ugy erzem sokat nem fogunk egyutt logni... hisz itt is mar egy egesz sved kis csoport kezd kialakulni, hjo aranyosak szeretem oket is, de mar annyian lettek ok is mint szinte a nemetek a kornyeken.... sza azert mar megvan a maguk kis group-juk. 

Hetfon elmult harom honapja, hogy itt vagyok... azt se tudom eldonteni hogy sok vagy keves. Egyszer ugy tunik olyan hamar eltelt, maskor meg hogy eleg lassu volt..... habar annyi minden tortent ez a 3 honap alatt hogy nagyon sok :) Szoval negyede lejart....

Na jo megyek is lefekudni, mert reggel egy oraval korabban kezdek mint altalaba es mar ejfel el is mult.....

Udv mindenkinek! Puszi! Dalmi! :*




2 megjegyzés:

  1. Az igazat megvallva én sem nagyon értem, hol vannak a filmből ismert jó kiállású fiatalemberek - vagy elbújtak vagy nem is léteznek, de azt hiszem inkább az utóbbi. Komolyan, mi is mindig ezt mondjuk. Dalma, ebben nagyon egyetértünk! :D ;)

    VálaszTörlés