2012. március 5., hétfő

It was such a great day!!!!!

Nah akkor szombattal kezdenem, reggel suli, szeretek ott lenni es talalkozni az 'osztalytarsakkal' suli utan mint mindig megalltam a mall-nal, hat persze hogy nem tudnam ezt kihagyni, de nagyon ugyeltem, nem koltottem sokat. Ime:


Tudom tudom azt mondtam hogy nem koltok ruhara, de ez akcios is volt, na meg muszaj egy egy kicsit neha vasarolnom mivel nincs sok ruham itt, es hat nagyon megszoktam hogy otthon jo nagy a ruhataram, itt ugy erzem, hogy soha nincs mit felvegyek :)

Mall utan beneztem vegre az Ikea-ba :) Nagyon jo erzes volt ott lenni, ugy kepzeltem mintha egy kicsit Budapesten lennek. Mivel otthon Romaniaba nincs a kozelunkben Ikea, igy csak akkor szoktam oda menni, ha a tesonal vagyok Erden. Ok sokat vasarolnak az Ikeaban, mindig szerettem oda jarni, utolso napom Budapesten is Ikeaban valo taska vasarlassal telt :) Ugyanaz a taska, ugyanazokban a szinekben persze itt is megtalalhato. Na de az a lenyeg hogy tenyleg minden ugyan az mint Budapesten, vicces volt az otthoni kedvenc agynemumet latni, a kepkeret tartoim, gyergyaim stb A sajat, igazi szobamban valo dolgaimat lattam... na meg az unokaocseim poharait, talait, evoeszkozeit, dobozait, jatekait, szonyegeit.....ugyanugy a tesoim dolgait is...szoval nagyon szuper erzes volt ugyanazokat a targyakat latni ami a tesoim es a szuleim lakasaiban talalhato. Ahogy meglattam a lila kiegeszitoket, dekoracio kellekeket egybol Hermi (tesom) te juttal eszembe... hogy milyen jol menne az uj lilas nappalidhoz! Hat biztos hogy itt letem alatt meg egy parszor elfogok latogatni oda! :)

Ikea utan egybol hazajottem, nem akartam tobbet csavarogni mivel nem akartam penzt kolteni se....a sved csajok este mentek a Zouk clubba Dallasba. Ott meg nem voltam! Amit persze kihagytam mivel mara (vasarnap) a Six Flags volt betervezvel, igy koran keles is volt na meg tudtam hogy nem lessz olcso a mai napom.  Na de kellett ez a laza este is itthon, nem csinalni semmit. Hja meg persze Sofiaek jegy vasarlas elott par perccel vissza mondtak a Six Flaget, egy meg ketten maradtunk Editaval aki innet akar menni. Ugy voltam vele, hjo ha mas valasztas nem lessz akkor elmegyunk ketten, de minden olcsobb lenne ha tobben lennenk....igy hamar megprobaltam potyogni a kozelben levo lanyoknak. A masadik nemet lanynal meg is egyeztunk. Laranak hivjak, utoljara akkor talalkkoztam vele, amikor mentunk a Main Event be bowlingozni. O meg szolt Harrietnek szinten nemet, es ra 15 percre mar meg is vettuk a jegyunk online. Szuper! Estere meg masik ket lany is akart csatlakozni hozzank, ok is hamar jegyet vettek, kulon autoval jottek persze.

Reggel 10 kor talalkoztunk mind a haton a Mall elott, en ott hagytam az autom a parkoloban, majd Lara vezetett tovabb. Kb ugy 40 perc lehetett az ut autopalyan. Konnyen megtalaltuk, Lara tenyleg nagyon jol vezet. Azert en biztosan nagyon izgultam volna. Eszmeletlenul hatalmas park sok sok felelmetes mindennel. Mindent nem sikerulk kiprobalni, de a legjobbakat igen! En meg nem lattam ekkorat, ilyen szuper hullamvasutakkal meg mindden...nem a Budapestivel talal!  (Mivel en idaig csak ott voltam hasonlo parkban). Komolyan ugy erzem mintha meg mindig szedulnok, vagy epp valamelyik nagyon felelmetes hullamvasuton volnek. Attol feltem szivrohamot kapok a nagy izgalomtol. :) :P Hjo na, de tenyleg olyan volt basszaus hogy sikitottam volna, de egyszeruen ugy megvoltam ijedvel meg minden hogy egy szo se jott ki a szamon....  olyan is volt persze amikor eszeveszettul uvoltoztunk! :) Mikor felultunk egy egy ilyen felelmetes akarmire mindig az volt a kerdesem magamhoz, hogy: Am I sure I want to do it? or Was it a good idea to try it? Nah de mindenestre szuper szuper nagyon szuper napunk volt. Meleg is, persze reggel huvos volt igy hosszu nadragot huztam, igy meg mind atkoztuk hogy ugy feloltoztunk, rakell allnuk a rovidnacira mostmar! A nap az mar megint jol megsutott :) Delutan 5 re mar olyan faradtak lettunk, minden energiank odalett, pedig az elejen ha lattatok volna milyen lelkesek voltunk! Igy hazajottunk! Ime nehany kep:



Ettol meglepodtem, azt hittem nem annyira ijeszto, de ez is baromira az volt, at is fordult, vagy csak epp akkor alt meg amikor fejleg voltunk :)



Kevenc kepem a Bunnyval :)











Meg mindig nem hiszem hol eleg batorsagom volt es megcsinaltam!

Anica, utolso kepem vele :( Koltozik!




Mostmar tudom hogy erez Superman :)

Ez utan a kis 'csonakazas' utan tiszta vizesek lettunk, a hullamok megtamadtak!


Mostmar tudom, felek a magasban de nagyon!

My new hat, my new style! :P




 Eppen elhagytuk Friscot!


Nah akkor hany sav is van? 6? Elvileg ez meg semmi, 9 is van Gulnazek ugy vezettek at San Diegoba!

Epp host anyam vacsit keszitett, igy egyutt megvacsoraztunk utana meg gyerekekkel 'jegkasat' ittunk. Nem is tudtam hogy van nekik gepjuk, meg minden fajta aroma is volt...:) Host anyam elmosdasa szerint nyaron minden nap keszitenek a nagy hosegben, gyerekek nagyon szeretik. Szuper, hisz en is imadom!

Hja es nehogy mar elfelejtsem a takaritasrol az uj hireket. Szombaton hivott egy szam amig suliban voltam, hamar vissza is hivtam, egyik szomszedom volt, aki 2 masodpercre lakik tollem, ugyanaz az utca, hogy megtalalta a hirdetesem a postaladajaban es erdekelne a takaritas. Egy pasival beszeltem kulomben, mondta hogy a baratnojevel lakik es csak havi egyszer lenne ram szukseguk hogy kitakaritsam a lakast. Azt meg nem tudom hany orai takaritast szeretne, de hamar megbeszeltuk hogy holnap (Hetfon) talalkozunk 1:00 kor, sza odamegyek a lakasukra, hogy szemelyesen is beszeljunk errol.   Nagyon remelem osszejon, ugyhogy szoritsatok!  Amire hazaertem meg volt egy emailem is egyik masik  szomszedtol hogy megtalalta a hirdetesem es szinten erdekelne a takaritas havi egyszer mivel a volt takaritoja elkoltozott. Hu hat mondanom sem kell hogy mennyire boldog voltam, igy meg egy par email valtas utan kiderult hogy ez egy egyedul elo pasi aki nem sokat van otthon, altalaban mindig utazik, meg is lepodtem hogy pasi, mivel en azt hittem egy novel emailezek, a neve nem mondott semmit mivel felig orosz felig meg torok. Mivel jelenleg is uton van igy vele szerdara beszeltuk meg a szemelyes talalkozot, es egy kis beszelgetest az idopontrol, penzrol stb....Igaz hogy ez az uj ket szomszed csak havi egyszer akar, de annak is szuperul orulok, hisz ha ez a ketto osszejon akkor mar harom szomszedom lesz, es az a legjobb hogy nem kell kocsikaznom egy csomot. Az indiai csalad  a heten nem hivott, de nem is bantam most, egyebkent is ok olyan messze laknak, a tobbiek meg tobbet adnak mint ok :) Tehat Keep Finger Crossed For Me!! Majd ha tudok pontos infokat ezzel kapcsoaltban jelentem!

Na most lepek! Hamarosan ujra itt!
Dalma

2 megjegyzés:

  1. Úúúú Six Flags. Ami nálunk van, az sajnos csak március végén nyit, ami azért érthető, mert ki szeretne 10 fokban hullámvasutazni, de az áprilisi programterveim között szerepel ellátogatni oda. :D

    Ezt a beszámolót, meg a képeket látva még több kedvet kaptam hozzá mint eddig.

    Áá legyen már itt is jó idő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkepp menj el, nagyon megeri. Nem tudom szavakba onteni mennyire szuper volt, meg itt letem alatt biztosan ellatogatok oda! Ma is eszembe jutott hogy most hogy felulnek egy hullamvasutra :) Nalunk is ez volt a nyito hetvege, akcios jegyekkel! De itt mar 25 fokok vannak :) Igy utolag sajnalom, hogy nem keszitettem tobb kepet.

      Törlés