2012. március 16., péntek

I can say I am lucky! Again! :) :)

Nah akkor egy ujabb story..... az ugy volt hogy ma reggel kicsit jobban keltem, marmint a torkammal meg a fejfajassal kapcsolatban...... de lelkileg viszont nem..... honvagy meg mi egymas ujra.... tudjatok ez az ingadozas, amit mar kezdek elfogadni.... egyszer fent egyszer lent.... na de hat ez van! 

Egy orai munka utan kiderult hogy ujra szabad vagyok. :) Nah akkor gondoltam ez az a nap amikor elmegyek vegre a jogositvany miatt az irodaba, idopontot kerni a vezetesi tesztre. Mivel mar mult heten megkaptam a certificate-et igy mar csak ez a lepes volt hatra.... Az uton odafele meg sirtam is egy ici picit.... hat igen en egyebkent nagyon erzelgos....erzekeny meg minden vagyok....neha meg jol esik kicsit sirni.  Hamar ratalaltam az irodara, nem volt nehez, akkora sor volt, hogy az kesz csoda. Egy fel orat vartam amig bejuttam az epuletbe. Mivel kint volt a sor vege... Egy fiatal srac igazgatta a sort.... hat persze hogy feltunik egy lanynak egy jokepu srac egy ilyen helyen :) Fel ora utan amikor az informaciohoz kerultem vegre, sorszamot kerni..... hat eppen akkor valtottak es ez a fiatal srac vette at a helyet ott. Szoval elmondtam neki hogy mi ugyben jarok erre.... kozben erdeklodve kerdezgette hogy mit csinalok itt, romaniabol vok stb... .(persze en ennel a kerdesnel mindig hamar hozzzateszem hogy de magyar vok, magyar az anyanyelvem stb.....ki se maradhatna ez a resz:) )... szoval megkaptam a sorszamom tolle, es akkor csak annyit mondott hogy amikor szolitjak a szamom, atnezik a papirjaim, regisztraljak az adataim, mondjam hogy en majd online kerek idopontot. Persze ezt nem igazan ertettem...hogy miert is ne fogadjam el az idopontot most ha mar itt vagyok...... miert kellene nekem majd online kernem??? Hm??? Es ekkor megdobott egy nevjegykartyaval, hamar rairta a mobilszamat, nevet es hogy o majd segit nekem ebben. :) Tetovaztam mi legyen.... leultem jelzem csak az informaciohoz legkozelebb eso szek volt ures... fullba volt a terem tenyleg.... valami papirokat kikellett toltenem, azt vartam.... orakig varhattam volna ott.... mindenki panaszkodott hogy mar milyen reg ota ott vannak.... ekkor odajott ez a csavo mostmar a nevjegykartya utan tudjuk ugye a nevet, szoval Asadnak hivjak.... atnezte a papirjaim, persze mindent nem toltottem ki, csomo hulye kerdes volt, azt o hamar atnezte, belejavitgatott azt ossze is csatolta nekem hogy mostmar rendben van.... meg egyszer rakerdeztem hogy mondjon egy okot amiert ne kerjek idopontot majd es kerjem az o segitseget..... Hat a valasz az volt hogyha ok adnak idopontot majus eleje elott nem kerulok sorra. Ami igaz is lehet mert kb egy honapja neztem neten es csak Aprilisra tudtak volna programalni. Na de ha o segit nekem akkor elorebb tudja nekem hozni persze ha nem akarok majusig varni..... :) Hat persze hogy ez a valtozat jobban hangzott.... hat gondoltam egye fene elfogadjuk a segitseget. Vartam kb meg ugy 15 percet.... es hoppa a sorszamom meg is jelent a kijelzon. Jelzem elonyben reszesulttem itt is, mivel varhattam volna meg orakat mire hivnak... Olyan szemly ult melettem aki mar masfel oraja vart.... es en meg elotte is bejuttam :) Na szoval 8 as ablakhoz kellett mennem... hamar felpattantam azt igyekeztem is... es hat ki vart ennel az ablaknal???? Asad :) Ekkorra mar nagyon elkezdtem mosolyogni.... (Direkt szervezte igy, es ugye tudta a sorszamom is ezert nem volt nehez).... Ilyet olyat bevezetett a szamitogepbe, volt egy szem vizsga is..... fenykep, ujlenyomat... azt megkaptam a vezetesi idopontot...talaljatok ki mikor lessz???? :) Holnap! Ha ha! Ez tenyleg jol ele hozta! Es ki lesz a vizsgaztatom? Hat o!!!  :) :) Vicces! Kozon meg a kervenyemrol leleste a telszamomat is..... Azt ennyi, gyorsan bucsut vettunk egymastol a holnapi viszont latasra...... nagy mosollyal tavoztam....! Egy kis ido elteltevel jott is az elso SMS hogy 'Dalma, do you feel lucky today?' na meg igy ment ez egesz nap..... de a tobbi reszletet mar nem osztom itt meg! Hadd legyen egy kis titkom is! :) Nah meg annyit hogy holnap este megakarja unnepelni a jogositvanyom, ami meg meg sincs :P  Ha ha! Ez az egesz ugy fel dobta  a napom, egyszeruen csak jo erzes volt latni hogy egy egy szemely mennyire 'probal' segiteni nekem :) Ki gondolta volna hogy a mai napom igy alakul, eppen hogy osszedobtam magam a reggel, egyszeruen oltozvel, semmi smink nelkul stb.... csak mar tul akartam lenni ezen a hercehurcan is. 

A kozelben volt egy One Dollar Tree Store, azt gondoltam beugrok szetnezni.... mindegy egy dollar....es nem is olyan rossz, sot, surubben elfogok latogatni oda, vettem is par dolgot ott, pl ilyet hogy szuper jo kis kepkeretek egy dollarert vagy 2db kepeslap egy dollarert, nagy csomagos fulpucolo egy dollar, vagy colgate fogpaszta egyeb mas sminkek, kezkremek stb.... Komolyan lehet par jo dolgot talalni ott olcson!  Jo hogy korulneztem, legalabb tudom ha kepeslapra meg ilyen olyanra van szuksegem hol keressem! :) 

Persze egybol nem jottem haza, ha mar utba esik a Mall hat persze hogy megkell nekem allni, de viszont nem idoztem nagyon sokat most ott. Csak eppen egy felsot visszacsereltem egy masik szinre es persze melleje meg egyet vettem! :) Sajnos nem tudok meg lemondani a ruhakrol, meg mindig gyengusnak erzem a ruhataram itt.... a masik na meg hogy igy hogy vannak ezek a plusz melok, igy ugy erzem megerdemlem, nem sajnalom igy annyirra ruhara koltenem mint par hete meg.....mivel az is elegendo ha  a plusz melos penzt rakom fere utazasra! Egyebkent en meg az a tipus vagyok hogy inkabb nem veszek fagyit vagy egy pizzat, mert tudom az arabol megtudom venni kinezett cipom :) Tehat inkabb a hasamon sporolok azt kibirom mig hazaerek es inkabb eszek itthon... persze ez is csak akkor megy amikor egyedul vagyok.... ha tarsasaggal akkor folyamatosan valahova beulunk... amit mar lassan kezdek unni.... mindig enni.....s enni! 

Hazaerve hamar elmeseltem az irodaba tortent kis storymat host apamnak.... vicces hogy neki hogy eltudom mondani.... apunak otthon nem tudnam... pedig ugyanaz a korosztaly... de ez a pasi olyan laza, szornyen birom.... jol megtudjuk diskuralni az ilyen dolgokat. He he!

Ma szornyen sokat beszelgettem telefonon meg skypon.... Vegre sikerult Erivel is beszelnem, egy oranal is tobbett! Jupi! Remelem hamarosan megint sikerul! Es Hermi igen hozzad beszelek most hogy te is Erinel leszel holnaptol aztan nekem jelentkezzetek, mert te mostonaba nem is hivtal se semmi (jo na tudom nem volt beallitott perced) epp anyutol tudok ilyet olyat, hogy mi ujsag veletek! Anyuval kapcsolatban meg, epp ma fekszik be a korhazba, nem tudjuk meg mennyi idore, felulvizsgalat, nincs rendben a szive :( Bizom benne hogy minden rendben lesz, semmi nagyobb problema nelkul es hogy hamar ki is engedik. :( :( :( Ne szomorkodjatok, kis ido es ujra egyutt lesz kis csaladom! Szeretlek titeket! 

Meg lenne ikhletem most mirol irjak, de majd legkozelebb.... kesore jar.... aludni is kene mar! Puszi mindenkinek!
Dalma


2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó....:) kár, hogy a részleteket már nem osztod meg velünk/velem:D:D:D Szeretem a blogod! szurkolok a vezetéshez!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Remelem menni fog es vegre lessz Texasi jogositvanyom is.... beszamolok rola minfdenkepp! :) Udv: Dalmi

      Törlés