2012. március 6., kedd

Hogy en mekkora egy idiota vagyok!!!!!!!!!!

Na ugye ugy volt hogy 1 re ma kell mennem egy ugymond interjura egyik szomszedba. Keszultem is, de egy elott 20 percel hivott egy szam. Hogy szeretnenek velem beszelni es hogy nem menneke este 7 re at hozzuk, mert csak akkorra ernek haza. Elhadarta a cimet, a hazszamot nem hallottam, az utcat igen, Mannheim Dr, ahol en lakok. Nagyon gyorsan beszelt, talan nem figyeltem en se elegge, azert nem nagyon szokott elo fordulni hogy nem ertenek meg valamit, nem tudom mi tortent de nagyon felre ertelmeztem mindent......simman azt hittem hogy ez ugyanaz a szomszed akihez 1 re kellett volna mennem es azt szeretnek hogy 7 re menjek. Milyen ugyes vagyok az elozonek nem mentettem el a szamat amikor hivott szombaton. Mivel mind a ketszer pasi hivott, mind a ketto az en utcamban lakik,  igy simman azt hittem egyrol van szo.  Tehat en ugyesen nem mentem 1 re sehova. Most este 7  kor  csengetek annal a szomszednal ahova elvileg 1 re kellett volna mennem ma. Kutyaugatasokat hallottam......azt egy jo par perc mulva ajtot nyit egy srac......meztelen felsotestel.....kb 26 evesnek neznem es nagyon nagyon joooool nez ki.........ahhhhh....alig birtam megszolalni. Azt elnyokogtem hogy ki vagyok, miert jottem stb.....Erre o hogy egyre vartak de nem baj epp felvesz egy polot es menjek be. Azt tudtam hogy ez a srac a baratnojevel lakik egyutt, mert ezt mar elmondta telefonon. De hogy ilyen fiatal es hogy ilyen jol nez ki...hat erre nem szamitottam! Egyebkent 3 bazi nagy kutyajuk van. Baratnoje most nem volt otthon, a sraccal meg megbeszeltuk hogy havi 1 alkalom 4 ora, kerdezte hogy mennyit kerek...hat ez a nehez kerdes....mivel nekem 10 dollar is megfelel egy orara (indiaiak annyit adtak), ott kezdtem nyokogni hogy hat nem is tudom mivel nem igazan vagyok tisztaban itt az arakkal , erre mondta hogy 25 dollar megfelele egy orara, igy 100 dollar negy orara, 1 alkalom. Hja hat nagyon orultem neki, persze hogy megfelel mondom. Altalanos takaritas kell, porszivozas, portorles, WC, furdo stb.....Megegyszer szamot csereltunk es abban maradtunk hogy megbeszeli a baratnojevel hogy akkor melyik nap mehetek es hivnak. Kicsit meg kerdezoskodott hogy honnan vagyok stb.... basszus nagyon edes srac, milyen kar hogy baratnoje van....nem is gondoltam hogy ilyen helyes srac lakik a szomszedban. :) Szoval elvileg akkor egy masik szomszed vart 7 re, ugyebar maris kesesben voltam :) Mivel nem tudtam a haz szamot, igy megprobaltam vissza hivni hogy megkerdezzem. Egy irodabol hivtak....igy nem mentem semmire....a hazszamot nem tudtam, de meg telefon szamot se, csak annyit valamelyik lakas az utcabban...nincs sok...de most nem csengethetek be mindenhova. Igy szomoruan hazajottem. 

De hogy emlitsem meg azt is, hogy host apam ma mondta hogy lehet egyik szomszed ma vagy holnap fog hivni takaritas ugyben. :) Szombaton (ket lakassal arebb laknak) parti volt, s a tegnap a pasi takaritott a medence korul.....host apammal elkezdek beszelgetni es elpanaszolta hogy ket oraba telt mig osszeszedte a szemetet a parti utan, erre host apam mondta viccesen nekik hogy kellett volna hivjatok az Au-Pair  unket, mivel ugyis plusz melo utan nez. Szoval beajalt :) Erre a szomszednak felcsillant a szeme, es mondtak host apamnak hogy ok par hete kaptak egy kis hirdetest es hogy ugyan arrol az aupairrol vane szo. Igy kiderult hogy egy es ugyan az vagyok ... host apam mondta hogy 40 dollarer simman takaritanek par orat. Elvileg nagyon bulis par, minden masadik hetvegen medence partyt tartanak nyaron.  Azt ennyiben is maradt a beszelgetes host apammal.

Miutan elujsagoltam host apamnak hogy jartam a ket telefon hivassal, mennyire osszekavartam mindent......ugy gondolta hogy a masik hivasom ma az a szomszed akivel o is beszelt, akinek beajalt. Ujra felhivtam azt az iroda szamot, meghallgatta o is az uzenet rogzitott azt csak annyit mondott hogy Go......This is the same family :) Igyhat hamar ajtocsukas, csongetes is mar a masik szomszednal, es hat tenyleg ok voltak azok akik hivtak, mondanom sem kell hogy 30 percet kestem. Nagyon nagyon kedves no nyitott ajtot, korbevezetett a hazban, megmutatott mindent hogy mik az elvarasai stb. Egyebkent nagyon rendezett egy lakas, nem lessz nehez feladatom. Minden penteken szeretnenenek, viszont minden masadik penteken 40 dollart adnanak max 3 ora takaritasert, es minden masik penteken pedig 20 at ket oraert. Itt is ket hatalmas kutya volt :) Tehat most penteken kezdek nala, kapok egy lakas kulcsot, amit holnap este athoz, mivel en suliban leszek, igy oda adja a host szuleimnek. Ugy nez ki ok se lesznek otthon amikor takaritani megyek. 

Na meg ugye van az az elso csalad akinel mar ketszer voltam, azzal azt beszeltuk meg hogy minden masadik penteken megyek, most penteken kellett volna mennem, de hamar dobtam egy uzit hogy mit szolna hozza ha atcserelnenk minden masadik penteket minden masadik szerdara. Beleegyezett. Szuper. Meg van oldva minden!

Osszegzes:

Ami biztos:
-Minden pentek egyik szomszed ket lakassal odebb. Havi 120 dollar tolluk. 10ora.
 -Minden masadik szerda masik utcaba, ahol mar voltam. Havi 130 dollar. 6ora.
                    
Meg nem kezdtem de tutira akarnak:
-A fital srac....oh, de edes volt....na szoval tolluk 100 dollar egy honap. 4ora.
-Eggyedul allo pasi, szerdan talcsi vele. Havi 100 dollar. 3ora. 

Ahogy latjatok minden csalad maskepp fizett, de nem is erdekel, en sehol se mondtam arat, a lenyeg nekem hogy minimum 10 dollar egy orarar meglegyen, szoszedban laknak meg autokaznom se kell. Szuper!

Tehat negy szomszed lessz ahova fogok jarni rendszeresen, havi 450 dollar bejovetel tolluk. Nagyon jo. Ezt a penzt utazasra rakom fere, ehez nem nyullok abszolut. (Hacsak kinem kell fizetnem az 512 dollaros buntetesem). Kimondhatatlanul orulok neki, tobbet nem is irok 'cekliket', ezzel megelegszem, es a legjobb az hogy mindezt hetkozben csinalom, tehat meg mindig szabad szombat, vasarnap! Azt hiszem ma nagyon jo kedvvel fogok elaludni. Vagyis most neki allok tanulni....ezt az online kurzust csinalom a jogositvanyra, mondanom se kell hogy mennyire unalmas, de muszaj.....minel hamarabb tul kell lennem rajta. Itt Texasban 25 ev alatt muszaj megcsinalni ezt az online kurzust hacsak nem Nemetorszgbol jottel :) Egyebkent meg nem emlitettem hogy itt Texasban piros lampanal fordulhatsz jobbra ha persze epp nem jon auto. Elejen azt hittem hogy ez egesz Usa teruleten igy van, de azt rajottem hogy nem minden allamban. Elejen fura volt, mostmar megszoktam, rengetegszer dudaltak ram turelmetlenul a mogottem levo autok, mert hogy epp nem jott semmi es en vartam amig zoldre valtott a jelzolampa. :)

Udv: Dalma
:) 


4 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy van plusz munkád és ezáltal plusz pénzed. :) De akkor majd alapos beszámolókat írj az utazásokról! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Remelem mihamarabb eljon az elso utazasom idopontja, mar nagyon mennek valamerre! Es termeszetesen majd kaptok beszamolot es kepeket. :) Puszi!

      Törlés
  2. gratulalok a plusz munkakhoz. ugyes vagy. az a legjobb egyebkent hogy szeretsz takaritani igy nem olyan nagy aldozat. nekem van egy holgy (El Salvador-bol) aki kethetente egyszer jar takaritani. en 60 dollart adok neki egy alkalommal. viszont a mi lakasunk nem haz csak lakas, ket haloszoba ket furdoszoba, nappali, konyha, etkezo resz. szerintem hamar megvan vele ket oranal nem lehet tobb. raadasul mi rendben tartjuk a lakast szoval meg pakolnia sem kell semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi szepen! Nagyon igyekeztem valamit talalni, es vegre osszejott.....ugy nez ki itt is mukodik a kezelett irott kis hirdeteseim. :)Vagy 150 et szethordtam mire visszajelzeseket kaptam :) Takaritassal meg abszolut semmi bajom, sot, tenyleg szeretem csinalni, megszoktam otthon :), na meg ezek a lakasok elegge rendezettek es szepek is, sza elvezet takaritani. Fogalmam sem volt az arakkal kapcsolatban, hogy mit kene kernem, de en simman megelegszem azzal amit kapok, hisz ugyis csak pluszmelo :) WEgyik csalad tobbet ad, masik kevesebbet, de nem gond :) A tiedhez viszonyitval elegge realis arak. :) Kosz az infot. :)

      Törlés