2012. március 20., kedd

Es akkor vedjem meg az Iraqi barataim... :)

Egyre tobb szemelytol hallom ugyanazt, hogy vigyazzak az Iraqi barataimmal! Es eppen ezert szeretnek egy picit irni roluk...... Meg amikor Angliaban voltam Au-Pair volt egy Iraqi osztalytarsam (ezt lehet mar emlitettem, de mindegy), kedvesnek tunt, de en minidg nagy tavolsagot tartottam, valahogy irtoztam ettol az orszagtol.... Nem adtam meg eselyt se ra, hogy esetleg baratok lehessunk... mindig minden meghivasat visszautasitottam... es szerintem csak azert mert eppen Iraqbol szarmazott... ami nagy butasag volt.... itt hogy ennyi Iraqi szemelyt megismertem, es latom hogy milyen aranyosak tudnak lenni, sokszor eszembe jut az a szegeny fiu Angliabol... Rengeteg Iraqbol szarmazo fiatal el itt... es eppen azert, mert menekulnek, elmenekultek az orszagukbol a 'haboruk' miatt. Legtobben a csaladjukkal vannak itt. Ha ossze kene szamolnom ugy minimum 20 Iraqi szemelyt ismerek itt akikkel beszelgetek is. Es mind szornyen aranyosak. Koztuk 3 no, a tobbi fiu.... De komolyan ezek a sracok imadni valoak, udvariasak es nagyon tisztelik a noket! Teljesen mas a mentalitasuk is mint az 'otthoniaknak'. Mindegyikuknek nagyszeru munkaja van es nehanyan meg minidg tanulnak (fogorvos, rendorsegnel dolgozo szemelyek, US katonasagnal dolgozok vagy eppen valami nagy vallalatnal, cegnel.... stb). Gulnaz baratja is Iraqi: Rene. Renenek meg rengeteg Iraqi baratja van itt, akikkel egyutt lognak, neha Gulnaz magaval visz igy innet is sok szemelyt ismerek. (Epp a tegnap szolt Gulnaz, hogy Renenek egyik baratja (akivel meg nem tallakoztam) latta a profilom es megszeretne ismerni, tehat valamikor bekell neki muatasson....ha ha :), ugy nez ki az Iraqiak koreben nepszeru vagyok :P ) Na meg Gulnaz Iraqi baratain kivul vannak az en Iraqi barataim, oket Gulnaz meg nem ismeri, de talan ossze kene hoznom a ket bandat egy hetvegen. Tehat szuper jo fejek, tenyleg nem kell feltenetek tolluk! Vigyazok magamra, igerem!

Ez az Asad a DPS (Driving Public Safety) bol mar kikeszit, nagyon aranyos, szo se rola.... csak folyamatosan smsekkel bombazz meg mindenhova megakar hivni. :) :) Egy kicsit tul sok mar az erdeklodese, ami lassan zavarni kezd. Nincs kedvem egesz nap a telefonomon logni es neki potyogni... hja es azzal probal kedveskedni hogy magyar mondatokat ir nekem meg szavakat tanul! :) Nagyszeru ha a baratomnak mondhatom ot is, de nem tobb..... Az biztos hogy egy szep emlek marad mindig foleg ha ez a jogositvanyos story eszembe jut. :) :)

Na es akkor a reggel....hat igen elaludtam. Szornyen merges vagyok magamra. Eskuszom fogalmam sincs hogy tortenhetett meg. Az ebreszto ora bevolt allitval es egyszeruen csak nem hallottam. Ami keptelenseg! Ilyen meg soha nem fordult elo. Az igaz, hogy szornyen faradt voltam a hetvege utan, de akkor is. En az a szemely vagyok ha szol az ebreszto egybol kipattanok az agybol.... soha nem szoktam 'szundi' ra tenni.... vagy mondogatni hogy csak meg egy perc s felkelek. Matol mindket telefonom beallitom, nem fordulhat ez elo ujra. Szerencsere ugy tunik host anya nem haragszikl miatta. O koltott fel a reggel, es epp abban a pillanatban almomban zokogtam.... egy gyerek, nem tudom ki volt de meghalt melettem... szornyu volt.... :(

Host apa meg mindig imadni valo, host anya hat semmi bajom vele, csak neha ugy erzem mintha nem beszelnenk eleget, olyan komoly mindig meg minden. De eppen ma erdeklodtem utanna az elozo au-pair ektol, 3 mal tartom a kapcsolatot, de csak egyet ismerek szemelyesen. Egyik lany Ausztraliai, tok aranyos, mindig irogat facebookon es kerdezget. Szivesen lat Ausztraliaba ha netan arra lenne kedvem menni.... Woww....en mennek is szivesen.... ha valaki kicsit szponzorizalna :) :)  Nah szoval a lanyok mondtak hogy ne aggodjak, ugyanez az erzesuk volt nekik is Pam-mel (hostanya) kapcsolatban es hogy neki a szemelyisege igen. Nah hat egy kicsit megkonnyebultem! :) Gyerekekkel minden regi, Harrisonnal meg mindig vannak nehezsegeim de valahogy probalom megoldani a dolgokat, ikrekkel konnyen elboldogulok. Az a baj hogy Harrison mindig zavarja az ikreket, vagy eppen verekedest akarna kezdemenyezni.... komolyan folyamatosan csitittanom kell..... Na meg egyik pillanatban Harrison aranyos velem is masikban meg hagyj beken stb.... Reggelenkent alig tudom ravenni hogy vegre oltozzunk at mert mennunk kell, neha mar ugy unom ezt a folyamatos reggeli konyorgest. Kivancsi vagyok mi lesz osszel amikor o is mar az ikrek sulijaba fog menni egy idoben. Mivel most ugy van hogy 7 kor kezdek, 7:40 kor elkiserem az ikreket a suliba (3perc a haztol), kb 8 kor koltjuk Harisont ha magatol nem ebred meg es 8:40 kor elhagyjuk a hazat, 15-20 perc vezetesre van a sulija. Tehat majd osztol nem kell suliba vinnem ot, az ikrekkel fog menni egyszerre, fogalmam sincs  harmat hogy fogok reggel elrendezni, ha atlagos gyerekek lennenek nem lenne gond, de mindenkinek konyorogni, oltoztetni stb.... Harrison miatt aggodom, hogy akkor majd meg tenyleg nem lesz ido a konyorgesre. Remelem addig az en es Harrison kapcsolatom is valtozik jo iranyba.

Mar vagy egy jo par oraja zuhog az esso, vihar van meg minden.... villamlik, dorog stb.... nagyon erosen. Amiota itt vagyok ez az elso ilyen nagyon csunya ido. Na de ez meg nem azt jelenti holnaputan nem lehet 30 fok ujra. :)

Holnap suli, yupiii, komolyan vartam hogy kicsit estenkent legyek szabad, jol is esett... De viszont most hianyzik.... alig varom mar hogy holnap talakozzak az osztalytarsakkal. :)

Egy dolog nagyon hianyzik itt..... hogy nem ulhetek fel egy vonatra es nem zotyoghetek el New Yorkba vagy eppen Whasington DC be....  Ezeket a varos nezeseket szornyen hianyolom... De bizom benne hogy lessz majd alkalmam eljutni oda is. A lenyeg most az hogy egyre jobban kezdem megszeretni Texast :) Idojarast imadom es az uj barataimat is.... nagyon sokat szamit hogy milyen tarsasagban vagy. Na meg persze a csalad is. Gyerekekkel neha nem konnyu de meg igy is minden a legnagyobb rendben van, egyaltalan nem panaszkodom semmire. Volt egy lany az orientaciorol aki Hawaiira ment. Meg mindig beszelo viszonyban vagyunk. Nagyon irigyeltem erte. Es lam lam epp most re-match lett belole, nem volt a csalad megfelelo.... most Whasington allamban van, es szuper jo csaladot fogott ki, aminek nagyon orul. Az idojarast kevesbe szereti ott..... meg is hiszem 2 honap Hawaii utan :) Nah de azt akarom ezzel mondani, hogy o igen az alom helyere ment megse volt ott boldog... ha csalad valasztasnal van a sor ne mindig azt nezd hol elnek. Nem mindig jon ossze mindketto (a hely is meg a csalad is). Persze azert vannak kivetelek, szerencsesek. :)

Nah mostmar elteszem magam holnapra. Puszi mindenkinek! Dalmi!

2 megjegyzés:

  1. szeretem hogy gyakran irsz és velőseket :) szép hetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom Hencsi! Jol esik latni hogy 'idegenek' is olvasnak :) Neked is kellemes hetet! Puszi! Dalmi.

      Törlés