2012. március 19., hétfő

Driving License, St. Patrick's Day, Parties what else???? :P

Na akkor ideje egy kis beszamolonak :) Hol is kezdjem?? Csutortoknel maradtunk el.... sza penteken mentem is erre a vezetesi vizsgara. Szinte gondoltam hogy sikerul.... :) Ha nagyon bena lettem volna is sikerult volna! :P Ket vizsgaztato volt, az egyik persze ez az Asad aki ugyebar ezt is ugy rendezte, hogy o keruljon hozzam...... Nem vezettem egyebkent szornyen, csak epp a sebesseg hatart leptem tul! :) Ha ha! Itt nagyon hamar megy ez a jogositvany tema, otthon honapokba kerul mig letesszuk, a vezetesi vizsgara meg mindenki hozza a sajat autojat, leellenorzik hogy minden rendben vane vele azt irany egy 10 perces korut parkolassal, tolatassal. Egyszeru. 2-3 het amig kipostazzak elvileg. El se hiszem hogy ket nap alatt letudtam mindent. Aminek nagyon orulok, mert nagyon nincs most idom ra, varni orakat a sorba meg ilyenek. Pikk-pakk letudval. Great! 

Sikeres vizsga utan, vegre elmentem a TjMaxx be, ideje volt, nagyon tetszett egy par dolog, egy keveset vasaroltam ott azt hamar haza. Mar volt vagy 6 mire hazaertem, ekkor meg eppen eszembe jutott hogy dobok egy uzit az egyik szomszedomnak ezzel a takaritassal kapcsolatban, emlitettem egy egyedulallo pasit, akivel egy ket emailt meg smst dobtunk egymasnak azt annyi. De mivel akkor utazott is el, abban maradt....igy vagy lassan mar 2 hete nem jelentkezett en se azt gondoltam megkerdezem hogy meg igenyt tartana a takaritasra. Hamar irtam is egy uzit, valaszolt, mondvan hogy egyik ismerose ebben a honapban bevallalta mivel en sem jelentkeztem nem tudta hogy eppen mi van... de jovo honaptol mehetek tutira akkor ha akarom csinalni. Mivel az az ismerose csak epp szivessegbol csinalta meg. Azt ugy elkeztunk sms en keresztul beszelgetni.... o is otthon volt azt irta hogy ugarjak at (1 perc) nezzem meg a lakast, mit kell csinalnom stb..... keso nem volt igy hamar bele is egyeztem hogy akkor jo atlepek... Valamiert azt hittem hogy ez egy idosebb egyedulallo pasi lessz.... es hat nem, egy 30 eves csavo nyitott ajtot :) Ujabb meglepetes! Korbe is vezetett a lakasba stb.... azt olyan szimpatikus, normalis sracnak tunt, meghivott egy kavera a kozeli Starbucks - ban (3perc) es igen elfogadtam a meghivast. Habar ekkor mar volt 7 azt 9 re nekem kesz kelett lennem igy mondtam hogy egy oram van max erre a kavera. Ez a csavo se nez jol ki, jo magas stb.... felig orosz, felig torok....de o is szuper jo fej, nagyon jol elbeszelgettunk mindenrol..... mar jo par eve itt el, 19 evesen jott ide tanulni plusz melozni. Ilyen szamitogep zseni....ha ha...latszik is rajta. :) Kave utan epp beleptunk a Wallmartba, valamire szuksege volt, azt haza..... Ugy valtunk el ha addig nem is akkor majd Aprilisban amikor megyek hozza takaritani talcsizunk, de ha eppen nem utazik, itthon van, akar meg osszefuthatnank egy kavera az elott is. It's always good to make friends :) Ha ha....  elejen azon aggodtam nincsenek barataim.....nem ismerek senkit stb.... s ime, 2 honapja hogy itt vagyok de eskuszom mar annyi mindenkit megismertem, mindenfele hivogatnak.... olyan busy lettem, hogy en mar hetfot varom hogy lecsillapodjon minden es hogy kipihenjem magam! :) Ha ha! :)

 Na meg este ugye megunnepeltuk a jogsit.... egy barba mentunk, de szuper volt, lehetett tancolni.... elo zene volt, de nagyon tetszett ilyen regebbi szamokkal, Michael Jackson stb... neha meg egy egy mostani szam is elhangzott, szuper hely volt, jo hangulat! Hat valami 4 korul fekudhettem le! Reggel meg 8 tol mar ebren voltam csak az agybol nem tudtam persze kimaszni, fej fajjas stb..... tudjatok na :P na meg a masik hogy a gyerekek hamar felkeltek es olyan ricsajt csaptak kora reggel hogy keptelenseg lett ovlna aludni! Az agyba forgolodva 9:45 kor jon az sms Gulnaztol hogy "Be ready by 10, we are going to the parade to Dallas!" Okay....hamar kipattantam az agybol, gyors tus (remelve az majd rembe szed).... es sikerult is 10 re kesz lennem! Ugye de ugyes voltam? 10 kor csorgott is a telefonom, hogy itt vannak.... ajton kilepve latom hogy nem Gulnaz van autoval..... hat ket srac havera! Eddig nem ismertem oket, egyik srac Amerikai a masik Del Afrikai.... a Del Afrikai Au-Pair itt, Gulnaz clusterehez tartozik, igy ismeri ot. Gyors bemutatkozas, ragyogo napsutes, szuper jo zene, szuper jo hangulat (persze en azert elegge 'erdekesen' ereztem magam) azt irany is Dallas. Az autopalyan jo nagy 'dugo' volt, de vegul csak sikerult 11 re a helyszinre erkezni, mivel 11 tol kezdodott a paradeeee.... :) Tudjatok Saint Patrick's Day, az Irish buleeee... :) Nah szoval mar biztosan tudjatok hogy mindenki zoldbe van stb..... 11 kor az emberek elkezdtek mar vedelni..... 1 kor mar tele volt az utca reszeg, lodorgo emberekkkel.... ha ha. Jo nagy tomeg volt, ott feltem hogy nehogy elveszitsem a tarsasagom..... Kozben meg Gulnazzal ugy elkezdtunk 'free hug' ozni (ingyen oleles), hogy alig talaltuk meg a sracokat :) Ha ha! Volt ott minden fele, vicces, jopofa dolog..... szuper zene, szuper hangulat! Nem tudom hany fok volt de alig birtam ugyebar megint jeans-be....nem is ertem miert huzok meg mindig hosszu nadragot mindenhova? Tenyleg atkene allnom a shorts-ra.  Azt meglepetesunkre osszefuttunk Larissaval, egyik baratnojevel na meg baratjaval. Vicces volt, mert ezeket az embereket mind ismertem facebookrol, ok is engem, meg beszeltunk is, de nem alakult soha ugy hogy talalkozzunk, ok Dallasban laknak...... Gulnaznak is ismerosei...... Es csak igy varatlanul osszefuttunk. Epp Mc Donalds-ba tartottak..... igy meg mi is csatlakoztunk hozzuk.... Ehes nem voltam ezert csak egy shake-et ittam..... egyebkent meg ha hiszitek ha nem ez volt az elso alkalom 2 honap alatt hogy Americai Mc Donalds-ba betevedtem, es nem azert mert nincs a kozelemben, sot uton utfelen megtalalhato...de egyszeruen nem, jott soha hogy ott egyek.... ami azert erdekes mert otthon eltem haltam a mekiert :) Persze lehet csak azert mert a kozelembe nincs, Romaniabna tobb ora vezetes az elso meki, mivel gyakrabban jartam Budapestre igy szokassa valt oda jarni, valami uj volt, mivel otthon nem eltem ilyen szenyokon igy par havonta akadt egy is a kezembe, ha ha. . Hjaj tenyleg vajon arulnak itt Alom Pitet? Hmmm... alom pite..... errol a desszertrol mindig Eri (teso) jut eszembe es Erd :) Imadom! Na visszaterve a paradere, szuper volt meg minden..... hazaerve megprobaltam par orat aludni, de nem ment semmikepp sem.... nem tudok nappal aludni! Azert is ereztem hogy szuksegem lenne par ora alvasra mert tudtam hogy a napom megint az ejszakaba fog nyulni.

Itt meg nincs tomegnyomor, eppen elkezdodott a parade :)

Milyen jol viszik a csavok, shots-ot isznak, cigiznek az auto tetejen.... hangos zene, buleee ezerrel! 



Egy veletlen kep....:) az en na meg a Gulnaz arnyeka :)






Na meg meg cowboyok is voltak :)






Alex meg ize....elfelejtette a nevet :) Hjo nah tudom nem szep dolog de ez van...tul sok uj nev ez a ket honap alatt :P Szoval xy Del Afrikabol..... 

Par 'gyongysorral' gazdagabb lettem, az autokrol ugy dobaltak mindenkinek :)

Na akkor folytatom azzal hogy Szombat estere tehat a terv az volt hogy az Iraqi sracokkal logunk.... hogy ne menjek ujra egyedul, hamar meginvitaltam szlovak baratnomet, imadom a csajt, olyan jol kijovunk, 3 hete van itt, de mar voltunk egyutt egy jo par helyen..... Dallas, Six Flags, csak vasarlas, Club stb.... Draga community consulomnak koszonhetoen, nagyon probalja osszetartani a csapatot, igy megkert hogy invitaljam meg mar ide oda....   Szuper estenk volt a sracokkal, egy barba voltunk ujra Downtown Dallasban, szuper jol telt, meg mindig zoldben mindenki.... ujra cigiztem, jupi, egy ami meg szornyen hianyzik az otthoni eletembol.... Azt buli utan a sracok meginvitaltak egy kis kajcsira, csirkeszarnyat mentunk enni...nagyon finom volt..... es hat ki jutott eszembe errol... hat csak is Kucu :) Mivel az a csaj mindig megehezek minden buliba, ha elmegyunk valahova buli utan mindig valami gyors kajat neki bekell kapnia addig haza se tudna menni. Ha ha. :) Es akkor errol ugye eszembe jut Ciprus.... minden parti utan enni mentunk.... egy hajnali kajalos napunk nagyon megmaradt.... kurvara ehesek voltunk, kicsit piasak is, halalra rohogtuk magunk a pultnal, alig birtunk enni..... na de tovabb ezt nem reszletezem.... de ha mar parti utani kajalasrol beszeltem.....meg kellett emlitenem Kucut.... na meg akkor mar Ciprust is. (Basszus hogy hianyzik Ciprus, epp a napokban beszlegtettem el ott szerzett gorog barataimmal akik irigylik sorsom. Ha ha. Vissza kell nekem meg oda latogatni.) Nah jo na tudom tudom jol elkalandoztam, ugorjuk akkor megint vissza....sza tehat akkor Texas na meg Szombat este. Kajalas utan ott nevedgeltunk meg egy picit azt a sracok haza is hoztak.





Oszinten 2 orat aludtam kereken, hamar ujra rembeszedtem magam, nagy bogre kave azt rohantam is takaritani, igaz most csak 3 orat tudtam mivel mennem kellett Cluster Meetingre. Takaritas hamar eltelt, most meg bevittem a valto ruham hogy ne kelljen autoba atoltozni ujra :) Tehat takaritasbol rohantam Cluster Meetingre, amirol 30 percet kestem... sza elobb ebedelni mentunk azt utanna moziba. Kevesen voltunk. Komolyan csak harman na meg Mary a community consul-om, imadom ot. Szuper jo fej, 63 eves. :) Sok lany nem volt a varosban.... vakaciozni voltak a spring break miatt vagy valami kozbejott. Tehat rajtam kivul ket lany volt, egy Brazil  aki 3 napja erkezett na meg egy Thai Foldi o par honapja mar itt van, de meg vele se talalkoztam, mivel o nem volt a Hockey Game-en. :)  Brazil csajnak nagyon gyenge az angolja, de szuper vicces lany, kicsit part fogasomba veszem. :) Meeting utan el is vittem a Mall-ba, sot bemutattam Gulnaznak azt egyutt logtunk a nap tobbi reszen.... haza is vittem.... csak 2 perc autokazasra lakik tollem. He he. Majd meginvitalom ide oda, szegenynek nagyon honvagya van. Es tudom hogy ilyenkor milyen jol jonnek a baratok..... Tehat ujabb ket lany van most a csoportomban, a brazil es a szlovak... mindkettojuket nagyon birom. Visszatervel a filmre, ezt neztuk: The Vow :)


CHANNING TATUM and RACHEL MCADAMS in the possibly new "Dear John" movie, but this time definitely more dramatic. and with Rachel McAdams. A car accident puts Paige (McAdams) in a coma, and when she wakes up with severe memory loss, her husband Leo (Tatum) works to win her heart again. 

I vow to help you love life, to always hold you with tenderness, and to have the patience that love demands. To speak when words are needed, and to share the silence when they're not. To agree to disagree on red velvet cake, and to live within the warmth of your heart and always call it home. 

Nem szokasom de szerintem az egesz filmet vegig sirtam... film vegevel olyan zokogasba kezdtem amit nem birtam abbahagyni.... egyszerre nevettem es zokogtam de nagyon.....Ra se mertem nezni az emberekre ugy rohantam a mosdoba, lefojt sminkkel stb....lol... Mary meg a lanyok is csodalkoztak hogy mennyire nagy hatassal volt ram.... hjo nah azert a brazil lany is szipogott a film alatt :)  Komolyan nagyon sirtam, nagyon megerintett a film, tesom Erika miatt is!  Eri nem elszomoritani akarlak most, csak amiota veled tortent dolgok vannak azota nem tudom mi tortent, de ugy megtud erinteni egy egy ilyen film..... En se vagyok az a nagy romatikus szemely de megis ajanlanam ezt a filmet. Fogalmam sincs hogy otthon mar szinkronizalva vane.....de ha nincs meg hamarosan biztosan megjelenik! Bela is kozrejatszott meg eppen az is hogy most ennyire tavol vagyok  a szeretteimtol. 


Mary (Community Consular), she is the best!

Brazil lany na meg imadott kavenk!

Mire ma hazaertem ujra este volt.... el se hiszem hogy ennyi alvas utan igy kibirtam a napot, sot, simman elvoltam! Mar ejjel 1 es meg mindig toppon vagyok, reggel lessz majd baj, nem fogok birni felkelni! Na de ugy csutortok ota annyi minden tortent, olyan suru lett a program, alig volt idom magamra..... most legalabb kicsitt lecsendesedik minden holnappal. Na jo ejt. Puszi. Dalmi! Igy utolag atnezvel tele van helyesirasi hibakkal, de nezzetek el nekem :) Figure out! :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése