2012. február 22., szerda

Maybe does it work?????? :) :) :)

Irtam mar hogy plusz munkat szeretnek vallalni. Igen tudom ez itt illegalis, nem dolgozhatunk masnak stb...bla bla bla....de nekem nagyon szuksegem lenne ra. Szeretnek ilyent olyant venni, tobbek kozt GPS, valami jo, uj fenykepezogep, hajvasalo stb.....na meg imadok itt a shoppingolni, annyi szuper jo minden van hogy hihetetlen......mindenkepp jol jonne kis plusz penz hisz meg utazgatni is szeretnek, hetvegen meg eleg sok elmegy amikor a csajokkal vagyok. Ezert dontottem el a hetvegen, hogy melo utan nezek. Persze csak par orsak mondjuk takaritas vagy gyerekfelugyelet. Igy tortent hogy nekialltam a jol bevallt modszernek (Angliaba) kis jegyzeteket irni persze kezzel hogy Au-Pair vagyok itt, sok a szabadidom, plusz melot vallalnek stb.....Kb mar ugy 45 db ot dobhattam (Vasarnap es Hetfon) be a postaladaba a mellettunk levo utcabban. Vagy sikerul vagy nem....... Mar az is jo ha 100 bol 1 nek kellek :) Es ma hivott egy szam....amikor meglattam egybol az a gondolat jutott eszembe hogy hatha munka felol hivnak.....felvettem, egy kedves noi hang volt, kerdezte, hogy en vagyok e Dalma, mert mivel megtalalta a 'notice't a postaladaban erdekelne a dolog (takaritas).....hu hat nagyon megorvendtem...csak az volt a gond, hogy kozben mentem a gyerekekert es nem tudtam beszelni, par mondat utan kertem hogy ne haragudjon muszaj letennem es hogy beszelunk kesobb.....olyan izgalomban voltam alig vartam hazaerjunk gyerekekkel a sulibol hogy  ujra hivhassam.....meg is tortent, de nem vette fel ekkor, hagytam egy uzenetet a rogzitojen, hogy mikor lennek elerheto stb, ma este 6 kor vegzem es akkor betudnek hozza szaladni mielott mennek suliba ha szeretne velem erol beszelni es persze ha raerne.....mivel csak ket percre lakik a hazunktol :) Kozben elvittem a gyerekeket a parkba, vagy ket orat ott voltunk, nagyon szep ido volt, meleg, vegre :) Vittem olvasni valot magamnak, ilyenkor csak leulok egy padra, olvasok kozben persze meg figyelem hol jarnak a 'gyerekeim', mit csinalnak......de olvasni se birtam mind az jart az eszembe hogy plusz melot kell szerelnem es hogy mennyie szeretnem ha ez osszejonne.....es egyszer csak jott egy sms a notol hogy holnap tudnek e menni 10re....hat persze hogy igen....meg annyit irt h volt meg egy lany aki takaritott nala neki 65 dollart  fizetett erte de nem irta hogy heti, havi....hanyszor stb.....szoval reszleteket nem igazan tudok....csak annyit hogy holnap megyek es 2-3 orat ott leszek. Nagyon remelem jol alakul es hogy neha neha mehetek oda.....mar az is nagy segitseg lenne! Ugy hogy orulok most nagyon es kivancsi vagyok mi lessz holnap... :) Azert meg nem adom fel a plusz melo keresest...mindenkepp talalnom kell meg valamit :) A masik meg az hogy ez az Au-Pairkedes is munka persze de en nem tudok ugy tekinteni ra mint munkara.... :) Hamar eltelik a nap, semmi farasztot nem csinalok stb.... Nyaron lehet majd nem eszt mondom amikor minden nap velem lesznek a gyerekek, de akkor meg 2x kell egy nap menni a gyerekekkel uszni, napozhatok az meg vigasztal :) Anglia kivetelevel nekem mindig porgos munkahelyeim voltak, foleg pincerkent....ha meg enni sincs idod egesz nap na az a munka :)  De nekem ez nem....lekene foglaljam megjobban magam....ez nem azt jelenti hogy unatkozom de na....este nem panaszkodom, mert jarok suliba, kellemesen, hamar eltelnek az esteim! Remelem holnap szerencsevel jarok, szoritsatok!

Ma regi Au-Pairrel Tatival Playdate-t szerveztunk. Egy 4 eves gyerekre ugyel ugy 25 percre  a haztol....12 korul mentunk, konnyen hamar megtalaltam a hazat, persze most is lerajzoltam milyen utca utan mi jon, hogyan talalok oda....2:40re meg haza is jottunk mivel nekem felkell venni az ikreket sulibol...nagyon jol telt, gyerekek nagyon jol elvoltak, mi meg sokat beszelgettunk Tatival, aranyos lany...sok jo tanacsot adott gyerekekkel csaladdal kapcsolatban.....na meg kicsit el is nevetgeltunk host apamon.....o nem kedvelte annyira mint en :) Tati mondta h ne takaritgassak...nem kell.....elegge kupis csalad...de azert ugyse fizetnek .... stb.... ahogy kiderult o meg a gyerekek furdoszobajukat, szobajukat se takaritotta...el is csodalkoztam rajta....legalabb a gyerekeket teh :) Egyebkent host apa mondta szerettek Tatit, nagyon jol elvolt a gyerekekkel, de kicsit 'lazy' volt...ezt csak ugy megemlitette! Tudom hogy nem kell a takaritas itt, de amig a gyerekek jatszanak szamitogepen (mert hadjak,elegge ra vannak kattanva) addig mit csinaljak????? Nezzem hogy jatszanak????? Ilyenkor legalabb valamit tudok tenni, venni :) Remelem sikerul meg osszehozni Tatival ilyen playdate-eket....szuper volt!!!

Playdate-en a gyerekek: Dominic es Harisson

Hatterben Tati from Brazil :)


Tegnap President Day volt, ezert csak fel 10kor kezdtem s talan csak fel 2 ig dolgoztam, utanna moziba mentunk, host anya, en meg a gyerekek.... aranyos kis meset neztunk, The Secret World Of Arrietty-t
 csaladi haz alatt elo kis emberekrol szolt. :) Ime egy kis trailer: 



Reka ezer koszonet neked hogy megadtad Orsikanak a blogom cimet, meg a telefonszamom :) Nem tudta hogy hivhat engem ingyen.... mivel nincs internetje, nem tudtam semmit rola, szuper volt hallani felole! Megegyszer koszi :* Na meg megtudtam hogy kedves baratnoim Tunde, Gabici is kovet :) Meglepodtem, mivel nem mondtam meg nekik meg a cimet, csak emlitettem hogy irok blog es majd aztan atkuldom a linket...de ennyi volt.....sot ezt meg Decemberben mondtam Tundenek......es ime....hamar ram is keresett, nem volt nehez megtalalnia :) Nem tudom elejen miert de nem nagyon akartam tudatni az emberekkel otthonrol hogy irok blogot...(Talan mert nem vagyok egy zseni ebben az egeszben, se egy jo fogalmazo.....egyszeruen, magam mondjan irok le mindent)  de most annal inkabb orulok neki.....sokkal jobb igy, nem kell mindenkinek kulon meselgetni stb....akit erdekel az eletem idekint ugyis belenez :) Par napja meg felhivott Rita, akit Nemetorszagban ismertem meg, de nem igazan volt alkalom kozelebb kerulni egymashoz....o is egy olvasom es szoritok neki nagyon hogy sikeruljon valahova elmennie na meg az angol tanulashoz...kivancsian erdeklodik az Au-Pair elet utan....es mondtam amiben tudok szivesen segitek, tehat csak kerdezz batran! :) Csajok puszilak titeket es hianyoztok! :* :* :* :* :* Jo lenne feloletek is tobbet tudni....blogirashoz valakinek kedve???? :P He he :) Tudom, hogy nincs.. :(

Anyuval mar olyan reg akarok skypolni, de meg mindig nem sikerult...a takaritas miatt nem is nagyon hiszem hogy holnap osszejohet... :( De majd mihelyt tudok jelentkezem! Igerem! 

Jo ejt! 
Udv: Dalma
xoxo






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése