2011. december 29., csütörtök

I can t wait 10th of January :)

Eleg regen irtam, mostmar itt az ideje egy kis bejegyzesnek. Dec 12 korul meg is erkeztek a papirjaim, kitoltottem a neten a DSC 190 nyomtatvanyt, lefizettem a dijat es hivtam is a nagykovetseget. Mivel az iroda azt tanacsolta decemberben ne menjek oda, igy idopontot is csak Januar 2-3 ra szerettem volna mivel 11 en mennem kelett volna. Na de az elso lehetseges idopont Januar 10 volt. Igy tortent hogy 10en megyek a vizum interjura reggel fel kilencre Bucharestbe. Igy 11 helyett 16 an fogok utazni. Persze ha lessz vizum. Na es mivel megvaltozott az idopont, mindenkinek hamar gyors levelek, csalad, ugynokseg stb.... uj placement letter re volt szuksegem az uj datummal. A csalad kicsit szomoru volt na de ez van. 11 en 3 lany erkezett volna az APIAtol Friscoba, Texasba. Milyen jo lett volna, nem keleltt volna egyedul utaznom New Yorkbol. Na de majd lessz valahogy.....meg mindig nem akarom elbizni maagam hogy tenyleg megyek....meg nem tudtam felfogni es igazabol nem is akarom amig nem lessz a kezemben a vizum....
Addig is mar megint dolgozom.... :( grrr....a mult csutortokon kezdtem el ujra a regi munkahelyemen pincernokent, ez ilyen bedolgozas, szukseguk van ram, na meg nekem se jon rosszul a penz....pontosan 8 nap alatt 103 munka oram lessz.....azert ennyire nem akartam belehuzni igy az unnepek, karacsony, szilveszter, ujev alatt....na de mostmar keso banat, elvallaltam meg minden. Igazabol azt sajnalom, hogy a noverem itthon van Magyarorszagrol az unokaocsemmel, akit eszmeletlenul imadok, es nincs sok idom veluk lenni....de a leheto legtobbet kihozom magambol...igaz lehet kidollok az uj evre...... Jan 9 ig fogok mindennap itt dolgozni, ha meglessz 10 en a vizum, akkor meg 2-3 napot bevallalok azt kesz...Igazabol mar hianyzik egy nyugis nap....vagy hianyzanak a nyugis napok....vagy legalabb csokkentett orai meloval.....hianyzik, de ha nem dolgozom azert nyavajgok, szinte 4 het telt el amiota hazajottem Nemetorszagbol es elkezdtem dolgozni. Azt hittem mar megveszek, akkor azt nem birtam, nem tudtam mit kezdeni a sok sok szabadnappal, pedig meg egy hetet minimum Magyarorszagon is toltottem belole. Na de ez vagyok en, az se jo ha sok a munka, az se ha nincs.....kozeputat meg nem talalok. 
Na jo fekszem is le...lenyeg hogy majd 10 en jelentkezem es remelhetoleg a legjobb hirekkel amit irhatok. Puszi mindenkinek. XOXO

1 megjegyzés:

  1. Jó neked hogy már szinte mész is :) én már alig várom! szurkolok hogy minden jól menjen neked kint! válaszolva a kérdésedre én Phoenix-ben leszek azon belül Chandler. :) várom a kinti bejegyzéseket! puszi

    VálaszTörlés