2011. november 6., vasárnap

9. csalad ...ami szinten nem lessz match

Na ok Riverside, Connecticutbol voltak... skypot beszeltunk meg....nekem nem volt kameram, elso mondtatukban kifejeztek hogy ok igy nem beszelnek velem ha nem lathatnak.....nah jo, leraktuk...hamar egyik baratomtol kolcsonkertem egy laptopot amin kamera is van es 15 perc mulva ujrahivtam. A net nagyan,  gyenge volt, akadozott, nem igazan hallottuk egymast. Szimpatikusak nem voltak, a no kinai, aki az elso ket mondat utan el is ment hogy fontos dolga van...azt probaltunk beszelni meg az apaval, aztan irta hogy nem mukodik jol a skype s majd irnak egy emailt....nem irtak, sebaj...a profilomrol is eltuntek......az ilyen csaladok inkabb kimeljenek is....hja jelzem jelenleg van egy Au-Pairjuk, aki szeptember vegen kerult oda...tehat alig 1,5 honapja....ok meg leakarjak cserelni....az okuk az hogy nem vezet jol....elvileg 10 percnel hosszabb ideig nem kell vezetnie, megis nagyon figyelmetlen.... hidjem? ne hidjem? na mindegy, akar mi is az igazsag mar nem erdekel...nem gondoltam ennyire nehez ez a csalad tema...de meg mindig turelmes vagyok. Ra kell jonnom nekem nagyon tuti csaladom volt Angliaban, barcsak kapnek hasonloakat hozzuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése