2011. október 4., kedd

The 2nd family-Philadelphia, PA

Rovid leszek, mivel nagyon almos, fardt vagyok. Nemetorszagban vagyok mar, melo vegulis 10-11 oranal napi szinten egyelore nincs tobb, ami elszomorit, hisz tavaly sokkal tobbett tudtunk dolgozni, termeszetesen tobb penzert. (kb 15 orakat is lehetett melozni napi szinten, itt vegulis nincs mas dolgod). Nem is annyira a munka keszitett ki most, hanem ez a franya alvas...folyamatosan almos vagyok...minden nap eltervezem melo utan egybol fekszem le, de sohasem jon valahogy ossze....komolyan ket hete napi 4-5 oranal nem aludtam tobbett, ami vegulis nem a munka miatt van hanem a partyk miatt....a baratnommel kivel jottem nem sikerult meg osszekoltozni, helyszuke miatt, igy kaptam 3 partis fiu szobatarsat :) Akik nagyon birjak az alkoholt meg a napi 3 ora alvasokat....(nem tudom mibol vannak, hisz ez nekem mar tul sok) . Szerencsere ismerem oket a mult evrol, jo fejek....csak en nem szoktam hozza ehez az egeszhez. Na de holnaputan koltozom a baratnommel ossze, ezek a party arcok mennek haza (viszont jonnek az ujjak), igy remelhetoleg fogok tudni pihenni. Hjaj annyi mindent tudnek irni komolyan errol az eletrol, melo es utana buli van minden nap....igy telik el a ket honap, ami jo is meg rossz is. Egy reszbol konnyebben eltelik. 2,5het eltelt, de olyan mintha csak 2-3napja lennek itt. Rengeteget nevetunk, bohockodunk.... itt mindenki megvan hulyulve :) A munkasok 70 szazaleka 22-32 ev kozotti fiatalok. Na de most eleg az itteni eletemrol...hisz eredetileg nem errol szol a blog. :)
Szoval ma erkezett a level a masadik csaladtol, (Philadelphia, PA) kepekkel meg az infokkal. Elso ranezesre meg a bemutatkozo leveluk elolvasasa utan nem olyan szimpik. Nem az a csalad ahova szivesen mennek. En azt szeretnem ha elso ranezesre, meg a leveluk elolvasasa utan azt ereznem, hogy ez igen, ok tetszenek....!
3 fiu gyerek van, egy 6 eves, es ket 2,5eves iker kisfiu. Kulsore a gyerekek szimpik, de a szulok nem annyira. Az anya Amerikaban szuletett viszont India szarmazasa,elso latasra ralehet jonni,  a stilusa is olyan indiai a kepek alapjan. Viszont mindketten orvosok. Mondjuk ez tetszett. Elvileg szep nagy hazuk van. Sok house rules van: kesoig nem maradhatsz kint hetkozbe(mondjuk hetkozbe nem szoktam suron elveszni az ejszakaban, ezt megertem), fiu nem jarhat hozzad, nem ihatsz, cigizhetsz....stb....hja es vegetarianusok, hust vehetek keszen, de nem suthetek hust a hazban....:) ezt kellett nevessem..... Janurtol kellenek, igazabol en is akkor szeretnem menni csak.
Igazabol a szabadidom miatt aggodalmaskodom, mivel altalaban szombat delelott es este szukseguk lenne ram...ennek nem orulok....hisz nem nagyon tudok igy tervezni....na meg vasarnappal az van, hogy mivel orvosok, kaphatnak fontos hivast mikor menniuk kell....na en pont ezt nem akarom! Baratot, csaladot szivesen latnak a hazban. Munka ido alatt nem telefonalhatok. Ez sem tetszik, most ha szol a telefonom, nem vehetem fel egy 5 percre???? Netet hasznalhatom, de nem tolthetek le semmit, nem nezhetek sex filmet :) vagy mas nem megfelelo oldalt. Na me, ezt amikor elolvastam....hm...egy ujjabb rossz pont nekik felolem ezekkel a kikotesekkel. Nekik nem mindegy mit nezek a neten? Nincs extra auto a szamomra, az ovekre szukseg van mindig, igy en nem hasznalhatom. Nem mehetek be a haloszobajukba vagy az  irodajukba akkor ha nincsenek jelen. De hogy meg az irodaba sem? Ha nincsenek otthon nem hasznalhatom a kandalot.
Jaj annyi kikotesuk van, hogy lenne meg itt amit soroljak.
Kb ennyi roluk roviden, azert mindenkepp valaszoltam, kerdezoskodtem, ezzel is gyakorolok, nem mondtam nekik meg hogy nem akarom oket....
Van mostmar netem, viszont eleg lassan mukodik, de legalabb skypolni, emaileket irni, blogokat olvasni tudok...ez is valami.....(mar csak idot kell szakitanom hozza). Turelmesen varom a kovetkezo csaladok levelet, nem sietem el a dolgot :)
Jo ejt mindenkinek!
Puszi

1 megjegyzés:

  1. Visszaolvasval latom csak mennyi hibaztam, foleg a megfogalmazasban :) Hat elnezest erte, latszik nagyon faradt voltam, mint most is :(Ez a csalad valaszolt hogy ugy gondolja ez a dolog nem fog mukodni kettonk kozt, hat vegulis igaza van, tul sok house rules, es meg a felet se irtam ide le.....igazabol mar elso ranezesre, meg leveluk elolvasasara nem tetszettek valami nagyon...igy hat csak a dolgomat konnyebbitettek meg, hogy nem en mondtam ki a nemet...ugy gondolom nagyon nehezen kapok majd csaladot. Igazabol en is sokat kerdezem, sok mindent akarok tudni, talan ezzel majd elriasztom oket, mindent elore akarok tisztazni, de hisz ez nem kellene gond legyen, azert is van igy mert mar voltam AuPair es tudom mik fontosak, miket kell tudni idoben. Na most lepek is. Sza bye bye Philadelphiai csalad :)

    VálaszTörlés